Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Vihernikin kaksoiskansalaisuuden paljastus?

Kyllä! Paskahousu-puskastahuutelijat hirteen!
13
27%
Ei missään tapauksessa! Get over it, loooooseeer! Tymä! Idiotti!
14
29%
Eikö teillä kahdella ole todellakaan mitään parempaa tekemistä?
21
44%
 
Ääniä yhteensä: 48

safi

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja safi »

Patz kirjoitti: EDIT: Ja luonnollisesti myös Viisaampi antaa periksi-kortin!!1
No jopas on taas neidillä kuviot. Toki voit vetäytyä vapaasti keskustelusta ja luikkia häntä koipien välissä takavasemmalle. Olenkin aina ollut sitä mieltä, että olet "parhaimmillasi" vongatessasi palstan miekkosia ja varatut näyttävän käyvän neidille ihan yhtä hyvin, kuin vapaatkin. Noh onhan se taito sekin jatka ihmeessä samaan malliin. Voit joskus vielä jopa onnistua..
1108

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustakikkeli kirjoitti:Olen niin riippuvainen kaikkien palstalaisten hyväksynnästä.
Sinä mitään hyväksyntää hae. Huomiota sitäkin enemmän, suorastaan pyrit kerjäämään sitä. Läähätä ja lässytä. Mikään ei poista sitä tosi asiaa että olet säälittävä, ruma, hylkiö ja epäonnistuja. Ei se muutu vaikka kuinka lässytät keskustelupalstalla. Haahaa, miltä se tuntuu olla sekasin? Onks hyvät fibat? Ottaako eteen? Lentääkö visva?

Onko tukka sekasin, kumihanska kädessä ja vääntynyt rööki huulessa, vaseliinin haistessa kiva huomata että oikea käsi on kiva peeniksellä ja vasen nyrkki mahtava perseessä?

Vai miten sä iltasi vietät?
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Tää alkaa jo käydä työstä, mutta luvattu mikä luvattu. Seuraava.
-Superior- kirjoitti:Mun silmissä Patzille menee ainoastaan isot itseironiapisteet. Onpa tälläkin palstalla edes yksi, joka ei suhtaudu itseensä kuin lapsi, joka uhkaa pidättää hengitystään jos ei äiti suostu ostamaan uutta lelua. Respect.
Ensin on lainattava Patzia todeten että odottelinkin vähän jo sinun tuloasi tähän keskusteluun Flirttipuisto-kaverisi tueksi ja turvaksi, sulla ja Patzilla kun tuntuu kummasti synkkaavan muutenkin. Niin siis epätietoisillekin tiedoksi että Suppari + Patz oli se Flirttipuistotarinamme sankaripari, mutta siitä sen enempää, muuten 1108 hätääntyy taas.

Mutta asiaan, vaikka ei sitä tähän hätään paljoa olekaan: olen pettynyt huumorintajusi laatuun, jos Patzin muka-itseironiaksi kömpelösti feikkaama, useita viikkoja kestänyt ärsyyntyneisyys Avautumiskeskustelussa kerrotusta fiksaatiosta ja turhan pitkälle jatketusta kehnolaatuisesta vitsistä upposi sinuun noin kybällä. Odotin sinulta kyllä enemmän tuolla saralla, mutta ehkä kaveruussuhteet menevät tässäkin (eli huumorintajussa) kaiken muun edelle.
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

1108 kirjoitti:Sinä mitään hyväksyntää hae. Huomiota sitäkin enemmän, suorastaan pyrit kerjäämään sitä.
Kiitos että sinä, muiden mukana, tyydytät tätä tarvettani yhä uudelleen ja uudelleen. Jatkakaa. Tätä lisää!
safi

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja safi »

-Superior- kirjoitti: Se, että omat hartaat kauppalistakirjoitukset herättävät toisissa ihmisissä ajatuksia, on tietysti merkillistä, mutta vielä merkillisempää on suhtautua toisten ihmisten mielipiteisiin kuin ne olisivat omia.
Tiedätkö tirriäinen. Päähäni on jäänyt pysyvästi mielikuva siitä miten superior niin äärettömän ujona, hiljaisena ja miltein jopa pelokkaana piilottautui Manalan selän taakse ensimmäisessä käymässäni miitissä. Sovitaanko muru vaikka niin, että kasvat ja aikuistut ensin hiukan ja sitten kun uskallat puhua minulle naamatusten, voin ehkä yrittää jaksaa lukea suunsoittosi minulle. Nyt et ole vielä riittävän uskottava.
Sinkkumatti

