Torspo torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä haluun koiran! Jonkun ihanan pikku mäykyn tai russelin.. tahtoo tahtoo! Eka pitäs vaan löytää se kämppä. Ei vaan tunnu löytyvän.
Mulla on tänään töissä ihan luksusaamupala: mustikkasoppaa, kaurapuuroa, nektariinia ja kismet.

Leikkasin eilen itelleni otsatukan ja tää on vähän epäilyttävä.. roikkuu silmillä.
millivanilli

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Camilla kirjoitti:Mä haluun koiran! Jonkun ihanan pikku mäykyn tai russelin.. tahtoo tahtoo! Eka pitäs vaan löytää se kämppä. Ei vaan tunnu löytyvän.

Mä kans, mä kans. Olen tässä parina yönä nähnyt unta karkeakarvaisesta mäyräkoirasta. Rottiskin olisin haaveena. Tuonne meidän nykyiseen asuntoon vain ei mahdu edes pientä koiraa.
Kid

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:Ennuste: Tästä päivästä tulee täy-sin pas-ka. Valmiiksi eiliseltä sellainen surufiilis päällä, eikä se ota helpottuakseen.
Voi sinuu! Aikasemmin olit aina niin intoa ja iloa täynnä. Mikä nyt on saanut surun puseroon? *pusu ja rutistus*
Toivottavasti se saaristoreissu piristäis mieltä!
RuNkkuTonttu

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Huoh!

Väsyttää, krapulajanottaa/panettaa ja vieläkin paikat on kipeinä tiistain treeneistä. Nyt tekisi hieronta ja suihinotto terää. Toive ei kyllä taida tähän hätään toteutua, joten joudun harrastamaan itsesaastutusta kuumassa suihkussa.

Yö meni tosiaan sängyssä pyöriessä. Heräsin kankkus päänsärkyyn kuuden aikoihin, enkä onnistunut löytämään pääpillereitä mistään. Aamuista helvettiä pahensi vielä Mechelinkadun melu ja päässä soiva lasten runo: "äh, puh Pentti! Työnnä vielä sentti! Älä työnnä kaksi, muuten tulee lapsi!"

Tämmöinen olo ja mulla olisi parin tunnin päästä vielä työhaastettelu. Vittu!
bedlam

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kid kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Ennuste: Tästä päivästä tulee täy-sin pas-ka. Valmiiksi eiliseltä sellainen surufiilis päällä, eikä se ota helpottuakseen.
Voi sinuu! Aikasemmin olit aina niin intoa ja iloa täynnä. Mikä nyt on saanut surun puseroon?
No nii-i! Harmituttaapi kun ilopilleriä harmituttaapi!
tonttu

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

TPK mallia kuinka mones? Tää ei muista.
Täällä taas, sorvin ääressä vapaapäivän jälkeen. Ois saanut olla useampikin vp, mutta toisaalta viikonloppu on vapaa joten parempi niin.
Kamala nälkä mutta armahtaja tulee vasta klo 12, sinne asti siis sinniteltävä.
Kid

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Eilen tuli istuskeltua Espan puistossa hyvässä seurassa juoden viiniä ja jatsia pelaten. Mä muuten voitin!!!111
Illalla piti mennä Säveleen kuuntelemaan Stand up-komiikkaa, mutta paikka oli aivan liian täynnä. Hätä ei kuitenkaan ollut kummoinen ja mentiikin Mascottiin kuuntelemaan President of Karaoke kilpailua. Valitettavasti rupes silmäluomia painaan sen verran, että kotiin kävi tie ja voittajasta ei mitään tietoa.
Vaikka tuli viinin lisäks muutama kaljakin nautittua, ei krapulasta oo tietoakaan. Iltapala ja 8h yöunet tuli siis tarpeeseen.

Duunissa on taas pirun hiljasta ja kohta on päivän lehdetkin luettu..Loppupäivä menee varmaan peukaloita pyörittäen *huoh*.
swirl

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Non-tpk. Kävin sairaalassa ilkeässä toimenpiteessä, jonka suoritti hoitajan sanojen mukaan "aamuäreä", mun mielestäni kusipää, lääkäri ja päässä humisee edelleen rauhoittavan esilääkityksen ansiosta. Hoitaja lähetti kotiin määräyksellä syödä suklaata ja lukea roskalehtiä. Taidan tyytyä päikkäreihin ja jos kivut eivät ole kovat, Korkeasaari-reissuun systerin kanssa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hittolainen, mä oon nyt leirien loputtua ratsastanut ihan intona muutamaa hevosta joka päivä. Eiköhän tuo kurkku ala taas oirehtia, on meinaan melko kipeä. Paskan paska. Menen kyllä töihin ja jotenkin kevyesti ratsastan oman hepan silti. Ibumaxia naamariin ja jos vaikka jotain pastillia kaupasta hakis.

Yöllä saatanan naapurin koirat haukkua louskutti taukoamatta. TAAS. Loppujen lopuksi herpaannuin ja kävin soittamassa ovikelloa kun siellä oli valotkin päällä. Kukaan ei avannut, mutta koirat hiljeni. Toinen naapuri pölähti myös pihalle yöpaidassaan. Kirosimme ja huolehdimme. Sotasuunnitelman tulos on että minä menen siellä tänään käymään ja "keskustelen" asiasta, hän soittaa isännöitsijälle.

