Mahoton Muanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MadameDeMeloni

Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Hyvää maanantaina rakkaat kanssakärsijät. Tänään siivotaan ja naputetaan naulat seiniin. Mites teillä?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

blaah.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sudenhenki

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mylwin kirjoitti:blaah.
Tod.
Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Larla »

Uusi viikko ja uudet kujeet.

Tai oikeastaan vanhat, pitäisi hoitaa ne asiat mitkä piti jo viime viikolla hoitaa, plaah.

Muuten kuitenkin maanantai tuntuu yllättävän positiiviselta päivältä. Varaan kuitenkin oikeuden olla eri mieltä aamulla :lol:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

NuQ pitäis vissiin alkaa.. Aamulla lähetään äipän kaa shoppaileen jotain. Kokeilin tänään varmaan 10 eri asukokonaisuutta ja kaikissa tuntui olevan joku vika. Ehkä huomenna löytyy jotain joka pelastaa tilanteen. Tarkoituksena olisi siis löytää sopivan juhlava ja kuitenkin omalle tyylille uskollinen juhla-asu ystävän häihin. Perkele kun ei viitti farkut jalassa mennä, mä en vain ole hametyyppiä. :x
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

meen nuquu.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Angita

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tinke ja teini täällä. PuNkku on hyvää.
ElanorRaven

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenia! Pienen aamujumpan jälkeen maanantaiaamukin tuntuu paljon siedettävämmältä. Siihen vielä kunnollinen aamiainen, ja kyllä lähtee! Nyt on monen syyn summana jopa ihan hyvä fiilis :) (tunnin päästä saattaa sitten ihan normaali maanantaifiilis olla valloillaan :D)
AarneAnkka

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomentaaaaa. Paluu Assyilta arkeen. En herännyt pirteänä kuin peippoinen, mutta salin kautta töihin on kai silti jaksettava. Vaikka väkisin, perkele.
silsakenraali™

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Töissä vielä tämä päivä. Kahdelta pelaan futista, joka katkaisee mukavasti 10 tunnin toimistotyön. Meillä on toimisto usein täynnä kaikennäköistä pöllittyä romua ja äsken kolautin jalkani pyörän ketjuihin. Mun valkoiset "rafat" on nyt sitten ihan ketjurasvassa. Huomenta kaikille!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Huomenta.

Tänään katsomaan pari kämppää Lauttasaaressa ja Kumpulassa. Larun suhteen ainakin on toiveet korkealla.

Kerrankin olin ajoissa töissä!!
swirl

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olin hyvää vauhtia vaipumassa syvään maanantaivitutukseen, kun sain viestin ystävältäni, joka oli pyöräyttänyt maailmaan tyttövauvan viime yönä :h:
millivanilli

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

tpk

Olo on yllättävää kyllä varsin virkeä.
bedlam

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huomenta. Miksi tää työpaikan monitori vilkkuu silmissä, ei se ennen ole tältä näyttänyt. Oonks mä nyt tottunut johonkin parempaan virkistystaajuuteen, vai vittuakos väräjää.
mustakikkeli

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ei hemmetti taasko pitäisi tehdä töitä? Onneksi mulla ei ole yhtä paljon aamuja eläkeikään ja hautaan kuin monilla muilla. Hajotkaa aamuihinne hahaa!

Bedlamb, koita räpsytellä silmiä samassa tahdissa, josko auttaisi?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kotona ja about hengissä. Olo on kuitenkin kaikkea muuta kuin erinomainen. En tiiä pitäiskö mennä siellä foniatrilla käymään, äippä jo tarjoutui maksamaan sen.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Väsyttää.. En sitten salillekkaan päässyt aamulla kun tuli nukuttua niin huonosti viime yö. Liian paljon taas ajatuksia, joita ei pääse karkuun. Ja tänään pitäs muutenkin selvitä asioita, jotka vaikuttaa koko tulevaan syksyy. Jännittääkin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Kotona ja about hengissä. Olo on kuitenkin kaikkea muuta kuin erinomainen. En tiiä pitäiskö mennä siellä foniatrilla käymään, äippä jo tarjoutui maksamaan sen.
Pitäis!!
You're back, kiva :)

Nuo yhet tuli herättään mut ja repiin kirppikselle, tai johonki. Ensin laitetaan pajuaitaa mun parvekkeelle. Olo on yllättävää kyllä varsin nihkeä.
swirl

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti:Väsyttää.. En sitten salillekkaan päässyt aamulla kun tuli nukuttua niin huonosti viime yö. Liian paljon taas ajatuksia, joita ei pääse karkuun. Ja tänään pitäs muutenkin selvitä asioita, jotka vaikuttaa koko tulevaan syksyy. Jännittääkin.
Lähekkö iltasella? Vois uimaankin mennä.

Sekö asia selviää tänään?
RuNkkuTonttu

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Miten sitä saisi itsensä taas käyntiin? Lykkäisikä töiden aloittamista sen verran, että joisi kupposen kahvia ja lukisi Hesarin. Kyllä kai tässä vielä sen verran aikaa on. Kahvi tyhjään vatsaan herättää kivasti.

Eilen tuli todistettua, ettei juominen kannata. Lauantain rellestämisestä johtuen sunnuntai meni niin masennuksen kourissa. Vittu, kun tätä helle säätä jatkuu. Tulisi rehellinen sade, niin voisi nyhjätä huonolla omalla tunnolla kämpillä.

Eilen lisäksi naapuri viestitteli halustaan tavata ja tutustua paremmin. Mitä ihmettä nyt oikein teen? Oulun misun kanssa on ihan kiva nysvätä, mutta ei siitä mitään tule, kun vaan ei kiinnosta... Pitäisikö vaan dumpata kaikki ja olla taas yksin?
Rouva Pupu

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nyt näyttää siltä, että tämä tyttö aloittaa iltalukion, työkkärille ok, päivällä puhelinneuvottelu koulun kanssa :cheer:
Saavat sitten nopsaan fiksata nämä ontelot, jotta on energiataso huipussaan, nyt taitaa olla nollatasossa, olen kuitenkin luottavainen.
Perjantaina töihin ja tiistaina alkaa sitten myös opiskelut :D
Olen niin innoissani että hyppään pian housuistani!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Siitä pajuaidasta tulee varmaan kiva! Mulle olis kyllä kirppisreissu taas tarpeen, vois uusia vaatevarastoa hieman ;) Aika ärsyttävää kun ei tämä olo kummene. Kokeilen tänään käydä töissä ja jos olo huononee niin lupaan mennä sinne foniatrille. Perhana tämä viikko olis siellä aika olennaista olla kun palataan taas talviaikatauluun. Ja milloinkahan mulla on se loma, onkohan se pomo muistanut sitä ollenkaan että mulla olis tuuraaja?

Meillä oli siis yllättävän kiva viikonloppu, hyvä että menin. Mä vaan makoilin mökillä ja missasin kaikki äksönit. Luin kirjan ja tein aces of empiresiin uuden enkkarin. Kaikista ärsyttävin niistä kakruista nukkui koko ajan vähänkö oli hienoa! Näin sitä hereillä vasta kotimatkalla ihan pienen pätkän.

Ukko ei ollut ihan tyytyväinen mutta tällä kertaa se ei romuttanut autoaan :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
silsakenraali™

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Pitäisikö vaan dumpata kaikki ja olla taas yksin?
Tuohon en sano mitään, mutta selkeät pelisäännöt auttaa. Jos haluat vain pinppaa, niin ilmoitat sen mimmeille.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Camilla kirjoitti: Tänään katsomaan pari kämppää Lauttasaaressa ja Kumpulassa. Larun suhteen ainakin on toiveet korkealla.
Ponitädillä on hyvä maku :) Toivottavasti onnistaa! Kerro sit miten kävi:)
Prepare for the worstest.
ninnithequeen

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia.

Voisko tuo saakelin helle oikeesti jo loppua???!!!
Vastaa Viestiin