7155tai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mun tapauksessa kyllä ei, mä säästän noi ihan oman ukon kontolle.
Eli siivoat eka juotat pullollisen sampanjaa ukollesi ja lopuksi otat vielä poskeen? Sinähän olet...MERVI TAPOLA!!!!!!111111
Ei ku ensin mä siivoan, sit ukko juottaa mulle shamppanjan ja syöttää mansikoita ja sit nyssitään. Onko se sitten Matti Nykänen?
swirl

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tinkezione kirjoitti: WTF = viemärihyttyset? :o
Me muutettiin kuukausi sitten kämppään, joka oli ollut tyhjänä maaliskuusta lähtien. Vesi siis seisonut viemäreissä siitä lähtien ja hyttyset sitten pesiytyneet sinne...
www.transmeri.fi kirjoitti: Rakennuksissa elävä kaupunki- eli viemärihyttynen on pieni ja huomaamaton hyönteinen. Se lisääntyy seisovassa vedessä (kukkamaljakot, räystäskourut). Se pistää öisin ja saa aikaan paukamia, jotka saattavat äityä vaikeiksikin. Ne tunkeutuvat asuntoihin ikkunoista, ilmanvaihtohormeista ja lattiakaivoista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Yhden neitokaisen sain tiskaamaan shampanjalla, mansikoilla ja suuseksillä. Olisko tämä sopiva korvaus? Kellekkään?
Mitä se siivous pitäisi siäsllään? Paljonko neliöitä? Pitääkö tuoda omat siivousvälineet? Löytyykö shamppanjalaseja? Pitääkö sheivata?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ja jotta päivä olisi täydellinen myös muiltakin osin, johtoporras onnitteli juuri tätä upeaa blondia erinomaisesta tuloksesta, jonka tein tälle paskalafkalle heinäkuussa. Mä olen kone!
MGandhi

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Patz kirjoitti:Ja jotta päivä olisi täydellinen myös muiltakin osin, johtoporras onnitteli juuri tätä upeaa blondia erinomaisesta tuloksesta, jonka tein tälle paskalafkalle heinäkuussa. Mä olen kone!
Gratz! :D

Kun susta tulee Isopomo, niin otatko mut sulle töihin. Mä tyydyn vähään, mutten kuitenkaan ole ahkera. Lähetän sulle mun CV:n kohta privana. Se ei ole pitkä, mutta täynnä turhaa sananhelinää.
RuNkkuTonttu

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Lolita kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Yhden neitokaisen sain tiskaamaan shampanjalla, mansikoilla ja suuseksillä. Olisko tämä sopiva korvaus? Kellekkään?
Mitä se siivous pitäisi siäsllään? Paljonko neliöitä? Pitääkö tuoda omat siivousvälineet? Löytyykö shamppanjalaseja? Pitääkö sheivata?


Lattioiden imurointi, parkettien vahaus, ikkuinoiden pesu, wc ja kylppäri, tiskaus jne. Neliöitä 50.

ja koska kissoista lähtee karvoja... niin pitää...

Vielä saisi kotimaisia mansikoita!
Patz

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:Kun susta tulee Isopomo, niin otatko mut sulle töihin. Mä tyydyn vähään, mutten kuitenkaan ole ahkera. Lähetän sulle mun CV:n kohta privana. Se ei ole pitkä, mutta täynnä turhaa sananhelinää.
Tottakai otan! Pääset mun henkilökohtaiseksi assistentiksi. Ja lähetä se CV kuvina. Kato tossa pestissä ei oo tärkeetä olla ahkera tai fiksu, kunhan on ulkoisesti pätevä ja miellyttämishaluinen. Kielitaidosta plussaa!
swirl

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla olisi yksi kappale vapaalippuja asuntomessuille. En mie siellä näköjään ehdi käymään. Tarviiko joku piletin?
Kid

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eilen tuli käytyä muutamalla kaljalla duunipäivän jälkeen. Hassua oli olla pikkuhutikassa kun nykyään en tota viikolla (enkä pahemmin ees viikonloppusin) harrasta. Vähän morkkistaa kun on jääny sali väliin, mut jospa sitä tänään.
Josten Swirl, jos pää- ja hartiakipu helpottaa niin mennään?! Ilmottele.

Tänään pitäs käydä ostamassa petsiä ja pääsis vihdoinkin viimeistelemään yhen lipaston. Siitä tulee meijän uus telkkaritaso! Ja hiano tuleekin.

Töissä on hiljasta..Ja muutenkin tää paikka vähän ahistaa kun kokoajan tulee muutoksiin muutoksia ja niiden muutosten muutoksia. Mein pomo on täys idiootti!!!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mihinköhän kannattais laittaa asunnon ostoilmoitus?

Itkut, vedin lounaalla hirmu satsin suklaavanukasta ja nyt en kykene liikkumaan..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

SuurSiivottu. Viel ois ikkunan pesu jäljellä, anyone?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Tänään siivousta, pyykkiä
Siivoatko joka päivä?
normihomma. mä siivoon alakerran 2 kertaa päivässä ja pyykkikonekin pauhaa joka päivä. eihän vaatteitakaan voi käyttää ku enintään yks päivä per vaate oli kesä tahi talvi.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
swirl

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid-o, nyt on jo parempi fiilis, mutta katotaan sitte illalla. Pitäs kyllä päästä!
Suvinen kirjoitti:Vastenmielinen tuo Numban ava. Taas kerran.
Mie Adblokkasin sen heti kun näin!
Elukka

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Huomenta.

En sitten tämän kauempaa malttanut pitää eTurpaani tukossa. Antakkee anteeksi. :oops:

Tänään ohjelmassa etätöitä sekä eläinkatraan tekemien sotkujen siivoilua.
Poikkeuksellisena ilmiönä innostuin tänään pitkästä aikaa työstäni, kun tajusin että noi Javalla koodaillut härpäkkeet saa uskomattoman helposti käynnistymään netin kautta WebStartilla. Päivityksetkin hoituvat keskitetysti samalla härpäkkeellä. :shock: Parhautta.

Hyvää tiistaita.
Kid

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:Kid-o, nyt on jo parempi fiilis, mutta katotaan sitte illalla. Pitäs kyllä päästä!
Niin pitäs..Mutta toisaalta mua himottaa se petsausrojekti. Mitä jos suosiolla jätettäs väliin ja mentäs huomenna aamulla?
MadameDeMeloni

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

VAPAAPÄIVÄ!! \o/
Turbohaltija

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Meenpä harrastamaan moottorisahausta hieman ennen paskaduuniin lähtöä. :D
Rouva Pupu

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Suvinen kirjoitti: Miten noita hommia ehtii hoitamaan sitten kun on työssä 8:30 - 16??!
Mä mietin juuri miten saan hommia hoidettua kun mies lähtee vaivaiseksi viikoksi työmatkalle ulkomaille.
Päivät ovat 7.45-20.50, kotona joskus yli klo 22.00 (paskat linkka yhteydet). No onneksi tuota ei kestä kuin pari viikkoa. Sitten sentään vain kolme päivää arkipäivistä tuossa tahdissa.
mustakikkeli

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

MadameDeMeloni kirjoitti:VAPAAPÄIVÄ!! \o/
Tänäänkin? Etkös sä eilen julistanut ihan samaa? Ja miten sä aina huomaat asian vasta iltapäivällä? Eikö se yhtään ärsytä, pääosa päivästä jo mennyt?
ninnithequeen

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Vastenmielinen tuo Numban ava. Taas kerran.
Mie Adblokkasin sen heti kun näin!
Tyhmä kysymys: miten se onnistuupi?
swirl

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

ninnithequeen kirjoitti: Tyhmä kysymys: miten se onnistuupi?
Jos sulla on Tulikettu käytössä, voit ladata siihen Adblock-laajennuksen ja yksinkertaisesti klikata hiiren oikealla korvalla ällön kuvan kohdalla ja valita "Adblock image".
saika

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja saika »

Suvinen kirjoitti: toimistoissa ja virka-aikoina hoideltavat rästihommat: verotoimisto, terveyskeskus, isännöitsijälle soitto, pankissa käynti..Miten noita hommia ehtii hoitamaan sitten kun on työssä 8:30 - 16??!
Lounastauko, silloin tällöin tunnin "sisään" tekeminen ainakin meillä onnistuu... internet, puhelin jos löytyy työpisteeltä (en tiedä miten olen joskus selvinnyt ilman verkkopankkitunnuksia) .. Terveyskeskukseen pitää tietyissä tapauksissa päästä työajalla jos ei ole muuten mahdollista jne..
Rouva Pupu kirjoitti: Päivät ovat 7.45-20.50.
:?: :shock: :?:
Rouva Pupu

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

saika kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Päivät ovat 7.45-20.50.
:?: :shock: :?:
Työ ja iltaopiskelu.
Sudenhenki

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

swirl kirjoitti:Jos sulla on Tulikettu käytössä, voit ladata siihen Adblock-laajennuksen ja yksinkertaisesti klikata hiiren oikealla korvalla ällön kuvan kohdalla ja valita "Adblock image".
Kiitos infosta, nyt pääsen viimeinkin eroon tuosta Camillan yrjöttävästä avasta.
MadameDeMeloni

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

mustakikkeli kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:VAPAAPÄIVÄ!! \o/
Tänäänkin? Etkös sä eilen julistanut ihan samaa? Ja miten sä aina huomaat asian vasta iltapäivällä? Eikö se yhtään ärsytä, pääosa päivästä jo mennyt?
Tänäänkin heräsin vasta tossa klo 13, siis niihin aikoihin kun sitä julistin. Ja kyllä, tiedän sen etukäteen, mutta on vaan niin mukava iloita siitä herätessään, tietäen, että ei ole velvoitettu mihinkään.
Vastaa Viestiin