Venäjän palot?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Venäjän palot?

Viesti Kirjoittaja slam »

Mitä siellä on tarkemmin menossa? olen aika vähän seurannut uutisia.
Sinkkumatti

Re: Venäjän palot?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

slam kirjoitti:Mitä siellä on tarkemmin menossa? olen aika vähän seurannut uutisia.
Siellä aine yhtyy happeen siten, että syntyy korkea lämpötila ja valoilmiö.
slam

Re: Venäjän palot?

Viesti Kirjoittaja slam »

you are sou dry, että sytyt tuleen
slam

Re: Venäjän palot?

Viesti Kirjoittaja slam »

Lahna oli tosiaan rauhallinen kala, kun sellainen nousi näsinjärvestä. Maanataina? Ei paljon potkinut. muut kalat riehuu aivan sairaasti. 8) ... asiasta ohitte puhuakseni ja kosketellen edellisen miehen avataren yläpuolella sijaitsevaa kirjainsarjaa.
ninnithequeen

Re: Venäjän palot?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ilkimykset Janne ja Sinkkumasa!

Mua ainakin tänään kohtuullisesti vitutti kun koko piha oli savussa, ja se haju tunki sisäänkin. Nyt illemmalla on jo hälventynyt. Sääliksi käy siellä rajan lähellä asuvia.
Geetzu

Re: Venäjän palot?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Ilkimykset Janne ja Sinkkumasa!

Mua ainakin tänään kohtuullisesti vitutti kun koko piha oli savussa, ja se haju tunki sisäänkin. Nyt illemmalla on jo hälventynyt. Sääliksi käy siellä rajan lähellä asuvia.
KÄÄH! Siis sitäkö se jumalauta sentään on? Täällä asti? Lännessä! Voi vittu. Mä kun kävin jo naapuritaloja läpi et missä palaa ja niin kävi monet muutkin, hajuhaitat laitto silmät vuotamaan ja migreenit vireille. Eiks kaupunki vois kastella meitä keinotekosesti tai jotain?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Venäjän palot?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en ole haistanut tai nähnyt mitään savua, ja mä kävin sentään Santiksessa ja Mellunmäessä. Tänne pohjoiseen Vantaallehan se savu ei tule, että raikas hengitysilma säilyy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MarthaFocker

Re: Venäjän palot?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:Sääliksi käy siellä rajan lähellä asuvia.
Kouvolassa varsin tunkkasta. Eilen oli tosin sellanen siisti valo ja hämyinen tunnelma.

Edellisenä iltana olin nähnyt Kuun palavan oranssilla liekillä ja tiistaiaamuna kaupunki oli savussa ja naapuriparvekkeella täti pyyhki kaiteita tuhkasta, mutta arvelen sen silti tulevan Venäjältä, koska Kuu näyttää olevan tallessa.
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 09.08.2006 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Venäjän palot?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti: Tänne pohjoiseen Vantaallehan se savu ei tule, että raikas hengitysilma säilyy.
Kuka sinne nyt vapaaehtoisesti menisikään kun venäläinen savukin tajuaa pysyä poissa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Venäjän palot?

Viesti Kirjoittaja brona »

Varsin sakea oli savu tänään Haagassa ja Espoossakin, kun äireen kanssa poikkesimme ihmettelemässä MiniMania (Pohjanmaalta tuttua).
...
Vastaa Viestiin