Torspo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Torspo

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Se on öitä! Salem's Lotista jäi puolet näkemättä. Toinen puoli siitä olisikin ollut jo Helmut Lotti.
silsakenraali™

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:Se on öitä!
Tuun sun uniin homonorsun muodossa, huhuuuuu!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Päivällä kyllä tippui lappu jossa pyydettiin anteeksi KehäI:n uusimiseen johtavien porausten aiheuttamasta meluhaitasta, mutta voi jumankavita tätä mökää. Poraavat kalliota aivan vieressä.

No nukkuminen on homojen hommaa, vedän kännit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Patz

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Patz »

TPK!

Tää alkaa olla tapa....

Nälkä olis mutta kalorit on pannassa. No, eiköhän se nälkäkin kaikkoa kotimatkan reippaalla fillarilenkillä ja ah, bikinit kiittää!

Aiheutin juuri naapuriliikkeessä hälytyksen ja johan tänne kirmas joku nyrkillä tapettava stevari pätemään. Miten musta tuntuu että noihin hommiin päätyy kaikki wannabe-kytät joilla on aika himmee lamppu ja vajaa pakka...
RolloTomasi

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

toivotttakaa minulle kärsivällisyyttä ja muistuttakaa, ettei saa ruveta ilkeäksi vaikka se hauskaa olisikin.

hyvää torstaita.
Sudenhenki

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Nuq. Ta-Ta!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Tuntuisipa masentavalta kirjoittaa joka päivä tähän ketjuun. Vain huomatakseen entistä purevammin, kuinka yksitoikkoista elämänsä tuhlaamista tämä kaikki on.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kettu notta osaa olla tylsää.. Ei huvita edes yrittää nukkumista kun ei se uni kuitenkaan tule ennen kuin joskus aamuyöllä ja sittenkin sekavien unien saattelemana. Vissiin on taas alkamassa elämässä se vittumainen valvoskelukausi.

*jatkaa ikivanhojen ketjujen läpikahlaamista*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
RolloTomasi

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

-Superior- kirjoitti:Tuntuisipa masentavalta kirjoittaa joka päivä tähän ketjuun. Vain huomatakseen entistä purevammin, kuinka yksitoikkoista elämänsä tuhlaamista tämä kaikki on.
niin kauan kuin sinä olet täällä, ei tätä voi kutsua yksitoikkoiseksi elämänsä tuhlaamiseksi. :h:
ElanorRaven

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Höömeniä! Paahtoleivät käristyvät mustiksi, mutta tumma on tunnelmallista! Nyt on näppis varmaan aika täynnä leivänmurusia, mutta sellaista sattuu. Imuri on keksitty.

Vielä tämä päivä ja huominen hampaat irvessä läpi, sitten on taas vähän aikaa hengähtää!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Voi vitun vittu. Mä olen maailman epäonnisin ihminen, oikeasti :(

Eilen, n. 10 minuuttia ennen silmälääkärin lähtöä kävin vessassa. Rupesin peilin edessä väsäämään ponnaria, ja otin sormella hiukset pois rillien sangan alta, ja NAPS. Linssi tipahti lattialle, ja kehykset oikean linssin ympäriltä rikki. Ei niin, että ruuvi vaan lähti irti, vaan naps poks poikki. Ei muuta kun toimistoteippiä ja kaupungille :roll:

Noh, ilta jatkui vielä paremmin; pomo soitti perään että unohdin avaimeni töihin, mutta hän olis terassilla klo 19 asti, ja voisin noutaa ne sieltä.

Ei siinä vielä mitään, kotiinpäästyäni rupesin leikkimään pikaliimalla, että sais linssin kiinni kehyksiin edes jotenkuten (kehyksistä rikkoutui palanen, mahdoton hitsauttaa optikolla), ja nyt on oikea linssi ihan pikaliimassa, sormet karheat liimasta ja vitutuskäyrä niin korkealla että mun hedari tuhoaa mun silmiä parasta aikaa.

Ei oo reiluu ei. Tosin yksi valopilkku tässä on, mutsin kanssa lähdetään tänään katsomaan uusia laseja!
The great club outshines the individual, always and forever.
saika

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja saika »

Oonksmämuka eka tpk tähän aikaan?

Oon unohtanu että kitinäkin on olemassa. Nyt muistin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Elppis »

saika kirjoitti:Oonksmämuka eka tpk tähän aikaan?

