Kohti parempaa keskustelua

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Ann »

Ach so,

Olen/olin kännissä-kortti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Ann »

AarneAnkka kirjoitti:Väistän argumentin, ymmärrän tahallani väärin pahimman kautta, paan sanoja suuhusi ja provoan takaisin -täyskaato
Et vain osaa!-kortti.
Rotan aivot valtasivat pääni.
MadameDeMeloni

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mulla on yksinkertasesti vajaa pakka.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mulla on yksinkertasesti vajaa pakka.
Jokereita sotkemalla niitä puuttuvia kortteja ennenkin on korvattu.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Kreitsu kirjoitti:Jos ei jengi olis niin vitun riidanhaluista ja pätemisenkipeetä, niin ei tarttis kortteja ollenkaan. Mutta ei, vittu kun on pakko vääntää joka asiasta, vaikkei olis edes asiaa.
Vittu mä NIIIN väännän tästä asiasta sun kans! Tääll on kaikki oikeessa ja tietää kaiken eikä kukaan haasta riitaa vaan KESKUSTELEE.

Jeah, rait. Heti luuli kumihuuli.
Herra Manala

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

-Superior- kirjoitti:Sivistyssanat puolestaan eivät ole mikään kortti. Ei täällä kukaan niitä niin paljon käytä, että sillä viitsisi alkaa ylentämään omaa rikkiviisauttaan huomionarvoiseksi kritiikiksi.
Alkaa -verbin kanssa käytetään aina verbin infinitiivimuotoa. Seuraavan kerran kun et viitsisi alkaa ylentää omaa rikkiviisauttasi, kysy ensin minulta neuvoa sulopyllyseni!

Bliss kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Väistän argumentin, ymmärrän tahallani väärin pahimman kautta, paan sanoja suuhusi ja provoan takaisin -täyskaato
Taidan tietää, keneen AA tällä viittaa...
Ethän!?!?

Tämä oli ensin huvittavaa, mutta nyt enää ainoastaan säälittävää, että AA viittaa katkeransävyisesti yhteen ainoaan lyhyeen keskusteluun joka ainoassa tänne tekemässä postauksessaan. Voi pientä reppanaa, tarvitsisi kyllä Miehen rinnalleen.

Luulen että jonkun olisi aika sulkea netti kun niin höyryää.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Laitanpa kipakan vittuilukommenttisi siguuni/titteliini -kortti.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Nykyään minua masentavan paljon käytetty
-eikö sua nolota olla yhtä säälittävä kuin Gattaca -kortti
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
saika

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja saika »

Mitä, eikö :google: -korttia ole vielä mainittu?

"Luen vain aloituksen, en edes selaile ketjua koska minulla ei ole siihen aikaa ja kuvittelen/tiedän olevani ensimmäinen joka keksii sanoa jotain järkevää keskusteluun" -kortti
AarneAnkka

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Puukotan selkään henkilökohtaisuudella -hihavaltti.
WanhaPervo

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Ootte kaikki säälittäviä pellejä!
AarneAnkka

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Luulette kaikki että olen tosissani, kun itse asiassa minä olenkin ainoa joka en ole tosissani ja te kaikki muut kihisette ja teeskentelette pelleilevänne -jekkujokeri. Toi kysyy jo taitoa.
:hail:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

AarneAnkka kirjoitti:Luulette kaikki että olen tosissani, kun itse asiassa minä olenkin ainoa joka en ole tosissani ja te kaikki muut kihisette ja teeskentelette pelleilevänne -jekkujokeri. Toi kysyy jo taitoa.
:hail:
Käytän tuota muodossa:
Te ette tiedä mikä osa jutuistani on provoilua ja mikä ei, koska en itsekään tiedä
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
AarneAnkka

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Herra Manala kirjoitti:Luulen että jonkun olisi aika sulkea netti kun niin höyryää.
No...? Kyllä sun käyttäjätunnukses näyttää edelleen olevan aktiivinen. Etsä osaa? Se on se pieni ruksattava ruutu siellä käyttäjätiedoissa. Voin pyytää Aasia auttamaan jos ei onnistu.
tarvitsisi kyllä Miehen rinnalleen.
Yritätsä heruttaa? Sorry, ei lohkee persettä. Mutta voit tehdä mulle soufflén. Se olis ensimmäinen ihan oikeesti hyödyllinen asia minkä sä olisit saanut elämässäs aikaan. Heti ton yllämainitun jälkeen.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 11.08.2006 12:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Uusiopehmis

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Kyl sä Aarne oot aika julma kyykyttäjä ku sille päälle satut. Äijähän vie Manalaa ku litran mittaa sen kummemmin edes hikoilematta.
Bliss

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti: .
AarneAnkka kirjoitti: .
Lopettakaa.
Jatkakaa kehässä. Hanskat, hammassuojat, kypärä.
8x3 minuuttia?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti: Lopettakaa.
Jatkakaa kehässä. Hanskat, hammassuojat, kypärä.
8x3 minuuttia?
Tuskin tarvetta yhtä erää pidempään tuolla parilla. Joko toinen tyrmätään tai toinen kuukahtaa kunnon loputtua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Bliss kirjoitti:
Lopettakaa.
Jatkakaa kehässä. Hanskat, hammassuojat, kypärä.
8x3 minuuttia?
Päinvastoin. Jatkakaa! Ja kovemmilla panoksilla! (Ainakin puoli kolmeen asti, sen jälkeen ei välttis tartte.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja elco »

Bliss kirjoitti: Jatkakaa kehässä. Hanskat, hammassuojat, kypärä.
8x3 minuuttia?
Ovatko hyppykiertopotkut sallittuja? Entä teleskooppipamput?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:
Ovatko hyppykiertopotkut sallittuja? Entä teleskooppipamput?
Vain, jos myös lapinleukua saa käyttää.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

elco kirjoitti:Ovatko hyppykiertopotkut sallittuja? Entä teleskooppipamput?

Kamaan hei Elco. Ne on nörttejä. Ne matsaa joystickein Tekken 3456:lla.
sanctus

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja sanctus »

elco kirjoitti:Ovatko hyppykiertopotkut sallittuja? Entä teleskooppipamput?
Jos alla olevat miehet vetimissään ratkaisivat mielestäsi ongelmat hyppimällä, myös hyppely on sallittua.

Kuva
elco

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja elco »

Sinkkumatti kirjoitti:
Kamaan hei Elco. Ne on nörttejä. Ne matsaa joystickein Tekken 3456:lla.
Heti kun on oteltu palstalla tulikivenkatkuisilla krav maga- ja brazilian juijiutsu waxing-taisteluotteilla.

Sitäpaitsi eihän noista ole nörtti kuin Aarne. Tulevaisuuskatsaus: Vuonna 2016 Flirttipuistoa hallitsee Mana-za, joka (kuppaan aivonsa mädättäneen, kaapista vuonna 2008 tulleen ja Kaikkien Aikojen Orkkuun 2012 kuolleen) senseinsä jouden-za:n suveneerein panomiehen ottein nussii männän lailla kaikki naiset ja kyykyttää nuoret vihaiset miehet.
Viimeksi muokannut elco, 11.08.2006 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

elco kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Jatkakaa kehässä. Hanskat, hammassuojat, kypärä.
8x3 minuuttia?
Ovatko hyppykiertopotkut sallittuja? Entä teleskooppipamput?
Jostakin kummasta syystä välttelen sitä matsia Manalan kanssa (aikataulutkaan ei tietenkään sovi edes etelässä ollessani).

Maalla kuitenkin vähän kuntouduin säkkiä potkimalla. Lähinnä potkimalla, koska sen säkin korkeutta lisätäkseni (vartta oli enemmän kuin täytesahanpurua tai jotain ihmeellistä hilsettä) täytin yläosan puhelinluetteloilla, ja se on niin saatanan kova, ettei hentonyrkki minä kestä lyödä täysillä edes hanskat käsissä. Kuitenkin kehitin omaa spesiaalipotkuani, jollaista en ole missään käsikirjoissa nähnyt. Kapitalisoin kömpelyyttäni, kun motoriikkani ei riitä siihen perusversioon. Aika ovela kummiskin, meinaan millä vakiopotkulla voi iskeä edessä seisovaa jäbää sen SELKÄÄN tai motata ihan eri suunnasta mihin itse menee? Paljon voimaa siihen ei kukaan saa edes perusversiona, painonsiirrolla (askeleella ja tahallisella horjahtamisella) olen nyt sittenkin onnistunut saamaan sellaisen noin kyniksen oikeaa suoraa vastaavan tehon, vaikken kumminkaan sivupotkun, etupotkun ja mawan tehoa.

Lopuksi se säkki halkesi, se kun oli pinnaltaan vain tekonahkaa. Köytin sen narulla kasaan, mutta sitten alaosakin halkesi sisäpussia myöten meikän Bruce Lee-tyylin sivupotkusta ja sen alkup. kuitutäytteet pöllysi maahan. Siinä vaiheessa kokeilin jostakin löytämäni ruosteista kyrpääni (siis pulikka ruosteessa jopa enemmän kuin kyrpäni) pitempää tunnistamatonta naulamaista metallipulikkaa, naulamaisella teräväreunaisella päällä, jonka alapään aukkoon olin laittanut nailonnarulenkin heiluttamiSeksi.. (siis hei miksi nunstakussa tarvis olla kaksi pulikkaa???) Mielenkiintoinen ase. Sopii rotsin taskuun (isotaskuisen rotsin, eihän mulla liian pieni ole) , ulottuvuus kuin kepillä ja teho aivan kuvottavan raateleva. Huono puoli ettei sillä voi torjua ja joka iskun suunnan määrää sen heilautuksen suunta.

Mustakuorinen säkkivainaa näyttää nyt KKK:n naruun ripustamalta ja suolet-pellolle nylkemältä niggeriltä. Työstän uutta säkkiä johonkin merimiesmatkasäkkiin sanomalehtisilppua tunkemalla. Paperi on suht painavaa, ja silputtu massa sen verran pehmeää kumminkin, että lyödäkin voi täysillä. Pienempi kuitenkin kuin vanha säkki. Ehkä hyväkin että paremmin huomaa työntääkö vai saako säkki räjähdysmäisen horkan kuin oikeilla iskuilla.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kohti parempaa keskustelua

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

McJanne kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:blabla säkki blablabla
Amatööri. Tee Saudi-Arabialainen lyönti/potkulauta.

(2x kakkosen nelosta päällekäin ja pystyyn seinää vasten, alareunaan puiden väliin ohut elastinen kitti joka erottaa yläpäätä millin, parin verran)

Haetaan sitä kovuutta.
Mielenkiintoista.
Kuin makiwara Mutta kuitenkin vähän joustavampi?
Silti jos tuo on seinässä kiinni, miten siihen voi vetää koukkuja, kiertopotkuja ja kääntökiertopotkuja (siitä se mun erikoismuunnelma)? Sitäpaitsi varsinkin potkuista vasta säkin kanssa tietää työntääkö (jolloin säkki vain liikkuu) vai iskeekö oikeasti (jolloin pomppaa shokíssa). Nyt olen lopultakin tajuumassa sen Bruce Leen sivupotkun idean: sekä nopeutta että voimaa sillä että EI "chamberoida" polvea liian ylös mistä nopeus ja voima tulee tietty reidestä ja eteenpäinliikkeestä ja säästäen se viimeinen ihan sivuttain kääntyminen viimeiseen twistiin (Vittu, kuin huimakieltä)

Muuten onkelma että miten saan säkin kaupunkiasuntoon? Maalla on tilavalla navetan vintillä.
Jos laitan sen säkin oven leuanvetotankoon, sivulta ei mahdu vetämään ja jos säkki irtoaa, se lentää ikkunasta ulos ja tappaa lutkien lapsia (oikein äpärille toki, mutten halua sakkoja). Kattoon vois porata reiän koukulle, mutta en tiedä tukipalkkeja. Lattialla seisovia ostosäkkejäkin on, mutta ne on kalliita.
Viimeksi muokannut Gattaca, 11.08.2006 17:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Vastaa Viestiin