LiukasLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hello! Olin kaiketi hieman huppelissa eilen. Ei se mitään, krapulaa ei nimittäin kalsareiden jälkeen näy koskaan. Nyt täytys laittaa ruokaa, imuroida, tiskata ja häipyä saunomaan Valkiaisjärven rannalle. Miksi kaikki muuten sanoo sitä Valkeisjärveksi? Ei se ole oikein.
Bliss

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

bedlam kirjoitti:Olin kaiketi hieman huppelissa eilen
Olit herttaisen huvittava :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Huvittavan herttainen :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kissis haloo!!! Jätskille?? Rotuaarille/torille? Muut tietty kans jos niikseen tulee.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:Kissis haloo!!! Jätskille?? Rotuaarille/torille? Muut tietty kans jos niikseen tulee.
Mä heräsin just.. mut ok, vois kai sitä piipahtaa jossain..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Oon tyhmä, I know.. but miks mulla ei teipahdu mitään eikä aukee tää linkki http://www.oulu.ouka.fi/tekninen/kadut/ ... skusta.pdf Pitäskö mulla olla muka joku ihme ohjelma, vai mitähä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kissis haloo!!! Jätskille?? Rotuaarille/torille? Muut tietty kans jos niikseen tulee.
Mä heräsin just.. mut ok, vois kai sitä piipahtaa jossain..
Mäkin oon vasta suihkautunut tässä, että menee varmaan ainakin tunti. Mut voitais mennä yhtämatkaa, nähdä eka jossain täs Heinäpäässä?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:Oon tyhmä, I know.. but miks mulla ei teipahdu mitään eikä aukee tää linkki http://www.oulu.ouka.fi/tekninen/kadut/ ... skusta.pdf Pitäskö mulla olla muka joku ihme ohjelma, vai mitähä.
Aukes mulla, oli vaan hiukan hidas.. Mä alan nyt vaikka harjaan naamaa ja kampaamaan hampaita..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
bedlam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Oon tyhmä, I know.. but miks mulla ei teipahdu mitään eikä aukee tää linkki http://www.oulu.ouka.fi/tekninen/kadut/ ... skusta.pdf Pitäskö mulla olla muka joku ihme ohjelma, vai mitähä.
Pitäs olla Acrobat Reader, täältä saa: http://www.adobe.com/fi/products/acrobat/readstep2.html
bedlam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Bliss kirjoitti:herttaisen huvittava
irmelianneli kirjoitti:Huvittavan herttainen
En mie halua olla herttainen!!! Luulin olevani äärimmäisen cool machomies!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
Bliss kirjoitti:herttaisen huvittava
irmelianneli kirjoitti:Huvittavan herttainen
En mie halua olla herttainen!!! Luulin olevani äärimmäisen cool machomies!
Et ole. Se oli herja. Oikeesti oot kuuleista kuulein äijien äijä! :)
silsakenraali™

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Huvitin itseäni oikotie-sivuston kaikkein kalleimmilla kämpillä. Ovathan ne isoja, mutta melkein järjestäen myytävänä olleet olivat kasariluukkia, joten en oikein inspiroitunut niistä. Päinvastoin bongasin muutaman helmen keskustan kaksioista. Taidan poistua kohti kotia. Illalla vois poiketa fudismatsissa, täytyy katsoa...
bedlam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Et ole. Se oli herja. Oikeesti oot kuuleista kuulein äijien äijä! :)
Huh, kiitos!
Dumari

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Perkele että ahisti taas maksella laskuja. Nyt Solia ja pitsaa napaan, kohta ulos jonnekin pelaa ehkä pokkaa tai jotain muuta kaliankippaamista.
millivanilli

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Laitoin juuri pillit pussiin. Kohta puoleen bussilla kaupan/alkon kautta kotio. On niin hirmuinen menointo. Tuntuu siltä, että pää räjähtää, jos tänään joutuu istumaan kotona.
Dumari

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:Laitoin juuri pillit pussiin. Kohta puoleen bussilla kaupan/alkon kautta kotio. On niin hirmuinen menointo. Tuntuu siltä, että pää räjähtää, jos tänään joutuu istumaan kotona.
Eikai nyt vielä, vastahan sä oot 5 viikkoa kotona istunut ilman pileitä :D
Piä hauskaa, niin mie ainakin aattelin tehä ku lähen kohta jonnekin synttäreille tjmsp.
millivanilli

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti:Eikai nyt vielä, vastahan sä oot 5 viikkoa kotona istunut ilman pileitä :D
Piä hauskaa, niin mie ainakin aattelin tehä ku lähen kohta jonnekin synttäreille tjmsp.
Oletko sä pitänyt kirjaa?! Onko siitä vasta niin vähän aikaa, kun viimeksi kävin jossain?

Hemmetti. Eilen pyytelin kaikkia ulos vipeltämään... tänään ei jaksaisi samaa rumbaa uudestaan. Uskaltaiskohan lähteä yksin keskustaan?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Jösses. Kylläpäs nuo eiliset bakkanaalit tuntuvat jaloissa vielä tänäänkin. Positiivisena puolena mainittakoon, että väsymyksen ja mielen sumeuden ohella muita oireita, kuten ohimoiden jomotusta taikka viheliäistä oloa ei ole näkynyt. Jonkin verran käyn kyllä itsekseni arvokeskustelua siitä, oliko pakko tilata se pullo vodkaa pöytään sen sijaan, että olisi keskittynyt neitos(t)en vokotteluun, mutta no. Suomalaisuus velvoittaa, tai jotain?

Nyt pitäisi vielä ehtiä modernin taiteen museoon ennen sulkemisaikaa... Radio Luxemburg päättää raporttinsa tähän.
Dumari

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

millivanilli kirjoitti:
Dumari kirjoitti:Eikai nyt vielä, vastahan sä oot 5 viikkoa kotona istunut ilman pileitä :D
Oletko sä pitänyt kirjaa?! Onko siitä vasta niin vähän aikaa, kun viimeksi kävin jossain?
Uskaltaiskohan lähteä yksin keskustaan?
En oo pitänyt kirjaa, mutta sä et kyllä käy paljon missään ku oot töissä aina :wink:

Yksinään, nääh!
millivanilli

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Dumari kirjoitti: En oo pitänyt kirjaa, mutta sä et kyllä käy paljon missään ku oot töissä aina :wink:

Yksinään, nääh!
Totta turiset. Tuossa äsken tuskailin isälle siitä, että kun bilejalkaa kutittaa, niin sieltä meinasi tulla sellainen "kun minä olin nuori, niin kyllä sitä osattiin ihan rauhassakin olla, eikä tuolla tavalla oltu levottomia". Ehdin estää isää, ennen kuin aloittikaan.

Ok, mä jatkan hajoilemista kohta bussissa.
bedlam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Juomapuoli täydennetty lähikaupan antimilla, nyt pyyhe, uikkarit ja juomat reppuun ja kohta menoksi. Aah, kunnon puusaunasta saa nauttia aivan liian harvoin.
Sinkkumatti

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Dumari kirjoitti:nääh!
Mitäs mahtaaja meinaa tänään tehä? Jekkubaarissa bilistä ja sit naisiin?
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Kuuntelen vaan Neil Youngia enkä omaa minkäänlaista käsitystä ulkomaalimasta. Kunhan sormenpäihin vaan lakkaisi sattumasta kun yritän soittaa kitaraa. Pitäisikö vaan korkata se toinenkin pullo viinivä, jos se tunto siitä hellittäisi?
On vaikea ottaa mallia varsinaisista kappaleista, sillä en kuule muuta kuin bassokuvion (oma mieltymys) enkä tajua tutkiskella kitaran sointujen kulkua.
Mun mielestä kello on nyt yhdeksän. Aamulla. No kohtahan se taas tulee yhdeksän, illalla.
Päivän ohjelmana siis tortilloja aamiaiseksi, kaksi leffaa päivälliseksi ja kitaran rämpyttämistä välipalanomaiseen masokismiin.
Voiko sitä näillä pumpulinpaloilla bassoakaan soittaa?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
RuNkkuTonttu

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Miten nämä viikonlopputyöt nostavatkin vitutuksen niin korkealle ja viinanhimon huippuunsa? Kovasti olin suunnitellut, että menisin lenkille tänä iltana ja kävisin korkeintaan parilla myöhemmin illan elokuva jälkeen, jos silloinkaan.

Nyt kuitenkin tekisi mieli korkata ensimmäinen olut ja ottaa joku tiukka viereen, että saavuttaisi autuaan humalatilan mahdollisimman pian. Siellä on vieläkin liian kuuma lenkkeillä enkä taida jaksaa olla ilman siihen kasiin tai ysiin asti. Toisaalta tämä kaljamaha kiukuttaa niin, että voisi kyllä hieman rasvaa polttaa? Vittu! Äh! On taas niin vaikeaa.
sanctus

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Itse vietin n. 17 -vuotiaana yhden erittäin korkeatasoisesti hukatun viikonlopun opettelemalla Cortez the Killerin rähiseviä sooloja. Sellainen nakkisormitettu feedbacksoolo painavalla lankkukitaralla on kyllä edelleen hytimestä. Hukatuksi tuon viikonlopun tekee ainoastaan se, että tuli nautittua heikkotasoisia alkoholijuomia ja valvottua kaksi vuorokautta ja siten muodoin lähes unohdettua tuon viikonlopun tapahtumat.
Razormaid kirjoitti:Kuuntelen vaan Neil Youngia enkä omaa minkäänlaista käsitystä ulkomaalimasta. Kunhan sormenpäihin vaan lakkaisi sattumasta kun yritän soittaa kitaraa.
Vastaa Viestiin