Mahoton Muanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
mustakikkeli

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kamoon. Jos ei anna, ei voi ottaa. Mutta kyllähän sen huomaa viimeaikaisista kirjoituksistani kuinka olen niin pehmennyt. Paras terä on kadonnut, en jaksa edes vittuilla. Voi minua. Kaikki aggressiot purkautuvat seksuaalienergiana eivätkä tänne palstalle?
safi

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti: Tämän mä otan jo loukkauksena. Saatana.
No aina ei voi voittaa..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi elämän kevät. Mulla ei ole mitään töitä! Tuli mieleen vaan, että onkohan toi Lauttasaari yhtä mummomaisen rauhallinen asuinpaikka kun Meilahti? Paras olla.. Tai ehkä voisin repäistä ja muuttaa suoraan Hämeenlinnaan..
millivanilli

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Siis häh, onko tuolla ulkona helle. Mä lähdin töihin farkut ja neule päällä. Mä tulen niin saamaan lämpöhalvauksen kotimatkalla. Omaksi puolustuksekseni täytyy sanoa, että lähdin aamulla ennen kuutta, ja silloin oli meillä ainakin tosi viileää.
safi

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

mustakikkeli kirjoitti: Toivottavasti hehkutukseni ei ärsyttänyt? Sullahan näyttäisi nyt olevan tuon silsiksen kanssa jotain julkista palstaheruttelua, hmm?
Miksi ärsyttäisi? Kävitte vaan jouskan kanssa niin hyvinä esimerkkeinä aiheeseen, etten voinut vastustaa kiusausta ja tottakai mä silsikselle lirkuttelen. Onhan mulla aina ollut silmää hyvä kroppaisille miekkosille..
slam

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

nukahdin. voisi melkein nousta pystyyn ja mennä kuselle... haukootus. oli nautinto levätä. Kovempi nautinto se on lepääminen, kun Jouskan harrastukset.
mustakikkeli

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

safi kirjoitti:Miksi ärsyttäisi?
Okej, sain vaan ihan vastakkaisen käsityksen eräästä viikon tai kahden takaisesta kommentistasi. Mutta hyvä että käsitykseni oli väärä, enhän sentään haluaisi ärsyttää ketään tällä palstalla. Tulisi vielä sanomista.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Aikooko ne polttaa koko Venäjän metsät kun koko toimisto haisee savusaunalta..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Rouva Pupu

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Täällä kanssa päivästä toiseen tuoksuu palanut tuhkakuppi. Niinhän se aina on kun rajan toisella puolella roihuaa tuli.
ninnithequeen

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minäkin haistelin äsken pihalla että jossain kyllä palaa juu.

Kalakeitto porisemassa, kohta takas löhöilemään ja tuijottamaan vanhoja Robin of Sherwoodeja.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aika poikkeuksellinen maanantaituska, sellainen eksistentiaalinen. Liikaa ajatuksia, liikaa mahdollisuuksia, eikä kunnollista käsitystä siitä mihin kannattaisi pyrkiä jotta olisi hyvä olla(tm) - enkä osaa oikein vallitsevaan olotilaankaan tyytyä. Tällaisina hetkinä toivoisi olevansa ihan tavis ja tahtoa vain sitä tosi-tv:tä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Angita

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Huomenta! Se paita edelleen painatuksella "Mulle ei saa tarjota ilmasta viinaa!" olis hakusessa.
AarneAnkka

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Tää on vähän tämmönen "nyt ei hommat oikeen suju" -maanantai. Langat karkaa käsistä, koko ajan myöhässä kaikesta, kaiken joutuu keskeyttämään jonkun toisen jutun takia... gah en kestä tätä sekohärdelliä. :x
Angita kirjoitti:Huomenta! Se paita edelleen painatuksella "Mulle ei saa tarjota ilmasta viinaa!" olis hakusessa.
Noita vois painaa toisen OperaDuudsonille. :D
Patz

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Päivää! Länsirannikolla ei mitään uutta. Tänään palaa lomalta yks idiootti, vituttaa jo valmiiksi. Ja kaikki uudet vehkeet prakaa koko ajan!!! Maanantait sukkaa!
ninnithequeen

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää maanantai on ihan hitsin kiva kyl täällä ainakin. Vapaapäivä, just syötiin tytön kans herkkuherkkukalasoppaa, ja nyt ruokalevolle tuijottamaan DVD:tä.

Ainoo mikä harmittaa on miehen työvuoro ja toi saakutin helle :evil:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Päivän hyvät työt tehtynä. Mua yritetään ihan selkeesti lahjoa pitkälle tulavaisuuteen.

Lisää hellettä!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Kid

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

syttiK kirjoitti: Lisää hellettä!
Komppia!!!

Ja vitusketjuun kuuluuvaa: Vituttaa ihmiset, jotka ensteks valittaa kylmästä keväästä ja vieläkin kylmemmästä talvesta. Sitten kun saadaan lämpöä niin valitetaan kun on liian kuuma. Vittu!
ninnithequeen

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
syttiK kirjoitti: Lisää hellettä!
Komppia!!!
Ja vitusketjuun kuuluuvaa: Vituttaa ihmiset, jotka ensteks valittaa kylmästä keväästä ja vieläkin kylmemmästä talvesta. Sitten kun saadaan lämpöä niin valitetaan kun on liian kuuma. Vittu!
Ihan kiva kun on joskus hellettä, mutta että näin kauan putkeen, eih. Mun piha on ihan surkeena, kukat ei yhtään tykkää paahteesta ja koivut on jo keltasina siellä täällä :(
Semmonen 20 ois just sopiva ja sais sitä vettäkin tosiaan sataa välillä.
Kid

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ninnithequeen kirjoitti: Ihan kiva kun on joskus hellettä, mutta että näin kauan putkeen, eih. Mun piha on ihan surkeena, kukat ei yhtään tykkää paahteesta ja koivut on jo keltasina siellä täällä :(
Semmonen 20 ois just sopiva ja sais sitä vettäkin tosiaan sataa välillä.
Kai niitä kotipihan puskia voi kotikonsteinkin kastella ja siirtää vaikka sisälle varjoon, jotta elpyvät tai jotain.
ninnithequeen

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ihan kiva kun on joskus hellettä, mutta että näin kauan putkeen, eih. Mun piha on ihan surkeena, kukat ei yhtään tykkää paahteesta ja koivut on jo keltasina siellä täällä :(
Semmonen 20 ois just sopiva ja sais sitä vettäkin tosiaan sataa välillä.
Kai niitä kotipihan puskia voi kotikonsteinkin kastella ja siirtää vaikka sisälle varjoon, jotta elpyvät tai jotain.
No joo, en mä lähe tota määrää ruukkuja hilaamaan sisälle. Ja luonto noin niinkuin yleisesti on kärsinyt tästä helteestä valtavasti. Ja marjasadot ja muut sadot kärsii kans.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noniin, rahaton shoppaili kirppiksellä sitte taas.. Onneks sisko maksoi :) tai siis lainas. Kuuma on vaan ei paista.
saika

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja saika »

Ai mä en kirjoittanutkaan tänne mitään.
Näin siis unta kitinästä? :roll:

Ei, itseasiassa näin paljon parempaa unta. Olin unessa jonkinlainen junan vartija (mies) ja löysin jäniksenä matkustavan upean pitkätukkaisen naisen, joka tarjosi palveluksiaan sitä vastaan etten paljastaisi häntä...

Vähän häkeltynyt olo oli aamulla.
ElanorRaven

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Jeesus, mikä työpäivä! Mutta henki tuntuisi kulkevan edelleen, joten eipä kai se niin paha sitten loppujen lopuksi ollut. Vitutus oli kyllä aamusta saakka sellainen, että ihmiset saivat välillä tosissaan varoa sanomisiaan... Se on jo aika harvinaista, että minua saa varoa! Tämä oli onneksi viikon pahin päivä, joten tästä ei pääse kuin ylöspäin :P
MadameDeMeloni

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

VAPAAPÄIVÄ!! \o/ :hep:
mustakikkeli

Re: Mahoton Muanantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Nyt vasta huomasit? Menit vahingossa töihin?

Jos lähtis nyt tapaamiseen...
Vastaa Viestiin