Torspo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Patz kirjoitti: Nälkä olis mutta kalorit on pannassa. No, eiköhän se nälkäkin kaikkoa kotimatkan reippaalla fillarilenkillä ja ah, bikinit kiittää!
Miten tiukkaa dieettiä sä vedät? Mä olen elellyt -500 kcal/vrk erinäisiä viikkoja ilman nälkää. Lähinnä kiusaavat satunnaiset mieliteot. Lisääntynyt liikunta tuntuu oudosti vievän nälkää eikä lisäävän sitä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Patz

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Patz »

mustakikkeli kirjoitti:Miten te jaksatte sitä joka yö?
Tässä kohtaa olisi varmaan arvon mustakikkelin (joka stalkkaa flirtissä erinäisin "salanikein") katsahtaa peiliin ja miettiä miten SINÄ jaksat sitä joka yö ja kaiken lisäksi vielä kommentoida sitä täällä?

Tunnistin itseeni kohdistetun ivan paristakin kohtaa. Huvittavaa siinä onkin lähinnä se, etten itse ole ollut puistossa kuukausiin poislukien kaksi edellistä iltaa, jolloin olen joutunut olemaan vasten tahtoani töissä valvomassa erinäisiä asennustöitä, ja flirtti on sattunut olemaan sopivaa ajankulua.
bedlam

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Heräsin aamuyöllä yhtäkkiä siihen, kun tunsin sen kovettuvan ja pullistuvan. Aloin vääntelehtiä lakanoissani ja voihkin suureen ääneen. Saatanan pohje kramppasi taas. Monta tuntia aikaa ja vieläkin pitää ontua.
ninnithequeen

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Höymenii.

Vapaapäivä eikä mittään tekemistä. Noh, kai me jotain keksitään.

Ja ihanan viilee siel on ulkona, aah! Tulis ny vaan vähän sitä vettäki...
Patz

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Patz »

Melnais kirjoitti:Miten tiukkaa dieettiä sä vedät? Mä olen elellyt -500 kcal/vrk erinäisiä viikkoja ilman nälkää. Lähinnä kiusaavat satunnaiset mieliteot. Lisääntynyt liikunta tuntuu oudosti vievän nälkää eikä lisäävän sitä.
1200 kcal ja todellakaan ei nälkä vaivaa. Eilinen oli poikkeus kun työpäivä venyi tonne 1:30 asti ja edellisestä ateriasta alkoi olla jo ihan liian kauan. Mutta mitäpä ei BonAqua korvaisi, aterian ainakin ;)
Ja allekirjoitan ton liikunta vie näläntunteen-kohdan 100%
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Päivän uutiskatsaus: Tony Halme ei eroa, vaan syyttää tuomiostaan poliittista ajojahtia.

Olipas yllättävää. Äkkiä ne oppivat, onnittelut kaikille Tonyn äänestäjille.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Kid

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Kid »

Onpas mukavaa taas töissä. Heti ensimmäiseks työkaveri hyökkäs kimppuun ja hihku että hän kävi exänsä varastolla shoppailemassa. Kaikki tuotteet -30% Myynnissä on siis dildoja, leffoja, korsetteja, kortsuja jiiennee jiiennee.
Täytyy kait sitä kuvetta raottaa ja yllättää misteri täs joku päivä :P
swirl

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja swirl »

bedlam kirjoitti:Saatanan pohje kramppasi taas.
Sama ongelma vaivasi ennen harva se yö, mutta kramppaamiset ovat vähentyneet sen jälkeen, kun aloin syömään magnesiumia. Kannattaa kokeilla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Täytyy kait sitä kuvetta raottaa ja yllättää misteri täs joku päivä :P
Hahaha, mä luin että "kai sitä täytyy ruveta raottaa" :D

Mulla olis vielä se Hot Lips:n lahjakortti, minkä Lolita hommas mulle synttärilahjaksi. Pitänee siis shoppailla joku päivä..

Aamukahvipöydässä oli riemu korkeimmillaan kun kerroin mun silmälasihaaverista. Mun kuvaus ensin fysioterapeutista (pieni natsi-nainen, lihaksia joka paikassa, ja veteli punnerruksia samalla kun kertoi mulle miten lihaksia kannattaa kasvattaa) ja sen jälkeen pienestä hiirestä, eli suomenruotsalaisesta silmälääkärinaisesta, joka kuiskaili ja komenteli epäeettisesti. Argh. There are no normal people in my life.

Ehehe.. kävin eilen pomon, ja ison pomon sihteerin kanssa parilla sidukalla (kun kävin hakemassa avaimet). Pomon kanssa sitten vähän kikateltiin keskenämme kahvilla, kun tuli eiliset jutut mieleen.. eikä viitsi muille mainita, ettei tule mitään eripuraa "pomon suosikista" tmv.
The great club outshines the individual, always and forever.
Patz

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Patz »

swirl kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Saatanan pohje kramppasi taas.
Sama ongelma vaivasi ennen harva se yö, mutta kramppaamiset ovat vähentyneet sen jälkeen, kun aloin syömään magnesiumia. Kannattaa kokeilla.
Samalla keinolla katosi krampit tämänkin pohkeista.
mustakikkeli

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Nyt on tosin Assyt tulossa ja pino duunia odottamassa joten taitaa mennä ensi viikon puolelle, ellen sitten Lorttoile Assyiltä paikan päältä läppärilläni. Hih.
Voi vitun Elämä! Just tota mä tarkoitin!
mustakikkeli

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Patz kirjoitti:Tässä kohtaa olisi varmaan arvon mustakikkelin (joka stalkkaa flirtissä erinäisin "salanikein") katsahtaa peiliin ja miettiä miten SINÄ jaksat sitä joka yö ja kaiken lisäksi vielä kommentoida sitä täällä?

Tunnistin itseeni kohdistetun ivan paristakin kohtaa. Huvittavaa siinä onkin lähinnä se, etten itse ole ollut puistossa kuukausiin poislukien kaksi edellistä iltaa, jolloin olen joutunut olemaan vasten tahtoani töissä valvomassa erinäisiä asennustöitä, ja flirtti on sattunut olemaan sopivaa ajankulua.
Ekanakaan, eivät ne mitään "salanikkejä" olleet, ihan sama nikki kuin täälläkin. Tosin metropoliitti kun olen, saattoi olla saksaksi, ranskaksi tai espanjaksi käännettynä, harhauttaakseni kaikkein tyhmimpiä. En tosin ole nähnyt sun valittavan että Superior on siellä stalkkaamassa jollain Luzzu-tunnuksella.

Jos todellakin on noin että olet vain parina viime iltana käväissyt siellä, niin joku kumma meitä ilmeisesti vetää yhteen (Flirttipuistoon), kun kerran just samoina iltoina sinne satuimme. Ihmeellistä on Elämä (ei se oikea, vaan virtuaalielämä).

Ai niin mitään ivailuun tulee, etkös sä alkanut haukkua mua siellä julkisesti ihan tuosta vaan? On niin virkistävää kuulla isoksi kasvaneen ja pilalle hemmotellun flipperikakaran haukkuvan minua "tosi lapselliseksi" ilman provokaatiota. Taisi Dumiskin siellä vähän ihmetellä miten sä nyt silleen flippasit. Ihme flipperi olet.

Takas töihin.
AarneAnkka

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jumpe, mä taisin missata jotain tosi isoa sossupokea Flirttiksessä eilen, kun tulin sinne hiukan myöhässä. :doh:
mustakikkeli kirjoitti:
Patz kirjoitti:Aiheutin hälytyksen ja johan tänne kirmas joku nyrkillä tapettava stevari pätemään
Jaa? Kyllä minua puolestaan aikoinaan ärsyttivät enemmän flegmaattiset ja hitaat vartijat, jotka pakoilivat vastuutaan
Kysehän oli vain siitä että stevari ei ollut tarpeeksi uskottavan näköinen voidakseen tehdä työnsä kunnolla. Eihän se auta vaikka olisi miten ripeä, pätevä ja koulutettu jos katu-uskottavuus puuttuu.
SikaMika

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Minä menen nyt. Die, die my darlings!
Patz

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Patz »

mustakikkeli kirjoitti:Ai niin mitään ivailuun tulee, etkös sä alkanut haukkua mua siellä julkisesti ihan tuosta vaan? On niin virkistävää kuulla isoksi kasvaneen ja pilalle hemmotellun flipperikakaran haukkuvan minua "tosi lapselliseksi" ilman provokaatiota. Taisi Dumiskin siellä vähän ihmetellä miten sä nyt silleen flippasit. Ihme flipperi olet.
En nyt ole ihan varma että kannattaako mun jatkaa mutta antaa nyt mennä kun vauhtiin pääsin. Ensinnäkin "salanikki" on eri asia kun salanikki, siksi hipsukat. Ja juuri tästä johtuen "haukuimme" (huomaa hipsukat) mustapippeliä kovaan ääneen julkisesti, koska mustakikkelihän ei ollut paikalla vaan joku "negrocock" tmv. viritys. Niin että koitas nyt vaan elää sen asian kanssa. Ja kuten hyvin muistat, minähän en tätä "haukkumista" aloittanut, olin ainoastaan hengessä mukana.

