Lyyrinen lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MadameDeMeloni

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Minäpä lähden töihin! Onneks on lyhyt päivä, kun en vaan osaa lähteä baarista ajoissa kotiin. Fiksuna tyttönä aloitin vesikuurin hyvinkin aikaisin. Alustin baarimikon iskemistä, tänään menen korjaamaan potin kotiin.

Tästä päivästä alkaa kahdeksan päivän työputki, jihaa.
Sinkkumatti

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Siis jos mulla ois saatanallinen kapula tällä hetkellä, niin joisin oluen. - Nö hö, mullahan on kaamee kapula, joten juon siis oluen.

Kuka kehveli keksi eilen sen tervasnapsin, mä kysyn vaan?
ninnithequeen

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Myö mennään sit sinne asunto-messuille tänään, jee!
millivanilli

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

AAAARGHT!!!!!!!! Isäni osaa välillä olla varsinkin ärsyttävä noiden yleistystensä kanssa. AAAAARGHT!!

Oli isi äsken kertomassa meille muka uudesta asiasta, nettipäiväkirjoista. Ennen kuin se ehti aloittaa kertomaan omaa versiotaan asiasta, sanoin hänelle, että satun itsekin kirjoittamaan sellaista. Lopputuloshan oli se, että ihmiset jotka eivät uskalla puolustaa itseään kirjoittavat blogeja, koska blogi ei väitä vastaan. :shock: Niin joo tai sitten se on terapiaa, että ihan kuin pitäisi olla jotenkin "pimeä" kirjoittaakseen.

Se, että blogin pitäminen voisi olla mukavaa ajanvietettä tai kurkistusikkuna omaan elämään ei tullut isille mieleenkään. Hullujen puuhaa.
ninnithequeen

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:Se, että blogin pitäminen voisi olla mukavaa ajanvietettä tai kurkistusikkuna omaan elämään ei tullut isille mieleenkään. Hullujen puuhaa.
Haha.

Mun isi lukee mun blogia, joten sinne ei ihan kaikkea uskalla kertoa, kuten avautua suuremmin seksielämästään :D

Mä veikkaan, ettei Geetzun vanhemmat lue Geetzun blogia :P
Sinkkumatti

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

TV 4 Ny!
millivanilli

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sinkkumatti kirjoitti:TV 4 Ny!
piti ihan juosta toiselle puolelle taloa katsomaan.. ihan huippu.
Geetzu

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Mä veikkaan, ettei Geetzun vanhemmat lue Geetzun blogia :P
Ei lue ei. Joskus ollut kyllä aiheesta juttua ja varsinkin faija ollut sitä mieltä, että tyttären nettijorinoiden selailu on pahemman puoleista tirkistelyä, eikä lainkaan edes kiinnostavaa. Faija on kyllä hyvä valehtelija, ei siinä mitään. Jotenkin vaan luotan, ettei kukaan halua tietää perheenjäsenestään niitä asioita, mitä joskus satun blogiini naputtamaan. ;)

Mutsi käväs joskus siskon olan takaa kitinässä ja tuumas, että "ihan kiva harrastus mut miks tuol on pyllykuvia esillä?" - se on aika nettivastanen tapaus, ei pelota niinq yhtään, että se täällä vakoilis aikuisia lapsosiaan... Muutenkin tietää meistä liikaa ja sulkee usein korviaan. :p

Mä jätän kyllä vastuun lukijalle. Toisaalta, voisinpa vaihtaa taas blogini osotetta varmuuden vuoks. x)
Sinkkumatti

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

millivanilli kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:TV 4 Ny!
piti ihan juosta toiselle puolelle taloa katsomaan.. ihan huippu.
Siis tulee ohjelma, jossa esitellään maailman parhaat mainokset. Kannaattaa tsekata koko ajan!

Vittu. ja ny se loppu. :cry:
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 12.08.2006 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Toisaalta, voisinpa vaihtaa taas blogini osotetta varmuuden vuoks. x)
Joo.

Mä en oo päässy aikoihin sun sivuille.
Uutta osotetta privana kiitos.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä muutin tähän asuntoon marraskuussa ja vielä löytyi yksi purkamaton jätesäkillinen vaatteita. Tosin vaan pieni pussi, mutta ihan sopivia ja käyttökelposia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
millivanilli

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sinkkumatti kirjoitti:Siis tulee ohjelma, jossa esitellään maailman parhaat mainokset. Kannaattaa tsekata koko ajan!
Aaa.. mä stiigasin sen voittajan mainoksen (siis se olutjuba). Mä olen nyt kuulema töissä, ja vanhempien makuuhuoneessa television katsominen ei ole sellaista mistä saisin palkkaa. Aika mälsää.
Geetzu

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Perkele, näin vaan Guinnessin mainoksen.

