7155tai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

7155tai

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Oho, olin eka. Nukkumaan ja sitten aamulla töihin.
MadameDeMeloni

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Unta nuppiin, näinkin aikaisin.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Hemmetti! Täällä oli kolmen aikaan yöllä Paskanjauhannassa joku Reiska 0 viestiä tirkistelemässä! Liittynyt 24.8.2005! Aasi?! Mikä on riskipreemio jos ajatukseni kopioidaan hyötykäyttöön esimerkiksi naismarkkinoilla?
ElanorRaven

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ovatko kaikki kuolleet? Tai onko kaikilla Elämä? Kovin on hiljaista täällä.
Angita

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Huomenia! Kymmeneltä lämminkiviterapiaan - iiih.
AarneAnkka

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta. Äyh, eilen illalla iski taas IBS, eivätkä lääkkeetkään tepsineet. Hirveä väsymys ja vatsanväänteet. Vieläkään en ole kauhean pirteä.

Normaali arkipäivä edessä, jee....
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Lääh, kuu-ma. Miksi?
Ja tukkani on taas yön aikana tullut hulluksi ja saanut aikaan hirveän määrän sarvi- ja hammasmaisia suortuvia, jotka eivät suostu suoristumaan saati sitten kaartumaan oikeaan suuntaan. Why god why?
Vielä töitä tänään. Ugh.
Sitten kampaajalle ja pakkaamaan vaellusta varten...
Uuh, issikoita! :h: :hep:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
slam

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja slam »

runkkari tiistai... oli lämmintä uida näsijärvessä... kuumaa suorastaan... ihme kesänder... vilja on puolet lyhkäisempää kuin normaalisti.
millivanilli

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

tpk!

Päänsärky aiheuttaa ihan seis olon... :swirl:

uuulala... nyt on silmäniloa töissä, tosi söpö tumma armeijapoju
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Aasi?! Mikä on riskipreemio jos ajatukseni kopioidaan hyötykäyttöön esimerkiksi naismarkkinoilla?
Vaikka historiallinen kehitys ei olekaan tae tulevasta tuotosta, oman subjektiivisen kokemukseni perusteella ajatuksistasi ei ainakaan toistaiseksi ole ollut erityistä hyötyä naismarkkinoilla. Tosin en tiedä miten riskipreemiosi määrittelisin tässä tapauksessa, enhän edes tiedä haluatko ajatuksiasi hyödynnettävän naismarkkinoilla vai pelkäätkö sitä?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
swirl

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sviddu kun väsyttää. Meidän viemärihyttyset taas villiintyivät viime yönä ja oli niin perkeleen kuumakin, että olen nukkunut vain pari tuntia. Kolmen aikaan oli pakko avata parvekkeen ovi, ja sen jälkeen olikin sitten vuorotellen kylmä ja kuuma ja nyt on kurkkukin käheänä.

Salille en jaksanut millään raahautua aamulla ja nyt vituttaa kuin lento-oravaa hakkuuaukion laidalla. Tänään ostan myrkkyä. Myrkkyä. Myrkkyä. Ja myrkytän ne suattanan elukat :evil:
ninnithequeen

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.

Tänään siivousta, pyykkiä ja talleille, jee :hep:
Kid

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti: Salille en jaksanut millään raahautua aamulla ja nyt vituttaa kuin lento-oravaa hakkuuaukion laidalla.
Komppaan kybällä!
Raahataanko toistemme pyllyt tänään salille???
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Razormaid kirjoitti:Ja tukkani on taas yön aikana tullut hulluksi ja saanut aikaan hirveän määrän sarvi- ja hammasmaisia suortuvia, jotka eivät suostu suoristumaan saati sitten kaartumaan oikeaan suuntaan. Why god why?
Mulla oli samanlaisia pää täynnä aamulla, mutta päätin ettei haittaa. Matkustin ylpeänä junassa töihin ja kävin vasta täällä kastelemassa pääni ja siloittelemassa tupsut. Kun on puolinukuksissa, ei pikkuasiat haittaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kid kirjoitti:Komppaan kybällä!
En suostu.
Patz

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Ylläoleviin verrattuna mulla tuntuu olevan tänään erinomainen hair day! Näytin tänä aamuna niin hottikselle peiliin katsoessani että melkein aloin pokaamaan itseäni! Uuuh!

