7155tai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

TYÖPÄIVÄ!

Tajusin sen vasta nyt ja puolentoista tunnin päästä pääsen jo kotiin!
Sinkkumatti

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vaola kirjoitti: Jos sitä soisi itselleen savukkeen ennen urakan aloittamista.
Hyi hyi hyi sua Vaola. Nyt putosi pisteet.
1108

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Blääh. Onks nyt hyvämieli kaikilla?
Sinkkumatti

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Vaola kirjoitti:´Saanko? Saanhan? *räpsyttelee silmiä*[/size]
Jos laitat sisu-pastillin kielen alle!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Vakuutusyhtiön vaihto mallikkaasti hoidettu alta pois kuleksimasta vihdoin, ja ihan tyytyväinen täytyy olla uusiin vakuutuksiini ja niiden hintoihin.

Kuuma on täällä päin! Ihanaa! Parveke odottaa siivoojaa eilisen pajuaita-asennusoperaation jäljiltä..
Kid

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Suvinen kirjoitti:Olenko paha ihminen?
Et todellakan. Toihan on ihan normaalia. Kai ny jokainen joskus tarvii sitä omaa aikaa, jolloin voi tehdä mitä lystää. Ja kylpy, vähän viiniä ja Tuulen viemää - ihana yhdistelmä!

Tekee mieli potkasta oma mister hetkeks pihalle ja kattoo kauhuleffoja parhaassa seurassa - omassani :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Suvinen kirjoitti:Olenko paha ihminen?
Et ole paha ihminen. Minusta oli aivan ihanaa, kun exä oli joka neljännen vuorokauden poissa. Aikaa ja koti vain minulle! Nyt huolettaakin, että jos vielä alan seukkaamaan ja muutan yhteen, niin miten kestän aina läsnä olevan puoliskon. Ratkaisuksi olen kaavaillut poliisia tai palomiestä, mutta ei se ammatti sinänsä ole tärkeää, vain vuorotyö on.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Suvinen kirjoitti: Olenko paha ihminen?
Saat synninpäästön. Vaikka pieni miinus siitä, ettet kehdannut sanoa ukollesi että on oikeastaan kivaa olla yksi ilta välillä yksin. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Uusiopehmis

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Te ootte kaikki pahoja ihmisiä. Täällä lonnimassa sen sijaan että olisitte kasvattamassa kansantaloutta uurastamalla kristillisellä työmoraalilla tai kotona tekemässä lapsia eläkepommin ehkäisemiseksi tai edes keräämässä kadulla rahaa Unicefille ja Punaiselle ristille ja Sätkyn saaneiden sääskien tuki ry:lle. Antaisitte nyt edes joku Gattacalle pesää.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Mistä tulikin mieleeni, että onpa outoa kun rakkaus on sunnuntaihin saakka poissa. Pitänee siis rampata keikoilla illat ja temuta. :o
MGandhi

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Suvinen kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Olenko paha ihminen?
Saat synninpäästön. Vaikka pieni miinus siitä, ettet kehdannut sanoa ukollesi että on oikeastaan kivaa olla yksi ilta välillä yksin. :wink:
No kun se on nyt joka ilta soitellut ja vuodattanut, kuinka mua ikävöi ja sitä rataa. Se on vähän semmonen lälly. Varmaan loukkaantuisi, jos sanoisin että kiva kun et ole täällä :P

Kuitenkin itelläänkin on siellä tosi kivaa, ei vaan kehtaa sanoa mulle kun pelkää että tulis paha mieli :D
Syyllisyys siellä painelee kun noin sössöttää. Se on nussinut menemään taas koko viime yön. Ei auta kuin kostaa. Usko mua.
bedlam

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lilo kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Olenko paha ihminen?
Saat synninpäästön. Vaikka pieni miinus siitä, ettet kehdannut sanoa ukollesi että on oikeastaan kivaa olla yksi ilta välillä yksin. :wink:
Nii. Minä taas kaiketi olen aina tupannut jankkaamaan vähän liikaakin, että vaadin välillä oikeasti omaa rauhaa.
saika

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja saika »

Kumma kun on ihan hirveän hiljaista, mutta koko ajan on kuitenkin ihan helvetisti töitä. Joka toinen asia on sellainen että vaatii vähintään useamman puhelun, sähköpostiarkiston läpikäyntiä, papereitten tulostelua ja lähettelyä ja siltikään ei saa saman päivän aikana valmiiksi kun ei tarvittavia henkilöitä saa kiinni..

Mä haluun terassille. Aurinko paistaa ulkona, ihan kesä taas 8)
irmelianneli kirjoitti:Vakuutusyhtiön vaihto
Eikö edes kitinässä saa pyöriä ilman että työt tunkee eteen koko ajan. :roll:
slam

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja slam »

Maaseudulla on mukavaa. Hiljaista ja mukavaa tekemistä... Voisi melkein tänne muuttaa ja levätä... lopettaa työvoimatoimistossa käynnit ja levätä... :lol:

Linja-autolla oli hauska päästellä meneen. :) Hiekka pätkää ja isompaa...

Täällä nukkuu myös todella raukeesti ja hyvin... ulkona olo väsyttää 8)
Viimeksi muokannut slam, 08.08.2006 16:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Suvinen kirjoitti:Mä olen kyllä vissiin vähän tymä kun en tajuu niinku miks tän ketjun nimi on tisstai.
Se on semmosta.
saika

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja saika »

Suvinen kirjoitti:Mä olen kyllä vissiin vähän tymä kun en tajuu niinku miks tän ketjun nimi on tisstai.
Mä luin vaan 715517 mut silti sen arvaa viikonpäiväketjuksi. Outoa :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään on ollut über-paska työpäivä. En ole tainnut saada mitään tehtyäkään tämän työpaikkadraaman takia. Ahistaa ja on paha mieli työkaverin takia. Mä haluaisin vuodattaa tän kaiken jollekin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Joo, on täälläkin aika tylsää. Samaa aminaatiota olen vääntänyt jo koko vitun päivän. Ei auta kuin luntata Muybridgeltä miten mies juoksee. Silleen oikein leimisti, laittamalla se kuvasarja sinne taustalle pyörimään ja vääntää 3D-ukkeli orjallisesti sen mukaiseksi. Oonpas mä luova ja taitava.

Helppoa tämä olisi ollut käsin tehtynä, mutta kun CAT on siitä kiva että koko animaation voi tehdä semmoisilla funktio-käyrillä jolloin animaatio on helposti säädettävissä ja looppaa (eli kiertää) saumatomasti. Siis teoriassa. Säätäminen vaan menee hankalaksi kun ei löydä sitä oikeaa parametriä, ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Kun animaatio menee oikein yhdestä kohtaa, se räjähtääkin jostain muualta. Kauheeta pilkunviilausta.

Noh, oliko huiman kiinnostavia työasioita?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Helpotti :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Helpotti :D
Kelle vuodatit? :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tarttis hyvän syyn liikahtaa. Pari reilua lautasellista soppaa ja kannu kahvia päälle teki veteläksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja slam »

Jatkan lomailua ja lepäilyä... saas nähä koska palaan arkeen..

pari vanhaa hellaa roudattiin pihalle.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Wihii! Wohoo! Jes! :hep:
Viiden päivän vapaaputki!
Huomenna kampaajalle ja ylihuomenna vaellukselle! :h:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
RuNkkuTonttu

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Huoh! Olipas jotenkin rankka palaveripäivä. Nyt jotenkin on takki tyhjänä. kerrankin kun on ajoissa kotona eikä ulkona/sisällä ole kuuma, niin on niin pirun väsynyt, ettei jaksaisi tehdä mitään. Huomenna pitäisi lähteä baarifestareille edustamaan. Onkos kukaan Kitinäläinen menossa?
RuNkkuTonttu

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Vaola kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Onkos kukaan Kitinäläinen menossa?
Mä olisin mieluusti mennyt seuraamaan sitä karaokepressa-skabaa, mut tiedän jo ettei seuralainen varmana ole ylipuhuttavissa, joten jääköön taas ensi vuoteen.
Painoon katsomaan stand uppia?
Vastaa Viestiin