ninnithequeen kirjoitti:Mä en oo päässy aikoihin sun sivuille.
Miks et? Tai siis "päässy" verbi härös korvaan. :]
Emmä mitään viel vaihda, löytää sinne kuka löytää, itepähän päättävät mitä haluavat lukea ja mitä ei.
ninnithequeen

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Perkele, näin vaan Guinnessin mainoksen.

ninnithequeen kirjoitti:Mä en oo päässy aikoihin sun sivuille.
Miks et? Tai siis "päässy" verbi härös korvaan. :]
Emmä mitään viel vaihda, löytää sinne kuka löytää, itepähän päättävät mitä haluavat lukea ja mitä ei.
Siis se vanha osote ei toimi mulla.
bedlam

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ihminen on suihkussa.
Minä olen tässä.
Kohta hän on tässä.
Ja minä suihkussa.
Kahvia.
Lauantai.
Huomenta.
Ja hei.
Ja iloinen hei.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

[quote="bedlam"][/quote]

Se sun hani on sun luona nyt vai? :h: IhQa *kade* Kyllä sun nyt jo jotain pitäis meille hänestä kertoa enemmän, hopi hopi! *on utelias*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Sinkkumatti

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ninnithequeen kirjoitti:Siis se vanha osote ei toimi mulla.
Sie oot kyllä todellinen blondi. Katohan siihen Geen postauksen alareunaan. WWW. Soittaakos siellä tuulitunnelissa mitään kelloja?
ninnithequeen

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Siis se vanha osote ei toimi mulla.
Sie oot kyllä todellinen blondi. Katohan siihen Geen postauksen alareunaan. WWW. Soittaakos siellä tuulitunnelissa mitään kelloja?
Juu, mie oon pölvästi.
Ei se aina tuossa se osoite ole ollut, joten en tajunnut edes katsoa.

*hävettää*

Edellinen osoite oli linkitettynä miun omille sivuille, ja muistin sen ulkoa, joten sitä yritin aina käyttää sen enemmän kyselemättä tai katsomatta...Tyhmä ko tyhmä.
Geetzu

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninni :D (ei se siinä tosiaan aina ole ja näköjään vanhoilla sivuilla ei enää siirtoakaan)

Pitkästä aikaa suostun lähtemään kirppikselle, seurana pari ihan hullua äitiä, jotka jostain syystä kahmivat kakaroilleen aina kaikkea turhaa kojuista. En ymmärrä mihin se roju tungetaan pienissä kodeissaan mut lähdetään nyt kantoavuks... Haluisin löytää lehmätavaraa jostain. Vink vink hietsulaiset, nyt lehmää esille! Lehmä tulee katsastaa markkinat!
Sinkkumatti

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SAAATANAN RYSSÄT! MENKÄÄ NYT VITTU JO SAMMUTTAMAAN SE METTÄPALONNE. TÄÄLLÄ ON IHAN HELVETIN KARMEA KRÄÄSÄ!
ninnithequeen

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Pitkästä aikaa suostun lähtemään kirppikselle, seurana pari ihan hullua äitiä, jotka jostain syystä kahmivat kakaroilleen aina kaikkea turhaa kojuista. !
Mun anoppi ostaa joka kirppikseltä kymmenellä sentillä karmeimmat nukkaiset teletappipaidat mitä vaan olla ja voi. Ei niitä kehtaa muksun päälle laittaa. Piilotan ne aina tytön vaatekaapin perimmäisiin nurkkiin, mutta silti ukko ne löytää ja pukee ja mua hävettää...Mut ei voi sanoo ei :roll:
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti: TÄÄLLÄ ON IHAN HELVETIN KARMEA KRÄÄSÄ!
On todellakin. Päätä alkoi särkeä ja huono olo. Aiempina päivinä ei tullut mitään tuollaisia oireita, eli tänään taitaa olla pahempana tuo kärtsä.
Sinkkumatti

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:On todellakin. Päätä alkoi särkeä ja huono olo. .

Ai siitäkö taa päänsärky ja vapina johtuukin. No hyvä. Mä jo luulin että mulla on dagen efter.
Sinkkumatti

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Jesh! Etelä-Haagaan on avattu uus karvakäsimesta. Intialaista, kebabeja, pastaa ja pizzaa kotiinkuljetuksella. Tänään on mässypäivä! Mulle heti monta annosta tänne!
isohaara

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Oon kuulemma otellut turkkilaista sylipainia satakiloisen karvaisen kaverin kanssa öljytyin vartaloin alasti. Aamulla heräsin siihen kun kämppis heittää mua lauantain Aamulehdellä ja haukkuu siaksi. Lakanatkin on veressä.
...Olikohan petollista boolia.

No mutta, nyt töihin ja illalla seuraavaan saunailtaan.
Vastaa Viestiin