Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Vihernikin kaksoiskansalaisuuden paljastus?

Kyllä! Paskahousu-puskastahuutelijat hirteen!
13
27%
Ei missään tapauksessa! Get over it, loooooseeer! Tymä! Idiotti!
14
29%
Eikö teillä kahdella ole todellakaan mitään parempaa tekemistä?
21
44%
 
Ääniä yhteensä: 48

Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Uusiopehmis kirjoitti:Herminelle nolla pistettä uteliaisuusvimmastaan.
Entäs mie?! Miekin olin utelias.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Uusiopehmis

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Mylwin kirjoitti:
Uusiopehmis kirjoitti:Herminelle nolla pistettä uteliaisuusvimmastaan.
Entäs mie?! Miekin olin utelias.
Saat tikkarin mustakikkeliltä, Aasi lupas.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mylwin kirjoitti: Entäs mie?! Miekin olin utelias.
Miinuspiste.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aasi kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Entäs mie?! Miekin olin utelias.
Miinuspiste.
Paskiaiset. Annan itselleni .. tuhat miljoonaa pistettä!
Miksei täällä muuten ole samanlaista pistesydeemiä kuin cityllä? Vois brassailla edes jollakin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Uusiopehmis kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:
Uusiopehmis kirjoitti:Herminelle nolla pistettä uteliaisuusvimmastaan.
Entäs mie?! Miekin olin utelias.
Saat tikkarin mustakikkeliltä, Aasi lupas.
En mie kehtais koskea mustatikkarin kikkeliin.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Uusiopehmis kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Näytä viesti tässä keskustelussa jossa olen vaatinut jonkun identiteetin paljastusta.
Ööh, otsikossa?
Vaaditaanko?
Täällä on linja, mittään ei moderoida ja vittuiluihin vittuillaan takaisin. Herminelle nolla pistettä uteliaisuusvimmastaan.
Pitää muistaa, kaikki menee. Ehkä minunkin pitäisi muiden tavoin alkaa varjella tunnustani joukolla rinnakkaisia vittuilutunnuksia. Ties vaikka joku ei kohta uskalla enää keskustella kanssani kun kirjoitan rehdisti kaiken sillä yhdellä ja samalla. Tein sentään raukkamaisesti "Vihernikistä" uhrin, kun hän aivan kiltisti ja normaalisti vain hieman arvosteli minua koska ei pidä luonnottoman voimakkaasta miehisestä itsetunnostani, vai miten asian ilmaisikaan.
Uusiopehmis

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

mustakikkeli kirjoitti:Vaaditaanko?
Pilk pilk nus nus. Osoita minulle megalomaanisen tekstituotestesi seasta tästä ketjusta yksikin (1) viesti, jossa olet puolustanut paljastusta vastustavia argumentteja? Ymmärtääkseni olet aika monen A4:n edestä liputtanut pro-linjaa, nicht? Ja korjaa toki jos olen väärässä, mutta älä jaanaa ja saivartele väistellen vastuuta mielipiteestäsi kuten tapanasi on.
mustakikkeli kirjoitti:Pitää muistaa, kaikki menee. Ehkä minunkin pitäisi muiden tavoin alkaa varjella tunnustani joukolla rinnakkaisia vittuilutunnuksia. Ties vaikka joku ei kohta uskalla enää keskustella kanssani kun kirjoitan rehdisti kaiken sillä yhdellä ja samalla.
Tai jos sitten lakkaisit käyttäytymästä kuin koulukuraattori joka puhuttelee ala-astelaisia siitä, kuka kirjoitti vessan seinään "Make on tymä."
Viimeksi muokannut Uusiopehmis, 11.08.2006 16:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Muista vaihtaa tunnusta ennenkuin todella hermostut. Tai alat nauraa, ihan kumpi vaan.
Uusiopehmis

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

mustakikkeli kirjoitti:Muista vaihtaa tunnusta ennenkuin todella hermostut. Tai alat nauraa, ihan kumpi vaan.
Nytkö tuli liian paha kyssäri, kun pelasit filekortin? Kyllä, olet kieltämättä hiukan huvittava.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

...ja näin mustis käyttää oikeaoppisesti "mainitaan toisesta keskustelijasta jotain alkuperäiseen keskusteluun liittymätöntä" -korttiaan. On se kone.

Mä vaan en ihan rehellisesti osaa tulkita tuosta flirttipuistopätkästä mitään kovin outoa tahi julmaa vittuilua. Perussettiä ennemminkin, eikä naiset mustista vastaan -musikaalin alkusointuja. Siksi ihmettelen, että miksi siitä nyt pitää (edelleen) jotain überkiukkuisia tulkintoja kehittää?

mustakikkeli kirjoitti:
nexie kirjoitti:No kyllähän tuossa nyt kieltämättä jo SALALIITON siemen on havaittavissa!!1! Ettäs kehtaatte!
Nexie dear, mene jo sen kliseerakastelijasi hoiviin, hän odottaa innolla öljyttyä jumalaista vartaloasi. Muistakaa mainita asiasta palstalla että muutkin uskovat.
Don't Panic!
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Clay »

Olen jaksanut lukea mustakikkelin jokaisen tekstin tässä topicissa. Saanko mitalin?
Nyt penikseni on fantastinen!
Uusiopehmis

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Clay kirjoitti:Olen jaksanut lukea mustakikkelin jokaisen tekstin tässä topicissa. Saanko mitalin?
Huh. Kyllä tuolla ainakin psyykenlääkereseptin saa, jos ei muuta.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Clay kirjoitti:Olen jaksanut lukea mustakikkelin jokaisen tekstin tässä topicissa. Saanko mitalin?
Mä vilauttaisin mieluummin klassista hanki parempaa luettavaa -korttia.
Don't Panic!
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

nexie kirjoitti:...ja näin mustis käyttää oikeaoppisesti "mainitaan toisesta keskustelijasta jotain alkuperäiseen keskusteluun liittymätöntä" -korttiaan. On se kone.
...kun taasen nexie käytti niin upeasti "vittuilen asiasta josta en oikeasti tiedä mitään"-korttinsa, ainukaisensa.

Kuten kerroin, en ollut paikalla ainoa, joka ihmetteli kahden ääliön käytöstä, mutta jätin kuitenkin asian sikseen. Samalla tavoin sinunkaan ei pitäisi ottaa mitään sinuun kohdistunutta piikittelyä negatiivisesti, ihan leikkiähän tämä kaikki on eikö niin? Olet tosi lapsellinen jos otat mistään toisen sanomasta nokkiisi.
Mä vaan en ihan rehellisesti osaa tulkita tuosta flirttipuistopätkästä mitään kovin outoa tahi julmaa vittuilua. Perussettiä ennemminkin, eikä naiset mustista vastaan -musikaalin alkusointuja. Siksi ihmettelen, että miksi siitä nyt pitää (edelleen) jotain überkiukkuisia tulkintoja kehittää?
Lue nyt kerrankin kunnolla: mainitsin kyseisestä tapauksesta vasta, kun Patz alkoi täällä itkeä kun olin hänen mielestään piikitellyt häntä niin ilkeästi viikonpäiväkeskustelussa. Muistutin tuolla vain että piikitteleehän hän itsekin, ja jopa ihan ilman provokaatiota. Tämän Flirttipuistotarinan kertomisesta Patz ja 1108 sitten kilahtivat todenteolla.
1108

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustakikkeli kirjoitti:Tämän Flirttipuistotarinan kertomisesta Patz ja 1108 sitten kilahtivat todenteolla.
"Sallikaa mun nauraa" -kortti käyttöön. Flippaile yksinäs, en edes muista koko chatti tapausta kun oman ylistyksesi kautta. Taisit saada kunnon kiksit.

flip-flip-flip-flipperi.

Ja sitäpaitsi sä olet mun mielestä vähän omituinen. Siis todella pahasti raiteiltasi. Hullu. Taidat olla vielä homokin.

Nyt kikuli painu chattiin huutaan kuinka sinua solvataan palstalla. Täystaneli, tästä sun vitsistä on jo menovesi loppunut. kait nyt tajuat että itseäsi toistamalla saat ainoastaan pakan "säälittävä paska" -kortteja.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ei kun nexie yritti alunperin käyttää (ilmeisen epäonnisesti) ilmapiirinkevennyshuumorin viimeistä oljenkortta. Sen jälkeen aion kompastua minä en ole tässä kenenkään puolella -puujalkaan ja ottaa tukea relaa nyt -apukortista.

Vielä kerta kiellon päälle: En ymmärrä, miksi täällä otetaan pienistä asioista enemmän kierroksia kuin F1-kilpailussa ja keitellään kärpäsistä todella tuhtia soppaa puolin ja toisin. Ei näin helteellä luulisi jaksavan.

mustakikkeli kirjoitti: ...kun taasen nexie käytti niin upeasti "vittuilen asiasta josta en oikeasti tiedä mitään"-korttinsa, ainukaisensa.

Kuten kerroin, en ollut paikalla ainoa, joka ihmetteli kahden ääliön käytöstä, mutta jätin kuitenkin asian sikseen. Samalla tavoin sinunkaan ei pitäisi ottaa mitään sinuun kohdistunutta piikittelyä negatiivisesti, ihan leikkiähän tämä kaikki on eikö niin? Olet tosi lapsellinen jos otat mistään toisen sanomasta nokkiisi.

Lue nyt kerrankin kunnolla: mainitsin kyseisestä tapauksesta vasta, kun Patz alkoi täällä itkeä kun olin hänen mielestään piikitellyt häntä niin ilkeästi viikonpäiväkeskustelussa. Muistutin tuolla vain että piikitteleehän hän itsekin, ja jopa ihan ilman provokaatiota. Tämän Flirttipuistotarinan kertomisesta Patz ja 1108 sitten kilahtivat todenteolla.
Don't Panic!
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

1108 kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Tämän Flirttipuistotarinan kertomisesta Patz ja 1108 sitten kilahtivat todenteolla.
"Sallikaa mun nauraa" -kortti käyttöön. Flippaile yksinäs, en edes muista koko chatti tapausta kun oman ylistyksesi kautta.
Auttoiko alleviivaus, vai vieläkö tarvitset apua lukihäiriöösi? Sinähän olit tässäkin keskustelussa ensimmäinen joka mainitsi kyseisestä tapauksesta (joo, käytit avovaimosi Tontun tunnuksia, teillä kun on kaikki yhteistä).
1108

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

mustakikkeli kirjoitti:Sinähän olit tässäkin keskustelussa ensimmäinen joka mainitsi kyseisestä tapauksesta (joo, käytit avovaimosi Tontun tunnuksia, teillä kun on kaikki yhteistä).
Jaa olin vai? Katohan, kerkesit tarkastaan varmaan A4-tulosteistasi jotka olet huolella alleviivaillut paskalla istuessasi.

Raahaa nyt tonttukin tähän!!!

Mä muuten kuulin sen mutisevan kerran että olet vahän vajaa!!!! Ihan varmasti kuulin.
Haasta se kunnianloukkauksesta oikeuteen, eiku, ethän sä voi. Sultahan puuttuu kunnia!

Kerro muuten shrinkissä miltä tuntui olla koulukiusattu ja myöhemmällä iällä naisten päähänpotkima? Mua huvittais tietää miten kaltaisesi skitso on muodostunut.
Piikkasko isäs sua iltaisin penaaliin ja äiti pakotti nuoleen mätävittuansa vai mitä helevetti sulle oikein tapahtu???
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

nexie kirjoitti:Ei kun nexie yritti alunperin käyttää (ilmeisen epäonnisesti) ilmapiirinkevennyshuumorin viimeistä oljenkortta. Sen jälkeen aion kompastua minä en ole tässä kenenkään puolella-puujalkaan ja ottaa tukea relaa nyt -apukortista.
Kas, olisin voinut kuvitella aivan muuta, ja taas jotain ihan muuta, ja ehkäpä vieläkin kerran kolmannenkin. Olenpas tyhmä, miten kuvittelinkaan että noissa piikiteltäisiin vain keskustelun aloittajaa? Miten kukaan voisi sellaista kuvitella tuollaisista täysin neutraaleista ja puolueettomista kannanotoista? Sairasta.

Pitääpä vastedes muistaa että paras tapa "relaa nyt"-kortin käyttöön on piikitellä toista. Mähän tuossa yritinkin relailla nexietä sillä öljytty vartalo-piikittelylläni, uskon että auttoi.
Vielä kerta kiellon päälle: En ymmärrä, miksi täällä otetaan pienistä asioista enemmän kierroksia kuin F1-kilpailussa ja keitellään kärpäsistä todella tuhtia soppaa puolin ja toisin.
Minä taas en ymmärrä, miten EVVK-osasto on niin kummallisen aktiivinen yhdessä ainoassa ketjussa tapahtuvasta keskustelusta? Miksi tulla tänne kerta toisensa jälkeen huutamaan "Uskokaa jo mua ei kiinnosta!"? Pyysin jo että niiden joita pelottaa pitäisi tässä vaiheessa laittaa silmänsä kiinni. Niinhän telkkarissakin aina sanotaan ennen jännityselokuvia.

Eikö tämä keskustelu olisikin kannattanut käydä jollain rinnakkaistunnuksella? Silloinhan ketään ei olisi kiinnostanut ja kaikki hyvin, koska rinnakkaistunnuksilla tehtyjä viestejä ei noteerata.

Mulla olisi tiedossa yksi taikakeino tämän keskustelun lopettamiseen, mutta en kerro. Haluatte kuitenkin että se jatkuu, ja jatkuu, ja jatkuu...
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 11.08.2006 16:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 19:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Hei Suppari, relaa jo. Vai pitääkö vähän piikitellä että relaisit?
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja nexie »

mustakikkeli kirjoitti: Olenpas tyhmä, miten kuvittelinkaan että noissa piikiteltäisiin vain keskustelun aloittajaa? Miten kukaan voisi sellaista kuvitella tuollaisista täysin neutraaleista ja puolueettomista kannanotoista? Sairasta.

Pitääpä vastedes muistaa että paras tapa "relaa nyt"-kortin käyttöön on piikitellä toista. Mähän tuossa yritinkin relailla nexietä sillä öljytty vartalo-piikittelylläni, uskon että auttoi.

Mulla olisi tiedossa yksi taikakeino tämän keskustelun lopettamiseen, mutta en kerro. Haluatte kuitenkin että se jatkuu, ja jatkuu, ja jatkuu...
Pfft. Se oli sitä jurristihuumoria, joka ei näy muihin uppoavan :?
Eikä se öljytty vartalo -piikki oikeasti niin kehno ollut.

Tule sinäkin grillaamaan pahimmat höyryt pois, kyllä elämä helpottaa. Vaikka tofunakkien voimalla.
Don't Panic!
Uusiopehmis

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

mustakikkeli kirjoitti:Kas, olisin voinut kuvitella aivan muuta, ja taas jotain ihan muuta, ja ehkäpä vieläkin kerran kolmannenkin. Olenpas tyhmä, miten kuvittelinkaan että noissa piikiteltäisiin vain keskustelun aloittajaa? Miten kukaan voisi sellaista kuvitella tuollaisista täysin neutraaleista ja puolueettomista kannanotoista? Sairasta.
No jos avaa näin aivovammaisen ketjun niin eihän tähän voi suhtautua muuna kuin läppänä? Päätä nyt ootko sä avannut tän ketjun sillee niinq pokz zäp kieli poskella herättääkses keskustelua vai onks tää sulle niinq oikeesti tosi tärkee aihe. Musta on aika sairasta, että viittaat noihin kolmeen viestiin jonkun puolelle asettumisen merkkinä. Huh huh.

Mun pitää nyt asettua täs vähän Nexien puolelle, et kyl noi on niinku ihan Neutraalii huumorii™. Sanon sen täs ihan suoraan ettei sun tarvi kuvitella.
mustakikkeli

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Uusiopehmis kirjoitti:No jos avaa näin aivovammaisen ketjun niin eihän tähän voi suhtautua muuna kuin läppänä? Päätä nyt ootko sä avannut tän ketjun sillee niinq pokz zäp kieli poskella herättääkses keskustelua vai onks tää sulle niinq oikeesti tosi tärkee aihe.
Miksi teille Jurristeille tuntuu kaikki olevan niin mustavalkoista?
Mun pitää nyt asettua täs vähän Nexien puolelle, et kyl noi on niinku ihan Neutraalii huumorii™. Sanon sen täs ihan suoraan ettei sun tarvi kuvitella.
Aivan samalla tavoin kuin toissakertaisen palstapoistumisesi yhteydessä heittämäni "Tervetuloa takaisin vaikka DramaQueen-tunnuksella"-läppä oli minusta sellainen hauska ja viaton huumorijutska. Kyllä se oli, kysy vaikka multa. Sä kuitenkin otit sen jotenkin niin lapsellisen tosissasi, kirjauduit palstalle mustanikkinä ja aloit haukkua mua vaikka millä rumilla sanoilla, rekisteröidyit uudelleen palstalle muka minuna suoltaen kaikenlaista paskaa jne. Mikään ei ole niin kaameaa kuin vihaisen juristin kosto, en nukkunut varmaan viikkoon sen jälkeen.

Miksi et silloin tajunnut että kyseessä oli ihan leikkimielinen "hei relaa nyt"-läppä? Miksi flippasit? Oi miksi? Johtuiko vain siitä että juuri sillä kertaa se kohdistuikin sinuun, eikä johonkin toiseen?
Herra Manala

Re: Pitäisikö Vihernikki-kaksoisnikki paljastaa?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

mustakikkeli kirjoitti:jne. jne. päläpälä... Vaikka en mielelläni ulkopuolisia mukaan ota tähän keskusteluun, en ollut ainoa paikallaolija joka ihmetteli näiden kahden ääliön käytöstä.
Mukavaa että osasit lainata logiani! Ikävä kyllä en tainnut olla paikalla lainkaan tapahtumahetkellä.

Mutta. Täytyy sanoa että tämä "en oo ainoo joiden mielestä noi on ihan idiootteja" on keskustelussa joka kerta yhtä surkea veto, ja kertoo ainoastaan siitä, että kaipaa itse tukea ja turvaa, "mun jengiä". Annat paljon fiksumman vaikutelman, kun annat jokaisen tehdä ihan omat johtopäätöksensä ja rakentaa mielipiteensä asiasta ja henkilöistä.

Ja hei, kyllä provoaminen ja vittuilu on ihan kivaa. Silloin tällöin vittuuntuminenkin on ihan okei. Mutta jos alkaa elämään koko tunne-elämänsä skaalaa internetissä, niin on syytä keksiä parempaa tekemistä ja lopettaa suosiolla vaahtoaminen. Tosin ei tässä vaiheessa taida auttaa enää oikein mikään.
Vastaa Viestiin