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

safi kirjoitti: Tiedätkö tirriäinen.
Must tuntuu, et Holmesin Jussi ois ollut kateellinen sun munistas :P
safi

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja safi »

Sinkkumatti kirjoitti: Must tuntuu, et Holmesin Jussi ois ollut kateellinen sun munistas :P
Hmph.. :kele:
SnapaHead

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

safi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti: Se, että omat hartaat kauppalistakirjoitukset herättävät toisissa ihmisissä ajatuksia, on tietysti merkillistä, mutta vielä merkillisempää on suhtautua toisten ihmisten mielipiteisiin kuin ne olisivat omia.
Tiedätkö tirriäinen. Päähäni on jäänyt pysyvästi mielikuva siitä miten superior niin äärettömän ujona, hiljaisena ja miltein jopa pelokkaana piilottautui Manalan selän taakse ensimmäisessä käymässäni miitissä. Sovitaanko muru vaikka niin, että kasvat ja aikuistut ensin hiukan ja sitten kun uskallat puhua minulle naamatusten, voin ehkä yrittää jaksaa lukea suunsoittosi minulle. Nyt et ole vielä riittävän uskottava.
Tota tota... Sinä et nyt taida tajuta kuinka mielisairas olet?

Luulen, että tuo Uusiopehmis oli oikeassa siinä, että kikkeliä kiinnostaa kovasti Vihernikki, koska saattaa olla tavannut useammin tyypin. Eli totaalisen mielisairasta sekin.

Mutta sinullekin narttu ja pillukärpäsillesi: jos todella ei kykene vittuilemaan muulla kuin ottamalla esiin jotain juttuja tosielämän tapaamisista ja pakko on lähteä sille linjalle niin ansaitsee kyllä tulla tapetuksi vasaralla.

Tuo on niin mautonta ettei mitään rajaa. Harmin paikka etten ole nähnyt sinua livenä niin voisin liittyä klubiin. Lieneekö ainoa asia jossa vedän omassa vittuilussani rajan.
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Nyt valitettavasti joudun käyttämään Joudun lähtemään asioille ja kotiin-korttiani. Mutta hei, kaikille suuret kiitokset tästä päivästä, se on ollut erittäin antoisa ja uusia ihania ajatuksia herättävä. Viimeistään huomenna nähdään taas! Tilulilulii!
safi

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja safi »

SnapaHead kirjoitti: Mutta sinullekin narttu ja pillukärpäsillesi: jos todella ei kykene vittuilemaan muulla kuin ottamalla esiin jotain juttuja tosielämän tapaamisista ja pakko on lähteä sille linjalle niin ansaitsee kyllä tulla tapetuksi vasaralla.
Itke nyt vielä hiukan lisää. Tuo ei mielestäni ollut edes vittuilua. Lähinnä selitys supparille siitä miksi en viitsi hänen suunsoittoaan edes noteerata.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

safi kirjoitti:Tiedätkö tirriäinen. Päähäni on jäänyt pysyvästi mielikuva siitä miten superior niin äärettömän ujona, hiljaisena ja miltein jopa pelokkaana piilottautui Manalan selän taakse ensimmäisessä käymässäni miitissä. Sovitaanko muru vaikka niin, että kasvat ja aikuistut ensin hiukan ja sitten kun uskallat puhua minulle naamatusten, voin ehkä yrittää jaksaa lukea suunsoittosi minulle. Nyt et ole vielä riittävän uskottava.
Ihminen, jolle toisten mielipiteiden varteenotettavuus perustuu siihen, että kuka ja luonteeltaan millainen ihminen ne sanoo, ei taida olla kovinkaan uskottava henkilö puhumaan kenenkään aikuisuudesta.
-Superior- kirjoitti: Se, että omat hartaat kauppalistakirjoitukset herättävät toisissa ihmisissä ajatuksia, on tietysti merkillistä, mutta vielä merkillisempää on suhtautua toisten ihmisten mielipiteisiin kuin ne olisivat omia.
Tässä lainaamassasi tekstissä ei mielestäni ollut mitään loukkaavaa. Kenties ne toisten mielipiteet ovat sittenkin liian lähellä omia.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

