Kiinalaiskeskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Bonjour!

Tänään on hyvä päivä!
18
47%
Tänään ei todellakaan ole hyvä päivä!
5
13%
Tämä päivä on yhtä keskinkertainen kuin ajatukseni!
15
39%
 
Ääniä yhteensä: 38

1108

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Razormaid kirjoitti:6h ratsastuksen jälkeen. :shock:
Mies parka... Käytä edes liukkaria ja muista nestetasapaino!
Kid

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Olin muuten eilen tosi ahkera! Kävin ruokatunnilla ostaa Kodin ykkösestä puuvahaa ja illala maalasin yhen lipaston (mister vihdoinkin sai sen hiottua). Siitä tuli hiano. Nyt vaan ootetaan kuivumista ja sit saan sen olkkariin tv-tasoksi. Mä olen aikas näppärä käsistäni, vaikka itte sanonkin.

Aamulla tuli käytyä salillakin hikoilemassa ja nyt on kädet niin kipeet, että tuottaa tuskaa jopa kahvikuppia nostaa. Pitäs varmaan hankkia pilli.

Tästä päivästä tulee taas hiljanen näin töiden saralta. Onneks on uusin City ja V sekä vino pino Kodin Kuvalehtiä ja Avotakkaa mukana..
mustakikkeli

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

MadameDeMeloni kirjoitti:
millivanilli kirjoitti:Sain Keikaukselta.
Antaisitko sinä minulle? :wink:
Entä saanko minä tulla ottamaan teistä kolmesta kuvia? Tämän vuoksi olisin jopa valmis vihdoinkin ostamaan sen kameran.

Normipäivä. Tapojeni vastaisesti sain loppujen lopuksi eilen tehtyäkin aika paljon hommia. Illalla piipahdin "jossain". Tänään ehkä en. Tai mistä sitä voi varmaksi tietää.

Tuohon galluppiin en taas osaa vastata mitään, Suppo on taas käyttänyt ihan liian hienoja sanoja, outoja lauserakenteita ja sisällyttänyt tekstiin salakavalia piilomerkityspommeja. En uskalla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
KID! Tuuttekste mukaan? Klo 18 alkaa musiikki.
Moro muru! Meijän piti mennä leffaan misterin kanssa mutta eiköhän me se voida siirtää. Kun on kaunis ilmakin! Mä kuule tarkistan asian vielä, mutta..
Ja jos tullaan ni otetaanko jatsi mukaan?
Ilman muuta! :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti: Elppa, onks lihakset vielä kerennyt kipeytyä?
Perse hellänä :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
saika

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja saika »

Kaurapuurossa uimista on tämä päivä. Limaista, klönttistä, tahmeaa oloa.
Kaikki mitä yritän tehdä on vaikeaa. Silmiä kirvelee vaikkei täällä mitään savua pitäisi olla. Väsyttää, jäsenet jumissa, selkää vihloo. Nälkä ja ärsy.

*kiukiu*
silsakenraali™

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pää on kohtalaisen jäässä. Maanantaina ryhmäpaineen ikeessä retkahdin juopottelemaan taappin asti. Olo on inhimillinen, mä en ole täydellinen, vaan lähinnä henkinen rassukkaressukka. Mut 10 tuntia töitä ja illalla grillaussetti Nokialla. Kyllä tää taas pikkuhiljaa lutviutuu.

Ainiin, piti olla kertomatta, mutta homotutkani petti tiistain vastaisena yönä, kun innostuin jutustelamaan ja kulkemaan hetken yhteistä kotimatkaa suunnilleen ikäiseni miehen kanssa, joka ei meinannut haluta luopua minusta, vaan painosti kakkosreiän neitsyysmenetykseen. *puistatus*
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ehehhe.. mä istuin eilen Ninnin auton takapenkillä, ja kutitin pientä tytöntylleröä lähes tunnin putkeen :D "Kutita lisää x 10, halitaan, kutita lisää x 10, halitaan". On se vaan ihQ tytteli!

Jälkeenpäin alkoi vähän nolottamaan, ja soitin vielä perään lähes anteeksipyydellen. Vittumaista varmaan ajaa, kun kersa kiekuu takapenkillä kuin riivattu, ja aikuinen vaan jatkaa kutitusta ;)

EDIT: kirjoitin vahingossa että istuin takakontissa :D siis... takapenkillä!
Viimeksi muokannut Elppis, 09.08.2006 10:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Ehehhe.. mä istuin eilen Ninnin auton takakontissa, ja kutitin pientä tytöntylleröä lähes tunnin putkeen :D "Kutita lisää x 10, halitaan, kutita lisää x 10, halitaan". On se vaan ihQ tytteli!

Jälkeenpäin alkoi vähän nolottamaan, ja soitin vielä perään lähes anteeksipyydellen. Vittumaista varmaan ajaa, kun kersa kiekuu takapenkillä kuin riivattu, ja aikuinen vaan jatkaa kutitusta ;)
Pah ja pöh, kivaa että lapsilla oli kivaa.

Sä muuten istuit takapenkillä, et takakontissa :lol:
swirl

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ei ole hyvä päivä, vaikka sainkin nukuttua kunnon yöunet ekaa kertaa pitkään aikaan. Heräsin vain kerran - siihen kun kissa tuhosi minikasvihuoneeni ja kasvini pudottamalla ne lattialle. Suattanan eläin.

Sonera sitten päätti lähettää mulle laskun irtisanomastani nettiliittymästä - siitä, jonka irtisanoakseni jonotin lähes kaksi tuntia puhelimessa. Nyt sitten jonotin puolisen tuntia, kun firman puhelimet meni kaikki pimeäksi. Nyt jonotan uudestaan ja aikaa on mennyt melkein 17 minuuttia. Raivostuttaa ihan sairaasti :x

Onneksi tänään pääsee ammumaan Santikseen :muu:
RuNkkuTonttu

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kävin eilen pitkästä aikaa salilla ja lämmitelyksi hakkasin säkkiä vartin verran. Nyt paikat on niiin hellänä, että...

Eilen illalla olisi pitänyt käydä lenkillä ja tiskata, mutta naapurin kutsu voitti. No, sainpa asiat hänenkin kanssaan selväksi.

Mikäköhän olisi tämän päivän urheiluannos? Salille ei oikein viitsi mennä. Lenkille vai uimaan? Vai runkkaisiko sykemittarin kansssa?
tonttu

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Kyllä mä veikkaan, että tämä päivä on parempi kuin vaikka eilinen. Ei tosin eilisessäkään ollut mitään vikaa. Tämä päivä on vapaapäivä ja siten se on parempi ja illalla vielä saunaan.
Ohjelmassa pyykkäystä ja siivoilua. Hyvä fiilis, tykkään.

Makeaa keskiviikkoa.
Elukka

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Olen keskinkertainen ja niin on keskiviikkokin.

Vuosien kokemuksen perusteella olen tullut siihen tulokseen, että oikeastaan vihaan heräämistä enemmän kuin mitään muuta.
Kurkku ja maha kipuilevat sen verran ikävästi, että menen kohta takaisin petiin hetkiseksi ja yritän sen jälkeen saada jotain työjuttusia tehtyä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Aina kun luen ton "kiinalaiskeskiviikko"- niin mun tekee mieli hakea lounaaksi pekingin kanaa tmv., mutta otinkin omat eväät mukaan *hmph*!

Hehe, mies on yksin töissä 10m2 myymälässä keskustassa. Ei pääse pisulle, ei tupakille. Oli jo äsken vähän kiukkuinen, katsotaan uudestaan klo 16 kun se pääsee töistä :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:ei tupakille
Mitä mitä??? Mä luulin että se lopetti röökin polton. Entä sinä???

Niin juu, ja tullaan. Mister tuo jatsin ja mulle takin.
Mites tuo istumapuoli? Otetaanko vilttikin vai? Ja tuutteko meijän kaa syömään eka? Ajateltiin käydä ennen kuutta jossakin poperöllä..Mitä?
Mulle iski näemmä kyselyikä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:ei tupakille
Mitä mitä??? Mä luulin että se lopetti röökin polton. Entä sinä???

Niin juu, ja tullaan. Mister tuo jatsin ja mulle takin.
Mites tuo istumapuoli? Otetaanko vilttikin vai? Ja tuutteko meijän kaa syömään eka? Ajateltiin käydä ennen kuutta jossakin poperöllä..Mitä?
Mulle iski näemmä kyselyikä.
Juu, tupakointi on lopetettu yleensä n. klo 23 - 07 välisenä aikana :D Perhana, ei siitä mitään tullut näin kesäaikaan *seliseli*
Meillä on iso pyyhe, mutta tuskin siihen neljää persusta mahtuu, ellei olla hyvinkin tuttavallisia ;)
Ruokapuoli kuulostais hyvältä, tosin meidän rahatilanne on maanantaihin asti BLAAH :cry:
The great club outshines the individual, always and forever.
Turbohaltija

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:ei tupakille
Mitä mitä??? Mä luulin että se lopetti röökin polton. Entä sinä???