Oon unohtanu että kitinäkin on olemassa. Nyt muistin.
Aamuvuorossa klo seitsemästä asti... :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
mustakikkeli

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Patz kirjoitti:Aiheutin juuri naapuriliikkeessä hälytyksen ja johan tänne kirmas joku nyrkillä tapettava stevari pätemään. Miten musta tuntuu että noihin hommiin päätyy kaikki wannabe-kytät joilla on aika himmee lamppu ja vajaa pakka...
Jaa? Kyllä minua puolestaan aikoinaan ärsyttivät enemmän flegmaattiset ja hitaat vartijat, jotka pakoilivat vastuutaan ja mahdollisia vaaratilanteita. Kun liikkeeseemme murtauduttiin (useampia kertoja), saapuivat he paikalle kummasti aina myöhässä vain toteamaan vahingot. Tekijät pääsivät tietenkin aina pakoon, vaikka joutuivat välillä äheltämään aika kauankin sisätiloissa ja kiertämään pitkiä matkoja ahtaista koloista hyllyjen ja seinän välistä. Ei kai niitä vartijoita sitten välttämättä paljoa napannut niillä palkoilla kohdata mahdollisia vaaratilanteita, ties vaikka aina venailivat ulkopuolella sopivan välimatkan päässä niin kauan kunnes rosmot olivat varmasti lähteneet.

Olisin sellaisen flegujen puolesta ottanut mielellänikin pari pätemisenhaluista wannabe-ramboa, jotka olisivat oikeasti yrittäneetkin saada syylliset kiikkiin.

Huomenta. Vai että töitä pitäis tänäänkin tehdä?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 03.08.2006 8:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

-Superior- kirjoitti:Tuntuisipa masentavalta kirjoittaa joka päivä tähän ketjuun. Vain huomatakseen entistä purevammin, kuinka yksitoikkoista elämänsä tuhlaamista tämä kaikki on.
Aivan totta, mutta toisaalta, nyt pari kertaa Flirttipuistossa käytyäni, se on kyllä vielä sata kertaa masentavampi paikka. Joku kinuu huomiota naisellisille ulokkeilleen, pari poikaa huutelee "Näytä ne!", eräs heruttelee jokaista Flirttipuistoon eksyvää naista, kerrotaan tärkeitä asioita kuten kuinka pitää kohta mennä pissille (vaikka sitä ennen ei olla kirjoitettu mitään 10 minuuttiin), paikalle pelmahtaa eräskin KK joka hieman aiemmin niin selitteli tällä palstalla kuinka jättää nämä ummehtuneet keskustelut koska on löytänyt Elämän (ilmeisesti se elämä sitten löytyi Flirttipuistosta?) jne.

Miten te jaksatte sitä joka yö? Sen keskustelun seuraaminen saa pelkät viikonpäiväkeskustelutkin vaikuttamaan niin lennokkailta ja hehkeviltä. (niin ja jos jollekin jäi piikittelyni kohde epäselväksi, Superior tuntuu olevan Flirttipuiston vakiokalustoa).
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 03.08.2006 8:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RuNkkuTonttu

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kaipa sitä joutuu kohti työpaikkaa valumaan. Tällä kertaa en jaksa kävellä vaan hyppää suosiolla spåraan. Kävellään sitten illalla. Nyt laiskottaa. Loppuisipa nämä helteet ja auringonpaiste. Muistuttavat liikaa perseestä olleesta kesästä. On kumma, että auringonpaiste tuo ikäviä muistoa mieleen. No, ohihan tämä menee, kunhan syksyn sateet alkavat. Kesävitutus muuttuu syysvitutukseski.
swirl

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja swirl »

ElanorRaven kirjoitti: ...tumma on tunnelmallista!
Olen vähän väsynyt. Luin tuon useaan kertaan, että "tunnelma on tunnelmallista"... sporassakin olin niin koomassa, että meinasin unohtaa nousta pois Pasilan asemalla ja sama tapahtui junassa Leppävaarassa. Tuntuu, että vajoaa koko ajan unenkaltaiseen tilaan (M-kikkeli - kyllä siis rajat hämärtyy).

