Torspo torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
isohaara

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Meillä töissä.
Kyselkää lähimmistä urheiluopistoista, joku kohta valmistuva olis halpaa työvoimaa. Muutenkin varmaan löytyy jamppoja helposti pieniäkin tuntimääriä tekemään.
bedlam

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jännittäääääää!!!!!
Kid

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

bedlam kirjoitti:Jännittäääääää!!!!!
Mikämikämikä???!!!11 Mä olen utelias. Kerro heti!
bedlam

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jännittäääääää!!!!!
Mikämikämikä???!!!11 Mä olen utelias. Kerro heti!
Ykspähän....juttu! Huomenna ehkä voin kertoa. Tai en ehkä sittenkään. Tai mie tiiä.
Kid

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

bedlam kirjoitti: Ykspähän....juttu! Huomenna ehkä voin kertoa. Tai en ehkä sittenkään. Tai mie tiiä.
Sullon treffit??? Työhaastattelu??? Ei saa kiusata tollain *mököttää*
Pidä tunkkis!!11
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jännittäääääää!!!!!
Mua jännittää tää ilta kans, pistelee jopa pitkästä aikaa vähän vatsasta! Mut mäkin kerron ehkä vasta huomenna, jos siis tosta jutusta nyt tulee mitään. Shh!
Mua jännittää vähän miesten kolmiloikan alkukarsinnat. Siellä hyppää ehkä (jos on terve ja niin poispäin) yks yhden vuoden maailmanmestari, johon kerran tutustuin työmatkalla.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas parin kuukauden ördääminen laskenut tulostasoa. Painokin oli tippunut alle riisitautisen rajan, pentele.

No nyt muutama viikko totuttelureeniä ja sitten massakausi päälle.

Ja terveet elämäntavat kunniaan. Tai ainakin likainen mielikuvitus päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Kyselkää lähimmistä urheiluopistoista, joku kohta valmistuva olis halpaa työvoimaa. Muutenkin varmaan löytyy jamppoja helposti pieniäkin tuntimääriä tekemään.
Kyllä siihen työntekijä löytyy, mutta aattelin kuitenkin kysellä ja tiedottaa, jos joku täällä on tuollaista työtä vailla. Palkka ainakin on hyvä.
Viimeksi muokannut Lolita, 10.08.2006 15:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Jännitykseni purkautui. Ei sitä tuttua kolmihyppelijää löytynyt starttilistoista. Voi surku, sillä on varmaan jalka pipi. Sieltä starttilistoilta löytyi kyllä muita kivannäköisiä tummia miehiä...
Kikkelis kokkelis.
MGandhi

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Hitto, että jäntskääkin!
1108

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Jännittäääääää!!!!!
Mua jännittää tää ilta kans, pistelee jopa pitkästä aikaa vähän vatsasta! Mut mäkin kerron ehkä vasta huomenna, jos siis tosta jutusta nyt tulee mitään. Shh!

Mua paskattaa, pahasti. Kerron ehkä mitenkä pörähti, tai siis ehkä kerron jos ei ole ummetusta.
ninnithequeen

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meillä kokkaillaan tänään tuota Keikauksen Chili-reseptiä. Suas nährä mitä tulee :D

Niin ja siivotaan etupihaa. Tyhjältä tulee näyttämään, kun loputkin raaskut heitetään pois, nyyh. Jää sinne pari samettiruusua, muratit jne. mutta mutta...Huoh.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No arvatkaa kuinka jännää oli kulkea töissä yhden hoikan, eikä niin hirveän pitkän, miehen ohi. Sellaiset laiheliinit synnyttävät minussa halun silittää niiden siroja käsivarsia, mennä niiden taakse, halailla ja pussailla niskaa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:Meillä kokkaillaan tänään tuota Keikauksen Chili-reseptiä. Suas nährä mitä tulee :D
Saattaa tulla ainakin muutama pieru peppuaukosta syömisen jälkeen... :wink: Viime aikoina nuo purkkipavut ovat tuntuneet jotenkin huonosti liotetuilta.
Kikkelis kokkelis.
isohaara

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Keikaus kirjoitti:No arvatkaa kuinka jännää oli kulkea töissä yhden hoikan, eikä niin hirveän pitkän, miehen ohi. Sellaiset laiheliinit synnyttävät minussa halun silittää niiden siroja käsivarsia, mennä niiden taakse, halailla ja pussailla niskaa.
Laiheliinit ovat jännitystä aiheuttavia. :D

Mullakin on jännää töissä, kun tänne tuli töihin uusi liikunnanopettaja, joka on pirun tiukka pakkaus ja äärettömän shekshy.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voi vitun vitun vittu!! Lähdin töistä aikaisemmin, että ehtisin katsomaan sitä yhtä kämppää. Noh, ei sitten ollut se välittäjämummeli viitsinyt ilmoittaa mulle että kämppä olikin jo myyty. Ja vielä soitti mulle eilen illalla ja lupasi tulla tänään sitä näyttämään. Helvetti sentään, en osta kyllä siitä putiikista enää mitään!!
ninnithequeen

