Kiinalaiskeskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Bonjour!

Tänään on hyvä päivä!
18
47%
Tänään ei todellakaan ole hyvä päivä!
5
13%
Tämä päivä on yhtä keskinkertainen kuin ajatukseni!
15
39%
 
Ääniä yhteensä: 38

-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Kehuskelin pienenä tarhakavereilleni, että isäni on kiinalainen. Kun isi sitten tuli hakemaan minua, lopettivat kaikki lapset leikkinsä ja alkoivat tuijottaa sitä ihan homona. Myöhemmin isä tietysti ihmetteli kovasti, että mikähän niillä lapsilla oli ollut. Vastasin sille hillityn coolisti, että "ehkä ne luuli sua kiinalaiseks".

Aina kannattaa olla luova!
Turbohaltija

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

-Superior- kirjoitti: Myöhemmin isä tietysti ihmetteli kovasti, että mikähän niillä lapsilla oli ollut. Vastasin sille hillityn coolisti, että "ehkä ne luuli sua kiinalaiseks".

Aina kannattaa olla luova!
Minä taas sanoin isälleni: "Haista vittu!" Johon isäni vastasi: "Poikani, minä olen haistellut tuhansia vittuja." :shock:

Edit: Äänestysvaihtoehdoista puuttui Tuulenpuiska, joten äänestin kirkkovenettä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Äänestän illalla sitten. Eihän sitä vielä voi tietää. Kai tästä pitäis nukkumaan yrittää rauhoittua.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Keskinkertainen on niin helppoa olla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
RolloTomasi

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

minulla ei vielä tässä vaiheessa voi olla aavistustakaan siitä, onko keskiviikko hyvä päivä. toivottavasti on. viime aikojen tapahtumat viittaavat siihen, että keskiviikko voisi olla hyvä päivä, mutta jokin saattaa olla toisin kuin ulkoisten tapahtumien perusteella voisi päätellä. joka tapauksessa yritetään kuten keskiviikko olisi hyvä päivä. eihän siinä muuten olisi mitään järkeä.

hyvää keskiviikkoa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No helvetin paljon parempi kuin eilinen, pakostakin. Löytäis vielä erään ultimatetärkeän kansion ni tulevaisuuskin näyttäis valoisalta kuin kesäyö. Röh. Nyt meen juomaan vettä.
Prepare for the worstest.
Sudenhenki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mulla on pienesti sellainen tuntuma että keskiviikosta olisi tulossa suorastaan oiva. Ehkä sataisi sitä vettäkin viimein?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja saira »

Keskinkertainen...

Tajusin, että minulla on tekemättä koulutehtävä, joka täytyy palauttaa perjantaina. Hiukkasen tulee kiirus...

Ilmoittauduin myös muutamaan kirjatenttiin, taas kymmenisen kirjaa kahlattava läpi ja vielä opittavakin niistä jotain. Tätä tää itsensä kehittäminen nyt sit on. Hyvä minä...
ElanorRaven

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Onpas jännä viikonpäiväketju, oikeen äänestykset ja kaikki :P

Tänään tulee luultavasti olemaan ihan kohtalainen päivä ilman sen kummempia mullistuksia. Töihin, töiden jälkeen pyörä pois huollosta, illalla pumppiin.

Ja ilmoitusluontoinen asia: Saarioisten Vaaleat karjalanpiirakat on hyviä!
slam

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja slam »

ihan jees pössis. hyvin lepäs.

ainoa henkilö-autokuljetus mennyt eli lähtenyt pihasta. ei täältä edes poies pääse... :lol: tarvinnoo avustaa töissä tai jotain
AarneAnkka

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Taas tämmöinen mysteerio. Eilen illalla olin täynnä intoa ja energiaa, mutta oli pakko mennä nukkumaan. Aamulla herään kuudelta kohtuu pirteänä, mutta totean että turha nyt näin aikaisin on nousta, joten nukahdin uudestaan. Seuraavaksi heräänkin sitten kahdeksalta, eli liian myöhään, ja olo on kuin päähän lyödyllä. Väsyttää, paikat kipeet, ääh ja huokaus.

Hitsi, kun eilen oli niin energinen olo, mihin se kaikki tuona parina tuntina oikein katosi? Huokaaauuus.... *piiskaa itseään liikkeelle, siis niinq kuvaannollisesti*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Tästä tulee hyvä päivä :P Töissä pitäis asioiden luistaa suht. hyvää vauhtia, namit eväätkin on mukana. Töiden jälkeen suunnataan miehen kanssa Espalle pikniköimään ja kuuntelemaan POTF:ia ym. lavalla laulajia. Pakko käydä ostamassa Yazhee (jatsi, tmv) kaupasta, kun oma unohtui kotiin.

KID! Tuuttekste mukaan? Klo 18 alkaa musiikki.

