Sukkeluuksien sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mustakikkeli

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Plääh. Tylsää. Työt vituttavat. Pomo on pahana ja just haukkui mut. Ei jaksa, silmät ovat muurautuneet umpeen. Kahvia masiinaan. Ja mikä pahinta, tänään on sunnuntai eikä minulla ole edes töitä. JussiPussi, illalla zidukalle kantikseen?
swirl

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulle tapahtui jotain kummallista siellä mökillä. Oon ollut kotona pari tuntia ja olen kirjoittanut jo puolen albumillisen verran tarinaa sarjakuvakäsikirjoitusta varten ja piirtänyt kuvan keksimästäni myyttisestä olennosta, huutojäniksestä, joka laukkaa Suomen aarniometsistä ja piinaa pahaa-aavistamattomia kulkijoita raastavalla huutoäänellään.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

swirl kirjoitti:Kotiuduttu landelta, oli aivan mahtava reissu. Paitsi olen taas kokonaan hyttysten syömä. Erikoista oli, että ne eivät taaskaan vaivanneet ketään muuta, vaan kaikki kerääntyivät mun kimppuuni. Olen niin kovin herkullinen.
Jos jostain saat käsiisi Marja Entrich-tuotesarja vehnänalkioöljyä, hommaa pullo. Karkoittaa hyttysiä eikä haise pahalle. Toimii ainakin mulla loistavasti!
ninnithequeen

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hitto mikä show kuvien kanssa, ja kiitoksia Elanorille avusta. Älä ihmettele jos kuuskymppinen tamperelainen mies huutelee sulle mesessä :D

Galleriassa on nyt siis Lolitalle kuvia, ja uteliaille lisää osoitteissa: http://www.freewebs.com/ninninpesa ja
http://www.freewebs.com/two_step
MadameDeMeloni

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Nousin sängystä vartti sitten, olen edelleen horroksessa. Yritän Viikatteen avulla suoriutua taas näihin muutamiin tunteihin joita on jäljellä. Tulee muuten ihan älyttömän laiska olo kun lukee kaikkien liikuntakärpästen kommentteja. Kai sitä vois ottaa mallia.
bedlam

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Woe hywänen aika! Istuttiinpa eilinen ilta Valkiaisjärven rannalla, saunottiin, istuttiin nuotiolla ja akustisen kitaran kanssa hoilattiin yhteislauluja. Päivällä istutettuun katiskaan oli syössyt viitisentoista ahventa, joten savustimme ja söimme ja nautiskelimme. Paitsi mä vain tietty söin ja join, muut duunasi. Ei krapulaa, Hemingwayssä käytiin kaupunkiin päästyämme yhdellä. Mukava lasku työelämään, kun Kainuussa kerkesi jo tottua järvimaisemaan ja saunomiseen. Löytyyhän sitä näemmä täältäkin kauneutta.

Eikun vittu nythän mä vasta hokasin, että unohdin kameran sinne.
Rouva Pupu

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onpas viikonloppu taas mennyt nopeasti pyykkäillessä ja pienesti siivotessa.

Mulla on pieni dilemma, mahtaiskohan täällä voida joku valaista asiaa :?:

Ajattelin tuossa josko aloittaisin iltalukiossa opinnot, olen kuitenkin tällä hetkellä työmarkkinatuellisessa työharjoittelussa. Kelahan ei iltalukio opintoaja tuellisesti tue, eli ei laske täyspäiväiseksi opiskeluksi vaikka siitä ylioppilastutkinnon saa, mutta katsooko työvoimatoimisto sen opiskeluksi :?: Eli onko mahdollista käydä sekä työharjoittelussa ja iltalukiossa samaan aikaan :?: Iltaopiskelut eivät vaikuta työharjoitteluun, koska työ on päivällä, mutta jos on jotain asetuksia ym. että näitä ei voi samaan aikaa tehdä, mitä hä, kukaan missään tietää mitään :?:
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja JoeB »

