Perjantai, plop.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mojo kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Tulitteko te nyt sitten yhdessä kaapista?
Eri kaapeista toim. huom.
Ooksä aivan varma? Mähän pelkäsin, että tää juttu kosahtaa johonkin mutta en arvannut tätä!
swirl

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yäks, söin muutaman suolapähkinän, jotka olivat jotenkin eltaantuneita, vaikka päivämäärä on vasta ensi vuoden puolella. Nyt maku ei suostu poistumaan suustani millään. Yrgh.

Harmittaa kun pitää vielä istua täällä monta tuntia. Mies juuri soitteli, että oli päässyt duunista pois jo nyt. Mie tahon kanssa. Buhuu.
Tiikeriankka

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Mojo kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Töissä, hemmetin väsyneenä mutta onnellisena :h: Voi ei. Tätä ei voi olla mokaamatta, liian hyvää ollakseen totta.
Ihan tuleee jonkin sortin Bon voyage olo. Ylläoleva olisi yhtä hyvin voinut tulla miun näppiksestä. Samixii siis, kai.... tä emmä tiiä. Viikonlopun jälkeen oon viisaampi. Toivottavasti. :h:
Ällöttävää, että ihmiset ovat onnellisia. Kaikkien pitäisi olla sisältä vähintään yhtä mustia kuin minä, että tietäisivät miltä minusta tuntuu :x Epäreilua.
1108

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:milloin se kahvitus olikaan?
Huomenna kultaseni, vasta huomenna.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei taida olla kylmän kaljan voittanutta! Aijai. Tekee hyvää darrantyngälle.
silsakenraali™

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tiikeriankka kirjoitti:Ällöttävää, että ihmiset ovat onnellisia. Kaikkien pitäisi olla sisältä vähintään yhtä mustia kuin minä, että tietäisivät miltä minusta tuntuu :x Epäreilua.
Gat :shock:
Sudenhenki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

silsakenraali™ kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Ällöttävää, että ihmiset ovat onnellisia. Kaikkien pitäisi olla sisältä vähintään yhtä mustia kuin minä, että tietäisivät miltä minusta tuntuu :x Epäreilua.
Gat :shock:
Höpöhöpö, tuosta puuttuu vielä helvetin monta osatekijää ennenkuin saadaan keinotekoinen Gattaca kursittua kasaan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tiikeriankka kirjoitti:Ällöttävää, että ihmiset ovat onnellisia. Kaikkien pitäisi olla sisältä vähintään yhtä mustia kuin minä, että tietäisivät miltä minusta tuntuu :x Epäreilua.
No nii-in! Tukehtukoot siirappiinsa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
silsakenraali™

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

aasi kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Ällöttävää, että ihmiset ovat onnellisia. Kaikkien pitäisi olla sisältä vähintään yhtä mustia kuin minä, että tietäisivät miltä minusta tuntuu :x Epäreilua.
No nii-in! Tukehtukoot siirappiinsa!
Joo, onneksi sain nivusta viime viikonloppuna - ei tunnu yhtä pahalta :D
Tiikeriankka

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Sudenhenki kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Ällöttävää, että ihmiset ovat onnellisia. Kaikkien pitäisi olla sisältä vähintään yhtä mustia kuin minä, että tietäisivät miltä minusta tuntuu :x Epäreilua.
Gat :shock:
Höpöhöpö, tuosta puuttuu vielä helvetin monta osatekijää ennenkuin saadaan keinotekoinen Gattaca kursittua kasaan.
Jep. Tuo on vasta perussuomalaista kateutta. En esimerkiks huudellut, että "antakkee, antakkee, ootte te ennekin antaneet" eikä sekään vielä riittäisi.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Millonhan se alkaisi se tämän tehokkuus? *huoh*

Ilmeisesti tässä käy taas kerran niin, että viivyttelen viimetinkaan asti ja sitten viimeiset puolitoistatuntia ennen lähtöä raivoan täällä ja kiroilen taas itseäni "miksi en aloittanut aiemmin, oi miksi, miksi, miksi??"
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
swirl

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Edelleen olisi asuntomessulippu tarjolla ja saattaisi järjestyä toinenkin, jos jotain kiinnostaa messut. Ihan ilimaseksi lähtee siis!
mustakikkeli

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Huomenta! Huh, ei meinannut millään ehtiä päästä Kitinään, mutta onneksi edes nyt iltapäivällä. Sain laitettua toiseen keskusteluun pari tärkeää vastaustakin, joita oli varmasti jo odoteltukin kärsimättömästi aamusta asti.

Aika pähee ilma ulkona, jos vaikka lähtisi ajoissa pois. Tässä uudessa toimipaikassa sain sentään kokonaan oman työhuoneen toisin kun edellinen parihuone, hihii! Onneksi täälläkin tuntuu ilmastointi toimivan ja sisällä on mukavan viileää.
mustakikkeli

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Bluntly kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Ei löydy paljon parempaa kuntojuttua, kuin ripeä 1,5 h kävelylenkki 120-140 sykkeellä. Juokseminen sitten vielä parempana, mutta kun se on niiiiiiiin tylsää..
On se huumorin repiminen pelkästä talsimisesta aikas vaikeaa, varsinkin kun penikkatauti iskee hiukankin vauhdikkaammassa töpöstelyssä.
No olisko sellaisen sopivan mäen löytäminen mitään, jota voisi nousta? Ei tarvitse edes juosta että ottaa jo henkeen. Muistaakseni et asu Malminkartanon mäestä kuitenkaan halvatun kaukana?

Sen kun nouset kymmenen kertaa ylös, lupaan että uni tulee illalla...

Ps. Bluntly. Pyrkinen IKEAan ensi perjantaina, Espoo tai Vantaa se ja sama. Pitää mitata mahtuuko se kulmatyöpiste autooni vai pitääkö lainata isompaa. Saat liittyä tai olla liittymättä mukaan, paitsi jos jostain syystä päätänkin olla menemättä.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 11.08.2006 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mustakikkeli

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

silsakenraali™ kirjoitti:Eilen törmäsin (työ)keikalla exääni. Tiedättekö fiiliksen niin kauinis mutta niin erilainen?
Ööö... liittyikö hän siihen keikkaasi, vai törmäsitkö matkalla? Mitä se oli tehnyt? :shock:
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 11.08.2006 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Olen unohtanut aurinkolasini mökille. Perkele.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
MadameDeMeloni

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Mulle kävi tänään Lolitat. :shock:

Tosin en hankkinut tilalle mitään, vaan tyydyin tuulettamaan tavaraa.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja martza »

Nyt kotiin ja Tuusulan Taiteiden yöhön. Jeeeeeeee... :D :D
Etsikää elämää myös KITYN ulkopuolelta. Uskokaa tai älkää, siellä elämä on paljon antoisampaa ja kivempaa. Ainakin mulla ON.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
silsakenraali™

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

mustakikkeli kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Eilen törmäsin (työ)keikalla exääni. Tiedättekö fiiliksen niin kauinis mutta niin erilainen?
Ööö... liittyikö hän siihen keikkaasi, vai törmäsitkö matkalla? Mitä se oli tehnyt? :shock:
kolleega
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mahtava päivä! Tätä ei pilaa mikään! 8)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

MadameDeMeloni kirjoitti:Mulle kävi tänään Lolitat. :shock:
Ai se vahinko on nyt nimetty mun mukaani :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

swirl kirjoitti:Edelleen olisi asuntomessulippu tarjolla ja saattaisi järjestyä toinenkin, jos jotain kiinnostaa messut. Ihan ilimaseksi lähtee siis!
Hei hou!

Me oltiin menossa mutta lippujen hinta yökötti.
Menikö jo vai saako noutaa tässä joku päivä :P
MadameDeMeloni

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Lolita kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Mulle kävi tänään Lolitat. :shock:
Ai se vahinko on nyt nimetty mun mukaani :D
No muistan et sulle kävi niin, nyt se on Lolitat. Tai ainakin mä sen niin nimesin :D

En ensin uskonut että niin voi jollekin käydä, mutta hups, niin vain tapahtui. :roll:
swirl

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ninni, duunikaveri, jolla se toinen oli ehti jo häippästä, mutta mun lippuni on kyllä tarjolla. Messuthan taitavat loppua tänä viikonloppuna, lipun voit hakea pois jos kiinnostaa!
mustakikkeli

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

silsakenraali™ kirjoitti:kolleega
Niinpä tietenkin. En tiedä miksi tuo oli viimeinen asia mikä tuli mieleeni. Juuri tuon takia kuormasta syöminen sukkaa.

Hiihaa soitto tuli jotta sohva on vihdoinkin saapunut! Kylläpä sitä tulikin odotettua lähemmäs 2 kk. Katsotaan jaksanko tänään jo hakea, taitaa jäädä huomiselle. Veli ja peräkärry apuun. Jospa lähtisi puis.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 11.08.2006 15:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin