Perjantai, plop.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Oh, sain juuri viestin ihmiseltä, joka oli englanninvuosinani paras ystäväni ja isosisko, joka multa aina puuttui! Vuosien varrella yhteys pääsi katkeamaan, mutta nyt hän on palannut Suomeen :h:

Miten voi jännittää näin hulluna vanhan ystävän mahdollinen tapaaminen?!
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

bedlam kirjoitti:Ooksä aivan varma?

Öh, joo! Ei mun kaapissa ainakaan muita ollut.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mites hemmetissä on päässyt käymään, että olen ihastunut johonkin tyttöjen juomaan? Kurkon verigrape vain kertakaikkiaan sopii meikäläisen makunystyröille. Onneksi tämänhetkinen yksi ravintola-annos per vuorokausi-sääntöni rajoittaa litkimistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja nyt tallille hikoilemaan.
Illalla maistuu Vina Maipo ja aito Turunmaa-kermajuusto :h:
Niin ja sauna ja seksi.
swirl

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt jännittää ihan pirusti. Treffit tuon vanhan ystävän kanssa kohta...
Kid

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Päänsärky hellittää vihdoin. Duunissa alkaa just kitutunti. Sitten pääsee kummitytön luo :h: Se saa synttärilahjaks muovailuvahaa, vesivärilehtiön ja värityskirjan. Ne oli toiveita. Mä en oikeen osaa ostaa mitään kysymättä..

Ja jos hyvä tuuri käy, niin pääsee piipahtaa Ikeassakin kun kummitytön perhe asuu siinä vieressä :P
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Toden totta, nyt olen ollut kyllä harvinaisen ahkera: olen hakenut lukuvuositarran opiskelijakorttiini, päivittänyt samassa yhteydessä matkakorttini, käyttänyt Villeroy & Bochin lahjakortin pastakulhoihin, ostanut serkulle Stockan lahjakortin ja mauttoman onnittelukortin (mainitut turhakkeet ovat serkun huomista konfirmaatiota varten) ja jaksanut vielä syödä kinkkiruokaa buffetista. Ugh. Kaikki tämä kolmessa tunnissa.
Don't Panic!
slam

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja slam »

Kotosalla takaisin. In tampereen metso, kun täältä päässöö ilmaiseksi koneelle.

Ei hirhviästi rahaa juhlia, mutta pitänee istua ja ihmetellä ihmisten touhuja.
Sinkkumatti

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Nurks! Tämä ääni siis kuuöui juuri äsken 0.5 litraisesta Darguner Pilsener-tölkistä. Viel pitäs jaksaa tallustella pitkäripaiseen hakeen törpöllinen punkkua. Josko sitä tänää pääsisi ytimeen saakka, kun kahdella viimeisellä yrityksellä jo puolen yön maissa on nukkumattti korjannut.. :oops:

Edit.

Niin et sitä mun vaan viel piti sanoo, et tänään saa joku narttu hanaa ja kunnolla. On meinaan semmonen olo, et pian räjähtää..
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 11.08.2006 16:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja brona »

Eihän kalsarikänneissä mitään vikaa ole. Tietää ainakin mistä herää :mrgreen:
...
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Sinkkumatti kirjoitti:Nurks! Tämä ääni siis kuuöui juuri äsken 0.5 litraisesta Darguner Pilsener-tölkistä. Viel pitäs jaksaa tallustella pitkäripaiseen hakeen törpöllinen punkkua. Josko sitä tänää pääsisi ytimeen saakka, kun kahdella viimeisellä yrityksellä jo puolen yön maissa on nukkumattti korjannut.. :oops:

Edit.

Niin et sitä mun vaan viel piti sanoo, et tänään saa joku narttu hanaa ja kunnolla. On meinaan semmonen olo, et pian räjähtää..
Mä meinasin just niinku sanoa, että meidän seuraan saa tulla grillaus-etkoille, mutta nyt en kyllä uskalla. Mitähän noi naapuritkin sanois, jos sä niiden piskien perään tuolla asenteella lähtisit :shock:
Don't Panic!
Sinkkumatti

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

nexie kirjoitti:Mä meinasin just niinku sanoa, että meidän seuraan saa tulla grillaus-etkoille, mutta nyt en kyllä uskalla.
Uh. Mä tiesin että Edit:n jälkeen ei kannata klikata Send-namiskaa. :grr:
slam

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja slam »

Meikäläisen varaamalla koneella on joku kultakutrinen tyttönen. Ei tohdi moista poiskaan ajaa, kun eihän minulla ole varsinaista asiaakaan.

Haikailen vain turhia.
Kid

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä lähden nyt viikonlopun viettoon!
Mukavaa viikonloppua kaikille ja osaanhan kitylikoista törmäänkin sitten jo heti huomenna.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Kuka kettu on taas sotkenut kaikki nuo astiat!? Mä en selvii tuosta vuoresta i-ki-nä!1! *tulta päin..*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Sinkkumatti

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

slam kirjoitti:
Haikailen vain turhia.
Laula sille laulu:
Ooh, suck on my white chocolate salty balls/Put 'em in your mouth/Put 'em in your mouth and suck 'em and suck 'em.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

TÖDÖÖÖÖÖ!

Iltavuorossa ja em. ketuttaa. Mä voisin mielelläni olla kotona syömässä mun ihQuu lihaperunalaatikkoa jonka väsäsin aamupäivästä, ettei tarvitse tänään illalla tai huomenna kokkailla. Eilen siivosinkin koko kämpän, tiskauksen jätin miehelle (pari lasia + pari lautasta ja kattilat ;)).

Huomenna päivällä juorukerho kokoontuu, eli minä ja miehen veljen naisystävä lähdetään zidukalle. Mies kun pääsee töistä, mennään luultavimmin leffavuokraamon kautta kotio, ja pyritään pusnus-iltaan. Pyritään nimenomaan, mun mopolla olis tosin energiaa lähteä ulos vaikka TÄNÄÄN!
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Elppis kirjoitti:TÖDÖÖÖÖÖ!
Onhan se harmi viettää tällainen ilta töissä. Jos yhtään auttaa, niin kuvittele: huomenna herään aikaisin, olen töissä viimeistään kahdeksalta ja touhustelen siellä varmasti kuuteen asti.

Tosin, huomenna töiden jälkeen on luvassa kuhertelua takkatulen ääressä ja hyvää punaviiniä, kuten myös grillailua, kävelylenkkejä koirien kanssa ja saunomista.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:Meikäläisen varaamalla koneella on joku kultakutrinen tyttönen. Ei tohdi moista poiskaan ajaa, kun eihän minulla ole varsinaista asiaakaan.
Siis meinaat jättää käyttämättä mahdollisuuden jutella kultakutriselle neidolle? Ei näin! Tottakai sä menet ja sanot nätisti, että mulla oli varattu aika tähän koneelle. Hymyile ja muutakin läppää saat heittää, mutta vähän eikä mitään tyhmää...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
mustanikki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Lolita kirjoitti: Hymyile ja muutakin läppää saat heittää, mutta vähän eikä mitään tyhmää...
Jos haluat pelata varman päälle, niin silence is golden.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

mustanikki kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Hymyile ja muutakin läppää saat heittää, mutta vähän eikä mitään tyhmää...
Jos haluat pelata varman päälle, niin silence is golden.
Huomaa kolme viimeistä sanaa ja kolme pistettä. Siellä rivin välissä sanotaan jotain.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mitä? Pitääks mun nyt lähteä kotiin, kun kaikki muutkin ja kukaan ei enää kirjoittele mun kaa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kävin tekemässä ostotarjouksen yhdestä kämpästä.. nyt harmittaa ku en tajunnut tarjota enemmän. Se välittäjä varoitteli et joku varmasti ostaa sen täydellä hinnalla :(
mustakikkeli

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camilla kirjoitti:Kävin tekemässä ostotarjouksen yhdestä kämpästä.. nyt harmittaa ku en tajunnut tarjota enemmän. Se välittäjä varoitteli et joku varmasti ostaa sen täydellä hinnalla :(
Välittäjän sanaan ei kannata uskoa tuollaisissa "Uskon..."-asioissa. Totta kai he sanovat noin yrittäessään saada tarjoustasi mahdollisimman ylös. Välittäjät laittavat aina ilmaa hintapyyntöön, enemmän kuin mitä uskovat saavansa. Malttia.

Toivottavasti et tehnyt samaa virhettä kuin minä ja annoit myyjälle liikaa miettimisaikaa? Sovi aina että ostotarjouksesi on vuorokauden voimassa. Itse odotin muistaakseni yli viikon ihan turhaan (välittäjä ehdotti miettimisajaksi sitä), yrittivät vielä hilata hintaa ylös sinä aikana, ja itseäni ärsytti kun tuli muita kiinnostavia kohteita joista en voinut jättää ostotarjousta, kun oli jo yksi vetämässä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nexie »

mustakikkeli kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Kävin tekemässä ostotarjouksen yhdestä kämpästä.. nyt harmittaa ku en tajunnut tarjota enemmän. Se välittäjä varoitteli et joku varmasti ostaa sen täydellä hinnalla :(
Välittäjän sanaan ei kannata uskoa tuollaisissa "Uskon..."-asioissa. Totta kai he sanovat noin yrittäessään saada tarjoustasi mahdollisimman ylös. Välittäjät laittavat aina ilmaa hintapyyntöön, enemmän kuin mitä uskovat saavansa. Malttia.
Aivan. Muista Camilla se OPKK:n esimerkki. Tuo tarjous-vastaus-menettely asuntokaupassa nyt on sellaista välittäjien jänskää peliä, jossa käytetään paljon rumempia vedätyskortteja kuin kitinässä konsanaan. Älä usko mitään siitä. Koskaan.
Don't Panic!
Vastaa Viestiin