Kiinalaiskeskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Bonjour!

Tänään on hyvä päivä!
18
47%
Tänään ei todellakaan ole hyvä päivä!
5
13%
Tämä päivä on yhtä keskinkertainen kuin ajatukseni!
15
39%
 
Ääniä yhteensä: 38

Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olen käynyt lääkärissä, kuntosalilla, kaupassa, pacessa ja pakannut reppuni.. Ihan hyvin pullat uunissa. Huomenna sitten etelää kohti. Pellavarock jää nyt sittenkin väliin valitettavasti. Elomessut saa kelvata.
Täällä on k u u m a !!!
segma

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja segma »

irmelianneli kirjoitti:Olen raakannut peppuni..
Gee. Mahtaa illalla karvat pölistä?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

segma kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Olen raakannut peppuni..
Gee. Mahtaa illalla karvat pölistä?
Itseasiassa tein tuonkin. En vaan kehdannut ilmoittaa sitä tässä. Ei ne nyt pölise. Miten lienee oman peppusi laita?
segma

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja segma »

irmelianneli kirjoitti:Itseasiassa tein tuonkin. En vaan kehdannut ilmoittaa sitä tässä. Ei ne nyt pölise. Miten lienee oman peppusi laita?
Ei pölise kun käytän viiksivahaa (á la Hercule Poirot).
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ann kirjoitti:Superior, sinä valehteleva narttu! Lupasit mulle, että pidättäydyt jatkossakin omaelämänkerrallisissa ketjuavauksissa, etkä laajenna repertuaariasi vknpäiväketjujen puolelle! Mikä tämä on? Mikä, niin mikä?
Anna-beibe sun pitää tajuta, että mulla on henkinen identiteettikriisi. Siis nyt kun sain hyväksytettyä mun tissit sulla.
Kai sä nyt sitten edes näytit tätä isälles? Onko se edelleen sitä mieltä, että tää paikka ja käyttäjäkunta on ihan vammanen?
On. Nimittelee mua jatkuvasti siaksi. Tai mikä vielä loukkaavampaa, pullopersesiaksi!
OperaDuudson

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

ei tää nyt sit ollutkaan niin keskinkertainen keskiviikko,kävin mäkelänkadulla asuntoesittelyssä,laitoin jo tohon 41m2 kaksioon hakemuksenkin,eihän sitä koskaan tiedä vaikka juuri mut valitsisivat seuraavaksi asujaksi... oli muuten lähemmäs 30 kiinnostunutta nuuskimassa ko asuntoa :D
slam

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:
slam kirjoitti:valmistuin yhdessä yössä puolalaiseksi rakennusinsinööriksi... hauska suunnitella, purkaa ja rakentaa :) maalla on hauskaa. Kaupunki sucks oikeastaan.
Q: Miks Rektumbylissä eiku sernopiilissä eiku...äh. Noh, miks siellä ei ole postilaatikoita?







A: Ne on kaikki pu0lassa mikroaaltouuneina. Paitsi slämän oma.
valmistettiin rakennusteline. on tukeva. :) tarvitsee muurata korkiammalta huomenna... HAUSKOA. kohta suihkuun :)
slam

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja slam »

OperaDuudson kirjoitti:ei tää nyt sit ollutkaan niin keskinkertainen keskiviikko,kävin mäkelänkadulla asuntoesittelyssä,laitoin jo tohon 41m2 kaksioon hakemuksenkin,eihän sitä koskaan tiedä vaikka juuri mut valitsisivat seuraavaksi asujaksi... oli muuten lähemmäs 30 kiinnostunutta nuuskimassa ko asuntoa :D
ostaakko meinaat? osta maalta :)
OperaDuudson

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

noup vuokra-kämppä ... ei mun tuloilla luukkua osteta :lol:
slam

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja slam »

OperaDuudson kirjoitti:noup vuokra-kämppä ... ei mun tuloilla luukkua osteta :lol:
Jepulis... kävin suihkussa ja ruoka olisi jees.
ElanorRaven

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Okei, paskaksi meni tämäkin päivä... Minä lähden nukkumaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nyt on ammuttu. Kehityksen huomasi ja ammuin mielestäni todella hyvin ottaen huomioon, että tämä oli vasta toinen kerta ammunnan parissa. Ammuu!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Kyl tästä ihan keskitason keskiviikko tulikin, hyvin osasin äänestää aamulla. Normi (eilen vain sosiaalinen olut biljardipöydän äärellä) työpäivän jälkeen kuuma suihku, vajaa kilo pyttipannua ja puoli kiloa nektariineja - hyvin kypsässä iässä ovat - Kaksi tornia DVD frodokohtaukset kelaten, saunan lauteilla pitkästä aikaa ja nyt popittaa uusista kaiuttimista Slayeria. Vielä kun malttaa mennä ajoissa maate niin hyvin menee.

Yks kämppis palas justiinsa Euroopan lomareissulta, toinen lähti lähes samalla ovenavauksella kolmeksi kuukaudeksi Ghanaan, jättäen tyttöystävänsä asumaan huoneeseensa. Ei käy aika niin pitkäksi kun päivittyy kaveripiiri kotonakin tasaisin väliajoin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Veristä touhua repiä kaulaa puolitylsällä metallinkappaleella. No nyt voi olla taas muutaman viikon rauhassa.

Huomasin pelottavan seikan tässä päivällä: olen tulossa äitiini. Ravasin useamman tunnin tänään kaupoissa enkä ostanut yhtään mitään. No näki kivannäköisiä misuja luonnollisessa ympäristössään, vaihtelua pikselimössölle.

Tämän päivän ruoka-annoksellani joku sambialainen kylä, tai kaikki eurooppalaiset maratoonarit, olisivat eläneet viikon tai kaksi. Ja kaikki laihuusintoilijat saa tuijottaa karvaista persettäni ennen kitinän aloittamista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
safi

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja safi »

Kuinka ihmistä voi väsyttää näin tolkuttomasti. Tuntuu, että viimeisestä lomapätkästä olisi jo ikuisuus. Eikä siitä todellisuudessa ole kuin kaksi viikkoa. Seuraavat neljä päivää meinaan kyllä pitää vapaata. Pakko saada nukkua hiukan univelkoja pois.

Huoh uutisissa kertoivat just, että sähkön hinta nousee. Miten se voi taas nousta, ei ymmärrä! Nyt jo maksan tämän pienen luukun talvilämmityksestä mielestäni tähtitieteellisen summan. Ei käy kyllä kateeksi isommissa asunnoissa asuvia... Täytyy varmaan se varaava takka hommata vielä syksyn aikana tähän huusholliin, kun paikkakin on valmiina.
ninnithequeen

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jepjee, Suomen ensimmäinen ja ainoa EM-mitali Göteborgista nyt sitten tuli. Hopea ei ole häpeä.


Kohta Sinkkuelämää ja sit nukkumaan. Ukko soitteli äsken firman bileistä niin tukka takana, että taidan viljellä ämpäreitä ihan pitkin kämppää :roll:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

ninnithequeen kirjoitti:Jepjee, Suomen ensimmäinen ja ainoa EM-mitali Göteborgista nyt sitten tuli.
OP hoitaa homman kotiin kun tikku-ukoista ei ole mihinkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hilipati hilipati hilipati hillaa, hilipati hilipati hilipampaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ötyä.
Vastaa Viestiin