Sun täytyy kyllä oikeasti hankkia se niin kaipaamasi elämä niin ehkä nämäkin asiat saavat elämässäni oikeat mittasuhteet ja voit elää stalkkaamatta Flirttipuistossa, josko joku vaikka puhuu siellä jotain pahaa susta. Mutta usko pois, ne puhuu siellä kyllä edelleenkin vaan musta ja mun tisseistä. Ja Supan kans. Kato ku me ollaan niin fiksuja, nättejä ja ennen kaikkea helppoja!
Viimeksi muokannut Patz, 03.08.2006 10:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Lilo »

AarneAnkka kirjoitti:Jumpe, mä taisin missata jotain tosi isoa sossupokea Flirttiksessä eilen, kun tulin sinne hiukan myöhässä. :doh:
Joo, voitasko saada niinQ tiivistelmä?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ahhaahaa, viihdyttävää! Melkein tekee mieli mennä käväseen flirtissä.

Enpä kuitenkaan taida vaan jatkan sairastamista ja kitaran soiton opettelua. On muuten aika vaikeeta. Sointutaulukon lisäksi kaipaisin ohjeistusta millä sormella mitäkin kieltä kannattaa painaa, onko vähän saatanan monimutkaista! (--------> google)

Kurkku on jo huomattavasti vähemmän kipeä kuin eilen, pidän illalla yhden tai kaks tuntia. Hepo saa tyytyä juoksuttamiseen vaikka keli uittamiselle olisikin loistava. Huomenna ja lauantaina on kyettävä normaaliin työvireeseen. Kauheasti harmittaa kun ei pääse mussun mukaan rukalle. Damit.

Pesen pyykkiä, siivoan. Jotain hyötyä sairastamisesta. On vaan liikaa aikaa ajatella, raha asiat mietityttää ja kesken jääneet jossain määrin riitaisat ihmissuhteet harmittaa. Mutta jos toinen osapuoli ei halua niistä puhua niin minkäs teen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Patz

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Patz »

Lilo kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Jumpe, mä taisin missata jotain tosi isoa sossupokea Flirttiksessä eilen, kun tulin sinne hiukan myöhässä. :doh:
Joo, voitasko saada niinQ tiivistelmä?
Kysykää mustakikkeliltä, sillä se on varmaan tallessa heti siinä musta ja Superiorista tehtyjen voodoonukkejen vieressä, joita se nyt tökkii kiukuspäissään nuppineuloilla."Die bitch, die!!"
sanctus

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Harmi ettei koneeltani pääse zättiin. Siellähän vaikuttaa olevan aito ja taatusti asba meno.
mustakikkeli

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Juu hajaantukaa, ei mitään nähtävää. Joku possunaama siellä vaan vähän aukoi päätään, siinä kaikki. Ei muodostu edelleenkään kantapaikakseni.
Patz

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Patz »

mustakikkeli kirjoitti:Juu hajaantukaa, ei mitään nähtävää. Joku possunaama siellä vaan vähän aukoi päätään, siinä kaikki. Ei muodostu edelleenkään kantapaikakseni.
Hei eiks sun pitäny tehdä töitä?
mustakikkeli

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Patz kirjoitti:Hei eiks sun pitäny tehdä töitä?
Niin teinkin, mutta palaveri loppui jo. Nyt on taas vähän aikaa kityillä ennen lounastaukoa teidän muiden iloksi. Miksi kysyt? Olitko huolissasi?

Ps. Kai mä olen edelleen tervetullut tupareihin? Saanko ottaa niban mukaan? Ai niin mutta sähän annoit sille porttikiellon, kun otit nokkiisi jostain sen vitsikkäästä kommentista. Siinä taas yksi puhumassa kuinka näitä palstoja ei pitäisi ottaa liian tosissaan...
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 03.08.2006 10:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MGandhi

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

mustakikkeli kirjoitti:possunaama
LOL!

possunaama! Ja mä luulin, ettei sulla olis huumorintajua!
Patz

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Patz »

mustakikkeli kirjoitti:Ps. Kai mä olen edelleen tervetullut tupareihin? Saanko ottaa niban mukaan? Ai niin mutta sähän annoit sille porttikiellon, kun otit nokkiisi jostain sen vitsikkäästä kommentista. Siinä taas yksi puhumassa kuinka näitä palstoja ei pitäisi ottaa liian tosissaan...
En kyllä tiedä että kenen tupareihin olet menossa mutta mun luokse olet edelleen tervetullut grillaamaan 26.8. Ja kun et yhtään satu tietämään että mikähän mahtaa mun ja Niban välejä hiertää niin ei ehkä kannata edes aloittaa kommentointia. Mutta ethän sä uskalla kuitenkaan tulla.
mustakikkeli

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Anteex, en tiennyt suhteestanne.
Vastaa Viestiin