Kiinalaiskeskiviikko!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Bonjour!

Tänään on hyvä päivä!
18
47%
Tänään ei todellakaan ole hyvä päivä!
5
13%
Tämä päivä on yhtä keskinkertainen kuin ajatukseni!
15
39%
 
Ääniä yhteensä: 38

Avatar
Larla
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 16.07.2006 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Larla »

Meninkin optimistisena äänestämään aamulla tämän päivän keskinkertaiseksi.

Ei, tämä päivä ei todellakaan ole hyvä.

ärh, paha henki riivannut minut :evil:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Hitsin "ryssät" kun pistää palamaan- koko keskusta Töölööseen asti on ihan savussa, ja tää hajua alkaa pikkuhiljaa aiheuttaa päänsärkyä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Riippuu ruokaillaanko, mutta klo 18 ollaan siellä viimeistään. Mä pääsen töistä klo 15.45 ja mies klo 16. Mulla sinne matkaa 15min, miehellä 5min. Joten ollaan heti käytettävissä :)
Ok! No mut ollaan yhteyksissä. Olis tod. kiva nähdä pitkästä aikaa! :wink:
Ja meillä mister taitaa ottaa päiväunet duuninsa jälkeen ja tulee mua viideksi vastaan duuniin.
Voidaanhan me ottaa jotain evästäkin mukaan ja virvokejuomaa kanssa, niin ei tartte mihinkään ravinteliin mennä murkinoimaan.

Ajattelen taas vaan ruokaa vaikka just kävin syömässä lohta ja salaattia. Nam ja röyh.
Rouva Pupu

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaksaa vaan naurattaa tämä metsäpalo uutisointi joka villiintyi ihan totaalisesti kun kallisarvoiseen hesaan tupruaa savua. Prkl, me ollaan sitä paskaa hengitetty kaksi viikkoa, eikä edes ole ensimmäinen kerta!
Nuuh :h:
Kid

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Hitsin "ryssät" kun pistää palamaan- koko keskusta Töölööseen asti on ihan savussa, ja tää hajua alkaa pikkuhiljaa aiheuttaa päänsärkyä.
Pisst. Tuosta mun duunipaikan ohi viiletti äsken pari paloautoo keskustaan päin. Voihan se olla että savu tulee niin sankasti nyt jostain lähistöltäkin.
Mullakin menee eka nenään ja sitten päähän. Ei hyvä.
ninnithequeen

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Hitsin "ryssät" kun pistää palamaan- koko keskusta Töölööseen asti on ihan savussa, ja tää hajua alkaa pikkuhiljaa aiheuttaa päänsärkyä.
Pisst. Tuosta mun duunipaikan ohi viiletti äsken pari paloautoo keskustaan päin. Voihan se olla että savu tulee niin sankasti nyt jostain lähistöltäkin.
Mullakin menee eka nenään ja sitten päähän. Ei hyvä.
Täälläkin ihan hirveä savu. Oli pakko laittaa ikkunat kiinni, tunkee sisällekin. Yök.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Nuuh, savuaa täälläkin. Samapas tuo, pääsee mökkitunnelmiin keskellä viikkoa ja kaupunkia :shock:
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nowaysis kirjoitti:Nuuh, savuaa täälläkin. Samapas tuo, pääsee mökkitunnelmiin keskellä viikkoa ja kaupunkia :shock:
No eikä pääse. Saa ainoastaan päänsäryn, kun yhistää kaksi kappaletta tietokoneen näyttöjä, huonon hiiren ja savun. :evil:

Ja ei tää päivä enää mikään keskinkertainen ole, kyllä nyt ollaan jo miinuksen puolella.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
sanctus

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Kiinalaiskeskiviikko. No tokkiinsa. Tänään taitaa olla meikäläisen tilaisuus fiilistellä kiinalaisen elokuvan kanssa, jonka romanttisen tragedinen sisältö kertonee minullekin jälleen totuuksia elämästä.

Ja 2046 on muuten julkaistu dvd:nä. Oi tätä henkisen tyydyttymisen määrää.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Kyllä tästä voi huoletta syyttävän sormensa itään kohdistaa:

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Tuu ... 5220988966

Katkeroidun, siis olen. Yrittävät penteleet pilata tämän uneliaana ohitseni lipuvan lomapäivän ulkoilumahdollisuuksien osalta. Hävytöntä. Taidan kuitenkin ottaa riskin ja piipahtaa savun keskellä.
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23491
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt riitti sisällä mököttäminen. Siirryn keskustaan katselemaan kukkasia Stockmannille tai paitoja Leather heaveniin.

Saakutin firma kun taas nysvää päätöksen kanssa. Ja saakutin läskiperseet kaikenlaisissa valtion-, kuntien- ja yksityistenhommissa kun eivät tee töitä kesällä. Ei ole meikäläiselläkään juuri hommia nyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kid

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti:
Kid kirjoitti:Ajattelen taas vaan ruokaa vaikka just kävin syömässä lohta ja salaattia. Nam ja röyh.
No hei... Mä en ole syönyt tänään vielä mitään. :roll: Se yhdistettynä vähäisiin yöuniin ja kupposeen kahvia saa mut pohtimaan, että pitäisköhän sitä sittenkin jättää suosiolla menemättä nokosille ja sinnitellä kaapunnilla iltaan asti. Muuten voi tulla ruumiita... :twisted:
Ai kaamee. Mä kiukkuun kaikille ketä lähellä sattuu olemaan jos en oo syönyt..Ja mun tarttee saada sapuskaa n. neljän tunnin välein..

Mene hyvä tyttö syömään jotain johonkin, ettet pyörry. Nälkä ja toi huono ulkoilma ei oo hyvä juttu!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti: Mene hyvä tyttö syömään jotain johonkin, ettet pyörry. Nälkä ja toi huono ulkoilma ei oo hyvä juttu!
Samaa mieltä. Äiti valotti miehelle tätä asiaa seurustelun alkuaikoina. "Ellu on yleensä kiukkuinen vain kahdesta syystä: silloin kun sillä on nälkä, tai silloin kun sitä pissattaa". Aivan oikein :)
The great club outshines the individual, always and forever.
Angita

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Angita »

No ni! Kiwa! Mä en uskalla enää avata ikkunaa ku sinne väliin jäi amppari. Eikä sitä nyt näy missään elävänä eikä kuolleena. Jos se on väijyssä ja hyökkää heti ku avaan. :apuva:
Turbohaltija

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Väsyttää aivan erkkinä. Käynpä puistossa katselemassa puluja ennen paskatyöhön lähtöä.
Kid

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti: Huoli pois! (En siis ole tulemassa vetämään pataan tms...)
No mut jos tuut ja vetäset molempien silmien kohalle, niin sais luomille väriä eikä tarttis aamusin hetkeen meikata?!
Kid

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti:
Kid kirjoitti:No mut jos tuut ja vetäset molempien silmien kohalle, niin sais luomille väriä eikä tarttis aamusin hetkeen meikata?!
Totta! Mun täytyykin sit juosta äkkiä päin seinää, ennenkuin lähden keskustaa kohti!
Mut sithän me ollaan pian ko kaks mustikkaa. Pitäskö miettii vielä samanlaiset vaatteet päälle?
slam

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja slam »

väännettiin muurilaastit ja rakennettiin seinää... ihan mukavaa hommaa ruokapalkalla oleskella ja tehdä kevyttä hommaa.

Aika rennohko kissan roikale kylässä... silittelin vastakarvaankin, mutta ei pelkkää mitään...
slam

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja slam »

saan kait syödä
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

slam kirjoitti:saan kait syödä
Et. Kiellettyä suomessa.


Noni, työpäivä on loppumaisillaan. Espan suuntaan käypi tie, ja nälkä on suunnaton. Taidan mä sittenkin hakea jostain (vaikka Subwayltä) jotain sinne puistoon mukaan :P *pohjaton maha*
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:[
Noni, työpäivä on loppumaisillaan.
Noni, mä jatkan vielä duuneja ja soittelen ko pääsen. Pitäkää vähän paikkaa meillekkin jooko!
Elukka

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Vuosien kokemuksen perusteella olen tullut siihen tulokseen, että oikeastaan vihaan heräämistä enemmän kuin mitään muuta.
Pistetään sut kokeeksi pallisähköisku-solmuköysiruoskintakidutukseen, niin huomaat että maailmassa on kamalampiakin asioita kuin herääminen. Kaikki on suhteellista, junou poks fiuuu tzäp.
:hep:
Tuota, siitä leffaillasta... :shock:

+

Blääh. Tää päivä meni ihan vörpiin kirotun vatsavaivan :barf: takia. Mitään muuta en ole saanut aikaiseksi kuin monen tunnin päikkärit ja pakolliset eläintenruokintakuviot.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Superior, sinä valehteleva narttu! Lupasit mulle, että pidättäydyt jatkossakin omaelämänkerrallisissa ketjuavauksissa, etkä laajenna repertuaariasi vknpäiväketjujen puolelle! Mikä tämä on? Mikä, niin mikä?

Kai sä nyt sitten edes näytit tätä isälles? Onko se edelleen sitä mieltä, että tää paikka ja käyttäjäkunta on ihan vammanen?

Tähän on tultu. Kysykää itseltänne: ketä mä oon vetänyt?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Jouduin tänään lähtemään kotiin töistä, kun alkoi oksettaa ja huippaa yhtäkkiä. Kun pääsin kotiin oireet äkkiä katosivat.

Kävin katsomassa yhtä aika kivaa kämppää Haagassa, mutta pelkään että se olis ollut liian iso mulle. Huomenna uudestaan Lauttasaareen pienempää kattomaan.

Äsken kävin myös tankkaamassa ja yllättäen mun kortilla ei ollutkaan katetta. Oli pikkasen noloa selitellä et huomenna tulee palkka ja tulen sitten maksamaan.. Onneks oli kiltti huoltiksen poika työvuorossa.
slam

Re: Kiinalaiskeskiviikko!

Viesti Kirjoittaja slam »

valmistuin yhdessä yössä puolalaiseksi rakennusinsinööriksi... hauska suunnitella, purkaa ja rakentaa :) maalla on hauskaa. Kaupunki sucks oikeastaan.
Vastaa Viestiin