Omat tumpuloinnit auton ratissa..

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
silsakenraali™

Re: Omat tumpuloinnit auton ratissa..

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Muutama vuosi sitten mökillä peruutin äipän Astran puuhun--->pieni peltipusu.

N. 10 v sitten ajoin isän Volvon loivaan, matalaan kallioon hätistellessäni ampiaista ---> vannevaurio.

Pari ihan loivaa puskuriosumaa, joista ei vaurioita.

Muutama loiva ulosajo talvella, joista ei vaurioita.

Kohteena olen ollut enemmänkin.

Ajanut olen suhteellisen paljon.

EDIT: puhuttaessa kuskin hyvyydestä, on huomioitava paljon muutakin kuin kolariherkkyys
Uusiopehmis

Re: Omat tumpuloinnit auton ratissa..

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Ihme vammaisia koko sakki. En ole koskaan kolaroinut enkä ajatellut alkaa. Jos ette osaa ajaa autoa, älkää ajako.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Omat tumpuloinnit auton ratissa..

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Mutta minäpä se olenkin taitava, onnistuin kolhimaan vanhempien auton puskuria olematta itse edes ratissa.. Ja ikinä en enää neuvo toisia edes pyydettäessä peruuttamaan, en mä näköjään osaa matkoja arvioida.

Itse en ole ratissa ollen onnistunut tyrimään kertaakaan, toisaalta eihän mulla ehtinyt orttikaan olla kuin sen pari vuotta ja sinä aikana ajoin autoa ehkä 10 kertaa.. Rahaa on niin kiva heittää hukkaan! (tarkoittaen sitä, että tulihan se kortti aikoinaan kuitenkin maksettua :P)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Angita

Re: Omat tumpuloinnit auton ratissa..

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mä oon rysäyttäny isin autolla lapsuudenkotini muoviset postilaatikot paskaks. Sen jälkeen ne vaihdettiin metallisiin. Nyt ei pare enää.
Vastaa Viestiin