Slämi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Panisitko Slämiä?

Siis mihin?
3
18%
Tännekö?
0
Ei ääniä
Jaa että kuinka?
3
18%
Näinkö tarkoitat?
1
6%
Kauanko pitää vielä jatkaa?
4
24%
Okei, eiköhän se ollut siinä. Häppy now?
6
35%
 
Ääniä yhteensä: 17

mustakikkeli

Slämi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Panisitko?
MarthaFocker

Re: Slämi?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Olet niin tyhmä.
mustakikkeli

Re: Slämi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

MarthaFocker kirjoitti:Olet niin tyhmä.
Sä et. Sä puolestasi ootkin pahis. Oikeastaan sä olet kovis. Vois jopa melkein sanoa että sä olet oikea PahisKovis! Itse asiassa, sä olet niin KovisPahis että mä veikkaan sen olleen sä joka jätit kyypon, eikä toisinpäin niinkuin normaalisti elämässä eli että kyyppo jättää marthan. Kyyppo varmaan itki kuin pikku neiti kesämekossaan:

"Mother! Älä jätä mua! Muuten mä otan ton pullon ja alan viillellä sillä itseäni!".

Sä vaan sanoit kylmästi takaisin: "Hah haa huoranpenikka! Ime mun värkkiä ja ano armoa! Mä feikkasin kaikki orkut. Mä feikkasin ihan kaiken! Paskallakäynnitkin!".

Niin pahis sä oot. Mä pelkään sua, sain koulussa sun kaltaisiltasi selkääni joka päivä. Mee pois. En saa unta.
WanhaPervo

Re: Slämi?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Sikäli kun näin 130%:na pystyn arvioimaan (seli seli), niin musta slam on söpön näköinen poika.
mustakikkeli

Re: Slämi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

WanhaPervo kirjoitti:Sikäli kun näin 130%:na pystyn arvioimaan (seli seli), niin musta slam on söpön näköinen poika.
Ruskettunutkin riittäisi.
WanhaPervo

Re: Slämi?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

http://kitina.net/album_page.php?pic_id=2376

Kumma jos ei tuollainen mies joudu munahaukkojen kynsiin.
slam

Re: Slämi?

Viesti Kirjoittaja slam »

mustakikkeli kirjoitti:Panisitko?
en ole jaksanut händyttää... anteeksi :lol:
MarthaFocker

Re: Slämi?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

mustakikkeli kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Olet niin tyhmä.
Sä et. Sä puolestasi ootkin pahis. Oikeastaan sä olet kovis. Vois jopa melkein sanoa että sä olet oikea PahisKovis! Itse asiassa, sä olet niin KovisPahis että mä veikkaan sen olleen sä joka jätit kyypon, eikä toisinpäin niinkuin normaalisti elämässä eli että kyyppo jättää marthan. Kyyppo varmaan itki kuin pikku neiti kesämekossaan:

"Mother! Älä jätä mua! Muuten mä otan ton pullon ja alan viillellä sillä itseäni!".

Sä vaan sanoit kylmästi takaisin: "Hah haa huoranpenikka! Ime mun värkkiä ja ano armoa! Mä feikkasin kaikki orkut. Mä feikkasin ihan kaiken! Paskallakäynnitkin!".

Niin pahis sä oot. Mä pelkään sua, sain koulussa sun kaltaisiltasi selkääni joka päivä. Mee pois. En saa unta.
Niin, olet ihan oikeassa, vitun stalkkeri, kun tiedät sanatarkkaan, mutta nyt ei puhuttukaan minusta vaan sinusta. Tai oikeastan Slamista.

Mitä yhteistä on Slamilla ja Mustakikkelillä?
mustakikkeli

Re: Slämi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

MarthaFocker kirjoitti:Mitä yhteistä on Slamilla ja Mustakikkelillä?
Molemmat rakastavat MarthaFockeria. Mutta toisaalta, niinhän kaikki tekevät, jopa MF itse.

Ps. En millään jaksaisi pidemmän päälle yrittää stalkata useampia. Eihän tästä makseta edes palkkaa vaikka työajalla tätä teenkin! Vittu!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Slämi?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

mustakikkeli kirjoitti:
Ps. En millään jaksaisi pidemmän päälle yrittää stalkata useampia. Eihän tästä makseta edes palkkaa vaikka työajalla tätä teenkin! Vittu!
Stalkkaus on nyt just tosi muodikasta. Kai sä haluut olla in?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
mustakikkeli

Re: Slämi?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sääliksi käy niitä joilla ei ole edes omaa stalkkeria... Noh, heikot sortuu elon tiellä. Kerran tarjouduin yhdelle mukavalle naiselle stalkkeriksi, mutta hän kieltäytyi kauniisti todeten että hänellä on jo sellainen, eikä hänen tapoihinsa kuulu pitää useampaa samanaikaista stalkkeria. Sovittiin kuitenkin että jos hänen stalkkerinpaikkansa joskus vapautuu, ottaa hän minuun yhteyttä. :h:
Vastaa Viestiin