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Meillä kokkaillaan tänään tuota Keikauksen Chili-reseptiä. Suas nährä mitä tulee :D
Saattaa tulla ainakin muutama pieru peppuaukosta syömisen jälkeen... :wink: Viime aikoina nuo purkkipavut ovat tuntuneet jotenkin huonosti liotetuilta.
Sen verran joutuu säveltää, että ihan valkosia papuja laitan, enkä tietenkään tee niin kamalan tulista, tyttärenkin pitää sitä syödä, nääs ;)


Puuh, saanu vähän siistittyä paikkoja täällä ny, sitten vaan imurointi ja sen pihan voi kunnostella illemmallakin, kun ei enää siihen aukkari paista.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Camilla kirjoitti: Helvetti sentään, en osta kyllä siitä putiikista enää mitään!!
Pistäs nyt ihmeessä putiikkimainos peliin. Kiusa se on pienikin kiusa ja julkisuus.
Don't Panic!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

MGandhi kirjoitti:Hitto, että jäntskääkin!
Haha! Jäit kiinni! Väitit ettei muka kiinnosta yhtään mun jännittämiset! Sätissäkin vaan väitit meneväs idlaileen heti ku olin sanonu etten kerro mun vatsaperhosista ennen ku sä oot idles! Sit mukamas poistuit, mut samantien sinne tuliki joku SalaisuusX-nimimerkki vaklaileen sitä ku kerron etten kerro miks mua jännittää! Arvasin et se olit sä! Heti arvasin!

Hitto. En muuten tiennyt että osaan imitoida mustakikkeliä.
Rouva Pupu

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tunteroinen tuli istuttua infotilaisuudessa, ehkä olen nyt taas hiukan viisaampi. Kieltämättä oppikirjamateriaalin määrä=tuleva rahanmeno pisti silmät pyörimään.
Toki suoraan sitten intoa puhkuen kauppaan ostelemaan koulutarvikkeita.
Mies toimi kiltisti kuskina ja lähti auttelemaan työkaveriaan muutossa. Hain ison paketin H&M kamaa postista, nyt alkaa ihanista ihanin sovittelu rumba 8)
ElanorRaven

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

bedlam kirjoitti:
Kid kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Ennuste: Tästä päivästä tulee täy-sin pas-ka. Valmiiksi eiliseltä sellainen surufiilis päällä, eikä se ota helpottuakseen.
Voi sinuu! Aikasemmin olit aina niin intoa ja iloa täynnä. Mikä nyt on saanut surun puseroon?
No nii-i! Harmituttaapi kun ilopilleriä harmituttaapi!
Olette ihania kun huolehditte :h: En halua sen paremmin selostaa, mutta vähän elämä potkii päähän. Olin tänään aamusta saakka todella onnettomana töissä, ja ruokatauolla työkaverini sitten kysyi, että onko mulla vaan huono päivä vai onko joku oikeasti vialla, ja hetken hiljaisuuden jälkeen minä vaan purskahdin itkuun... Sanoin vaan, että en halua puhua siitä, anteeksi jos olen vähän kehnoa seuraa. Hän onneksi ymmärsi ja lohdutti eikä kysellyt sen enempiä. On aika rankkaa, jos yleensä on se porukan hilpein tyyppi, koska silloin näinä huonoina päivinä kaikki on kyselemässä, mikä mättää.

No, minä lähden kuitenkin huomenna aamulla saaristoreissulle, jos raikas meri-ilma vaikka tuulettaisi ajatuksia ja saisi hymyn kasvoille :) Toivottavasti Kitinä pysyy maanantaihin saakka pystyssä ilman minua!
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Saz »

ElanorRaven kirjoitti: No, minä lähden kuitenkin huomenna aamulla saaristoreissulle
Vieläkö Turussa järjestetään niitä saaristoristeilyjä? Pysähtyvätkö ne eri saarissa? Paljonko maksaa? Sinähän olet Turusta?
Vois tietty googlettaakin. :P
ElanorRaven

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Saz kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: No, minä lähden kuitenkin huomenna aamulla saaristoreissulle
Vieläkö Turussa järjestetään niitä saaristoristeilyjä? Pysähtyvätkö ne eri saarissa? Paljonko maksaa? Sinähän olet Turusta?
Vois tietty googlettaakin. :P
Googleta, mulla ei ole mitään hajua :P
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

nexie kirjoitti:
Camilla kirjoitti: Helvetti sentään, en osta kyllä siitä putiikista enää mitään!!
Pistäs nyt ihmeessä putiikkimainos peliin. Kiusa se on pienikin kiusa ja julkisuus.
Opkk, älkää ostako sieltä vahingossakaan mitään!
Vastaa Viestiin