Edit: Niin ja näin koko loppuyön ihan sekopäisiä unia aiheeseen liittyen, koirat purivat minua, naapurit olivat vihaisia ja katkoin koirien selkärankoja paljain käsin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:Non-tpk. Kävin sairaalassa.
Auts! Lepäile vaan tää päivä ja yritä nauttia vapaasta.
Luuletko että huomenna jaksat salille aamulla?
millivanilli

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Mieliala parani monta astetta. Pääsen tänään autoleluksi :jouden:, kunhan työpäivä vain loppuu.
slam

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

ihan jees muuraus sälliltä. moottorisahalla pätkin entisiä pois...

alkanoo päivä kuumeneen
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kaverikahvittelua ja illalla vois ajatella pistäytyä Taiteiden yössä.

Mä oon ajatellu vaihtaa sukunimeni, jos saan aikaseks sotia paperien, hakemuksien sekä kaikenmoisten korttien kans :think:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
slam

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

syttiK kirjoitti:Kaverikahvittelua ja illalla vois ajatella pistäytyä Taiteiden yössä.
missäs ne nykyään on?

en ole koskaan muistaakseni edes käynyt.
mustakikkeli

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Huomenta!

Aevan iiihana päivä! Aamupalaveri meni omalla painollaan, pomot ottavat lunkisti, sain tuotettua painokasta tekstiä tänne Kitinäänkin kaikkien iloksi, ja loppupäivän voi keskittyä pariin hommeliin. Katsoo nyt jos Kitinäänkin vielä kirjoittaisi iltapäivällä?

Paree ilmeisesti aloittaa taas urheilu ensi maanantaina, ei selkä ole enää vaivannut ollenkaan. Tai ehkä jopa uimaan jo vkl. Tänään en vielä viitsinyt aloittaa, varma on varmaa.

Jaksaiskohan sitä jo tällä viikolla Ikeaan ostamaan pois se kulmatyöpiste? Ja sohvankin piti tulla tällä viikolla, soittelenpa perään.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

slam kirjoitti:missäs ne nykyään on?

en ole koskaan muistaakseni edes käynyt.
rannikolla ne suhisee kuhisee.. tosin, eipä siel mitää erikoista oo.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Kid

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustakikkeli kirjoitti: Jaksaiskohan sitä jo tällä viikolla Ikeaan ostamaan pois se kulmatyöpiste?
Joo kato! Ja jos Brona ja mä tullaan kans :wink:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

mustakikkeli kirjoitti:Jaksaiskohan sitä jo tällä viikolla Ikeaan ostamaan pois se kulmatyöpiste? Ja sohvankin piti tulla tällä viikolla, soittelenpa perään.
Päivän vinkki. IKEAsta saa hemmetin hyviä irtojalkoja sekä halpoja pöytälevyjä, joista saa huomattavasti paremman tietsikkapöydän kohtuullisella askartelulla kuin valmiit kököt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustakikkeli

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Bluntly kirjoitti:Päivän vinkki. IKEAsta saa hemmetin hyviä irtojalkoja sekä halpoja pöytälevyjä, joista saa huomattavasti paremman tietsikkapöydän kohtuullisella askartelulla kuin valmiit kököt.
Mulla on jo sellainen ja tosi isokin, tilasin aikoinaan päälle tulleen ikilevyn mittatilaustyönä, "jalkoina" toimi kaksi erillistä kaapistoa. Uuteen kämppään en sitä enää kuitenkaan halunnut. Nykyisin haluan piilottaa ne tietsikkatarvikkeet kokonaan piiloon ovien taakse tarvittaessa, joten tällainen on tosi passeli, tosin hieman kalliskin. Tuohon saa vielä ostettua rinnalle kokoon ja ulkonäköön sopivia kaapistoja muita tarvikkeita varten.

Jos Kid ja Brona tulevat kantoavuksi... ;)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Onko kukaan liikunnanohjaaja työttömänä? Etsiikö joku moista työtä itselleen?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lolita kirjoitti:Onko kukaan liikunnanohjaaja työttömänä? Etsiikö joku moista työtä itselleen?
En ole liikunnanohjaaja, mutta olen hyvä katselemaan kun muut liikkuvat. Kelpaako? ;)
Työt on kyllä hakusessa ja ensi viikolla onkin haastattelu.
isohaara

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lolita kirjoitti:Onko kukaan liikunnanohjaaja työttömänä? Etsiikö joku moista työtä itselleen?
Missä on tarve moiseen? Täällä opistollahan niitä koulutetaan työttömiksi aimo nippu joka vuosi.
Kid

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

mustakikkeli kirjoitti:Nykyisin haluan piilottaa ne tietsikkatarvikkeet kokonaan piiloon ovien taakse tarvittaessa, joten tällainen on tosi passeli, tosin hieman kalliskin.
Jos Kid ja Brona tulevat kantoavuksi... ;)
Toi Alve on kiva. Mekin katottiin sitä mut just nyt ei rahatilanne salli..
Mister ei välttämäti sen takia päästä mua ilman sitä Ikeaan, kun tyhjentäisin varmaan meidän molempien tilit sinne :)
MadameDeMeloni

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Eilisestä humppaamisesta toivuttu. Nyt on keittiössä uus ruokapöytä ja verhot ikkunoissa. Thanks mom. Aamupalaksi taivaallista kanaspagettia currykastikkeessa, á la bamba, kiitos isojen annosten ja doggy bagin. Pitäis jotain jaksaa vääntää. Äh. Illaksi töihin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Missä on tarve moiseen? Täällä opistollahan niitä koulutetaan työttömiksi aimo nippu joka vuosi.
Meillä töissä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin