Torspo torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Tiedän jo! Yhdelle piti lähteä.... saldona monta enempi. Nyt olen onnellisempi kuin aamulla!
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Elukka

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:krooh:
Img-linkittäisin tähän sen sanctushiiren jos jaksaisin. En jaksa.

Öitä.
Angita

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mä jatkan Lost-maratooniani - eiks o kiva?
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Rimpatirallaa!
RuNkkuTonttu

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Kotiuduttu baarifestareilta. Muutamia oluita City-lehden piikkiin. Harmittaa, kun ei nähnyt Samantha Foxia. Baariin oli päästetty liikaa porukkaa, joten meni hermot. No, sain pidettyä kuitenkin mopon aisoissa ja lähdettyä suht' koht' aikasin kotiin. Tein pari kitinäbongaustakin... (miksei kukaan kertonut, että nelonen menee nyt Runeberginkinkatua pitkin... Olisin säästynyt kävelyltä. No, ehkä pieni reippailu selvitti?!?)

Äh, nyt lepäämään. Kuuden tunnin päästä herätys.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Palauduttu mökiltä. Olipas siellä taas ihanan rentouttavaa, siitäkin huolimatta, että välillä intouduin olemaan hyödyksi ja poimin äipälle 25l mustaherukoita. Ihan mukavaahan tuo vain oli siellä pensaissa pyllistellä ;)

Mökki ihanuuksiin kuuluu tietysti myös hyvä kotagrillissä tehty ruoka ja joka iltainen saunominen pitkän kaavan mukaan.

Pirpana-kissani päätti eilen, että hänen valjaissaoloaikansa on nyt tullut täyteen ja irrottautui niistä eilen kaksi kertaa oma-aloitteisesti. Ensin mua kyllä kieltämättä jännäsi, että mitenhän tässä nyt käy, kun kaikki olemassaolonsa 6 vuotta on aina ulkoillut valjaat päällä, mutta toisen kerran jälkeen en enää viittinyt sitä takaisin valjaisiin laittaa vaan annoin olla. Tänään aamulla sitten päästin kissan pihalle edes valjaisiin yrittämättä ja hienosti meni, ihan pihapiirissä tai välittömässä läheisyydessähän tuo pysyi. Hieno homma ja saapa tuo mökillä vastaisuudessakin irti olla jos yhtä hienosti menee.

Eilen kävimme äipän kaa myös kyläkirpparilla ja mitä ihmettä, tein sieltä jopa muutaman oivallisen löydön. Tulevaa syksyä ajatellen löytyi uudenveroiset punaiset varrettomat kumpparit ja pitkä violetti villatakki, yhteensä hintaa näillä 10€.

Jälkimmäistä mökkipäivää vietin aurinkoa palvoen ja väittihän tuo äippä, että olisi muka väriäkin tullut pintaan lisää vaan en tiedä pitäneekö paikkansa.

Mukava aloitus on ollut viikolla, tänään unten jälkeen ohjelmassa uimahallikäyntiä ja siivoilua ja ylihuomenna sitte jo lähtö reissunpäälle.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
prosessi

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

-Superior- kirjoitti:Rimpatirallaa!
Täh? Tuota sanaa ei löytynytkään sivistyssanakirjastani.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

prosessi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Rimpatirallaa!
Täh? Tuota sanaa ei löytynytkään sivistyssanakirjastani.
Sä varmaankin otat itsesi vain aivan liian vakavasti.
prosessi

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

-Superior- kirjoitti:
prosessi kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Rimpatirallaa!
Täh? Tuota sanaa ei löytynytkään sivistyssanakirjastani.
Sä varmaankin otat itsesi vain aivan liian vakavasti.
Tietenkin otan, pienikin vakavamielisyys on liikaa pellen kohdalla. Onneksi olen niin vajaaälyinen, etten huomaa sitä itse.
Uusiopehmis

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

prosessi kirjoitti:Tietenkin otan, pienikin vakavamielisyys on liikaa pellen kohdalla. Onneksi olen niin vajaaälyinen, etten huomaa sitä itse.
Mun sivistyssanakirjassa just toi selitys toi luki sanan "Rimpatirallaa!" kohdalla?
prosessi