Onneksi on viiminen työpäivä tällä viikolla. Duunin jälkeen suunnataan auton nokka kohti Hirvensalmea ja juhlitaan anopin synttäreitä mökillä pari päivää. Ihanaa päästä saunaan ja uimaan ja grillaamaan ja chillaamaan.
MGandhi

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

mustakikkeli kirjoitti:Tilittää Flirttipuistosta
Ne keskustelut käydäänkin privana. Sulla vaan ei ole kavereita, jotka sun kanssa haluais jutella, joten sen takia sä näet vain nämä privojen väliin heitetyt 'meen kuselle', 'tissit huudettu' ja muut edellä mainitsemasi turhuudet. Eli nyt näkisinkin tilanteen kehittyneen kohdallasi siihen pisteeseen, että sinun tulisi hommata itsellesi jokin kiva kaveri, jonka voit sitten pyytää loggailemaan päivittäin flirttipuistoon, jotta sinullakin on sitten juttuseuraa.
mustakikkeli

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

MGandhi kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Tilittää Flirttipuistosta
Ne keskustelut käydäänkin privana.
Hyvä selittely-yritys, mutta totuus paljastuu kuitenkin välillä kun osa vakiokalustostakin alkaa valittaa miksi kaikki menivät hiljaisiksi kun juuri hän saapui paikalle. Mutta joo, voi olla että kaapituspuolella sitten käydään todellista henkien taistoa (not), vaikka samat tyypit kyllä kirjoittelevat toisilleen siellä myös julkisestikin niinkin tärkeistä asioista kuin millaisia treffi-ilmoituksia kirjoittavat (toistensa puolesta), kuinka vituttaa kun meni ostamaan kameran, mitä kohta syö jne.

Yritin vähäksi aikaa alentaa itseni tuon keskustelun tasolle mainitsemalla että aion syödä voileivän, mutta aivoihini teki kipiää.

Ai niin joo ja sähän Gandhi olitkin taas yksi joka vähän aikaa sitten niin valitteli kuinka paskoja keskusteluja tällä palstalla on, ja nyt puolustelet jotain ihme Lorttopuistoa. Hohhoi. Ironian määrä musertaa minut alleni. Kai ymmärrät että ne Todelliset Keskustelut käydään yksityisviesteillä, ei täällä julkisten viestien puolella?
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 03.08.2006 8:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

mustakikkeli kirjoitti:(niin ja jos jollekin jäi piikittelyni kohde epäselväksi, Superior tuntuu olevan Flirttipuiston vakiokalustoa).
Mainos!
mustakikkeli

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Jep sinne kaikki kaapittelemaan ihan homona. Mä haluan ainakin Keikun, Aarnen ja Bronan vakiokaappiasiakkaikseni, mutta pelkään että heillä on oikeakin elämä eivätkä he jaksa tai ehdi hengailla Lorttopuistossa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mun piti mennä paceen, mut nyt mä joudunkin yhtäkkiä hammaslääkärille! Ehtiiköhän tässä ees kahveja juoda?
MGandhi

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

mustakikkeli kirjoitti:
Ai niin joo ja sähän Gandhi olitkin taas yksi joka vähän aikaa sitten niin valitteli kuinka paskoja keskusteluja tällä palstalla on, ja nyt puolustelet jotain ihme Lorttopuistoa. Hohhoi. Ironian määrä musertaa minut alleni. Kai ymmärrät että ne Todelliset Keskustelut käydään yksityisviesteillä?
JESH! Joku lukee mun viestejä!

Ironian määrä todella on musertanut sut alleen.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

mustakikkeli kirjoitti:mutta pelkään että heillä on oikeakin elämä eivätkä he jaksa tai ehdi hengailla Lorttopuistossa.
Minulla taas on yksi ystävä, joka asuu Kihniöllä, aivan liikaa aikaa, hyvin harvoin inspiraatiota harrastaa mitään, ja tämä netti minulla on ollut nyt kuukauden ajan.

Olen hyvin innostunut.
AarneAnkka

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:pelkään että heillä on oikeakin elämä eivätkä he jaksa tai ehdi hengailla Lorttopuistossa.
No kyllä mä siellä silloin tällöin riirahdan. Hihkaise kun olet menossa niin voin tulla poikkeamaan ellei juuri silloin ole jotain päällekaatuvan tärkeää meneillään.

Nyt on tosin Assyt tulossa ja pino duunia odottamassa joten taitaa mennä ensi viikon puolelle, ellen sitten Lorttoile Assyiltä paikan päältä läppärilläni. Hih.
Vastaa Viestiin