Vois nää helteet loppua nyt pariksi viikoksi, ja iske 21.8. alkavalle viikolle jälkihelteet. Ei oo enää ku 7,5 työpäivää lomaan. :twisted: Te muut saatte kärsiä syysmasennuksesta![/b]
The great club outshines the individual, always and forever.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Turbohaltija kirjoitti:
-Superior- kirjoitti: Myöhemmin isä tietysti ihmetteli kovasti, että mikähän niillä lapsilla oli ollut. Vastasin sille hillityn coolisti, että "ehkä ne luuli sua kiinalaiseks".
Minä taas sanoin isälleni: "Haista vittu!" Johon isäni vastasi: "Poikani, minä olen haistellut tuhansia vittuja." :shock:
Mä taas latelin isille kaikille tuhmat sanat, jotka tiesin eli "pieru, kakka, pissa", johon isi lisäsi "pumppa".
Kikkelis kokkelis.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss:lle piti vielä kertoa, että kierrettiin asuntoauton kanssa ympäri Hyrylää koko sunnuntai-ilta. Mieskuski oli niin machoa, ettei voinut soittaa auton omistajalle, eikä itse muistanut miltä tieltä sen haki. Palloiltiin sitten väliä Järvenpää-Hyvinkää-Hyrylä 3,5 tuntia, kunnes minä soitin ja kysyin neuvoa (hermot meni). Hyrylässä oli hirmu kivoja omakotitaloja, niitä vastarakennettuja :h:

Ai niin, huomenna pitäis saada galleriaan vähän kuvamateriaalia Räyskälän RR-ajoista (ei minusta!), ja hienoista prätkistä... ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi jeesus ku väsyttää.. Eilen simahdin töiden jälkeen ja tänäänkin herätyksen jälkeen. Sitten tuli hirvee paniikki et myöhästyn ja nyt vedän täällä officella aamupuuroa.
Kid

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
KID! Tuuttekste mukaan? Klo 18 alkaa musiikki.
Moro muru! Meijän piti mennä leffaan misterin kanssa mutta eiköhän me se voida siirtää. Kun on kaunis ilmakin! Mä kuule tarkistan asian vielä, mutta..
Ja jos tullaan ni otetaanko jatsi mukaan?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tänään olis sitte se parvekkeen siivous, kun se eilen jäi tekemättä. Lääkärireissua, pakkailua ja hieman liikuntaa. Siinähän sitä. Huomenna taas junaan istumaan. Vielä ku löytyis rahat lippuun.

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Oon tyhmä, I know.. but miks mulla ei teipahdu mitään eikä aukee tää linkki http://www.oulu.ouka.fi/tekninen/kadut/ ... skusta.pdf Pitäskö mulla olla muka joku ihme ohjelma, vai mitähä.
Pitäs olla Acrobat Reader, täältä saa: http://www.adobe.com/fi/products/acrobat/readstep2.html
Ja muuten... edelleenkään ei seesam aukene tää, vaikka latasin ton tuolta :x
ninnithequeen

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii. Joo, munkin pitää tänään jatkaa eilen tyngäksi jäänyttä siivousta. Ja siivoilla etupihalta kaikki lopullisesti kuukahtaneet kukat *sniff*
Mein pihalla oli eilen illalla ihan pienen pieni siili. Saas nähdä onko se juonut maidon, jonka sille iltahämärässä vielä kiikutin. Oli veikeä otus, tuijotti puolen metrin päästä minua silmiin omilla pikku nappisilmillään. Ihan vauva vielä.

Elppa, onks lihakset vielä kerennyt kipeytyä?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Mein pihalla oli eilen illalla ihan pienen pieni siili. Saas nähdä onko se juonut maidon, jonka sille iltahämärässä vielä kiikutin. Oli veikeä otus, tuijotti puolen metrin päästä minua silmiin omilla pikku nappisilmillään. Ihan vauva vielä
"Maito ei ole siilin herkkua, vaikka näin luullaankin. Lehmän maito aiheuttaa suurimmalle osalle siileistä ruuansulatusvaivoja ja ripulia. Siili ei pidä myöskään suolaisesta tai maustetusta ruuasta. Voit ruokkia siiliä esimerkiksi kissan tai koiran säilykeruuilla, kalalla, kananmunalla ja vaalealla lihalla. Myös maapähkinät kelpaavat siilille."

Kai olet ottanut tämän huomioon, antaessasi siilille maitoa! :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Kai olet ottanut tämän huomioon, antaessasi siilille maitoa! :wink:
Se saikin hyla-maitoa :D
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Se saikin hyla-maitoa
Hyvä, hyvä. Pääasia, että maito on laktoositonta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään on hyvä päivä, tänään ammutaan :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Lolita kirjoitti:Tänään on hyvä päivä, tänään ammutaan :D
:muu: no ammuu tosiaankin.

En vielä tiedä, onko hyvä päivä. Toistaiseksi sanoisin, että kolmosvaihtoehdon tienoilla pyöritään.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Keksiviikko saapui! Wihii!
Hyvä päivä, toivottavasti, on tulossa.
Paitsi että leirille pakkaamista häiritsee tuntuvasti se, että kaikki satiinibokserini vaikuttavat ottaneen jalat alleen ja ainoat, joita löydän ovat enemmän tai vähemmän pårnåt pitsiviritelmät, joista saa takuuvarmasti hiertymiä persiiseensä 6h ratsastuksen jälkeen. :shock:
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
ninnithequeen

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei Razor, sie et vastannu mulle aikanaan kun kysyin mihin tallille oot menossa vaeltamaan?
Vastaa Viestiin