Mahoton Muanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:
Ponitädillä on hyvä maku :) Toivottavasti onnistaa! Kerro sit miten kävi:)
Mun vaimolla on vaan kallis maku. :wink:

Melkein joka paikkaan sattuu ja väsyttää aikalailla. Kyllä huomaa että on maanantai. Hierojalle olis käyttöä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kesä on sitten ohi pippaloiden suhteen, nyt alkaa (taas) terveellinen elämä. Minimaalisesti alkoholia, rehuja ja kuntoilua.

Ja varikset pissii olutta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:
Lähekkö iltasella? Vois uimaankin mennä.

Sekö asia selviää tänään?
Jos työkaveri (tulee tänään Suomeen lomalle Bulgariasta) peruu tän illan tapaamisen niin lähden!

Toivottavasti se selviää tänään. En jaksa tätä jännitystä enää - menee hermot!
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Hmm
Työt alkavat vasta yhdeltä ja täällä on yksi ylimääräinen amerikkailainen teini kylässä. Onneksi hän on porukoitteni kanssa lähdössä Lahteen ja voin teoriassa rämpyttää kitaraa koko aamupäivän. Käytännössä taas en, sillä tänne tulee siivooja pyyhkimään ja imuroimaan jo VALMIIKSI SIIVOTTUA taloa. :x Sitten kun alan ymmärtää vastaavaa logiikkaa, ampukaa minut.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti: Mun vaimolla on vaan kallis maku. :wink:

Melkein joka paikkaan sattuu ja väsyttää aikalailla. Kyllä huomaa että on maanantai. Hierojalle olis käyttöä.
Tuhmasti sanottu!1 Kallis muttei hyvä, kuinka.. nousukasmaista :cry: Maanantai on ihan hyvä päivä, hierojalle tosin ois käyttöä täälläkin (hienovaraista vihjailua).
Prepare for the worstest.
tonttu

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Vitunmoinen väsymys, mutta ei se auta kun mennä töihin.

Ja joo, joku vois siivota meillä tänään!
slam

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

alkanoo päivä lämpeen... kait täs taas päivän jaksaa paskantaa.. :)
millivanilli

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Yep. Toinen työkaveri palasi lomalta, ja jo alkaa töitä riittää. Toki osa on sitä, "Tässä on tämä taksikuitti, voisitko laittaa sen mappiin?".. mappihan on hänen käden ulottuvillaan, mutta homma delegoidaan mulle, koska olen nuorempi ja vuokratyöntekijä.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:
Tuhmasti sanottu!1 Kallis muttei hyvä, kuinka.. nousukasmaista :cry: Maanantai on ihan hyvä päivä, hierojalle tosin ois käyttöä täälläkin (hienovaraista vihjailua).
Siis kallis ja hyvä, piti tietenkin sanoa... :oops:

Vaihtoehtona hierojalle kävis moukari/lihanuija.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

.. taas mennään sinkkuna.. johan sitä 2 viikkoa kestikin.. Eiks se oo aika paljon?
Rouva Pupu

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sinkkumatti kirjoitti:.. taas mennään sinkkuna.. johan sitä 2 viikkoa kestikin.. Eiks se oo aika paljon?
Puolikas elämä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Liikaa kahvia tyhjään mahaan, armoton tärinä ja vapina.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RuNkkuTonttu

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti:.. taas mennään sinkkuna.. johan sitä 2 viikkoa kestikin.. Eiks se oo aika paljon?
Elokuu on hyvä aika hylätä kesäkissa. Vielä on yöt lämpösiä.
safi

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti:.. taas mennään sinkkuna.. johan sitä 2 viikkoa kestikin.. Eiks se oo aika paljon?
Tää on menny kokonaan ohi. Noh ei tainnu olla kovin kummonen, kun mitään elämää suurempaa hehkutusta ei ole silmiin osunut.
Sinkkumatti

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti: Noh ei tainnu olla kovin kummonen, kun mitään elämää suurempaa hehkutusta ei ole silmiin osunut.
Heh. Vaikka sellainen löytyis, niin meinaatkos että alkasin siitä täällä hehkumaan? Joo en.
RuNkkuTonttu

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti:
safi kirjoitti: Noh ei tainnu olla kovin kummonen, kun mitään elämää suurempaa hehkutusta ei ole silmiin osunut.
Heh. Vaikka sellainen löytyis, niin meinaatkos että alkasin siitä täällä hehkumaan? Joo en.
Täytyy pitää mahdollisuudet Kitinä misuihin auki.
Sinkkumatti

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Täytyy pitää mahdollisuudet Kitinä misuihin auki.
Eiköhän ne mahdollisuudet oo juotu ja öykkäröity jo aikaa sitten.
safi

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti: Vaikka sellainen löytyis, niin meinaatkos että alkasin siitä täällä hehkumaan? Joo en.
Niinhän sä nyt sanot, mutta miehet menee aina hiukan sekaisin kun ne tapaa oikein kivan tytön. Hyvinä esimerkkeinä käy jouska, jonka näppikseltä en ikinä olisi uskonut lukevani sitä määrää liirumlaarumia mikä liittyy sen skorpparitytsiin. Mustakikkeliä ja sen hehkutusta unohtamatta.
RuNkkuTonttu

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Täytyy pitää mahdollisuudet Kitinä misuihin auki.
Eiköhän ne mahdollisuudet oo juotu ja öykkäröity jo aikaa sitten.
Eikös ne naiset pidäkään rentuista?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Lilo kirjoitti: Vaihtoehtona hierojalle kävis moukari/lihanuija.
How about korisjoukkue, yksi kappale? Should cause no significant problems, my dear.
Prepare for the worstest.
Sinkkumatti

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti: Niinhän sä nyt sanot, mutta miehet menee aina hiukan sekaisin kun ne tapaa oikein kivan tytön. Hyvinä esimerkkeinä käy jouska,.
Tämän mä otan jo loukkauksena. Vertaat mua slam-kakkoseen.. Saatana.
mustakikkeli

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

safi kirjoitti:Niinhän sä nyt sanot, mutta miehet menee aina hiukan sekaisin kun ne tapaa oikein kivan tytön. Hyvinä esimerkkeinä käy jouska, jonka näppikseltä en ikinä olisi uskonut lukevani sitä määrää liirumlaarumia mikä liittyy sen skorpparitytsiin. Mustakikkeliä ja sen hehkutusta unohtamatta.
Pusi pusi sullekin. Toivottavasti hehkutukseni ei ärsyttänyt? :wink: Sullahan näyttäisi nyt olevan tuon silsiksen kanssa jotain julkista palstaheruttelua, hmm?

Ps. Jostain syystä en ole enää viime aikoina juurikaan kirjoitellutkaan Ihastuksestani, vaikka viime viikolla taas tapasimme, ja mahdollisesti tänään taas. Tää teininä olo on niiiin ihkuliinia! Ei minua ainakaan pelota näyttää lämpimiä tunteitani ja laskea suojakilpeäni kohdatessani Mukavan Tytsän. Olkoon sitten vaikka kuinka ärsyttävä mielen heikkouden merkki joillekin.
ninnithequeen

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillähän on kohta palsta täynnä Martzoja.
Sinkkumatti

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti: Tää teininä olo on niiiin ihkuliinia! Ei minua ainakaan pelota näyttää lämpimiä tunteitani ja laskea suojakilpeäni kohdatessani Mukavan Tytsän.
..ja taas menee hyvä mies ihan pilalle..
bedlam

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

KULTA!
Vastaa Viestiin