Rouva Pupu kirjoitti:mutta katsooko työvoimatoimisto sen opiskeluksi :?: Eli onko mahdollista käydä sekä työharjoittelussa ja iltalukiossa samaan aikaan :?:
Työvoimatoimisto ei katso sitä esteeksi mikäli tunnit alkavat muistaakseni klo 17.00 jälkeen. Itse jouduin vaihtamaan kuntaa koska olisin joutunut lähtemään 16.00 nurkilla kouluun matkan takia (n 1+h ajomatka) joten työvoimatoimisto sanoi että ei käy kyseessä oli myös iltalinja joten opintotukea en saanut.
Vaihdoin kaupunkia lähemmäs jolloin olin periaatteessa mahdollisesti käytössä työntekoon päivisin joten sitten sain työttömyyskorvausta ensimmäisen opintovuoteni ennen kuin vaihdoin päivälinjalle.
Sinkkumatti

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vaola kirjoitti:Kaamea kapula.
Muah. Kuulostaa sellaisilta häiltä jossa oli oikeasti hauskaa. Kannattaa siis mennä mahdollisimman myöhään naimisiin, koska silloin kaikki mummot ovat jo delanneet ja voi pitää hauskaa ihan oikeiden ystävien kanssa. :P

Nyt kauppaan. Ruokalistalla broilerin rintaa tuoreiden herkkusienien sekä pastan ja kasvisten kera. Harmi vaan, että alko ei ole auki..
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mun kananjalat tuli uunista ulos. Oonkohan mä vähän kärsimätön ja huono lihanriipijä, vai onko sitä vaan niin vähän aina yhdessä koipireidessä..? Niitä oli 3kpl ja lihaa tuli niistä yhteensä ehkä 3-4 dl :) Nahat sun muut roippeet lens samantien roskiin, mukana sit ehkä vähän muutakin..
Patz

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Herranen aika!
Remppasin viikonloppuna makkarin ja kun latasin tätä toosaa uuteen työpisteeseen, huomasin että mullahan toimii netti! Aamulla taas kohti Vaasaa mutta saahan ainakin nukkua yhden yön omassa sängyssä ja uusitussa makkarissa :h:

Illalla voisin olla altis esim. leffahoukutuksille jos seuraa löytyy...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Heräsin tänään Hatanpäältä. Siis sairaalasta. Joku oli huolestunut, kun olin vedellyt kadulla sikeitä. Oli kyllä vähän outoa herätä sairaalasta, kun ei muista mikä päivä/valuutta/maa on. "Tiedätkö miksi olet täällä?".. miten ne kuvittelee, että on heti tapahtumien tasalla, kun herää oudosta paikasta parin tunnin unien jälkeen. Siellä oli kyllä pari niin nättiä hoitsua, että olisin voinut pitää vaikka jatkot siellä.. jollei olis jäänyt viinat kotiin. Promillen verran oli vielä aamulla etanolia veressä. Sokeriarvot olivat hyvät. Ja sain lasillisen mehuakin.

Eli tällä perusteella pitää kyllä antaa kiitettävä arvosana akvavitille sekä lämpimät suositukset. Onneksi sitä on vielä jäljellä, ettei tarvitse tänään olla kuivin suin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Sinkkumatti

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Clay kirjoitti:Heräsin tänään Hatanpäältä. Siis sairaalasta. .

Ryhähähäähh. Sä olet mun sankarisavi!
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hengissä ja ilmaa puserossa. Mahtava sunnuntai.

Fantsua toi [tosielämä], takas tulo tuntuu niinq ois neitsyys menny. pöh.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Veljenpojan 4 vuotis päivillä käyty. Pojat oli taas niin villissä, että tätiä huimas. Ja nelikymppiset velipoikani saivat hupia pitkäksi aikaa kun toinen heistä oli ostanut lapselle koottavia legoautoja, hitto kun tuntu olevan aikusille miehillekin niissä haastetta, en ymmärrä miten lapsen niitä pitäs muka osata koota jotain (?)
swirl kirjoitti:Paitsi olen taas kokonaan hyttysten syömä. Erikoista oli, että ne eivät taaskaan vaivanneet ketään muuta, vaan kaikki kerääntyivät mun kimppuuni. Olen niin kovin herkullinen.
Soot mun kans samis! Me vissiin vaan ollaan niin heRkullisen vereviä yksilöitä 8)
saira kirjoitti:Jos jostain saat käsiisi Marja Entrich-tuotesarja vehnänalkioöljyä, hommaa pullo. Karkoittaa hyttysiä eikä haise pahalle.
Tämä pitänee siis minunkin testata joskus.. *pistää muistin korvan taakse*

Jahans, jos löis nyt rompetta läjään, tarkoituksena mennä yökylään porukoille ja aamusesta äipän kanssa shoppaileen, pitäis löytää jotain näppärää päälle pantavaa ensiviikonloppuisiin kamuseni häihin.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olin katsomassa muutamaa asuntoa. Yhdessä näytössä oli aivan saletisti myös KGrilli..
Patz

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jahas. Sen siitä saa kun on liian ahkera. Muutama sentti kyllästettyä puuta jalassa, odottelen tässä ensiapua steriilien neulojen kanssa saapuvaksi. Jos vaikka saatais ihan paikallisin avuin se pois eikä tarvitsis vaivata Porvoon sairaalaa...

T:yksjalka
silsakenraali™

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Hitto mä oon taas viime aikoina kitinäillyt ihan liikaa. Tää on niin tätä eli tää ruokkii itseään. Ei pitäis lainata ketään, eikä kukaan saisi lainata mua. En sais perustaa uusia aiheita....vittu kun menee vaikeeksi. Elämäkään ei löydä mua. Tarttuukohan tää?

Nyt meen kuitenkin rullalenkille, sanokaa mitä sanotte.
safi

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Kerrankin ajoissa kotona, mutta ei kuitenkaan riittävän ajoissa että olisin ehtinyt salille spinningiin. No täytyy sitten hipsiä hiukan pitempi lenkki koiruuksien kanssa ja ensviikolla uus yritys.

Tylsää, ettei täältä asuinpaikaltani ole löytynyt ketään koirallista ihmistä seuraksi lenkkeilemään. Matka menisi paljon sujuvammin ja miltein huomaamatta, jos olisi jutustelu seuraa. Aika harvoin tulee edes koiria vastaan, joten täällä niitä taitaa olla normaalia paljon vähemmän.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Patz kirjoitti:Jahas. Sen siitä saa kun on liian ahkera. Muutama sentti kyllästettyä puuta jalassa, odottelen tässä ensiapua steriilien neulojen kanssa saapuvaksi. Jos vaikka saatais ihan paikallisin avuin se pois eikä tarvitsis vaivata Porvoon sairaalaa...

T:yksjalka
Klumpig! :paijaa:

Kröhöm... Ajoin muuten tänään jettien SM-osakilpailuissa pronssia. Tähän on hyvä päättää kisakausi.
Älä löi! En ole hurrit!
safi

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

silsakenraali™ kirjoitti: Nyt meen kuitenkin rullalenkille
Ikävää et asut niin kaukana, muutenhan me voitais lenkkeillä yhdessä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Patz kirjoitti:Illalla voisin olla altis esim. leffahoukutuksille jos seuraa löytyy...
Heti kun mä yritin viettää elämää Kitinän ulkopuolella, niin olisikin pitänyt olla koneen ääressä. Laitoin viimeisiä eurojani leffalippuun ja katselin Supermanin yssinäni, kun en parempaakaan leffaa löytänyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

safi kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti: Nyt meen kuitenkin rullalenkille
Ikävää et asut niin kaukana, muutenhan me voitais lenkkeillä yhdessä.
Ai, mä luulin et sä asuit niin kaukana :D

41 min meni 13 kilsaa kaupunkialuella
ElanorRaven

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ui, olinpa meressä uimassa! Oli aika rentouttavaa. Ostin lisäksi kaupasta kivan käsipainosetin, pääsee kotonakin vähän reenailemaan. Urheiluun on hyvä purkaa kaiken sortin vitutusta! Nyt soi hiiiiiieno musiikki ja loppuillan otan rennosti, pian varmaan nukkumaankin. Työviikosta on tulossa helvetillinen, pitää varautua henkisesti siihen...
Patz

Re: Sukkeluuksien sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jalka on elossa!
Tikku poistettu huudon ja kiroilun säestämänä neulaa, veistä ja pinsettejä käyttäen ja verorahoja säästäen.
Nyt lintua kupuun ja sitten pakkaamaan.
Vastaa Viestiin