Mahoton Muanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kotona 6 tunnin "shoppailun" jälkeen, tuli kierrettyä niin kirppareita kuin alennusmyyntejä ja löysinkö mitään, oikeasti?! En muuten mitään erityistä ainakaan, yhden uuden huivin ostin :P Täytyy nyt siis vain soveltaa häävarusteissa, laitan siis mielikuvitusrikkaasti päälleni mustan pitkän hameen, mustan topin ja mustat avokkaat, tätä kokonaisuutta piristän sit (tai ainakin yritän) parilla liila-punasävyisellä huivijärjestelmällä. Ja kukaan ei nyt saa sanoa ja/tai moittia asun väriä, päätin nimittäin, että on ihan ok mennä toisen häihin mustissaan, kaikki ei vai ole kukkamekkotyyppiä! Ei oo pakko jos ei taho. Ja eikö musta ole aina ajatonta ja tyylikästä?

Nyt avaimia viemään kamusille notta pääsevät kisut tänne hoitamaan sitten kun lähden niihin häihin.

Tänään illalla tai huomenna aamusta toivoisin pääseväni kissoineni muutamaksi päiväksi mökille, anomus kyydistä on jo jätetty mutta siihen ei olla vielä vastattu.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
silsakenraali™

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

TaidaNpa liueta teräänssille poikien kanssa. Mut löytää Paapan terassilta kuuden jälkeen. Huomenna vapari, hitto täytyy viedä auto pajalle sen polttaripusun vuoksi. Varmaan maanantaina vasta valmis, vaikkei sen pitäis maanantaikappale olla.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hiki!! Pacessa oli uus ihan helmi ohjaajalikka. Soitti Waspia ja Motörheadia ja Iron Maidenia etc. Juma. Tuon tunneilla mä alankin käydä!
Vois väijyä ainakin tuon toisen kirppikseltä ostamani leffan tässä illan ratoksi.
KisSandra kirjoitti:Täytyy nyt siis vain soveltaa häävarusteissa, laitan siis mielikuvitusrikkaasti päälleni mustan pitkän hameen, mustan topin ja mustat avokkaat, tätä kokonaisuutta piristän sit (tai ainakin yritän) parilla liila-punasävyisellä huivijärjestelmällä. Ja kukaan ei nyt saa sanoa ja/tai moittia asun väriä, päätin nimittäin, että on ihan ok mennä toisen häihin mustissaan, kaikki ei vai ole kukkamekkotyyppiä! Ei oo pakko jos ei taho. Ja eikö musta ole aina ajatonta ja tyylikästä?
Kyllä!! Musta on täysin sallittua ihan missä vaan juhlissa. Vieläpä jos tosiaan laitat kuitenkin jotain väriä johonkin edes vähän 'raikasteeksi' ni avot!
1108

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oli pakko ettiä tekemistä etten vaan siivoisi. Rekkasin tänne, kaduttaa jo valmiiksi.

Mutta silti, haistaka paska ja mädäntykää.
Sudenhenki

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:Oli pakko ettiä tekemistä etten vaan siivoisi. Rekkasin tänne, kaduttaa jo valmiiksi.

Mutta silti, haistaka paska ja mädäntykää.
Vittusaatana! Tää päivähän tuntuu vain paranevan entisestään. :D
Rouva Pupu

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

1108 kirjoitti:Oli pakko ettiä tekemistä etten vaan siivoisi. Rekkasin tänne, kaduttaa jo valmiiksi.

Mutta silti, haistaka paska ja mädäntykää.
:h: Nuuh!
AarneAnkka

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

.. mutta nyt kotiin, sillä liika työnteko tylsistyttää nopeasti (eli all work and no play makes Jack a very dull boy).

<Jack Nicholson -virnistys>
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

1108 kirjoitti:Rekkasin tänne, kaduttaa jo valmiiksi.
Olitko jossain vaiheessa muka poissakin?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Rouva Pupu

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

AarneAnkka kirjoitti:
<Jack Nicholson -virnistys>
Ahaa, tästä löytyi nyt sitten se stalkkeri laNka ;)
1108

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:Olitko jossain vaiheessa muka poissakin?
Oonko joskus muka ollut sisälläkin?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

irmelianneli kirjoitti:Kyllä!! Musta on täysin sallittua ihan missä vaan juhlissa. Vieläpä jos tosiaan laitat kuitenkin jotain väriä johonkin edes vähän 'raikasteeksi' ni avot!
Vaola kirjoitti:Katsopa mun galtsun pari viimeisintä kuvaa. :wink:
Kiiitooosh tytöt, oloni on nyt huomattavasti huojentuneempi. Miksi alunpitäenkään emmin valintaani? :h:

Yritin tuossa asennella lamppua eteisen kattoon mutta en vielä saanut aikaiseksi menestystä, pitää täs tutkailla et olenko sittenkin onnistunut ostamaan vääränlaisen pistokkeen siihen kun mielestäni olen kokeillut jo kaikki yhdistelmät johtojen kanssa ja mikään ei tunnu toimivan.. KÖG! Lampussa on siis kaksi paikkaa mihin pistokkeen johtoja voi yhdistellä ja johtoja on kuitenkin kolme, minun maalaisjärjelläni siis toiseen rei'istä työnnetään kaksi piuhaa (vai meneeköhän nyt metsään arvaukseni?). Ehkä mun pitäis tämmönen juttu osata ja ymmärtää jotain noiden piuhojen värien päälle mutta kun en ymmärrä niin sitten en ymmärrä; yksi piuhoista on sininen, yksi vihreä/keltainen ja yksi ruskea. :?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
OperaDuudson

