Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Vihernikin kaksoiskansalaisuuden paljastus?

Kyllä! Paskahousu-puskastahuutelijat hirteen!
13
27%
Ei missään tapauksessa! Get over it, loooooseeer! Tymä! Idiotti!
14
29%
Eikö teillä kahdella ole todellakaan mitään parempaa tekemistä?
21
44%
 
Ääniä yhteensä: 48

Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ehehehhehe.... ehehehhehehe! Ehehehehhehehehheheheh!!! HEHEHEHHEHHEHH!H!H!H!HHRHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHAARARARHAHRHARHAHARH!! HEHEHEHEHEHHAHAHAHAHHAHAEHEHEHAHAHAHAH!! MWAHAHAHAHAHHA HÖHÖHÖHÖH HEHIEHIHHEHHEHEHIHIH !
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihernikki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 111
Liittynyt: 31.01.2006 18:31

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Vihernikki »

Elppis kirjoitti:Ehehehhehe.... ehehehhehehe! Ehehehehhehehehheheheh!!! HEHEHEHHEHHEHH!H!H!H!HHRHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHAARARARHAHRHARHAHARH!! HEHEHEHEHEHHAHAHAHAHHAHAEHEHEHAHAHAHAH!! MWAHAHAHAHAHHA HÖHÖHÖHÖH HEHIEHIHHEHHEHEHIHIH !
Tässä vaiheessa :rofl:

Tää ketju jatkuu yhä?

En tiedä olisiko kukaan arvannut mustakikkelin tyhmäksi ja masentavaksi haukkumisen saavan näin megalomaaniset mittasuhteet. Minä en.

Anteeksi.

Ai niin, mutta tätä ei tarvi ottaa vakavasti.

Olenhan mysteerinen puskahuutelija.

:doh:
Se ekologinen vaihtoehto!
Uusiopehmis

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

mustakikkeli kirjoitti:Miksi teille Jurristeille tuntuu kaikki olevan niin mustavalkoista?
Sitä mäkin oon miettinyt. Mä luulen et se johtuu siitä, että kaikki harmaan sävyt on käytetty pukeutumiseen.
mustakikkeli kirjoitti:Miksi et silloin tajunnut että kyseessä oli ihan leikkimielinen "hei relaa nyt"-läppä? Miksi flippasit? Oi miksi? Johtuiko vain siitä että juuri sillä kertaa se kohdistuikin sinuun, eikä johonkin toiseen?
Niin siis moneenkohan kertaan se nyt pitää sanoa, että en ole flipannut kenenkään jutuista. Olin jo ennen ko. tapausta sanonut ihan julkisesti sätissä että poistan tunnukset ainakin loman ajaksi (mm. Singlemalt sen muisti) ja harkitsin myös nettiyhteyden katkaisua kotoa. (Mutta jätin sen tekemättä koska uudelleen avaaminen maksaa enemmän kuin mitä sillä olisi säästänyt.) Pakkohan sulle oli vähän vittuilla mustanikillä kun oman tunnuksen poistamisen jälkeen aloit halpamaisesti huutelemaan. Kun vieläkin jatkoit, rekisteröin ihan sitä yhtä tarkoitusta oman nikin ettei tarvinnut käyttää mustaa.