Niin juu, ja tullaan. Mister tuo jatsin ja mulle takin.
Mites tuo istumapuoli? Otetaanko vilttikin vai? Ja tuutteko meijän kaa syömään eka? Ajateltiin käydä ennen kuutta jossakin poperöllä..Mitä?
Mulle iski näemmä kyselyikä.
Muakin kiinnostaisi tulla kuokkimaan vaan oon tietenkin töissä. Mukava olisi teitäkin nähdä taas. Kysypä muuten Misteriltä, haluaako se laatikollisen ilmaista tietokonekamaa, jonka pitäisi vielä toimiakin? Edellinen asukas jätti mun vintille ja mä en tee niillä mitään. Siinä on ainakin yksi monitori, kajarit ja mahdollisesti jotain muutakin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turbohaltija kirjoitti: Muakin kiinnostaisi tulla kuokkimaan vaan oon tietenkin töissä. Mukava olisi teitäkin nähdä taas.
¨

Seuraavalla kerralla sitten :)
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Vuosien kokemuksen perusteella olen tullut siihen tulokseen, että oikeastaan vihaan heräämistä enemmän kuin mitään muuta.
Pistetään sut kokeeksi pallisähköisku-solmuköysiruoskintakidutukseen, niin huomaat että maailmassa on kamalampiakin asioita kuin herääminen. Kaikki on suhteellista, junou poks fiuuu tzäp.
:hep:
Kid

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Turbohaltija kirjoitti:
Muakin kiinnostaisi tulla kuokkimaan vaan oon tietenkin töissä. Mukava olisi teitäkin nähdä taas. Kysypä muuten Misteriltä, haluaako se laatikollisen ilmaista tietokonekamaa, jonka pitäisi vielä toimiakin?
No hitto, ois ollut mukava nähdä suakin pitkästä aikaa! Ja minäpä kysyn, tai pyydän sitä soittaa sulle ni voitte höpistä romuista :P .
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Keikaus kirjoitti:Mä taas latelin isille kaikki tuhmat sanat, jotka tiesin eli "pieru, kakka, pissa", johon isi lisäsi "pumppa".
Mä näytin yhdessä vaiheessa paljon keskisormea. Pahispojat tarhassa nimittäin sanoivat, että se tarkoittaa samaa kuin "Kikkelit esiin!"
Viimeksi muokannut -Superior-, 09.08.2006 11:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tiskausta, pyykkien laittoa etc. tämän päivän ohjelmassa ja krapulaisena töihin lähteneen muzzun paijausta.
Huomenna pyhitän päivän pyykkikoneelle ja iltasella olisi jonkinlainen infotilaisuus johon ehkä muzzun kanssa rahtaudumme katsastelemaan paikkoja jo etukäteen.
Keskiviikko on hyvä päivä, hieman voisi toki viileämpääkin olla. Huomenna voisi olla vielä parempi päivä ja perjantai sitten paras, koska pääsee taas töiden pariin ja juoruamaan lomalta palaavan työkaverin kanssa ja ah sitten on taas jo viikonloppu.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:Elppa ja Kid! Niin tuota... Mihinkä aikaan olettekaan menossa? Mein leffa alkaa kasilta, äijä todennäköisesti duunissa siihen saakka, joten mieleeni juolahti ehkä kenties piipahtaa moikkaamaan?

(Ellen sitten nuku ylipitkiä päikkäreitä noiden puolitoistatuntisten yöunien jälkeen...) :P
Riippuu ruokaillaanko, mutta klo 18 ollaan siellä viimeistään. Mä pääsen töistä klo 15.45 ja mies klo 16. Mulla sinne matkaa 15min, miehellä 5min. Joten ollaan heti käytettävissä :)
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tänään on hyvä päivä.

Kynnet on huollettu, enkä törttöillyt äidin autolla. Nyt jos saisin jotain töitä tehtyä. Tulin vanhusten luoksen jo pian kymmenen jälkeen... sitten höpöteltiinkin isin kanssa tunnin verran vanhempien uudesta "parvekkeesta", jonka isi rakensi takapihalle.
AarneAnkka

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Soittelin tonne KRautaan ja muuallekin, ja selvisi että semmoisia pleksistä askarreltuja ikkunasovittimia ei löydy minun ilmastointilaitteelleni. Täytyy siis askarrellapaskarrella semmoinen itte.

Eiku jossain vaiheessa joskus teollisuus-Etolaan ostamaan pleksiä ja solumuovia. Ja jotain kiinnitysvimpuloita, kuten pop-niittejä. Ja sitten tars vielä semmoisen isojen pyöreiden reikien tekemiseen tarkoitetun porakonevimpulan. Mulla olikin semmoinen, mutta se taitaa olla lainassa kamelilla...
Vastaa Viestiin