Perjantai, plop.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Uusiopehmis

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Camilla kirjoitti:Kävin tekemässä ostotarjouksen yhdestä kämpästä.. nyt harmittaa ku en tajunnut tarjota enemmän. Se välittäjä varoitteli et joku varmasti ostaa sen täydellä hinnalla :(
Höpö höpö. Välittäjät vie perille kaikki tarjoukset jotka ylittää 90% pyyntihinnasta. Jos eivät hyväksy, voit aina tehdä uuden. Toi on just tollasta perusvälittäjäbullshittiä.
Rouva Pupu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pitää tännekin nyt tulla sanomaan, jotta olen saanut opiskelupaikan merkonomi linjalle jos vain otan sen vastaan; todennäköisesti.
OperaDuudson

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

minä en lähde matkalle maailman ympäri minä lähden TAMPEREELLE... tosin ihan eri harrastuksen takia kuin miitin,jo tänä iltana...tulkaa alkuasukkaat nykimään hihasta jos satutte vkonlopun aikana näkemään :P

onnea filolle :)
Viimeksi muokannut OperaDuudson, 11.08.2006 18:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja nexie »

Rouva Pupu kirjoitti:Pitää tännekin nyt tulla sanomaan, jotta olen saanut opiskelupaikan merkonomi linjalle jos vain otan sen vastaan; todennäköisesti.
Hyvähyvä, opiskelu kannattaa aina :cheer:
Don't Panic!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Rouva Pupu kirjoitti:Pitää tännekin nyt tulla sanomaan, jotta olen saanut opiskelupaikan merkonomi linjalle jos vain otan sen vastaan; todennäköisesti.
Hieno juttu rouva pupu!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Sannnu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Mulla on ehkä joku mahapöpö, kun heti syönnin jälkeen tulee yökkö olo ja masu pipiksi tai sitten eilinen lintsireissu tekee vielä kepposiaan. Tosiaan käytin eilen ammattiliiton edun ja käytiin ilmaisilla rannekkeilla kieppumassa Lintsillä....suklaapoppareiden ja sen pääalaspäinvempaimen jälkeen kävin rykimässä posliiniin...Joskus kakarana sitä pystyi keikkumaan ihan missä tahansa laitteessa ja vaikka kuinka monta kertaa...
OperaDuudson

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Sannnu kirjoitti:Mulla on ehkä joku mahapöpö, kun heti syönnin jälkeen tulee yökkö olo ja masu pipiksi tai sitten eilinen lintsireissu tekee vielä kepposiaan. Tosiaan käytin eilen ammattiliiton edun ja käytiin ilmaisilla rannekkeilla kieppumassa Lintsillä....suklaapoppareiden ja sen pääalaspäinvempaimen jälkeen kävin rykimässä posliiniin...Joskus kakarana sitä pystyi keikkumaan ihan missä tahansa laitteessa ja vaikka kuinka monta kertaa...
amatööri :P
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huh.. Tiskattu. Hirvee homma oli.. Seuraavaksi imurointi ja sit suih suih suihkuilemaan.. *antaa elämää tärkeämpiä tiedonantoja* Näläkäki olis jo, suihkun jälkeen sitten pinaattikeittoa. Kyllä mulle tässä vielä järjetön kiire tulee, sanonpahan vaan :?

Ja majoituksen tuossa äsken varmistin la-su yöksi hääpaikkakunnalla ja perkele oli sekin kallistunut sit 10€:lla siitä mitä ennakkoon arvioitiin. Kökkö. Ei joku haluis tulla mua hakeen tsadiin Järvelästä la-su välisenä yönä? Eihän se tekis ku vaivaset 190km mutkan ees-taas ajellessa :P
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

KisSandra kirjoitti:Ei joku haluis tulla mua hakeen tsadiin Järvelästä la-su välisenä yönä? Eihän se tekis ku vaivaset 190km mutkan ees-taas ajellessa :P
No voi hitsit!! Mulla asuu rakas serkku siellä, olisit muuten saanut majapaikan, mutta onpi mökillä viikonlopun!

(se majottaa mut tai kaverin aina :D)
The great club outshines the individual, always and forever.
safi

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja safi »

Mun pitäis siivota, mutta tässä mä vaan istua nakotan ja yritän viimeiseen asti vältellä välttämätöntä.

Maaseudulla asumisella on puolensa. Sain vasta eilen päähäni, että hiukset pitää värjätä. Soitto kampaajalleni, jonka tämä päivä oli jo täyteen buukattu. Hän lupasi kuitenkin laittaa värin päähäni vielä illalla varsinaisen työpäivän päätteeksi. Tämä jos mikä on hyvää palvelua ja onnistuu vain hyvin harvassa paikassa.
Tukka on nyt sitten taas täydellisen kiiltävä ja pikimusta. Yleensä olen vältellyt ihan mustaa väriä, mutta ruskettuneen ihon kanssa se ei näytä ollenkaan hassummalta, vaikka itse sanonkin.
Geetzu

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

safi kirjoitti:Yleensä olen vältellyt ihan mustaa väriä, mutta ruskettuneen ihon kanssa se ei näytä ollenkaan hassummalta, vaikka itse sanonkin.
Tod. Talvisin joutuu laittaa vaaleempaa sävyä päähän, ettei ihan lumikkiefektejä tuu...
Kampaajaa suositteli nowa tos aiemmin ja käväsinkin tänään. Tosin vaan vähän leikkelyä ja jotain raitapesua, sekamelskainen pää ja tykkään paljon.
Bliss

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

KisSandra kirjoitti: tsadiin Järvelästä
Rääh... pitäskö käydä vilkaisemassa entistä asuinpaikkaa :P
safi

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja safi »

Geetzu kirjoitti:
safi kirjoitti:Yleensä olen vältellyt ihan mustaa väriä, mutta ruskettuneen ihon kanssa se ei näytä ollenkaan hassummalta, vaikka itse sanonkin.
Tod. Talvisin joutuu laittaa vaaleempaa sävyä päähän, ettei ihan lumikkiefektejä tuu...
Niinpä. Ruskeanmustalla olen tähän päivään asti mennyt, just siitä syystä ettei se ole ihan niin kylmä ja kova sävy vaikkakin näytää melkein mustalta. Tää oikea musta jää kyllä kesäkäyttöön, harmi etten ole aijemmin uskaltautunut vaihtelemaan.
ninnithequeen

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

OperaDuudson kirjoitti:
Sannnu kirjoitti:Mulla on ehkä joku mahapöpö, kun heti syönnin jälkeen tulee yökkö olo ja masu pipiksi tai sitten eilinen lintsireissu tekee vielä kepposiaan. Tosiaan käytin eilen ammattiliiton edun ja käytiin ilmaisilla rannekkeilla kieppumassa Lintsillä....suklaapoppareiden ja sen pääalaspäinvempaimen jälkeen kävin rykimässä posliiniin...Joskus kakarana sitä pystyi keikkumaan ihan missä tahansa laitteessa ja vaikka kuinka monta kertaa...
amatööri :P
No siinä on meillä oikeen paraskin puhuja :D


Tallilta kotiuduttu. Hepalla oli höyryjä päästeltävänä, ja kyllä mentiin semmoset kiitolaukat että huh. Mä luulin ettei siitä läskipullasta lähde vauhtia - olin väärässä. Muutenkin reippaampi ratsastus kuin ennen, minä olin ihan hiestä märkä, hevonenkin vähän. Pesupaikalla taas normitappelu ja yritti perkele purrakin minua. Mammapa suuttui.

Elppa: mitä sä teet tiistaina klo 14 *räps räps*
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bliss kirjoitti:
KisSandra kirjoitti: tsadiin Järvelästä
Rääh... pitäskö käydä vilkaisemassa entistä asuinpaikkaa :P
Joo! :) Oisko sulla siellä joku, vanhemmat /ystäviä joita voisit lähtee morjenstaan ja lähtee sit takaspäin esmeex puolenyön tietämiä.. Vähänkö ois khuulia ;) *innostuu pelkästä ajatuksesta*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Elppa: mitä sä teet tiistaina klo 14 *räps räps*
Olen töissä. Pääsen klo 14.45 - 17 välisenä aikana, riippuen koska menen töihin. Kuis?
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

KisSandra kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
KisSandra kirjoitti: tsadiin Järvelästä
Rääh... pitäskö käydä vilkaisemassa entistä asuinpaikkaa :P
Joo! :) Oisko sulla siellä joku, vanhemmat /ystäviä joita voisit lähtee morjenstaan ja lähtee sit takaspäin esmeex puolenyön tietämiä.. Vähänkö ois khuulia ;) *innostuu pelkästä ajatuksesta*
Mulla ei valitettavasti oo siellä yhen ainutta tuttua, asuin siellä peräti puolivuotta.
ninnithequeen

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Elppa: mitä sä teet tiistaina klo 14 *räps räps*
Olen töissä. Pääsen klo 14.45 - 17 välisenä aikana, riippuen koska menen töihin. Kuis?
No mitäs luulet?

Varasin sen päivän ens viikosta nyt ainakin, loppuviikko on vähän auki. Mahd aikaisin olis kiva mennä? Otapa Möykyn omistajaan yhteyttä.
Tiikeriankka

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Voi vittu, että vituttaa jo toista päivää. Iski ihmiskontaktin puute. Minkäs teet, kun ei vaan osaa..
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bliss kirjoitti:Mulla ei valitettavasti oo siellä yhen ainutta tuttua, asuin siellä peräti puolivuotta.
Plääh.. sinne meni sekin loistava ajatus.. Lähen suihkuun.. Puoltoista tuntia lähtöön ja en oo vielä etes pakannu *käynnistää itkupotkuraivariaan*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
ninnithequeen

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tiikeriankka kirjoitti:Voi vittu, että vituttaa jo toista päivää. Iski ihmiskontaktin puute. Minkäs teet, kun ei vaan osaa..
Kuules nyt.

Sun näkönen nuorimies saa kaupungilta seuraa ihan koska tahansa. Rohkeasti vaan. Luulis, että naiset syö sut tai ainakin sun kädestä. Katso baarisuraa-ketju, jos uskaltautuisit Kityläisten kanssa johonkin?
ninnithequeen

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minun on muuten pakko ilmoittaa, että tyttäreni harjasi tänään Tixiä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Minun on muuten pakko ilmoittaa, että tyttäreni harjasi tänään Tixiä.
No hitsit! Eikös se Tix:n blondi nainen saanut mitään?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minun on muuten pakko ilmoittaa, että tyttäreni harjasi tänään Tixiä.
No hitsit! Eikös se Tix:n blondi nainen saanut mitään?
Hei, sen blondin nimi on Väinö...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai, plop.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minun on muuten pakko ilmoittaa, että tyttäreni harjasi tänään Tixiä.
No hitsit! Eikös se Tix:n blondi nainen saanut mitään?
Hei, sen blondin nimi on Väinö...
:rofl: Ai stana, mä sain oikeasti kunnon hörönaurut tosta. Onneksi on kohta päivä lopussa, mä alan väsymään. Pääsee kullan kaikkuun :h: (se on selvästi piristynyt!)
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin