Persjantahi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppaaaaaaaa!

Mitä sä teet 8.8. tiistaina ;)

Ihan mihin kellon aikaan vaan?
ElanorRaven

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mä olen taas vaihteeksi jotenkin surkeana. Tapahtuisi joskus edes jotain...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Moro!

Iltatöissä ison kassin kera, iltakymmeneltä äidin luokse yöksi, ja heti aamusta seiskaan töihin. Töiden jälkeen hirmuista vauhtia Nurmijärven läpi Räyskälään ihailemaan moottoripyöriä työn (järkkäri + lipunmyyjä + kahvityttö isoille pomoille + blokkausta järkkäriduunin ohella olutteltassa). IHQUU!

Ichmeen hiljaista töissä, vaikka on perjantai-iltapäivä! Calm before the storm, sanon minä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Elppaaaaaaaa!

Mitä sä teet 8.8. tiistaina ;)

Ihan mihin kellon aikaan vaan?
En mä nyt koko päivän suunnitelmaa kerro, mutta töistä pääsen 15.45. Mennäänkö?!
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Vittu.
Kid

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Kid »

Turbohaltija kirjoitti:Vittu.
Pahakin?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turbohaltija kirjoitti:Vittu.
Mulla oli vetskari auki, kiitos infosta ;)

Mikä on?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Elppaaaaaaaa!
Mitä sä teet 8.8. tiistaina ;)
Ihan mihin kellon aikaan vaan?
En mä nyt koko päivän suunnitelmaa kerro, mutta töistä pääsen 15.45. Mennäänkö?!
Juu mul on Vilmori-päivä sillon. Pistäs sille meiliä sille yhelle, jotta käykö sille?
bedlam

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:Mä olen taas vaihteeksi jotenkin surkeana. Tapahtuisi joskus edes jotain...
Äläs nyt surkastele, neiti hyvä. Pistä tapahtumaan!
ElanorRaven

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Mä olen taas vaihteeksi jotenkin surkeana. Tapahtuisi joskus edes jotain...
Äläs nyt surkastele, neiti hyvä. Pistä tapahtumaan!
Kun tietäisi mitä tekisin... Itkettää, ja oikeastaan ilman mitään sen selkeämpää syytä, on vaan kauhean yksinäistä ja kurjaa. Tuijotan puhelinta ja odotan, jos joku vaikka soittaisi :]
bedlam

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:Kun tietäisi mitä tekisin... Itkettää, ja oikeastaan ilman mitään sen selkeämpää syytä, on vaan kauhean yksinäistä ja kurjaa. Tuijotan puhelinta ja odotan, jos joku vaikka soittaisi :]
Pöh. Kesää ei ole enää paljon jäljellä, nyt täytyy nauttia lopusta auringosta kybällä! Ja se luuripuuri käteen ja soita itse, ei se tuijottamalla pirise! =)
Kid

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Mä olen taas vaihteeksi jotenkin surkeana. Tapahtuisi joskus edes jotain...
Äläs nyt surkastele, neiti hyvä. Pistä tapahtumaan!
Kun tietäisi mitä tekisin... Itkettää, ja oikeastaan ilman mitään sen selkeämpää syytä, on vaan kauhean yksinäistä ja kurjaa. Tuijotan puhelinta ja odotan, jos joku vaikka soittaisi :]
Soita itse jollekkin kaverille ja lähtekää vaikka piknikille?! Patonkia ja limpparia auringossa? Tai kai siellä paistaa? Jos ei niin johonkin hyvään leffaan ison popparikasan kanssa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja brona »

Wuippee! Kaveri pääsi finaaliin! Kyseessä siis Tuntiratsastajien mestaruuksien koulufinaali.

Ninni! Kenen hepsua sä vuokraat? Madamen?

Däng, mäkin haluan Ikeaan. Tarviin ainaskin uuden peiton, tuo hajoaa kohta päälle.
...
Kid

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Kid »

brona kirjoitti:
Däng, mäkin haluan Ikeaan.
Ikea ois kova sana täälläkin. Mä halajan sieltä sohvaa, verhoja ja kylppäriin uutta sisustusta. Ja kaikkia niitä ihania mikättimiä!
ElanorRaven

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kiitos beddis ja kid ajatuksista, tämä täytyy varmaan vaan kuluttaa loppuun peiton alla piileksimällä :] En minä viitsi silmät punaisina lähteä tuonne ihmisten ilmoille. Aamulla parempi meininki sitten!
ninnithequeen

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

brona kirjoitti: Ninni! Kenen hepsua sä vuokraat? Madamen?
Eiku Ritan.
Tuo "yks yhteinen tuttu ;)" tulee koeratsimaan Madamen pollen ens viikolla.
mustakikkeli

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:No niin, nyt teen sitten juuri sitä mitä mustakiku kauhistelikin, eli kitistelen läppärillä täältä Assemblyiltä paikan päältä. Jäi musatuomaroinnit väliin huonojen ajankohtien takia, mutta tilannetta kompensoi hieman se että minut pyydettiin mukaan grafiikkatuomaristoon (sarjana koneella käsin piirretty, eli ei renderöity tai valokuvamanipuloitu grafiikka). Mikäs siinä.
No millainen on meno? Pakko oli eilen katsoa YLEn uutiset jos siinä näkyisi palanen JoeB:tä tai nokkaeläintä vai ketä sinne nyt oltiin haistattelemassa.

Pelaako kukaan siellä HL: TeamFortress Classicia? Muuta nettihommelia kun en osaakaan. Kaikki vaan pelaa jotain CS: Sourcea tai DoD:tä tai muita joita en ole koskaan jaksanut yrittää alkaa opetella (eikä koneeni ehkä edes pyörittäisi kunnolla).
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 04.08.2006 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja brona »

Ai sii. Madamen oon tavannut livenä, tosi muksa ja rätväkkä täti. Mites mie muistan, että harrastaisivat länkkäriä?
...
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja brona »

Broidii! Et lähtis kuskiks Kidille ja mulle Ikeaan? Pliis. Voin tarjoo sulle pehmiksen. *räps räps*
...
ninnithequeen

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

brona kirjoitti:Ai sii. Madamen oon tavannut livenä, tosi muksa ja rätväkkä täti. Mites mie muistan, että harrastaisivat länkkäriä?
Juurikin näin.

Ja me nyt sit lähetään sinne Ikeaan kans, katotaan jos törmätään siellä :D
Kid

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:Kiitos beddis ja kid ajatuksista, tämä täytyy varmaan vaan kuluttaa loppuun peiton alla piileksimällä :] En minä viitsi silmät punaisina lähteä tuonne ihmisten ilmoille. Aamulla parempi meininki sitten!
Voi muru, yritä jaksaa. Joskus se itkukin kyllä helpottaa kummasti.
*hali*
Kid

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Kid »

brona kirjoitti:Broidii! Et lähtis kuskiks Kidille ja mulle Ikeaan? Pliis. Voin tarjoo sulle pehmiksen. *räps räps*
Joo hei!!! Mä voin tarjoo vaikka perunamuussia lihapullilla. Mä oon kuullu et ne ikean semmoset on hyviä :P
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No nyt on urheiltu oikein olan takaa. Puoltoista tuntia salilla plus pyöräilyjä. Nyt lihaa kitusiin, ja kohta kauppaan ja mihinköhän muualle sitä vois harhautua sillä matkalla.. Taidankin lähtee vaihteeksi kävellen liikenteeseen, kuluu enemmän aikaa.

Mulla on kivan pöyhee tukka, kun oli ranskalainen letti yön päässä. Kiinnostaakiinnostaa.
Sinkkumatti

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Äh. Taas yksi seurustelun nopea aloitus ja vielä nopeampi lopetus edessä. Saatana. Miks teidän naisten pitää aina takertua kuin iilimato.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Persjantahi

Viesti Kirjoittaja brona »

Mikä on takertumista sun mielestä?
...
Vastaa Viestiin