Lyyrinen lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:

Kuka kehveli keksi eilen sen tervasnapsin, mä kysyn vaan?

En se ainakaan minä ollut...


Huomenta, hengissä ja täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Ei edes krapulaa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ja taas tuli kiire.. (yllätys, yllätys)

Nyt todistamaan ystävän rouvautumista :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Turbohaltija

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lyriikkaa sittenkin. Lyriikka, here I come!
Sinkkumatti

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:En se ainakaan minä ollut...
Olitpas! Sinä senkin ... . . prätkäsussu!

Suurkiitokset muuten eilisestä isäntäväelle. Oli vallan lystiä ja erinomaista ruokaa. Se Halloumi oli ihan järjettömän hyvää. :h:

Jouduin taasen tekemään raukkamaisen "taksilla äkkiä nukkumaan" -pakenemisen kesken illan. Oli meinaan tämä jannu melkoisen soosissa. Reppukin tais jäädä narikkaan..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Oon kuulemma otellut turkkilaista sylipainia satakiloisen karvaisen kaverin kanssa öljytyin vartaloin alasti. Aamulla heräsin siihen kun kämppis heittää mua lauantain Aamulehdellä ja haukkuu siaksi. Lakanatkin on veressä.
Se on hyvä, että joku jatkaa suvun perinteitä, kun mä olen jo vanha, raihnas ja raitistunut. Nyt pitää kyllä sanoa että:
:pics:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Kas terve vanha kitykansa
jok' vatvoo täällä vaivojansa
ma taasen saavun joukkoon tummaan
ja törmään ilmiöön ei niin kummaan:
ei täällä mikään ole muuttunut
Gattaca vain pingviineille suuttunut.
SikaMika

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Voihan peräpukama!

Piti lähteä salille, mutta on aivan pakko nähdä O.P:n finaaliriuhtaisut tuolla hurrein maassa. Sali menee taas kerran kiinni jo viideltä, joten joudun korvaamaan laiskat treenit pienellä pyörälenkillä. Ei kai se haittaa, siis muita kuin Mustamulkkua?

Suomen ja Unkarin välisen tunnin aikaeron aiheuttama jetlag alkaa hieman helpottamaan. Olotila sallii jo asunnolta poistumisen kauppaa pidemmälle vaikka ajatukset ovatkin vielä hieman katkonaisia. Olisi ihan hyvää aikaa opiskella, mutta kun en kykene oikein muistamaan mitä ajattelin minuutti sitten, taitaa pänttääminen olla aika turhaa.

Kokeillaan nyt sitten sitä urheilua. Koti-ilta oli tarkoitus viettää, mutta pelkkä ajatuskin moisesta hieman etoo. Tylsää...
SikaMika

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sinkkumatti kirjoitti:
Lilo kirjoitti:En se ainakaan minä ollut...
Olitpas! Sinä senkin ... . . prätkäsussu!
Miksi menit muuttamaan sanan "narttu" sanaksi "prätkäsussu"?
slam

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Pika morjestus, koska kirjasto suljetaan kohta. Oli nautinto nostaa myötätuuleen eturengas ilmaan ja liikuttaa vartaloa hieman edes takaisin pysyäkseni tasapainossa seisaallani...

Spedetin myös yhtä koroketta. Huomenna voisi mennä aikaisin aamusta spedettään ja nyt uimaan kohta. :)
millivanilli

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Nyt alkaa tuntua aikainen herätys. Onneksi enää 1,5h töitä ja sitten saan laittaa aivot off-tilaan.
huima

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti:Miksi menit muuttamaan sanan "narttu" sanaksi "prätkäsussu"?
Koska Lilo tykkää että jotain isoa ja kovaa pärisee sen jalkojen välissä, mutta ....


Eikun joo. Miksi siinä luki prätkäsussu?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hyvä kun vastapäinenen kerrostalo näkyy tässä savussa. Kiitti velivenäläinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sanctus

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Tänään, kohmelosta kärsimisen ohella, asennan Linux Ubuntun. Se on kuulemma jouheva.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olipas mahtava se OPn viimeinen leiskautus, harmi kun mies ei pysynyt ringissä.

