Perjantai, plop.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Virkamiehen täytyy aina tilaisuuden tullen yrittää. Mä ainakin voisin iltaantua mittiksessä, kun mulla on nyt tämä loma, enkä mä ole tavallisen väsynyt ;)
Bueno. Mäkin ilmottelen jos ollaan keskustassa illalla.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Angita

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Angita »

Tänään luvassa pyykinpesua ja pakkailua. Lähen huomenissa opiskelemaan poliittisen propagandan levittämistä.
saika

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja saika »

Jotenkin käsittämätöntä. Huomasin just että on syksy. Sitten tajusin että mun pieni vauvapaaperopiiperomururakas *sniff* täyttää 5 vuotta ihan kohta!!!

:cry: *parku* :cry:

Mua pelottaa. Näin joskus raskausaikana unta että poikani jäi viisivuotiaana mustan uuden mersun yliajamaksi pyöräillessään hiekkatiellä. Se oli vain unta, tiedetään, mutta mutta... :?

Ei mulla sitten muuta...
Kid

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Koko päivän särkenyt päätä, ajattelin että safka helpottais ja tuopillinen vettä. Ei helpottanut.
Kokeilen kahvia.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onnittelut KisSandralle!!!
AarneAnkka

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jaaha, taas tämmöinen tasapainottelujuttu. Pitäis tehdä kauhuäänitehoste joka on mahdollisimman kaamean ja riipaisevan kuuloinen, mutta ei kuitenkaan ärsytä pelaajaa koska se tulee kuulumaan usein. Mutta sen on kuitenkin erotuttava selkeästi. Joo-o, mietinpä nyt sitä. :think:
sanctus

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja sanctus »

AarneAnkka kirjoitti:Jaaha, taas tämmöinen tasapainottelujuttu.
Tulikin heti himo katsoa Alien -quadrologia pitkästä aikaa. Siinä tasapainotellaan miellyttävästi oikeissa viitekehyksissä: kauhua, jännitystä ja Sigourney Weaver. Perverssillä tavalla erityisesti kolmososa tykästyttää.
safi

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja safi »

Pöh heppa veti kengän vauhdissa jalastaan ja tietysti niin, että puoli kaviota lähti mukana ja sitä helkutin kenkääkään ei sitten löytynyt mistään. No koko helvetin aamu on sitten mennyt sitä paikatessa ja lievästi sanoen olen hieman ärtynyt.

Hyvän tuulisuuteni varmasti lisääntyy, kun joudun vielä lähtemään perjantai ruuhkaan kaupungille etsimään jotain sopivaa ulkoiluvaatetta tulevaan matkaan *huoh* Tästä hyvästä ostan kyllä pari pulloa vinkkua ja jotain muuta kivaa itselleni huomista öh.. sivistynyttä juopottelua silmälläpitäen. :mrgreen:
silsakenraali™

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Eilen törmäsin (työ)keikalla exääni. Tiedättekö fiiliksen niin kauinis mutta niin erilainen? Etäisyys on kyllä paras apu selkeisiin ajatuksiin. Tuosta keikasta tuli muuten mun urani yks isoimpia sukseita, mut siitä ehkä joskus myöhemmin enemmän.

Viikonloppu on ihan auki, mutta pullonkorkki pysykööt kiinni. Pitäisköhän pk-seudulle tulla tai sitten vaan mökkeillä ja urheilla? Ans kattoo...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei hitto tää kahvi aiheuttaa mulle kohta sydärin.. On ehkä pakko verottaa äidin jääkaappia yhden kylmän oluen verran seuraavaksi. Torkahtaakin vois, oli aikas nihkeet öiunet sattuneista syistä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

silsakenraali™ kirjoitti:Eilen törmäsin (työ)keikalla exääni. Tiedättekö fiiliksen niin kaunis mutta niin erilainen?
Tiedämme. Riepoo. Jollain lailla.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hippa!

Tänään minun on oleva reipas ja tehokas, tänään on vähän pakko olla kun eilinen meni loistavasti lusmuillen..

Onnittelut pikku-akalle ja numballe! Hyvän nimisten ihmisten päivänä olette syntyneet ;)
bedlam kirjoitti:Töissä, hemmetin väsyneenä mutta onnellisena :h: Voi ei. Tätä ei voi olla mokaamatta, liian hyvää ollakseen totta. Ja enhän minä ole oikeesti näin epävarma, mitä mulle on tapahtunut. Neljä päivää sentään aikaa katsella, saanko olla rehellisesti oma itseni, pitääkö tässä alkaa vaikeasti tavoiteltavaksi vai onko minulla ylipäätään mitään senssejä pitää tuo ihminen itselläni. Toivottavasti on, perhana sentään. Kitinätaukoa ainakin seuraa muutama päivä. Kerrankin oikeasti parempaakin tekemistä! Uskomatonta!
Oih! *kade* IhQ pihQ kuiteskiiii... :h: Kyllä pihkaantuminen olis poikaa.. *tahtoo kans*
Geetzu kirjoitti:En ymmärrä mikä Antti Tuiskussa hirvittää.
Sain mieheltä semmosen AntiTuisku-paidan, en kykene käyttämään!
Mulla oli entises asunnos veskin ovessa Antin kuva sopivalla katselukorkeudella kun istui tarpeillaan ja lisäsin siihen pienen komentin: "Jotta muistaisit mitä täällä olet tekemässä.." (tymille vastaus: Paskaa)
Melnais kirjoitti:On tulossa ratkiriemukas viikonloppu. Hautajaiset... (la la lal lal lal lal laa) ..Onneksi sentään saa istua autossa yli 1350km tämän autuuden vuoksi.
Upeeta! Onnittelut hei sullekin siis!1! :lol:
Geetzu kirjoitti:Hih, kuuntelin kyllä ku ne Novalla kertoivat, että Leppilampi vetää aikalail kaiken ikäset daamit lavan ääreen kiimasina. En ihan hiffaa mut mitäs mä.
No onhan Mikko kuitenkin monta kertaa guumembi ainakin ku se Anti Ruisku :P
irmelianneli kirjoitti:Hevikaraokeilua eilen. Illalla rauhaksiin, saunaa etc. Välipäivä. Lauantaina taas mennään.
bedlam kirjoitti:Töissä, hemmetin väsyneenä mutta onnellisena :h:
Veikkaisin että uteliaita lähimmäisiä (ja muita ystäviä, tuttavia, pikkuserkun kaimoja ja kadunmiehiä..) löytyy kilokaupalla tällä hetkellä!!!!!!!! <3
Juu, löytyy :) ..ja ia, muista miettiä sitä tsadia ja tiistaita ja ilmottele sit mihin päädyt :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

KisSandra kirjoitti:..ja ia, muista miettiä sitä tsadia ja tiistaita ja ilmottele sit mihin päädyt :)
Näyttääpä siltä, että olen koko ensi viikon täällä.. :)
bedlam

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:???????????????????
Vierailija kaukaa. Toivottavasti tapavierailija. Runosielu. Jotain erikoista täytyy olla ihmisessä, joka saa puhumista välttelevän jurottajan puhumaan hymyillen kurkun kuivaksi puhelimessa kolme tuntia joka ilta. Ei voi hehkuttaa vielä tämän enempää, vaikka sisin hehkuukin. Nyt elän ja olen ja toivon. Ja onneapa hällekin tänään.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Olikos populaa menossa tänään IKEAan?
Ilmeisesti ei. No lähden sitten salille ja mietin sen jälkeen jos viitsin suoriutua tuonne. Toisaalta varastokaapit siivoamalla voisi vaadittavat tarvikkeet löytyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
silsakenraali™

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

irmelianneli kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Eilen törmäsin (työ)keikalla exääni. Tiedättekö fiiliksen niin kaunis mutta niin erilainen?
Tiedämme. Riepoo. Jollain lailla.
Ensiksi vihlasee mahan pohjasta, mutta hetken kuluttua saapuu loiva aalto, joka peittää tuon vihlauksen alleen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:???????????????????
Ei voi hehkuttaa vielä tämän enempää, vaikka sisin hehkuukin. Nyt elän ja olen ja toivon.
Tiedän tunteen. Toivon. Minäkin. Olen iloinen <3
bedlam

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Tiedän tunteen. Toivon. Minäkin. Olen iloinen <3
<3
Pikku-Akka

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

KisSandra kirjoitti:Onnittelut pikku-akalle ja numballe! Hyvän nimisten ihmisten päivänä olette syntyneet ;)
Kiitos kaikille onnittelijoille. Samaa nimeä kannan itsekin...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsakenraali™ kirjoitti:Tuosta keikasta tuli muuten mun urani yks isoimpia sukseita, mut siitä ehkä joskus myöhemmin enemmän.
Kerro kerro! Mä voin kertoa sen verran, että selvitin yhden huuto.net-petoksen aamun ratoksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Saz »

Pikku-Akka kirjoitti:
KisSandra kirjoitti:Onnittelut pikku-akalle ja numballe! Hyvän nimisten ihmisten päivänä olette syntyneet ;)
Kiitos kaikille onnittelijoille. Samaa nimeä kannan itsekin...
Ja minä myös! Tai yhtä niistä ainakin. :)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

bedlam kirjoitti:Töissä, hemmetin väsyneenä mutta onnellisena :h: Voi ei. Tätä ei voi olla mokaamatta, liian hyvää ollakseen totta. Ja enhän minä ole oikeesti näin epävarma, mitä mulle on tapahtunut. Neljä päivää sentään aikaa katsella, saanko olla rehellisesti oma itseni, pitääkö tässä alkaa vaikeasti tavoiteltavaksi vai onko minulla ylipäätään mitään senssejä pitää tuo ihminen itselläni. Toivottavasti on, perhana sentään. Kitinätaukoa ainakin seuraa muutama päivä. Kerrankin oikeasti parempaakin tekemistä! Uskomatonta!

Onnitteluja sankareille ja sankarittareille!
Ihan tuleee jonkin sortin Bon voyage olo. Ylläoleva olisi yhtä hyvin voinut tulla miun näppiksestä. Samixii siis, kai.... tä emmä tiiä. Viikonlopun jälkeen oon viisaampi. Toivottavasti. :h:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Mojo kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Töissä, hemmetin väsyneenä mutta onnellisena :h: Voi ei. Tätä ei voi olla mokaamatta, liian hyvää ollakseen totta.
Ihan tuleee jonkin sortin Bon voyage olo. Ylläoleva olisi yhtä hyvin voinut tulla miun näppiksestä. Samixii siis, kai.... tä emmä tiiä. Viikonlopun jälkeen oon viisaampi. Toivottavasti. :h:
:shock:
Tulitteko te nyt sitten yhdessä kaapista?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Lilo kirjoitti:
Mojo kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Töissä, hemmetin väsyneenä mutta onnellisena :h: Voi ei. Tätä ei voi olla mokaamatta, liian hyvää ollakseen totta.
Ihan tuleee jonkin sortin Bon voyage olo. Ylläoleva olisi yhtä hyvin voinut tulla miun näppiksestä. Samixii siis, kai.... tä emmä tiiä. Viikonlopun jälkeen oon viisaampi. Toivottavasti. :h:
:shock:
Tulitteko te nyt sitten yhdessä kaapista?
Eri kaapeista toim. huom.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
silsakenraali™

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lolita kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Tuosta keikasta tuli muuten mun urani yks isoimpia sukseita, mut siitä ehkä joskus myöhemmin enemmän.
Kerro kerro! Mä voin kertoa sen verran, että selvitin yhden huuto.net-petoksen aamun ratoksi.
Mäkin olen noita huutonetti-judansseja selvitellyt joskus aika paljonkin.

Löydettiin tajuton määrä tietyntyyppistä tavaraa tietystä paikasta. Ja kyse ei ollut mistään valmiiksi annetusta paikasta.
Vastaa Viestiin