Torspo torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
OperaDuudson

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Lolita kirjoitti:Onko kukaan liikunnanohjaaja työttömänä? Etsiikö joku moista työtä itselleen?
Kyllä mulle kelpais... en edes ole ollut tossa nykyisessä paikassa 4 kk:takaan ja eräiden työntekijöiden asenne alempiin toimihenkilöihin alkaa vituttaa,
työsopparin mukaan "irtisanomisaika 1kk työsuhteen pituudesta riippumatta koeajan jälkeen",vaikka hyvin perusteltuna kai voin irtisanoutua itsekin koulutusaikana,mutta siinä vain se vaara et sitten saan työvoimatoimiston kimppuun ja vielä mahdollisen karenssin siihen päälle :?: :!:
Rouva Pupu

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

OperaDuudson kirjoitti: hyvin perusteltuna kai voin irtisanoutua itsekin koulutusaikana,mutta siinä vain se vaara et sitten saan työvoimatoimiston kimppuun ja vielä mahdollisen karenssin siihen päälle :?: :!:
Työkkärin "hyvin perusteltu" vaatii todella todella paljon.
Täälläkin on kursseilla semmosia ihmisiä, jotka ei pärjää ilman terveydenhoitoa edes kuutta tuntia, se jos mikä on perseestä. Edes sydämestä ottaminen ei siis riitä perusteeksi lopettaa kurssi kesken.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Äh.. osaisinpa olla verbaaligurumpi. Tiedä sitten mitä sanoa tässä tilanteessa, mutta muakin jänskättää....
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
saika

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja saika »

Meillä soi täällä wanha kunnon NHL95 ja sen ryydittäjänä sähköskitta säröineen.

Poijjaat alottelee viikonloppua.

Miten minä voin olla ainoa tästä porukasta jonka tarvii olla perjantaina töissä?! Hermo menee ko noilla on pienessä pöhnässä niin kamalan hauskaa asioista joista mä en tajua mitään.

Onneks on netti. Kitinä :h: pelastaa tän illan selkeesti.

Edit: eikun mä keksin sittenkin parempaa tekemistä.
:pimp: :Tropico pimp:

CU
Kid

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mister tossa taas nikkaroi ja mä laitoin just edellisestä yhteisestä harrastuksesta kuvat galleriaan. Katso ja ihastu ja kommentoidakkin saa!
Kiitos kuuluu A.Ankalle kun kuskas ja antoi ton lipaston (ks.galleria) meille!!!
Sudenhenki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bluntly kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Huomenna olisi treffit tiedossa...
Mistä hemmetistä sinä niitä treffejä joka viikolle revit?
Täh? :D Olisikin joka viikolle (kunnes sopiva löytyisi). Viimeksi on treffeillä tullut käytyä alkukesästä, sillä ajattelinhan siinä välissä että joskohan tuskasta löytyisi joku kiva neitonen (ja vitut, ei siellä ollut muita kuin käveleviä pakastimia), mutta ei oikein onnistunut. Nyt sitten ajattelin kokeilla taas hieman onneani. Simple.
safi

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

OperaDuudson kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Onko kukaan liikunnanohjaaja työttömänä? Etsiikö joku moista työtä itselleen?
en edes ole ollut tossa nykyisessä paikassa 4 kk:takaan ja eräiden työntekijöiden asenne alempiin toimihenkilöihin alkaa vituttaa,
työsopparin mukaan "irtisanomisaika 1kk työsuhteen pituudesta riippumatta koeajan jälkeen",vaikka hyvin perusteltuna kai voin irtisanoutua itsekin koulutusaikana,mutta siinä vain se vaara et sitten saan työvoimatoimiston kimppuun ja vielä mahdollisen karenssin siihen päälle :?: :!:
Et kai sä oikeesti irtisanoutumista mieti, kun olet kerran saanut jalan jo oven väliin. Jokaisessa työpaikassa on aina hyviä ja huonoja puolia. Sellaista työtä ei ole vielä keksitty, missä kaikki sujuisi ihan kitkattomasti ja sen kanssa on vaan syytä oppia elämään meistä jokaisen.
ninnithequeen

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sudenhenki kirjoitti:joskohan tuskasta löytyisi joku kiva neitonen (ja vitut, ei siellä ollut muita kuin käveleviä pakastimia).
:cry:
Sudenhenki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ninnithequeen kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:joskohan tuskasta löytyisi joku kiva neitonen (ja vitut, ei siellä ollut muita kuin käveleviä pakastimia).
:cry:
Tymä Ninni, en mä sua tarkoittanut. :D Enkä ketään muutakaan kityläistä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