mustakikkeli kirjoitti:odottelinkin vähän jo sinun tuloasi tähän keskusteluun Flirttipuisto-kaverisi tueksi ja turvaksi, sulla ja Patzilla kun tuntuu kummasti synkkaavan muutenkin. Niin siis epätietoisillekin tiedoksi että Suppari + Patz oli se Flirttipuistotarinamme sankaripari
Sanoin sätissä, että mustakikkeli on outo. Siihen Patz heitti, että no niinpäs muuten on, ja käsittääkseni se oli siinä. En oikein ymmärrä sinua.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Uskomaton ketju? Netin yleistymisestä on jo vuosia ja silti joku jaksaa lukea jonkin '5 viestiä + salanimi'-hörhön löpinöitä?

Netin käytön oppitunti nro 1: Jos joku ei takaa viestin sisältöä omalla nimellään, niin silloin nikkiä käytetään viestin painoarvon määrittelyssä. Mikäli kirjoittajan nikillä ei ole painoa, niin ei ole sitten viestilläkään, ellei viestissä viitata julkisiin varmennettaviin lähteisiin.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

-Superior- kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:odottelinkin vähän jo sinun tuloasi tähän keskusteluun Flirttipuisto-kaverisi tueksi ja turvaksi, sulla ja Patzilla kun tuntuu kummasti synkkaavan muutenkin. Niin siis epätietoisillekin tiedoksi että Suppari + Patz oli se Flirttipuistotarinamme sankaripari
Sanoin sätissä, että mustakikkeli on outo. Siihen Patz heitti, että no niinpäs muuten on, ja käsittääkseni se oli siinä. En oikein ymmärrä sinua.
No kyllähän tuossa nyt kieltämättä jo SALALIITON siemen on havaittavissa!!1! Ettäs kehtaatte!
Don't Panic!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Olette kaikki hulluja, ja oma järkenikin on vaarassa.
WanhaPervo

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Voitte lopettaa, mä en enää jaksa seurata tätä.
ninnithequeen

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

WanhaPervo kirjoitti:Voitte lopettaa, mä en enää jaksa seurata tätä.
No mutta WP!
Salaa vaimolta tähän aikaan täällä, hyihyi!
WanhaPervo

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

ninnithequeen kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Voitte lopettaa, mä en enää jaksa seurata tätä.
No mutta WP!
Salaa vaimolta tähän aikaan täällä, hyihyi!
Mä olen kirjastossa IIKS!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Olkaas nyt nätisti, hanipuput.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Olkaas nyt nätisti, hanipuput.
Niin just, siinäs kuulit WP!

Äkkiä kiltisti kotiin sieltä kirjastosta ja essu päälle!
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Lisää tämmöstä, niin mun ei tartte enää ikinä kirjoittaa mitään, koskaan, kellekään.

Joku vois privailla mulle vihernikin oikean nikin, siis sen ekan multipersoonan ilmenemismuodon, vai tuunko chattiin kysymään?
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsakenraali™

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Vittu, mä oon tehnyt töitä koko päivän, vieläkin, ja täällä te vaan nokittelette. Eikö ketään oikeasti kiinnosta mitä juuri minulle kuuluu?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Jos oot vihernikki, niin sit kiinnostaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Rouva Pupu

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

silsakenraali™ kirjoitti:Vittu, mä oon tehnyt töitä koko päivän, vieläkin, ja täällä te vaan nokittelette. Eikö ketään oikeasti kiinnosta mitä juuri minulle kuuluu?
Mitä Sinulle Mr. Silsa kuuluu?
1108

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:Jos oot vihernikki, niin sit kiinnostaa.
Siis häh? Etkö sä olekkaan se?

Nääh, ämmä kusettaa.
Vastaa Viestiin