No hopea tuossa seurassa ei ole heikko saavutus.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustanikki

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Sinkkumatti kirjoitti:SAAATANAN RYSSÄT! MENKÄÄ NYT VITTU JO SAMMUTTAMAAN SE METTÄPALONNE. TÄÄLLÄ ON IHAN HELVETIN KARMEA KRÄÄSÄ!
Sota on syttynyt. Venäjä aloittaa biologisella sodankäynnillä pehmittämisen. Kohta tulee noottia, poliittinen kriisi ja "Suomen puolelta" ammutaan Venäjälle. Sotaa ei kukaan huomaa, koska
a) Suomessa ei ole öljyä
b) Libanon on mediaseksikäs
millivanilli

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kohta tulee noutaja. Kauppaan ja alkoon.. mä varmaan sammun ensimmäisen punkkulasillisen jälkeen. Täytyy kokeilla sammua ulos, sais samalla väriä.
Sinkkumatti

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

SikaMika kirjoitti:Miksi menit muuttamaan sanan "narttu" sanaksi "prätkäsussu"?
Siksi että humalaiset aivoni muistivat eilisen prätkäaiheisen piikittelyn Lilolle. Narttuhan Lilo joka tapauksessa jo muutenkin on. Nyt se vaan on narttu prätkäsussu.
segma

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja segma »

Sinkkumatti kirjoitti:SAAATANAN RYSSÄT! MENKÄÄ NYT VITTU JO SAMMUTTAMAAN SE METTÄPALONNE. TÄÄLLÄ ON IHAN HELVETIN KARMEA KRÄÄSÄ!
Hajottaako? Tuntuuko pahalta kun ETELÄISELLÄ PALLONPUOLISKOLLA on huolia? Eihän se savukaan ketään oikeasti kiinnostanut ennen kuin ylsi Helsinkiin saakka.
huima

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Väsyttää edelleen. On nälkä.

Ja West Wing on edelleen loistava. Seasonissa 4 mennään ja tarinat ovat edelleen monipuolisen kiehtovia. Seasonit 5 ja 6 ovat kuulema huonompia, joten nautin niin kauan kuin kestää.
MadameDeMeloni

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Fiilis mitä mahtavin! Valmistaudun iltaan löhöilemällä vielä hetken sohvalla, sitten lähden laittamaan jalalla koreasti! Rytmi veressä! :ohyeah:
Rouva Pupu

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lauantai ilta menee rattoisasti molempien potiessa flunssaa ja miehen opettaessa helpoista helpoimpaa matematiikkaa, jota minä en tietenkään tajua, varsinkaan "kepulakonsteja". On se kumma kun pitää laskea tietyn kaavan mukaan, vaikka itselle jokin muunlainen kaava olisi helpompi, vastaus toki oikea.
Kumpikaan ei silti ole repinyt toisiltaan silmiä päästä, ei huolta.

Päätimme myös yhteistuumin vatvottuamme syvällisesti ja tarkkaan vaihtoehdot ja kauhuskenaariot (työvoimatoisto raatelee, pilkkoo ja syö suihinsa), että opiskelen iltalukiossa valkoisen lakin enkä ota vastaan merkonomi linjalta paikkaa. Plussat kertakaikkiaan olivat liian suuria tulevaisuuden ja nykyhetken kannalta verrattuna toiseen vaihtoehtoon.
millivanilli

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Aaah, viini ja seurava ovat erinomaisia. Kohta grilllataan ja herkutellaan.

Tänään on ollut aivan ihanaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elämä hymyilee. Kaalikeitto oli mahtavaa, kohta saunaan miettimään kylmiä ajatuksia ja iskostamaan itseensä tervan tuoksua. Ehkäpä saunan jälkeen voisi ottaa vaikka hitusen maukasta, erityisen kanervaista elämänvettä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Jonkun verran vituttaa. Kiva ku exä haukkuu nykystä naistani huoraks jne. Ei perkele.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sinkkumatti kirjoitti:

Narttuhan Lilo joka tapauksessa jo muutenkin on.

Vihdoinkin tunnustusta. :h:
Nyt se vaan on narttu prätkätussu.


:shock:

Tarvittiin vain noin 1000 kuutiota sulattamaan jalkojeni väli.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin