Persjantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi äly että on paska leffa tuo Amerikan Psyko 2.

Mitäs muruilla mielessä tänään?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pitäs löytää joku hyvä kosmetologi kulmakarvojen hoitoon, junous. Saa suositella.
Prepare for the worstest.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

nowaysis kirjoitti:Pitäs löytää joku hyvä kosmetologi kulmakarvojen hoitoon, junous. Saa suositella.
Mie voin ajella ne!
Huva halba.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Rouva Pupu

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jahans, ystävämme unettomuus saapunut tänne, helvetin lääkkeet.
Kaksi yötä jaksoin pyöriä punkassa nyt paree suosiolla hiippailla olohuoneessa.
MuzzuNI rakkahin joutui jo viime yönä nuksumaan lattialla kun olin sen sinne pyöriessäni unissani ajanut, kun unta kaaliin saa niin ei herätä edes atomipommi :roll:
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mylwin kirjoitti: Mie voin ajella ne!
Huva halba.
Bbaaaad kitty!1 Luotan kulmakarva-asiassa ainoastaan ammattilaisen apuun. Sanctus saanee ajella hiukset ja sie saat hoidella sit muut alueet, etelästä pohjoiseen.
Prepare for the worstest.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Oli se paska päivä.

Jotenkin kaiken kruunasi kun palleja sheivatessa kompastuin pyykkikoneen poistoputkeen, joka irtosi ja heitti lastit lattialle vieden hyvän tukon karvoja viemäriin tukkien röörin.

Ja taas ne porailee kalliota keskellä yötä kämppäni vieressä.

Vittu tätä maailmaa, lähtisin kebabille jos joku mesta olisi auki.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
MadameDeMeloni

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Saavuin töistä. Perussettiä. Äiti vauhkoaa mulle uutta ruokapöytää, pitää kuulemma ostaa uus pienempi vaikka vanhassa ei ole mitään vikaa. Kait se sitten on huomenna haettava. Kesti muuten pitkään krapulainen olo. En enää ikinä kisko siihen tahtiin. Oi oi. Paha kun huomaa itekin miten sekavasti puhuu eikä saa sanoistaan selvää. No, ens ke uusiks. Huomattavasti pienemmissä määrin. Ai niin, must on tullut lortto. Tai helppo. Tai mikä-se-sellanen-nyt-on. Vapaa! Se se on se sana. Kai..?
Sudenhenki

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ninnithequeen kirjoitti:Voi äly että on paska leffa tuo Amerikan Psyko 2.

Mitäs muruilla mielessä tänään?
Oli, jopa paskempi kuin muistin. Mä huomasin että mulla on stalkkeri.

EDIT: Typo.
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 04.08.2006 11:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mun sängyssä makaa joku nainen, eikä mua kiinnosta mennä sinne. Ei mua kyl pahemmin tääkään kiinnosta, mut ajattelin vaan kertoa teille, kuin nut case mä oon. :kontrolli:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Sinkkumatti kirjoitti:Mun sängyssä makaa joku nainen, eikä mua kiinnosta mennä sinne. Ei mua kyl pahemmin tääkään kiinnosta, mut ajattelin vaan kertoa teille, kuin nut case mä oon. :kontrolli:
Ha hah.. niin makaa kuin petaa, sanotaan. Makaispa munkin sängyssäni joku (mies mieluiten) mutta ei niin ei.

Panettaa TM.

Ja niin turha päivä takana, että kaikien turhien äitikin turhautuis.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja brona »

Sinkkumatti kirjoitti:Mun sängyssä makaa joku nainen, eikä mua kiinnosta mennä sinne. Ei mua kyl pahemmin tääkään kiinnosta, mut ajattelin vaan kertoa teille, kuin nut case mä oon. :kontrolli:
Mies parka. Tai naisparka. Tilaa sille taksi.
...
ElanorRaven

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ääääääääägghh... Luojan kiitos nyt on jo perjantai. Työpaikalle rantautuminen ei kiinnostaisi paskan vertaa! Ja jonkinlainen elämä kelpaisi edelleen.
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Dryad »

TPK 1

Viikonloppu alkaa pian ja lauantaina ja sunnuntaina nokka kohti Ankkarockia! :D
Be a good animal, true to your animal instincts.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja cardic »

nuolkaa mun etupaneelia
kohta zumpille
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
silsakenraali™

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Viikonlopun työt alkoivat juuri. Ei täs pöllömpiä, illalla Suomi-Brasilia lentispeliin ja jossain välissä, ööh työajalla, pitäis käydä lenkillä tai salilla. Oiskohan noin, että tulis selvä viikonloppu - siihen ainakin pyrin. Huomenta kaikille!
Bliss

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pitää mennä päivittämään duunipaikan tietokoneet. Ikäänkuin kukaan muu ei osaisi?
Ehkä mielummin kuitenkin näin, kuin että antaisin 30 kertaa tunnissa puhelinneuvontaa tyypille joka ei tiedä alkuunkaan mitä tekee.... :roll:
millivanilli

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

tpk

Eilinen oli varsin onnistunut päivä. Mun koteloitumisen sohvaan keskeytti kun avokki tuli kotiin "päiväkahville" :h:

Hieman harmittaa, kun huomenna taitaa olla pitkä työpäivä.

Nyt back to work. Olo on tosi pirteä ja raikas. Aamu-uinti teki gutaa.

EDIT: niin joo. Äsken uimahallissa erittäin vanha naisihminen tuli suihkussa kehumaan mun napaa. "onpa kaunis napa" ... wtf?! Häiritsevää.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ritva Santavuori!!1
Tasan ei mene muumit kanootissa.
mustakikkeli

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

brona kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Mun sängyssä makaa joku nainen, eikä mua kiinnosta mennä sinne. Ei mua kyl pahemmin tääkään kiinnosta, mut ajattelin vaan kertoa teille, kuin nut case mä oon. :kontrolli:
Mies parka. Tai naisparka. Tilaa sille taksi.
Ensin kyllä tarkastaisin, hengittääkö se.

Huomenta. Minä en haluaisi naista vuoteeseeni, se kun on sellainen 1,5 hengen vuode, ja nukun siinä yleensä vinosti.

Nukkumisesta muuten, olen yllätyksekseni huomannut että unentarpeeni tuntuu hieman lisääntyneen ja saattaa alkaa nukuttaa jo joskus klo 23 maissa, kun ennen saatoin kukkua yhteen ihan tuosta vaan joka päivä. Entisten 5h yöunien sijasta tunnun nukkuvan ilman vaikeuksia jopa 7h läpeensä, päivän vireystilaani se ei tosin tunnu ihmeemmin vaikuttaneen (en ollut aikaisemminkaan päivisin väsynyt). Enää en ole huolissani nukkumisistani ja unentarpeeni epätavallisesta vähyydestä.

Myös illat ja yöt ovat viilenneet mukavasti, nykyisin joudun jopa vetämään peittoa päälle.
ninnithequeen

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.

Tänään lisää ikkunanpesua, pyykkiä, Ikeassa käynti ja kotosalla oloa. Illalla saunaan ja vielä illemmalla lasillinen punaviiniä sekä kortinpeluuta :dream:
silsakenraali™

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Nyt mua alkoi pikkusen korpeamaan Miitti-osion ilmoittautumiset ja järjestelyt. Usein miitteihin tulee vähän porukkaa ja yhtä usein ne järjestetään stadissa. Voin kuvitella, että stadilaiset eivät ymmärrä ajatella pitkämatkalaisia näitä miittejä sovittaessa. Hyvä esimerkki on Pokeri-miitti. Ilmottaudutaan johonkin mitä ei ilmeisesti edes ole!!!

Patsi otti, kiitos siitä, järjestelyvastuun aluksi, mutta siitä kieltäydyttyään on toiminta ollut, valitettavasti taas, ihmeen leväperäistä. Olen huomannut saman ilmiön esim. Eltsun Olympia-reenimiiteissä. Tuntuu, että monet haluavat osoittaa vain kiinnostuksensa asiaa kohtaa ilmottautumalla, kuitenkaan aikomusta ei ole saapua paikalle. Tai sitten tulee jotain esteitä. Hemmetti, priorisoikaa ja tehkää ne päätökset hyvissä ajoin. Eihän kukaan ole kollektiivisesti vastuussa kenellekään mistään, mutta jos vain vähän porukkaa on tulossa, niin kaikki ymmärtävät, että selvä ja jämpti peli on kaikkien eduksi.

Joo, tiedän, että meni taas hieman whinetykseksi, mutta en usko, että olen mielipiteeni kanssa yksin. Tai vaikka olisinkin, niin ei se mitään.
slam

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja slam »

Moron. Porukka jaksaa painaa kirjaimia. Iltaisin on hieman tylsää, kun ei nettiä ole, mutta pitää enemmän pyöriä täällä kaupungissa ja työkin olisi jees.
Bliss

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Ikeassa käynti
Mäkin meinasin, kun duunista lähden :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Haluaisin tänään mennä ulos! Nämähän voi olla vaikka viimeisiä kesähellepäiviä.. Oliskohan tässä sippi kaupungissa ketään joka lähtis vaikkas torille istuskelemaan jätskille. Alkoholiahan minä en enää nauti.
Onneksi sain vihdoin varattua ajan lääkärille asiasta, joka on kiusannut jo monta kuukautta. Paha vaan, että varasin sen sitten vahingossa juuri sille päivälle, kun tod.näk. olen Etelä-Suomessa.. shit.

Ei tunnu kyllä yhtään perjantailta. Ja se on hyvä.
Vastaa Viestiin