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Uusiopehmis kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Tietenkin otan, pienikin vakavamielisyys on liikaa pellen kohdalla. Onneksi olen niin vajaaälyinen, etten huomaa sitä itse.
Mun sivistyssanakirjassa just toi selitys toi luki sanan "Rimpatirallaa!" kohdalla?
Pahus. Miltä vuodelta?
Uusiopehmis

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

prosessi kirjoitti:Pahus. Miltä vuodelta?
2034.
prosessi

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Uusiopehmis kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Pahus. Miltä vuodelta?
2034.
Ilmankos sana kuulostikin niin modernilta.
ElanorRaven

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Onhan täällä sentään viikonpäivöketjukin! Ennuste: Tästä päivästä tulee täy-sin pas-ka. Valmiiksi eiliseltä sellainen surufiilis päällä, eikä se ota helpottuakseen. Huomenna on kuitenkin edessä lähtö sinne saaristoreissuun, pitäisi siihen mennessä psyykata vähän hymyä huuleen :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Rimpatirallaa!
Jalitulijallaa talitulijallaa tilitulitilitali tilitaltantaa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
OperaDuudson

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

ei kiinnostais lähtee töihin... jotain vieraita tulossa iltapäivällä urkkimaan putiikin toimintaa,hitto vatsa aamusta kuralla jo kolmatta päivää, kohta mun pitää siirtyä puurosta kevyempään aamupalaan tai lopettaa kahvinjuonti kokonaan mikä taitaa olla utopiaa muuten ilman sitä tulee hitonmoinen päänsärky... viikko ennee ja tilaamaan kontrolliaikaa lekurille.
AarneAnkka

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

-Superior- kirjoitti:Rimpatirallaa!
Sitä samaa. Mulla on niska kipee, muuten nukuin ihan hyvin. Jälleen normaali duunipäivä tiedossa. Täähän on jännää. Tai ei.
ninnithequeen

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Penteleen pentu kun herätti näin aikaisin. Ukko makaa haisevana sängyssä, eikä mitään tietoa monelta se on tullut firman bileisä. Hmm. Ja mulla jäi Hitchkokki näkemättä, kele. Osaako joku kertoo mitä siinä tapahtui, se kun oli kolmiosaisen jakson toinen osa?

Kahvia litra ja pyykkikone pauhaamaan.
slam

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Auroora paistaa ja oli viileetä, kun kipaisin kuselle. Kohta muuraamaan lisää ja asentamaan toista ikkunaa.

Latvialaista taidetta :) ihan jees :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No hittolaisuus, tännekin piti vielä eksyä, vaikka junalle olis hoppu!
Joojooo, ihan kohta.
millivanilli

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

eka tpk?

Kummallinen alakuloisuus vaivaa. Pitää yrittää piristyä.
slam

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Kissaeläin mankuu ja pyörii jaloissa, vaikka hällä on kupponen täynnä ravintoa. Söisi tuota ihme purua
ninnithequeen

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:Kissaeläin mankuu ja pyörii jaloissa, vaikka hällä on kupponen täynnä ravintoa. Söisi tuota ihme purua
Siis kerros nyt vähän tarkemmin, kun en mä ota selvää noista sun kissakommenteistas.
Onko se kissa muuttanut sun luo? Vai asuuko se siinä pihalla? Onko sulla kerrostaloasunto vai siis häh täh?

Sie et puhu tarpeeksi selkeesti mies!
silsakenraali™

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Olis 10 tuntia töitä ja illalla oma futispeli. Eilen olin illalla työkaverin grillausmiitissä. Viiden ruokalajin setti toimi kuin VR:n vessa. Vei kielen mennessään. On kiva, että kaverina on edes yksi, joka oikeasti osaa tehdä ravintolatason ruokaa. Itse kun teen liiankin peruspöperöitä.

Kahvin voimalla tässä etiäpäin. Niin...hyvä Tero, hopea on sekin hieno saavutus!!!
AarneAnkka

Re: Torspo torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

slam kirjoitti:Kissaeläin mankuu ja pyörii jaloissa, vaikka hällä on kupponen täynnä ravintoa.
Mä vittuilen kissoille takaisin sillä tavalla että aina kun ne mankuu ja pyörii jaloissa, mä vittumaisesti oletan että ne haluaa hellyyttä ja silitän niitä sen sijaan että antaisin niille ravintoa. Et usko miten tympeitä katseita mä oon niiltä saanut.
Vastaa Viestiin