Ketutuskeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Töissä meni hermot niin kokonaan, minuun itseeni siis. Joskus kun hommat menee päin honkia, niin sitten ne menee kans kunnolla. Käytin useita tunteja reskontran täsmäämiseen.

Huomenna on onneksi vapaapäivä :)
RuNkkuTonttu

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Jokin aika sitten tulin kotiin. Menin hetkeksi sohvalle loikolemaan ja torkahdin hetkeksi.

Nyt on sitten helvetin höntti olo. Täytyy kiskaista purkki ananasta naamaan ja mennä hetkeksi ulos, kun siellä on niin hvä ilma. Piru, kun ei oikein ole osannut nauttia näistä hyvistä säistä tän yleisvitutuksen takia. Kaunis kesä, mutta hukkaan meni! Vittu!
SikaMika

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sinkkumatti kirjoitti:Enää 334 päivää kesälomaan :cheer:
Muahahaa! Kesäloma pt. kaksi alkoi vajaat pari tuntia sitten. 11 päivää pellossa elämistä edessä, jiihaa!!

Huomenna siis lentsikka käy varta vasten heittämässä minut + sekavan seurueemme Unkarinmaalle. Pe-su Hungaroringin liepeillä kuuntelemassa autojen pörinää ja kuskien kimitystä. Maanantaina reissuun Bratislavaan josta tiistaina takaisin. Keskiviikkona katselemaan Tszigetin avajaispäivän setit ja sitten torstaina takaisin kotimaisen viikonlopun viettoon.

Ymmärtääkseni noilla(kin) leveysasteilla on ihan siedettävät kelit näinä päivinä, joten ei tuo ihan paskalta reissulta kuulosta näin etukäteen.

Pitäisi vielä pakata, käydä pelaamassa syksyn avajaissäbät ja välttyä lähtemästä Pahoille Teille tänä iltana. Yhdellä Pahalla Tiellä täällä saa monta Pahaa Tietä Budapestissa... 8) :twisted:

Pakkaamaan...
ninnithequeen

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tallilta kotiuduttu, kyllä voi yks hevosenkuvatus olla laiska :D
Ihan hiestä märkänä sain pistää sitä etiäpäin.
Noh, kunhan ilmat viilenee niin poika varmaan reipastuu vähän.

Nyt pyykki pyörimässä, kohta imuroin ja pesen keittiön, sitten saunaan ja töllön ääreen. Ihanan normaali elämä mulla välillä. Taivaallista kun ei tarvii enää toisen duunin takia yöpyä puolta viikkoa hevonkuusessa.
MadameDeMeloni

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Uah. Töistä kauppaan, kaupasta kotiin, sohvalle, ruoka mikroon ja turpaan, nyt tässä. Jälkkäriks pari palaa marabouta. Pian suihkuun ja sitten keskuspuistoon pussikaljottelemaan. Ehkä ilta vie minut jopa Onnelaan.
Edith