Kuvittelin paikallisen Marimekon avaavan ovensa (näinkin hottikselle tsiksille) jo klo 9, mutta ei. Ja kun mun piti ostaa kummipojalle lahja ja laittaa se tänään postiin. Ja posti on tässä työpaikan vieressä ja se kauppa himan vieressä. Tää ei mee nyt putkeen. Ärh!
Kid

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti:
Kid kirjoitti:Komppaan kybällä!
En suostu.
Pyh!
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

swirl kirjoitti:viemärihyttyset
WTF = viemärihyttyset? :o
RuNkkuTonttu

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenii.

Tänään siivousta, pyykkiä ja talleille, jee :hep:
Siivoatko joka päivä? Sähän voisit tulla meille siivoamaan, kun tunnut nauttivan siitä. Korvaan sen jollain tavalla ;)

Äh, vaikkakin on huonosti nukuttu yö takana, niin kumman pirteä olo. Ei toistaiseksi vitutakkaan niin paljoa. Paitsi tämä sää! Loppuisi jo!
mustakikkeli

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Hihhii! :h:

En.
ninnithequeen

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenii.
Tänään siivousta, pyykkiä ja talleille, jee :hep:
Siivoatko joka päivä? Sähän voisit tulla meille siivoamaan, kun tunnut nauttivan siitä. Korvaan sen jollain tavalla ;)
No en ihan joka päivä, mutta melkein kyllä juu. Pakko sen on jonkun tehdä, että täällä ihmisolennot pystyy asumaan. Ja pyykkiä nyt lapsiperheessä riittää aina.

Äläkä yllytä, olen mä tehnyt paljon kotisiivouksia, kunhan hinnasta sovitaan :twisted:
RuNkkuTonttu

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ninnithequeen kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenii.
Tänään siivousta, pyykkiä ja talleille, jee :hep:
Siivoatko joka päivä? Sähän voisit tulla meille siivoamaan, kun tunnut nauttivan siitä. Korvaan sen jollain tavalla ;)
No en ihan joka päivä, mutta melkein kyllä juu. Pakko sen on jonkun tehdä, että täällä ihmisolennot pystyy asumaan. Ja pyykkiä nyt lapsiperheessä riittää aina.

Äläkä yllytä, olen mä tehnyt paljon kotisiivouksia, kunhan hinnasta sovitaan :twisted:
Yhden neitokaisen sain tiskaamaan shampanjalla, mansikoilla ja suuseksillä. Olisko tämä sopiva korvaus? Kellekkään?
swirl

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti: Raahataanko toistemme pyllyt tänään salille???
Riippuu mun olotilasta. Tällä hetkellä päätä ja niskaa särkee aivan sairaasti. Hain juuri tabuja ja Mobilattia, ehkä tämä tästä helepottaa.
ninnithequeen

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Yhden neitokaisen sain tiskaamaan shampanjalla, mansikoilla ja suuseksillä. Olisko tämä sopiva korvaus? Kellekkään?
On se varmaan jollekin.

Mun tapauksessa kyllä ei, mä säästän noi ihan oman ukon kontolle.
1108

Re: 7155tai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mun tapauksessa kyllä ei, mä säästän noi ihan oman ukon kontolle.
Eli siivoat eka juotat pullollisen sampanjaa ukollesi ja lopuksi otat vielä poskeen? Sinähän olet...MERVI TAPOLA!!!!!!111111
Vastaa Viestiin