OperaDuudson kirjoitti:Kyllä mulle kelpais... en edes ole ollut tossa nykyisessä paikassa 4 kk:takaan ja eräiden työntekijöiden asenne alempiin toimihenkilöihin alkaa vituttaa, työsopparin mukaan "irtisanomisaika 1kk työsuhteen pituudesta riippumatta koeajan jälkeen", vaikka hyvin perusteltuna kai voin irtisanoutua itsekin koulutusaikana, mutta siinä vain se vaara et sitten saan työvoimatoimiston kimppuun ja vielä mahdollisen karenssin siihen päälle :?: :!:
Kyllä 4 kk on niin vähän, että hammasta purren jatkat siellä. Ei heti voi luovuttaa, kun menee vähän ikävämmin. Sä etsit töitä niin kauan, että nyt pidät tästä kiinni kynsin ja hampain ainakin niin kauan, että sulla on laittaa reippaan mittainen työkokemus ansioluetteloosi. Ja sittenkin hankit uuden työn ennen irtisanoutumista.

Mä olen itse huomannut, että puolen vuoden jälkeen uudessa paikassa alkaa helpottaa ja vuoden jälkeen tunnet kuuluvasi kalustoon ja kaikki rullaa sulavasti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lolita kirjoitti:Mä olen itse huomannut, että puolen vuoden jälkeen uudessa paikassa alkaa helpottaa ja vuoden jälkeen tunnet kuuluvasi kalustoon ja kaikki rullaa sulavasti.
Viisaita sanoja toi viljelee. Noin vuoden jälkeen tosiaan joko kuulut jengiin tai sit olet vain turtunut hommaan eikä se paska hetkeuta enää.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
prosessi

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Vihdoinkin vähän uusia eläinkuvia http://www.palvelumaatti.fi/uusimmat.html
slam

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

voisi levätä. huomenna till Tammerfors... käsittääkseni. Viikko reissussa mukavoa
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Sudenhenki kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:joskohan tuskasta löytyisi joku kiva neitonen (ja vitut, ei siellä ollut muita kuin käveleviä pakastimia).
:cry:
Tymä Ninni, en mä sua tarkoittanut. :D Enkä ketään muutakaan kityläistä.
Nyy, eikö meitä noteerata enää edes kivoiksi neitosiksi?? :tiistai:
Menestystä reffeillesi eniveis, toivottaa yks epäneitonen ;)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Sudenhenki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

KisSandra kirjoitti:Nyy, eikö meitä noteerata enää edes kivoiksi neitosiksi?? :tiistai:
Menestystä reffeillesi eniveis, toivottaa yks epäneitonen ;)
Noteerataan kyllä, ja hehekeitähän te olittekin. :D Olette myöskin joko varattuja tai asutte liian kaukana että edes harkitsisin itseni nolaamista alkamalla lähentelemään. ;)

EDIT: Kiitos onnentoivotuksesta, sitä tarvitaan. Eikä SikaMikan viime vuonna suosittelemaa suojakänniä oteta tänäkään vuonna käyttöön. :)
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 10.08.2006 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mylwin kirjoitti:
Cradle of filth toimii aina lainauksena.
Joo. Eilen kävin vilkaisemassa Danin ja poikien keikan, ihan jees vaikka moni mun suosikkibiisini jäikin soittamatta.

Tänään oli sitten kapula. Uskalsin syödä aamulla yhden paahtoleivän mutta siihen se sitten jäi. Jouduin jännittämään pitkään sylkisinkö liekit pihalle, edessä oli kaiken lisäksi tunnin taksimatka lentokentälle ja kahden tunnin lento Suomeen. Rojut pysyi kuitenkin rännissä, joten ainoaksi tämänpäiväiseksi ongelmaksi jäikin päästä jollain ilveellä lentokoneeseen check inin sulkeuduttua; lähdettiin kentälle hieman liian myöhään. Erään toisen lennon virkailija onnistui kuitenkin lähtöselvittämään meidät ja ehdittiin vielä koneeseenkin. Great.

Hauska oli reissu, reissu oli hauska. Menen jatkamaan jetlagini potemista omaan suihkuun, täällä kun näköjään juoksee lämmin vesi. Kolme viime päivää on joutunut pärjäämään kylmillä suihkuilla, unkarilainen erikoisuus a'la itäblokki...

Niin, se lainaus: thank god for this suffering! :twisted:
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Ai Sziget? Frendi lähti sinne just ja tohkeili tänään puhelimen välityksellä "vittu tää on ku laittais kuus ruisrokkia vierekkäin ja vähän ku koko suokin kokonen saari ois yhtä festarialuetta"

Ens vuonna sit tonne. Nyt Semifinaliin ihmettelemään Danny Cavanaghin akustisia tulkintoja Anatheman kauniista kappaleista ja sellai.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Sudenhenki kirjoitti:Noteerataan kyllä, ja hehekeitähän te olittekin. :D Olette myöskin joko varattuja tai asutte liian kaukana että edes harkitsisin itseni nolaamista alkamalla lähentelemään. ;)
Hehe, nimenomaan ;)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Sudenhenki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mä kyllä saan sydänkohtauksen vielä joku päivä noitten typottelujeni takia.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sudenhenki kirjoitti:Täh? :D Olisikin joka viikolle (kunnes sopiva löytyisi). Viimeksi on treffeillä tullut käytyä alkukesästä
Hitto, milloinkahan sitä on viimeksi tullut käytyä rehveillä? Taisi olla -01 kun kokeilin parin eri opettajan kanssa, mutta ne nyt oli niin surkuhupaisia tapauksia etten taida laskea. Sitä edellinen oli joskus 96-97 (eikun akka jätti tulematta paikalle silloin(tai näki kaukaa ja juoksi kirkuen pois)).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt unille, huomenna on eri rankka päivä, juoksua aamusta iltaan, huh.

Ööt nussukat.
SikaMika

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tinkezione kirjoitti:Ai Sziget? Frendi lähti sinne just ja tohkeili tänään puhelimen välityksellä "vittu tää on ku laittais kuus ruisrokkia vierekkäin ja vähän ku koko suokin kokonen saari ois yhtä festarialuetta"
Jokseenkin noin. Kaiken livemusiikkitarjonnan - jota on helvetisti laidasta laitaan - lisäksi alueelta löytyy paljon kaikkea muutakin menoa; diskoja, uima-altaita, ravintoloita, kaljatelttoja, benjihyppyä yms. sirkushuveja sekä ennen kaikkea telttoja ja ihmisiä joka niemennotkossa ja saarelmassa.
Jos vielä jaksan joskus tuonne lähteä - olenhan Wanha Mies - otan ehdottomasti teltan mukaani ja painelen muiden mukana pöpelikköön.

Pakko vielä viitata Marthafuckerin taannoiseen postaukseen jostain saksalaisesta pirifestivaalista: myöskään täällä ei järhestysmiehiä pahemmin näy jaloissa pyörimässä. Ovella on poliiseja ja järkkäreitä, jotta saadaan 50000 tuhatta tyyppiä hengissä sisälle mutta siihen holhous sitten päättyykin. Ja, kuten arvata saattaa, ei mitään järjestyshäiriöitäkään ilmennyt; ihmiset heiluvat, tanssivat, polttelevat pilveä ja relaavat kukin tavallaan ja kaikilla on hauskaa ilman valvovaa isoveljeäkin.
Mielettömät bileet, suosittelen. Harmi, etten voinut olla paikalla kuin yhden illan.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bluntly kirjoitti:Hitto, milloinkahan sitä on viimeksi tullut käytyä rehveillä?
No nii-in.. Mullaki tainnu olla sellasii "oikeita" treffejä koko elämässäni öö.. *laskee*, ehkä 5 tai maksimissaan 6 kertaa.. Ei mua koskaan pyydetä! (nyy) Edelliset treffit taisivat olla joulukuussa 2004 ja johtivat huonoon suhteesen joka sekin on pättynyt jo yli vuosi sitten.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Saz »

Pelatkaa, pelatkaa! Mä olen pelannut vasta 6 tuntia. Aivoon sattuu.

http://www2.hs.fi/extrat/sudoku/sudoku.html
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Saz kirjoitti:Pelatkaa, pelatkaa! Mä olen pelannut vasta 6 tuntia. Aivoon sattuu.

http://www2.hs.fi/extrat/sudoku/sudoku.html
Sinäkin, Brutus.
Vastaa Viestiin