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Että mulla on tylsää. Mä luen teidä lärpäkejuttujanne, kukaan ei tule soittamaan ovikelloani ja tarjoamaan minulle ja olen pitkästynyt. Jos vaikka elokuviin tästä. Olenpahan todistanut ainakin tässä, että kyllä vaan epäterveellinen ruokavalio ja liikunnattomuus laskevat mielialaa. Onneksi tänään olen jo aloittanut pehmeän laskun normaaliini. Ensi viikolla täysi meno!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Valmennuksessa tuntu että keuhkot repeää, mutta tulipahan käytyä se kauan odotettu. En kyllä täysin tyytyväinen ollut. Saatiin siinä työhommiakin sumplittua joten nyt ei ole niin henkisesti kauhea olo tämän sairastamisen kanssa. Jospa olisin huomenna työkuntoinen... *toivoo tienestejä*
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Valmennuksessa tuntu että keuhkot repeää, mutta tulipahan käytyä se kauan odotettu. En kyllä täysin tyytyväinen ollut. Saatiin siinä työhommiakin sumplittua joten nyt ei ole niin henkisesti kauhea olo tämän sairastamisen kanssa. Jospa olisin huomenna työkuntoinen... *toivoo tienestejä*
Ota nyt hyvä ystävä iisisti!!!
Milloin saadaan kuvia?? Systeri just tossa korosti vielä että EI SAA hänen naamaa näkyä yhdessäkään julkifotossa :) Vähänks se on skitso! Laita mun postiin niitä, kunhan kerkeet, vai jooko?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Valmennuksessa tuntu että keuhkot repeää, mutta tulipahan käytyä se kauan odotettu. En kyllä täysin tyytyväinen ollut. Saatiin siinä työhommiakin sumplittua joten nyt ei ole niin henkisesti kauhea olo tämän sairastamisen kanssa. Jospa olisin huomenna työkuntoinen... *toivoo tienestejä*
Ota nyt hyvä ystävä iisisti!!!
Milloin saadaan kuvia?? Systeri just tossa korosti vielä että EI SAA hänen naamaa näkyä yhdessäkään julkifotossa :) Vähänks se on skitso! Laita mun postiin niitä, kunhan kerkeet, vai jooko?
Joo, en mä laita niitä. Nähdäänkö mesessä, saat siellä ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Milloin saadaan kuvia??
Mä haluun kans nähdä kaikki ne joissa oon harvinaisen pöljänä.. niin, siis sehän tarkoittaa varmasti kaikkia kuvia joissa oon!

[email protected], jooko?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Edith

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

En saanut vietyä itseäni leffaankaan. Kun ei siellä nyt ole edes mitään mielenkiinoista. Mitä mä nyt teen? Sulkisko Kitinän muka?
AarneAnkka

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mee vaikka Flirttipuistoon heittämään laeppaeae.

EDIT: Korjaan, kaikki idlaa siellä.
ninnithequeen

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Mee vaikka Flirttipuistoon heittämään laeppaeae.

EDIT: Korjaan, kaikki idlaa siellä.
Eikä idlata.
OperaDuudson

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

pari mysteeriä ratkaistu töissä,onnistun saamaan satunnaisin väliajoin aikaan enemmän hämminkiä kuin työn tuloksia... alan sittenkin epäilemään onkohan miusta tollaseen äärimmäistä tarkkuutta vaativaan työhön
bedlam

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jännää, hauskaa, vähän pelottavaa. Kivaa. Hmm.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

aasi kirjoitti: jooko?
Joo, hetkonen... Syön eka
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:Oon kääntänyt alusvaatelaatikkoni ylösalaisin, löytääkseni häätoppia varten sopivat liivit. Vähänkö juhlin kun sieltä löytyi JUST sellaiset oikeanlaiset ja kivannäköiset kun toivoinkin. En edes muistanut niiden olemassaoloa... En tietenkään. Ne olivat raskaudenaikaiset ja koko vaatimaton 75D. Arvatkaa miltä ne nyt näyttää mun päälläni... :doh:
Myy ne mulle! Myy ne mulle!!!
silsakenraali™

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tuli oltua kuusi tuntia järvellä veden päällä tekemässä kaikkee siistii. Tilattiin pizzatkin satamaan. Oli vähän löysä olo tossa salilla, mutta sain tehtyä reenin, joskin lyhennetyn version. Nyt vaan jauhelihamakaroonimössöä naamaan ja unentulon odottelua. Ehkä käytän kämmennysoptioni ennen sitä?
Sudenhenki

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Lolita kirjoitti:
What are eHusbands for :D
Muah, *ruts* sullekin! :D
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja alja »

Vaola kirjoitti:häätoppia varten sopivat liivit. :doh:
etkai sä oo menossa naimaisiin? :shock:

niin ja muuten vaan kaikille kans moi. :P
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Georgina kirjoitti:Joo, hetkonen... Syön eka
Kiitoksia, kuvia tuli.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin