Ketutuskeskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RuNkkuTonttu

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Taidan lähteä kävelemään kohti työpaikkaa vaikka vapaa päivä onkin. Tein eilen pienen tallennusmokan, jota joutuu mennä korjaamaan. Lisäksi joutunee raportoimaan = keksimään selityksiä pomolle, miksi heinäkuu meni niin huonosti. Tänään voisi pitää välipäivän urheilusta ja yrittää vaikka siivota ja tehdä rästitöitä. Illalla jos tapaisi Oulun misua. Ehkä pieni hieronta ja läheisyys hieman piristäisi masennus/vitutusta?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

[ruikutusta]

Ketutus on kyllä maximus. Vanha tuttuni raastava kurkkukipu on täällä taas. Yskiminen ja huutaminen festareilla on tuskin auttanut asiaa mutta ei terve ihminen saa siellä itseään tähän kuntoon. Työnantaja tykkää musta taas jeijei! Viime yö meni nukkumisen sijasta itkiessä kun hengittäminen sattuu niin paljon. Tuskin nukku mieskään kovin hyvin kun se vähän väliä ponkoili pystyyn kyselemään että hengitätkö sä? Kurkku oli silläkin kipeä mutta töihin se meni.

Voi että on paska fiilis ja huono omatunto. Tänään on kauankauan odotettu valmennus josta en jää pois niin kauan kuin ilma vähänkin ees taas pihisee. Mutta kyllä mulla pitäis huomenna töihin kyetä. Onneksi on viimeinen leiri ja kesäloma alkamassa, mä voin sairastaa kesälomapäiviä niin ne ei oo pomolta pois. Ja tiiä sitten onko tuokaan oikea ajattelutapa....

/avautuminen päättyy
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Äsken tuli outo tunne, että mulla oli 2.8. klo 16.30 joku tärkeä meno. Päivämäärä ja kellonaika vaan tuntuivat niin tutulta, että piti soittaa miehelle ja kysyä oliko meillä jotain suunnitelmia. SILMÄLÄÄKÄRI! Soitin vielä ja varmistin, ja kyllä, mulla on silmälääkäri juuri tuolloin. Pitäis aina muistaa kirjoittaa kaikki ylös, tai vähintään iskeä muistutus kännykkään. Huh, siinä olis mennyt taas 22€, ja pari kuukautta ennenkuin olisin saanut uuden ajan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Päivä valkeni sittenkin tänään vielä oikein kauniina, kesäisenä ja aurinkoisena. Heräsin aamuvarhain saattelemaan kamusta rautatieasemalle ja sen jälkeen suorin toisen ystäväni luo hänen kissojaan hoitamaan. Noh, aamuherätykset ei vain ole mua varten ja niinhän siinä sitten kävi, että siinä ystävän kissaa silitellessä tuli itselle uni silmään uudesti ja nukahdin reiluksi tunniksi siihen soffalle. Juuri hetki sitten palasin kotiin ja posti oli tuonut mukanaan kaksi postikorttia ulkomailta, niitä on aina kiva saada.

Posti toi myös Demi-lehden ja laskun, helkutin A-lehdet taas sekoilee ja lähettää lehtiä mihin sattuu, piti sis soittamani asiakaspalveluun ja kertoa, että tuo nuorisolehti pitää edelleenkin lähettää sinne Espooseen, kummityttären osoitteeseen, ei mulle tänne Ouluun. Vitun tumpelot. Kerran lähettivät mulle jatkotilauslomakkeen jossa väittivät mun tilanneen kummitytsälle meidän mökki -lehteä ja kysyivät haluanko jatkaa lahjatilausta.. :P En halunnut. Aina jotain.

Kohta pitäisi saapua kahvi- /teevieraakseni exat, mukavaa.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo-o, pikakeikka duunissa taas. Nyt nuudeleita ja tonnikalaa kupuun, sitten auton nokka kohti Nurmijärveä.

Hmm. Onkohan mulla huomenna vapaata vai ei? Ei voi tietää niin pitkälle :roll:
Dumari

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta, sixpäkki olutta ja pari hömpsyä wiskiä eivät nukuttaneet niinkuin oli suunniteltu...dääm!
Tänään sit pitäs siivoilla, yeah right! No pyykätä nyt ainakin! Kuhan nyt jotain sais ees tehtyä...
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kid kirjoitti:pylly tuntuu tosi timmiltä
Luin sit että tuoksuu tosi timmiltä. :oops:
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

RuNkkuTonttu kirjoitti: Illalla jos tapaisi Oulun misua.
Ai säkin oot langennu noihin? Mikä hitto noissa oulumisuissa on, kukaan ei tunnu voivan vastustaa niitä??!? Pohjoinen ulottuvuus?

Muuten, satuitko kävelemään Runeberginkadulla Mamma Rosan ohi yhdentoista maissa? Jos, niin bonGasin sut :)
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mylwin kirjoitti:Woah, miun painoindeksi on kohta lievän ylipainon puolella.
Sit voin sanoa itseäni läskiksi ihan hyvällä omatunnolla!
Pah, tiukkaa nuorta lihaa!1
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä löysin mun kutsumusammatin: AFROKAMPAAJA!

Ai ei vai? No ei sit...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

nowaysis kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Woah, miun painoindeksi on kohta lievän ylipainon puolella.
Sit voin sanoa itseäni läskiksi ihan hyvällä omatunnolla!
Pah, tiukkaa nuorta lihaa!1
Mutta lievästi ylipainoista!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mylwin kirjoitti: Mutta lievästi ylipainoista!
Mutsis on!1 Oho, niin on muuten munkin mutsi!1
Prepare for the worstest.
RuNkkuTonttu

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

nowaysis kirjoitti:?

Muuten, satuitko kävelemään Runeberginkadulla Mamma Rosan ohi yhdentoista maissa? Jos, niin bonGasin sut :)
Satuin. Kerrankin joku bongas mut.
Sannnu

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Tein äsken aivan taivaallista Lasganaa...mutta hitto se on rasvaista ruokaa...no illalla on jumppa! Tänään oon saanut paljon aikaiseksi...töistä pääsin 9:00..safka on tehty ja päikkärit nukuttu...hyvä, ja reipas tyttö!!
bedlam

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Yllättävän kiva päivä! En olisi aamulla uskonut, kun aivot ruvella koko yön kissan vouhotuksia kuunneltuani töihin raahauduin. Stokkalla on kuulema hyviä alennuslevyjä, pitänee ryntäillä sinne.
Viimeksi muokannut bedlam, 02.08.2006 15:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Äidin vierailusta selvitty hengissä. Suunnannen rentoutumaan isolle kylälle.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Alkoi aivotyö (ja raskas lounas) väsyttää ja otin nokoset. Liian pitkät, sillä sain päänsäryn. Päh. :x
Sudenhenki

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Näinä hetkinä pitäisi olla joku, joka voisi ottaa syliin ja rutistaa :cry:
*Ruts* :)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sudenhenki kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Näinä hetkinä pitäisi olla joku, joka voisi ottaa syliin ja rutistaa :cry:
*Ruts* :)
What are eHusbands for :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä olen lihonut kilon ja mun pyllyni tytisee.
ElanorRaven

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kyllä se päivä siitä alkoi jotenkin sujua, kunhan töihin pääsin... Vähän sielläkin olin vielä tippa linssissä ja kettuuntuneena, mutta parin kahvikupillisen jälkeen alkoi hommakin luistaa :)

Nyt on tuossa uusi matto lattialle heitettäväksi, työkaveri myi vanhansa mulle. Koti sen kuin kohenee :)
bedlam

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Edith kirjoitti:Mä olen lihonut kilon ja mun pyllyni tytisee.
Anna mulle osa. Minulla ei koskaan ole pyllyä ollutkaan.

Itse asiassa minähän pääsen näemmä jo pois töistä. Hiphei.
Sinkkumatti

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Enää 334 päivää kesälomaan :cheer:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kahvittelut kahviteltu exsatin kans ja maailmaa parannettu, niin ja syöty hyvejä makeita mantsikan mollukoita, kiitos exsatin kun herkkuja toi tullessaan :)

Pitäs kai aloittaa jonkinasteinen arkeenpaluu, hassua kun kämpässä ei ole muita kun minä ja kissat, viikon ajan tässä kuitenkin on muitakin kokoajan pyörinyt. Toisaalta hyvä olo, toisaalta pieni yksinäisyyden tunne, ristiriitaista.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Angita

Re: Ketutuskeskiviikko

Viesti Kirjoittaja Angita »

Sinkkumatti kirjoitti:Enää 334 päivää kesälomaan :cheer:
Joko ostit kamman?
Vastaa Viestiin