Torspo

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Saz »

silsakenraali™ kirjoitti: Ihmettelen miten moinen riittää antamaan tarpeeksi sosiaalista vastinetta, tai sitten olen vain erilainen.
Mä olen tuon chattailyn (olen kerran käynyt) analysoinut ihan ajankuluksi ja jonkinlaiseksi ylisosiaalisuudeksi. Olettaen siis, että opiskelee ja/tai työskentelee + omaa normaalit sosiaaliset kontaktit. On paljon ihmisiä jotka eivät osaa tai halua olla yksin laisinkaan, eli ehkä siinä tarkoituksessa chatti ehkä lunastaa paikkansa. Sitten taas on sellaisia ihmisiä, jotka nauttivat siitä kun illalla saa laittaa puhelimen pois päältä, olla yksin ja vaikka lukea.

Sitten on varmasti tapauksia joiden lähes kaikki sosiaalinen elämä on virtuaalimaailmassa. Sitä mä ihmettelen siinä missä silsakenraalikin. Tiedä sitten onko se nettiaddiktiota, oma valinta vaiko vaan sitä tyytymistä vastineeseen? Tai sitten siellä on vaan niin kivoja ihmisiä, että niiden kanssa haluaa olla tekemisissä joka päivä. Kaveri se virtuaalinen kaverikin kai on.
mustakikkeli

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

silsakenraali™ kirjoitti:Ei sinne mennä nuin vain ja olla heti "tasavertaisia" sättääjiä, vaan puistossa on tiukka "hierargia", josta joku muu voi kertoa lisää. Kyllähän siellä tulee pataan, jos et ole valmiiksi tunnustettu ja jo "oppirahasi maksanut", silloin kun asetut "korkeampiarvoisia" vastaan. Mutta näinhän se on melkein joka paikassa.

Ei vakikalustoa juuri kiinnosta kuunnella muita kuin vakikalustoa, ellei sulla ole galleriassa allmost-an-angel-tasoista herutuskuvaa.
No ei nyt sentään mustamaalata ihan kaikkia. Ihan mukavan ja tervehenkisen asuntokeskustelun mä taisin siellä käydä esim. nexien, tixin ja jonkun kolmannen (sori unohdin) kanssa. Ehkä niistä tulisi mun oikeita chattikamuja joiden kanssa voisin privailla ihan homona?
Kid

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt ois vähän niinkun tän päivän hommat hoidettu alta pois. Jos ei siis oteta lukuun noita puhelinasiakkaita. Ja niitä ei tänään oo pahemmin ollut. Nyt pitäs yrittää kehitellä tekemistä vielä kolmeks tunniks..

Mä haluisin jo kotiin asentelee uutta lampunvarjostinta..Karkkiakin tekis mieli kun noi viinirypäleet ei näköjään auta sokerihimoon.
silsakenraali™

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

mustakikkeli kirjoitti:No ei nyt sentään mustamaalata ihan kaikkia.
No enhän mä herranen aika mustamaalaa ketään. Kerroin vain kuinka puiston olen kokenut. I am not complaining, I am observing. Olenhan itsekin viettänyt puistossa aikaani, ja tulen varmasti edelleenkin siellä poikkeamaan. Taitaa olla tämä aihe monelle erityisen herkkä paikka, kun pitää heti nokittaa.
Uusiopehmis

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Saz kirjoitti:Mä olen tuon chattailyn (olen kerran käynyt) analysoinut ihan ajankuluksi ja jonkinlaiseksi ylisosiaalisuudeksi. .
Useimmille se on, ruojan kiitos, puhtaasti ajantappoa - esim. jos istuu töissä pakosta koneen ja puhelimen äärellä, eikä aktiivista tekemistä ole kuitenkaan 100% ajasta, tulee joskus hetkiä jolloin aikaa pitää kuluttaa. Jos päivän netti-iltis ja netti-hesari on luettu, niin miksei sitten jutustelisi. Samaan käyttöönhän se mesekin on, työtehoa tuhoamassa :P

Kotona se on taas ns. viimesijainen vaihtoehto, eli jos on yksin kotona (yksin asuvalle melko tavanomaista), ei ole menossa eikä tulossa, telkkarista ei tule mitään katsottavaa (hyvin hyvin tavanomaista) eikä ole kirjaa jota tekisi mieli lukea, niin sitten tulee avattua. Sen paremmin chattailyä tai palstailuakaan en ymmärrä jos on parempaa tekemistä, liveseuraa tai jos elämä on chatissa tai chatihmisten ympärillä. Tunnen pari tapausta joiden seurustelukumppaneilla on kaikilla nimimerkki. Se on merkki siitä, että elämä on tuoli ulkona.

Ja nyt terassille sadetta pitelemään 8)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Saz »

Uusiopehmis kirjoitti: Ja nyt terassille sadetta pitelemään 8)
Tuhlaat kesän ensimmäisen sadepäivän terassilla? Ei ei. Tämä on täydellinen sää viettää päivä sisällä. Helpotus kun ei aurinko paista, ei tarvitse kokea syyllisyyttä tuhlatessaan aikaansa kämppänsä sisuksissa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Saz kirjoitti:
Uusiopehmis kirjoitti: Ja nyt terassille sadetta pitelemään 8)
Tuhlaat kesän ensimmäisen sadepäivän terassilla? Ei ei. Tämä on täydellinen sää viettää päivä sisällä. Helpotus kun ei aurinko paista, ei tarvitse kokea syyllisyyttä tuhlatessaan aikaansa kämppänsä sisuksissa.
Voi pylly.. jos tuolla sataa vettä, niin miten mä pyyhin mun pikaliimalla koossa olevia rillejä rikkomatta niitä?! :?
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihanaa kun on paikat kipeenä pitkästä aikaa!