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Angita kirjoitti:Huomenta! Se paita edelleen painatuksella "Mulle ei saa tarjota ilmasta viinaa!" olis hakusessa.
AarneAnkka kirjoitti:
Noita vois painaa toisen OperaDuudsonille. :D
:lol: :lol: :lol: älkää nyt nauruun tappako,olen työn velvollisuuksien myötä rauhoittunut huomattavasti,ei enää viina/sekoilu paljoa nappaa,ainakaan sammumiseen saakka nautittuna :oops: ... pitäs löytää kultainen keskitie :)

Jees ja sain 100€ kulumaan kevyesti farkkuihin&elintarvikkeisiin,että näin,vaan ei hätää vielä tilillä rahaa ja sit elämä helpottaa KUN mut vakinaistetaan,sit saan dösätsetin firman piikkiin&lounassetelit niiQ muutki

Öh oonkohan mä yltiöoptimistinen että saan jäädä tonne koeajan jälkeen :?:
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 07.08.2006 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MadameDeMeloni

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

1108 kirjoitti:Mutta silti, haistaka paska ja mädäntykää.

Nii mekin sua!
MadameDeMeloni

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Viddu. Olen hämmästynyt siitä, miten ahkera osaankaan olla! Kämppä ei ole enää pelkkä kämppä, nyt tämä on koti :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

KisSandra kirjoitti:Lampussa on siis kaksi paikkaa mihin pistokkeen johtoja voi yhdistellä ja johtoja on kuitenkin kolme, minun maalaisjärjelläni siis toiseen rei'istä työnnetään kaksi piuhaa (vai meneeköhän nyt metsään arvaukseni?). Ehkä mun pitäis tämmönen juttu osata ja ymmärtää jotain noiden piuhojen värien päälle mutta kun en ymmärrä niin sitten en ymmärrä; yksi piuhoista on sininen, yksi vihreä/keltainen ja yksi ruskea. :?
Vihreäkeltainen on suojamaa, joka voidaan kytkeä lampun (metalli)runkoon jos mahdollista. Muuten jätä kytkemättä, ei sitä voi rinnakkain laittaa jännitteellisten johtojen kanssa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

aasi kirjoitti:
KisSandra kirjoitti::?
Vihreäkeltainen on suojamaa, joka voidaan kytkeä lampun (metalli)runkoon jos mahdollista. Muuten jätä kytkemättä, ei sitä voi rinnakkain laittaa jännitteellisten johtojen kanssa.
Käkäkäkäkäääk.. Ei onnistu vieläkään. En vain osaa! Nyt yritin laittaa siis sinisen ja ruskean piuhan ensin toisin ja sitten toisinpäin kiinni lamppuun mutta ei :bling: syttynyt ei. Onnistuinko ehkä rikkonmaan jo jotain aikaisemmilla yhdistämisyrityksilläni? *Tahtoo valaistua*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Luovutan tältä erää.. Mökille möps!
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
OperaDuudson

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Unia
ElanorRaven

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ai että, minä olen taas uudelleensyntynyt. Hyvä meininki! Kohta nukkumaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Voi vittu, ei pitäis olla sairaslomalla, töissä hommat samantien ihan kaaoksessa.... Kuka ne selvittää? Kuka hä? Mitenhän kesälomalta palailu sitten sujuu...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sudenhenki

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Georgina kirjoitti:Voi vittu, ei pitäis olla sairaslomalla, töissä hommat samantien ihan kaaoksessa.... Kuka ne selvittää? Kuka hä? Mitenhän kesälomalta palailu sitten sujuu...
No mutta, ihan perussettiähän se on. Sinä olet lomalla niin ei sinun hommiasi kukaan tee, teet ne lomasi jälkeen. Oli kyseessä sairasloma tai pakkoloma.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sudenhenki kirjoitti: No mutta, ihan perussettiähän se on. Sinä olet lomalla niin ei sinun hommiasi kukaan tee, teet ne lomasi jälkeen. Oli kyseessä sairasloma tai pakkoloma.
Siltähän tuo näyttää... Soitin tänään about 25 puhelua että saatiin lauantaina aiheutettu kaaos selvitettyä. Ja mä vielä tein niille torstaina perjantain ja lauantain hommat niin valmiiksi kun ne vaan voi tehdä. Arvatkaa maksetaanko näistä aiheutuneista ylityötunneista? Voi venäjä...
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

HEIIII! Tsingiskaanin världens hettan hoppas var det kuppa. Hei hei hei, jag nästän heter gubba. Dinnin dannin hepokatti dannen jag äter världen. Sniff snuff världen. HYVÄÄ YÖTÄ TOIVOTTAA LEO-KENGURU JA MUSTI-KUKKO!!

Kuva
Kuva
RolloTomasi

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta vaan kaikille
ja viimeiselle puolituntiselle
hyvää maanantaita
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No johan onnistuin mokaamaan onnistuneesti. Millähän nuo jutut saa irti katosta? Ja missähän sitä nukkuisi ensiyön kun sänky on "hivenen" muuttanut muotoaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin