LiukasLauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

järves tai kaivetus altaas kävin vähän uimas
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Takaisin kotona. IA:n kanssa käyty jätskillä ja ratkesin juomaan yhden ciderinki, IA oli kovana ja joi vain jääveden.

Pitäisköhän saada tänään muka vielä jotain aikaseksi täällä kämpillä, jää nähtäväksi.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
silsakenraali™

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Äkkiä jotain rasvaista ja paljon. Hitto kun ei voi hakea safkee kesken lentispelin. 15-14 Suomelle tokassa erässä. Go Suomi go!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 19:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

alkaa taas nälkä tulemaan... Raamattua ja vaikka mitä tänään :)
slam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kaljaa tekisi mieli, mutta lempeet parentsit tuossa ja muuta väkee :lol:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:IA oli kovana ja joi vain jääveden.
:hep:

Ottakaa mallia ia:sta juopot!!

PS. (kaali) keitto on h y v ä ä !!
silsakenraali™

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

irmelianneli kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:IA oli kovana ja joi vain jääveden.
:hep:

Ottakaa mallia ia:sta juopot!!

PS. (kaali) keitto on h y v ä ä !!
Keitolle pitäis päästä, siksi levoton on olo. SK on myös kovana, aamutyöt. (Ann:lle, SK ei ole Sedu Koskinen ja kova ei liity veren siirtymiseen.)
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Oli varsin miellyttävä iltapäivä, muuten. Käväisin IM Pein suunnittelemassa Luxemburgin modernin taiteen museossa (MUDAM), joka osoittautui erinomaiseksi paikaksi. Koko Kirchbergin kaupunkiosa, joka oli ennen pelkkää ikävänoloista Eurolaa, on saanut täysin uuden ilmeen, ja mieltäni sivalsi kateus katsellessani ylväitä tornitaloja, Christian de Portzamparcin kynäilemää konserttitaloa ja em. museota.

IM Pei on tullut tunnetuksi Louvren pihalla sijaitsevasta lasipyramidistaan. Seuraillessani museon rakennustöitä epäilin, että kirkonnäköisestä hökötyksestä olisi tulossa jonkinlainen ikävällä tavalla postmoderni pastissi, siis eräänlainen vitsi. Mutta rakennuksen ansioiksi on kyllä luettava majesteetilliset sisätilat - vaalea kivi korostaa tilojen katedraalimaisuutta, ja valtaisat lasifasadit saavat salit tulvehtimaan valoa ja avaavat vaikuttavia näkymiä alas laaksoon, jota kutsutaan paikallisittain Grundiksi. Lisäksi se on nivottu hyvin kauniisti osaksi ikivanhoja muureja, joita Luxemburgissa on vähän kaikkialla. Kokoelmakin oli mielenkiintoinen, seesteinen ja pohdiskeleva, ja siinä vuorottelivat vähäeleisyys ja ylenpalttisuus, joka toi mieleeni hieman samanlaisen kokemuksen kuin vaikkapa Kölnin tuomiokirkko. (Joidenkin teosten edellyttämä työmäärä on näet epäilemättä ollut hirvittävä.)
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Käytiin sit eilen katsomassa kämppää. Ei kannata ostaa, siihen tulossa joku kaavamuutos, ilmeisesti haluavat siihen jonkut Teivoakin hyödyttävät liiketilat tms. Ei tietoa milloin tulee, ensi vuonna vai kolmenkymmenen vuoden kuluttua. Duunia talossa olis ollu muutaman kymppitonnin edestä. Eli mun tuurilla heti seuraavana vuonna kämpän kunnostuksesta tulis mies koputteleen ovelle ja sanois kunnan pakkolunastavan talon koska täytyy saada tilat Koskikeskus 2:lle. Prkle...
silsakenraali™

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

JESSSSS!!!! Suomi voitti erän brasseilta.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Larla »

On kyllä harvinaisen mitäänsanomaton lauantai.

Tylsää, tylsää ja vielä kerran tylsää. :?
Mulli75

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tuli pieni kuume tänään kun kävin katsomassa kaverin kanssa mökkiä harvaan rakennetun järven rannalla.
Sinkkumatti

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mulli75 kirjoitti:Tuli pieni kuume tänään kun kävin katsomassa kaverin kanssa mökkiä harvaan rakennetun järven rannalla.
Mulla on se sama kuume ollut jo 15 vuotta. Tänäänkin olen pari tuntia kollaillut mökkejä. Saaresta saisi halvemmalla, mutta kun saari on aina saari.. Hankala.
Mulli75

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sinkkumatti kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Tuli pieni kuume tänään kun kävin katsomassa kaverin kanssa mökkiä harvaan rakennetun järven rannalla.
Mulla on se sama kuume ollut jo 15 vuotta. Tänäänkin olen pari tuntia kollaillut mökkejä. Saaresta saisi halvemmalla, mutta kun saari on aina saari.. Hankala.
Sijoitushan sekin olisi. Pieni ikuisuus projekti jota voisi muokata mielen mukaan jossain määrin ja samalla rentoutua. Kesällä käynti Saimaalla sai semmoisen fiiliksen jota ei pitkään aikaan ole ollut.
slam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

olen syönyt lot ja porukka keskustelee selän takana... kauempana...
Pikku-Akka

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Seinäjoelta "kotiuruttu". Kaksi yötä hotellielämää ja maaseutunäyttelyä riitti. Oli ihana palata kotiin! Onneksi murre ei tarttunu tän pahemmin...
slam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

aivan käsittämättömän stoorin olisi mahd. voinut vääntää, mutta jääköön ilmeisesti sanoiksi pukematta... ellen saa myöhemmin fiilistä... :lol:

väsyttänöö, mukavoa ollut
Sinkkumatti

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mulli75 kirjoitti:Sijoitushan sekin olisi. Pieni ikuisuusprojekti jota voisi muokata mielen mukaan jossain määrin ja samalla rentoutua.
Juuri tuon syyn takia laitoin eilen asuntoni hiljaiseen myyntiin.. Katsotaan mitä talvi tuo tullessaan.
slam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

väsyttää... zzz... viime yönä painoin 24-7.00 unta... oli rento putki
segma

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja segma »

Pikku-Akka kirjoitti:Seinäjoelta "kotiuruttu". Kaksi yötä hotellielämää ja maaseutunäyttelyä riitti. Oli ihana palata kotiin! Onneksi murre ei tarttunu tän pahemmin...
Kiitä onneasi että pääsit pois! Nimim. vielä 9 päivää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jaa-a se on vielä päivän käsilläseisonnatkin seisomatta.. Vaan oiskohan tuo nelosen ganksterileffa perseestä vai syvältä? Mä oon niin huono näissä elokuva-asioissa.
slam

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

irma painaa hommia... :)

haukootus* painelen vittuun
ElanorRaven

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Höh, minä oon taas ihan onneton. Lähen nukkumaan, huomenna uusi päivä.
Bliss

Re: LiukasLauantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti:Lähen nukkumaan
Kauniita unia :dream:
Vastaa Viestiin