(..en tarkoita kylläkään tuota hammasta huom!)
Saz kirjoitti:Helpotus kun ei aurinko paista, ei tarvitse kokea syyllisyyttä tuhlatessaan aikaansa kämppänsä sisuksissa.
Juurikin tätä poden juurikin nyt. Ulkona taas hellekelit ja tää sisällä himassa.. Mutku minne mä menisin ja mitä tekemään.. yksin???!!! F***ing great.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Saz »

Elppis kirjoitti: Voi pylly.. jos tuolla sataa vettä, niin miten mä pyyhin mun pikaliimalla koossa olevia rillejä rikkomatta niitä?! :?
Lippalakki päähän, siellä vaan tihkusataa! Toistaiseksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Saz kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Voi pylly.. jos tuolla sataa vettä, niin miten mä pyyhin mun pikaliimalla koossa olevia rillejä rikkomatta niitä?! :?
Lippalakki päähän, siellä vaan tihkusataa! Toistaiseksi.
Hyvä idea muuten, mutta töistä kun lähtee, ei yleensä ole vaatekaapillista vaihtoehtoja, mitä laittaa päälle.

Mutta nyt, äiskän kanssa rillejä kokeilemaan ja syömään! :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Aamupala syöty kohta Flirttipuistoillessa. Puhelin soinut ainakin kolme kertaa aamulla, perkele. Vihdoin se vaarikin heitti lusikan nurkkaan, ikävä tulee mutta helpotus oli varmaan hänelle.
Kid

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Kid »

HAH, mä lähdenkin jo himaan.
bedlam

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hihityttää kuin pikkutyttöä. Eihän se ole järkevää. Vaikuttaako lyhyeksi jääneet yöunet asiaan. Toivottavasti ja toivottavasti ei.

Lopettais toi aurinko nyt hetkeksi porotuksen, tekisi tilaa sateelle ja jatkaisi taas viikonloppuna paistamistaan. Ei hitto, mutta huomennahan vastaan tulee jo perjantai! Ensimmäinen työviikko takana, nythän saa vähän olustella? Okei, olustelin koko kesän, mutta vielähän on kesää jäljellä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Hihityttää kuin pikkutyttöä.
Mä en kyllä nyt millään malta olla kommentoimatta että tämän ja eilisen perusteella sitä ollaan ihan selvästi menty ihastumaan. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Rouva Pupu

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Uusiopehmis kirjoitti:Tunnen pari tapausta joiden seurustelukumppaneilla on kaikilla nimimerkki. Se on merkki siitä, että elämä on tuoli ulkona.
Haiseeko täällä vittuilu, mitä sano häh?
MadameDeMeloni

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Aij, aij. Sympatiat Angitalle, itellä on vähän sama olo. Pitikin lähteä eilen humputtelemaan. Jospa tämä tästä. Illalla töihin. Jipii.
Turbohaltija

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kiinnostaa ihan vitusti. Kosmisesti.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Nuuh
bedlam

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
No pikkasen piristystä mielelle näin loman loputtua. Ihastuminen olisi tilanteen huomioon ottaen liioiteltu sanamuoto. Mutta ei kai tuotakaan olotilaa vastaan mitään tällä hetkellä olisi.
ElanorRaven

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hopoti hoi, torsdag takana! Töiden osalta siis. Soitin huoltoliikkeeseen ja kysyin mikrooni uutta pyörivää lautasta, flegmaattisen kuuloinen jannu lupasi ottaa selvää. Varaosa kuitenkin luultavasti maksaa yhtä paljon kuin uusi vastaava mikro... :roll:
aimohaiku

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kohta kotiin ja huomenna alkaa loma...

http://www.youtube.com/watch?v=S-Pa27yP ... rch=mitali
tonttu

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Rouva Pupu kirjoitti:
Uusiopehmis kirjoitti:Tunnen pari tapausta joiden seurustelukumppaneilla on kaikilla nimimerkki. Se on merkki siitä, että elämä on tuoli ulkona.
Haiseeko täällä vittuilu, mitä sano häh?
Mitäs perkelettä?
Edith

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:Kiinnostaa ihan vitusti. Kosmisesti.
Enks mä muka oo useinkin muistuttanut sua, miten voisit piristää työpäivääsi?
ninnithequeen

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Itiksestä kotiuduttu, nyt tirisee jauhelihapihvit ja sienikastike pannulla, sapuskan päälle paistan mustikkapiirakkaa vielä illaksi, voi nam :dream:

Ja edelleen: todella ihanaa kun on vaihteeksi viileä ilma.
silsakenraali™

Re: Torspo

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Vajaan parin tunnin päästä jatkuu futissarja. Onhan tässä tauolla pari kertaa viikossa tullut käytyä kentällä, joten tuntuma on hyvä. Ainoa mitä-jos on hiekka-alusta, joka on kovin erilainen tekonurmeen tai nurmeen verrattuna.

Tuli rannallakin poikettua pitkästä aikaa, mutta meni hapoille ja lähdin puolen tunnin kuluttua. Eilisen järvellä olo pisti olon harvinaisen veteläksi.

Rahantekijä-kela tuli vuokrattua illaksi, piti katsoa jo ennen peliä, mutta menikin liian täpärälle.
Vastaa Viestiin