Musta on ihan tasapainossa sanoa sua mieshuoraksi jos sä sanot mua dramaqueeniksi, molemmilla on apouts sama todellisuuspohja. Miks se vaivaa sua vieläkin? Tuliko sulla paha mieli? Flippasitko? Menikö fileet nenään? Kasvoiko herneenpalkoja navasta? Muuttuiko musta valkoiseksi? Se on niin kauhean paljon kuviteltu itsestäs jos luulet, että sun säälittävät räpiköinnit vittuilun puolella onnistuis liikuttamaan mua sen paremmin kuin Manalan, joka sentään osaa asiansa muttei silti saa mulla keittämään. Mulla on vaan tapana vittuilla takas jos vittuillaan, niin kauan kunnes se alkaa kyllästyttää - samanlainen viihdemuoto kuin telkkari. Suurin ero meissä kahdessa on se, että mä tyydyin vittuilemaan takaisin, en ryhtynyt ehdottelemaan ylläpitotoimia gallupilla.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihernikki kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ehehehhehe.... ehehehhehehe! Ehehehehhehehehheheheh!!! HEHEHEHHEHHEHH!H!H!H!HHRHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHAARARARHAHRHARHAHARH!! HEHEHEHEHEHHAHAHAHAHHAHAEHEHEHAHAHAHAH!! MWAHAHAHAHAHHA HÖHÖHÖHÖH HEHIEHIHHEHHEHEHIHIH !
Tässä vaiheessa :rofl:
Mä ajattelin (!!111) antaa teille näytteen lähes yhtä tyhmästä tekstistä, kun mitä viimeiset sivut sisältävät.
The great club outshines the individual, always and forever.
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kymmenen sivua! It lives! Hahaaa!
Herra Manala kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:jne. jne. päläpälä... Vaikka en mielelläni ulkopuolisia mukaan ota tähän keskusteluun, en ollut ainoa paikallaolija joka ihmetteli näiden kahden ääliön käytöstä.
Mutta. Täytyy sanoa että tämä "en oo ainoo joiden mielestä noi on ihan idiootteja" on keskustelussa joka kerta yhtä surkea veto, ja kertoo ainoastaan siitä, että kaipaa itse tukea ja turvaa, "mun jengiä".
Syy miksi mainitsin sen oli koska jotkut olivat sitä mieltä että muka ylireagoin ihmetellessäni mistä ihmeestä kyseiset kaksi naista kiukustuivat ilman provoamista. Jos useampi kuin yksi paikallaolija tuntuu ihmettelevän samaa, antaa se enemmän pontta ihmettelylle. Ikävää jos tämä korpeaa sinua.
Ja hei, kyllä provoaminen ja vittuilu on ihan kivaa. Silloin tällöin vittuuntuminenkin on ihan okei. Mutta jos alkaa elämään koko tunne-elämänsä skaalaa internetissä, niin on syytä keksiä parempaa tekemistä ja lopettaa suosiolla vaahtoaminen. Tosin ei tässä vaiheessa taida auttaa enää oikein mikään.
Miksi sitten vaahtoat tässäkin keskustelussa, jos kerran haluat sen loppuvan? Paljastin jo aiemmin että paras tapa tappaa tämä keskustelu on olla kommentoimatta siihen, varsinkin jos ei osaa tehdä sitä rakentavasti (kuten esim. viimeinen virkkeesi osoittaa). Luuletko oikeasti tuolla tavoin hillitseväsi keskustelua? Et ole kovin älykäs.

Ja Manis hei, mites sun viikon takaiset chattiloki-näytöksesi tällä palstalla, joilla ilmeisesti yritit todistaa jotain Pehmistä vastaan? Oikeasti, mielestäni se vasta olikin maanista. Sokeako tässä taluttaa mykkää? Tee niinkuin sanon äläkä niinkuin teen? Tämä on ihan löysää menoa sinun esitykseesi verrattuna, vaikka pituutta onkin enemmän. Sellainen John Holmes-ilmiö kai sitten.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä aion tänään sanoa rumia asioita Mustakikkelistä chätissä, tervetuloa katsomaan. Ihan vaan ihmettelen tätä meininkiä täällä palstalla ja tätä keskustelua ja sen semmosta omaa mielipidettä, en mitään henkilökohtaista aio sanoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Elppis kirjoitti:Mä ajattelin (!!111) antaa teille näytteen lähes yhtä tyhmästä tekstistä, kun mitä viimeiset sivut sisältävät.
Edelleen ihmetyttää EVVK-osaston aktiivisuus. Muistakaa käydä päivittäin kertomassa kuinka tämä keskustelu ei kiinnosta teitä. Ehkä saadaan 20 sivua jo hetikohta?

Jotenkin arvasin ettei tuo "vihernikki"-stalkkerini sittenkään voinut pysyä poissa, vaikka pariin kertaan muuta lupailikin. Mahtaako häntä edelleen ärsyttää "liikaa korostunut miehinen itsetuntoni"? Pelkääkö hän vahvan itsetunnon omaavia miehiä? Voi ei.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 11.08.2006 17:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Uusiopehmis kirjoitti:Niin siis moneenkohan kertaan se nyt pitää sanoa, että en ole flipannut kenenkään jutuista.
Tässä vaiheessa kai on pakko vilauttaa sitä "Älä nyt viitsi, nyt kyllä naurattaa"-korttia. Ymmärrän kyllä että kiellät asian, palstatunnusta tulee suojella. Kilahtamista varten ovat rinnakkaistunnukset.
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Pliis, relaisitte jo. Miksi te kaikki tunnutte olevan niin kiukkuissanne? Mulla ei ole vielä kertaakaan noussut syke yli kolmenkymmenen.

Hyvää viikonloppua kaikille katsojilleni! Tavataan taas, jos ei viikonloppuna, niin viimeistään maanantaina. Antakaa kommenttien tulla, pyrin vastaamaan mahdollisimman moneen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustakikkeli kirjoitti:Pliis, relaisitte jo. Miksi te kaikki tunnutte olevan niin kiukkuissanne? Mulla ei ole vielä kertaakaan noussut syke yli kolmenkymmenen.
Mä epäilen kyllä, että osallistujien reaktio on enemmän :nuts: tai :doh: kuin :kele: tai :evil:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Uusiopehmis

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

mustakikkeli kirjoitti:Tässä vaiheessa kai on pakko vilauttaa sitä "Älä nyt viitsi, nyt kyllä naurattaa"-korttia. Ymmärrän kyllä että kiellät asian, palstatunnusta tulee suojella. Kilahtamista varten ovat rinnakkaistunnukset.
Dear mustakikkeli, jos mä jatkuvasti pahoittaisin mieltäni täällä, esim. Manalan vittuiluista, niin miksi luulet että olen niitä harvoja jotka jaksaa ko. herran kanssa ottaa erää ihan omalla nimimerkillä? Sen verran teräväkielinen terrieri olen itsekin, että aika itsetuhoista toimintaahan se olisi. Kaikki "poistumiseni" ovat liittyneet kahteen asiaan:

1) Yritykseen vähentää ajankäyttöä hyödyttömiin asioihin hyödyllisten kustannuksella tai

2) siihen, että palstan sisältö on ollut niin tympäännyttävää, ettei on pyrkinyt addiktiosta eroon

Olkoon tämä nyt viimeinen kerta kun asiasta lausun, saat jakossa heilutella filekorttia siinä missä kuka tahansa muukin typerys, mutta jokainen joka minut tuntee irl tietää, että yhtä Manalan aikaansamaa oikeaa kiukustumista lukuunottamatta kukaan ei ole saanut minussa mitään sen suurempaa tunnereaktiota aikaan. (Ja se taas johtui siitä, että hänen totuudenvastainen heittonsa irl-elämästäni johti pieneen turhaan konfliktiin irl-elämässäni, kun sen sattui lukemaan sellainen taho jolla ei ollut mitään mahdollisuutta tietää sen totuudenmukaisuutta.)

Jos se sinusta tuntuu jotenkin mukavammalta ajatella, että olisit edes sillä tapaa jotenkin merkityksellinen kirjoittaja kannaltani, pidä toki harhasi, mutta mitään todellisuuspohjaa sillä ei ole, mieshuoraseni.
Geetzu

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustakikkeli kirjoitti:Hyvää viikonloppua kaikille katsojilleni! Tavataan taas, jos ei viikonloppuna, niin viimeistään maanantaina. Antakaa kommenttien tulla, pyrin vastaamaan mahdollisimman moneen.
NOUUUUUU! ET VARMASTI POISTU KOKO VIIKONLOPUKSI!
Mitä vittua mä luen??
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetzu kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Hyvää viikonloppua kaikille katsojilleni! Tavataan taas, jos ei viikonloppuna, niin viimeistään maanantaina. Antakaa kommenttien tulla, pyrin vastaamaan mahdollisimman moneen.
NOUUUUUU! ET VARMASTI POISTU KOKO VIIKONLOPUKSI!
Mitä vittua mä luen??
Con Igguldenilta on tullut uusi mainio kirja: KEISARI III. Lue se! ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Elppis kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Hyvää viikonloppua kaikille katsojilleni! Tavataan taas, jos ei viikonloppuna, niin viimeistään maanantaina. Antakaa kommenttien tulla, pyrin vastaamaan mahdollisimman moneen.
NOUUUUUU! ET VARMASTI POISTU KOKO VIIKONLOPUKSI!
Mitä vittua mä luen??
Con Igguldenilta on tullut uusi mainio kirja: KEISARI III. Lue se! ;)
Pöh! Hitto, mulla kyl ois pino kirjoja odottamassa tuossa mut kun ei niitä saa auki kuitenkaan. Jos ei Kitinässä tapahdu viikonloppuna mitään, aivoistani nousee savua ja silmäni menevät sikkuralle pelkästä sudokujen ratkomisesta. Mustakikkeli vois mun mielestä ajatella nyt meitä taviskäyttäjii ja viettää kesän viimeisen aurinkoisen viikonlopun sisätiloissa. Edes ilta-aikaan.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Hyvää viikonloppua kaikille katsojilleni! Tavataan taas, jos ei viikonloppuna, niin viimeistään maanantaina. Antakaa kommenttien tulla, pyrin vastaamaan mahdollisimman moneen.
NOUUUUUU! ET VARMASTI POISTU KOKO VIIKONLOPUKSI!
Mitä vittua mä luen??
Tule chattiin.
Nyt penikseni on fantastinen!
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

En lähtenytkään, hähää!
Lolita kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Pliis, relaisitte jo. Miksi te kaikki tunnutte olevan niin kiukkuissanne? Mulla ei ole vielä kertaakaan noussut syke yli kolmenkymmenen.
Mä epäilen kyllä, että osallistujien reaktio on enemmän :nuts: tai :doh: kuin :kele: tai :evil:
Hei, ihan leikkiähän tämä minullekin koko ajan on ollut. Luulitteko oikeasti jossain vaiheessa että olin tosissani? Hah, tyhmät. Älkää nyt viitsikö. Relatkaa. (käytän samaa korttia :wink: ).
Uusiopehmis kirjoitti:Olkoon tämä nyt viimeinen kerta kun asiasta lausun, saat jakossa heilutella filekorttia siinä missä kuka tahansa muukin typerys, mutta jokainen joka minut tuntee irl tietää, että yhtä Manalan aikaansamaa oikeaa kiukustumista lukuunottamatta kukaan ei ole saanut minussa mitään sen suurempaa tunnereaktiota aikaan.
...
Jos se sinusta tuntuu jotenkin mukavammalta ajatella, että olisit edes sillä tapaa jotenkin merkityksellinen kirjoittaja kannaltani, pidä toki harhasi, mutta mitään todellisuuspohjaa sillä ei ole, mieshuoraseni.
Käytit "onnistuneesti" Kukaan ei pysty hetkauttamaan minua-korttia, joten käytän samaa (tuo lopun haukkuminen paljasti kuinka otsasuonesi pullottavat). Onhan sentään erittäin tärkeää antaa itsestään erittäin tasainen kuva, koska muiden palstalaisten hyväksyntä on niin tärkeää.

Kaikki minut IRL useamminkin tavanneet palstalaiset tietävät, kuinka joviaali, mukava ja rakastettava ihminen olen, vaikka se Vihernikkiä varmasti ärsyttääkin kovasti. Kysy vaikka Keikaukselta tai Bronalta (sori että mainitsin nimenne, antakee anteeksi). Siksi vain typerykset luulevat että kukaan palstalainen saisi sykettäni nousemaan yli 30. Minulla se sykemittari on, ei teillä, joten minä tiedän, ette te. Jos olette kuvitelleet jotain muuta kirjoituksistani, olette tulkinneet niitä täysin väärin. Olen ollut koko ajan täysin rauhallinen. Enhän minä käytä edes Caps Lockia.

Mutta oikeasti, mun pitäisi päästä jo lähtemään kotiin ja asioille, ok?
Uusiopehmis

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

mustakikkeli kirjoitti:Käytit "onnistuneesti" Kukaan ei pysty hetkauttamaan minua-korttia, joten käytän samaa (tuo lopun haukkuminen paljasti kuinka otsasuonesi pullottavat). Onhan sentään erittäin tärkeää antaa itsestään erittäin tasainen kuva, koska muiden palstalaisten hyväksyntä on niin tärkeää.
Mun otsasuonet pullottaaaah, mä tulen kohta! UUh beibe. Ihan kuin seinille puhuisi. Mutta heräsi kiinnostava kysymys - miksi ihmeessä esität, että tämän n.83,7%:sti idiooteista koostuvan apinalauman hyväksyntä olisi merkityksellistä saati tärkeää? Onko se sinulle, vai mistä moinen olettama?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustakikkeli kirjoitti:Mutta oikeasti, mun pitäisi päästä jo lähtemään kotiin ja asioille, ok?
Don't go, nytkin varmaan kirjoittelet puhelimen kautta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Mitä vittua mä luen??
Tule chattiin.
Mä en tajuu missä sä oot ku et tääl.
Herra Manala

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mustakikkeli kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mutta. Täytyy sanoa että tämä "en oo ainoo joiden mielestä noi on ihan idiootteja" on keskustelussa joka kerta yhtä surkea veto, ja kertoo ainoastaan siitä, että kaipaa itse tukea ja turvaa, "mun jengiä".
Syy miksi mainitsin sen oli koska jotkut olivat sitä mieltä että muka ylireagoin ihmetellessäni mistä ihmeestä kyseiset kaksi naista kiukustuivat ilman provoamista. Jos useampi kuin yksi paikallaolija tuntuu ihmettelevän samaa, antaa se enemmän pontta ihmettelylle. Ikävää jos tämä korpeaa sinua.
Varmastit ymmärsit kohdan joka "korpeaa". Mutta missä se naisten kiukustuminen näkyi siinä "logissasi"?
mustakikkeli kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Ja hei, kyllä provoaminen ja vittuilu on ihan kivaa. Silloin tällöin vittuuntuminenkin on ihan okei. Mutta jos alkaa elämään koko tunne-elämänsä skaalaa internetissä, niin on syytä keksiä parempaa tekemistä ja lopettaa suosiolla vaahtoaminen. Tosin ei tässä vaiheessa taida auttaa enää oikein mikään.
Miksi sitten vaahtoat tässäkin keskustelussa, jos kerran haluat sen loppuvan? Paljastin jo aiemmin että paras tapa tappaa tämä keskustelu on olla kommentoimatta siihen, varsinkin jos ei osaa tehdä sitä rakentavasti (kuten esim. viimeinen virkkeesi osoittaa). Luuletko oikeasti tuolla tavoin hillitseväsi keskustelua?
Laskehan huviksesi montako postausta minä olen tähän ketjuun tehnyt. Laskehan sen jälkeen, montako postausta olet itse tehnyt. Minä tuskin olen tämän keskustelun kantava voima. Ja viimeinen virkkeenikö ei ollut rakentava? Ei se nyt mitään vittuiluakaan ollut. Ehkä olisi aika herätä huomaamaan, että juoksit jo kilometrin tunnelin ohi, ja suurin osa tämän ketjun lukeneista pitää sinua jo hieman :nuts:
Et ole kovin älykäs.
Aha. Kiva kun se tuli joltain fiksummalta.
slam

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja slam »

vaatteet pois. penis esiin! :lol: vihernikki saa lopettaa kapitalismin vihaamisen.
SnapaHead

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Minusta on jännää että, joku kirjoittaa tämän kaiken enemmän kuin vähemmän skitson psyykelaastaroinnin vain sanoakseen:

Mä olen tosi hyvä jätkä.

Mä olen olen olen tosi hyvä jätkä.

Sun täytyy ymmärtää se.

Sun täytyy Ymmmmmääääärtääääää se.

Mä olen tosi hyvä jätkä.

Mulla on mittari.

Löysin sen Biltemasta.

Siinä mittarissa on niinku mä. Ja sillä mä mittaan.

Mulla on kaikki ruuvit kaalissa tallella.

Silti mä voin olla sitä mieltä että ei musta voi olla pitämättä.

Mä olen tosi hyvä jätkä. Biltemasta.

Jos joku ei näin hyvästä jätkästä tykkää ni mä suutun.

Ja sit mä mittaan. Mä katon et jos joku on niin dille et ei musta tykkää ni sit mun mittari näyttää et se on dille.

Mä oon tosi hyvä jätkä.

En ees suutu vaan sekoan. En ees sekoa vaan käyn huolimattomaksi.

Mä olen tosi hyvä jätkä.

Biltemasta.

Miksi sä et tajuu?
MarthaFocker

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Miettikääpä mitä tapahtuisi, jos Mustakikkeli jonain päivänä valaistuisi ja tajuaisi, että "hei, mähän olen tyhmä! Ihan niinkuin ne palstalla sanoivat".

Sehän olisi kamalaa. Hän varmaankin tappaisi itsensä ja angita kertoisi toimittajakaverilleen oitis. Juorulehtien toimittajat änkisivät taas palstalle ja aasi joutusi taas tyhjentämään viestihistorioita ja estämään uudeet rekisteröinnit.

Olen tässä miettinyt kuumeisesti keinoa saada idiootti tajuamaan oman juttunsa järjettömyyden. Todistetusti "sä olet tyhmä" ei enää tehoa edes keskivertoihin kuolaaviin idiootteihin.

Nyt tässä vasta yhden päivän ryypänneenä valaistuin ja tajusin, että totta tosiaan, mitä kamaluuksia siitä seuraisikaan, kun kaikki maailman idiootit tajuaisivat sen. Se vaikuttaisi koko yhteiskuntaan ja maailmanpolitiikkaan ja -talouteen. Anarkia olisi valloillaan kun joukko monkey boykia ja monkey girlejä hoksaisi päässeensä vahigossa aivan liian korkealle tässä banaanipuussa ja panisi sitten ränttäliksi.

Osa teistä ehkä näkee kaavan. Idiotteja tarvitaan työjuhdiksi, suuren pyörän orjiksi, mutta ei kutsuta heitä sillä nimellä, neekeritkään eivät siitä pitäneet ja se osittain johtikin meidät tähän tilanteeseen. Parhaimmin idiootit toimivat silloin, kun he luulevat tekevänsä arvokasta työtä meidän ajattelijoiden kanssa rinta rinnan.

Idioottia pitää kohdella kuin kasvia. Kasvi ei varsinaisesti tee mitään, mutta sille pitää kuitenkin antaa hieman huomiota, muuten se ei suoriudu siitä ainoasta tehtävästäänkään, idiootti kun on, eli kasvamisesta.
Kasvikin osaa olla sellainen huomionhakuinen vittupää toisinaan. Jos se ei saa mielestään tarpeeksi huomiota, alkaa se mököttää ikkunalaudalla tai ottaa luokseen jotain tuholaisia asumaan.
Ja viimeiseksi, kasvi ei tajua olevansa kasvi, vaikka sille sitä tuntitolkulla tolkuttaisi (tähän kannattaa palkata joku idiootti, jos sitä on pakko kokeilla, ite ei jaksa.) Myöskään idiootti ei tajua, eikä varsinkaan myönnä, olevansa idiootti.

Kun vehka taas ensi kellalla näyttää pitkää naamaa, eli meinaa alkaa ihan vittuillakseen kuolemaan käsiisi, niin kehotat sitä ottamaan vaan ryypyn substralia ja pyyhit vähän pölyjä lehdiltä.
Oikeesti! Se kasvi ei tajua olevansa vaan kasvi!
Geetzu

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

*pakolliset repeemyshympät*
ninnithequeen

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

MarthaFocker kirjoitti:Kasvi ei varsinaisesti tee mitään, mutta sille pitää kuitenkin antaa hieman huomiota, muuten se ei suoriudu siitä ainoasta tehtävästäänkään, idiootti kun on, eli kasvamisesta.
Kasvikin osaa olla sellainen huomionhakuinen vittupää toisinaan. Jos se ei saa mielestään tarpeeksi huomiota, alkaa se mököttää ikkunalaudalla tai ottaa luokseen jotain tuholaisia asumaan.
Kun vehka taas ensi kellalla näyttää pitkää naamaa, eli meinaa alkaa ihan vittuillakseen kuolemaan käsiisi, niin kehotat sitä ottamaan vaan ryypyn substralia ja pyyhit vähän pölyjä lehdiltä.
Oikeesti! Se kasvi ei tajua olevansa vaan kasvi!
Tämä kohta pitää postata tuonne kodinhoito-puolelle, on muuten vaan niin perkeleen totta...
Vastaa Viestiin