Sukkeluuksien sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ai niin, kerronpa teille taas jännittävän tarinan Lolitan elämästä.

Unohdin laittaa pikkuhousut jalkaan, kun lähdin kaupungille. Miten sellaisen voi unohtaa???! Mä olen kai kotona liian tottunut alasti hyppelehtimiseen, kun tuntui ihan normaalilta mennä ilman pikkareita pihalle. Joku kerta unohdan vielä laittaa hameenkin. Tai paidan.

Anttilasta sitten kävin ostamassa kivat keltaisen Snoopy-hipsterit ja vedin ne jalkaani Tennispalatsin vessassa. Ne vessat on kyllä osoittautuneet todella monikäyttöisiksi. Itse asiassa pitää olla tarkkana minihameen ja pikkareiden kanssa. Jos pusikko rehottaa kovasti, voi karvat vilkkua helman alta ilman pikkareita, eikä se ole kaunis näky.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:Unohdin laittaa pikkuhousut jalkaan, kun lähdin kaupungille.
Sä et ole todellinen :D

Pitää ajella heti aamulla Puistolaan hakemaan "uusi" tv-pöytä. Shoppailin huuto.netissä :roll:
Eksyn todennäköisesti.
safi

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

silsakenraali™ kirjoitti: Ai, mä luulin et sä asuit niin kaukana :D
Siinä sulle vastinetta... :perse:
hermine

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja hermine »

Lolita kirjoitti:Unohdin laittaa pikkuhousut jalkaan, kun lähdin kaupungille. Miten sellaisen voi unohtaa???! Mä olen kai kotona liian tottunut alasti hyppelehtimiseen, kun tuntui ihan normaalilta mennä ilman pikkareita pihalle. Joku kerta unohdan vielä laittaa hameenkin. Tai paidan.
Mä oon joskus vasta rappukäytävässä tajunnut olevani sukkahoususillani tai pelkässä alushameessa...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

hermine kirjoitti:Mä oon joskus vasta rappukäytävässä tajunnut olevani sukkahoususillani tai pelkässä alushameessa...
Huu, mä olen tähän asti aina ainakin näyttänyt täysipukeiselta. Joskus on kyllä ollut pakko kurkata takin alle, että laitoinko paidan ja aina se on siellä ollut. No, tissiliivit olen joskus unohtanut, mutta se ei ole paha. Ne jätän joskus tahallanikin laittamatta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
segma

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja segma »

Kummallisia pukeutujia. Väitän olevani aina tajuissani ollessani tietoinen siitä, mitä päälläni on, ilman minkäänlaista erityistarkastusta.

Asiasta aidanseipääseen: viimeinen täysi työviikko alkaa huomenna, sitten pääsee *pärrrrrrrrrrrrrrrr* KOTIIN! Ihq.
hermine

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja hermine »

No mä olenkin lahopäisin tuntemani ihminen. Kyllä minunkin täytyy aina varmistella, että vaatteet on takin alla. Tottakai avainten tarkistuskin täytyy suorittaa monesti, ei olis kiva jäädä puolipukeissaan ulos jos sattuu tuplaunohdus...oon oikeasti harkinnut siihen hajamielisten kerhoon liittymistä, saisin varmaan paljon suosituksia läheisiltäni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Oulussa. Mitäpä muutakaan tähän sanoisi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin