Lyyrinen lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Taidan ryhtyä runoilijaksi, kirjoittaa joskus värssyn tai kaksi, jospa sitten kävisi parempi flaksi!

Mitä sinulle nyt kuuluukin, sano se runoillen!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Edith

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Jos löytäisin tien unitukkuun,
voisin kohta mennä nukkuun.
Nyt ei taida maksaa vaivaa,
voin tässä vielä napaa kaivaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Taisi tulla suorituspaineita:
suosittelen käyttämään aineita,
kunnollisia tajunnanlaajentimia
- varsinaisia runosuonen pullistimia.
Viimeksi muokannut aasi, 12.08.2006 8:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
prosessi

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Turha aineita tähän on käyttää,
lopputulos silloin huonolta näyttää.
Parempi kirjoittaa vain selvin päin,
tai kone sulkea hiljaa... ...näin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jos ei aineilla, niin mielen laineilla;
anna ajatuksesi liitää, mielikuvituksesi kiitää:
selvitä syvimmät tuntosi,
paljasta arimmat pelkosi,
kauniina sanoina,
pieninä runoina.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
huima

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

lovee,
piukkaa povee,
jees poks -
guumaa energyy.

:h: :h: :h:
nokkaelain

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Synkkä synkka.
Menen nyt.
millivanilli

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tähän aikaan yöstä ei pysty vääntää runoa.

Näin taas painajaisia, enkä pystynyt enää nukkua. Hieno juttu. Onneksi enää vajaa 5h siihen, että pitäisi olla töissä.
Uusiopehmis

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Millo on villi vaiks leikkii kilttii,
parempi maata ja syödä mangopilttii.

-Slam
ninnithequeen

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onpa kivaa herätä klo 7 lauantai-aamuna.
No saapahan rauhassa juoda aamukahvin kun muu perhe nukkuu, ja nukkukoon vaikka kuin pitkään kun on lomaa.

Mä näin ihan sairasta unta. Ensin olin vankilassa. En tosiaan muista miksi. Jotain siellä kuitenkin tapahtui, ja pääsin parin muun vangin (olivat miehiä) kanssa karkuun. Ovissa oli magneettitaulut, joissa magneettinumeroilla sellin vankimäärä ilmoitettuna. Ovelana vaihdoin numeron 6 numeroon 2.
Äkkiä olimmekin minun syntymäpäivilläni, joissa meuhkasin siitä, että mieheni oli ostanut minulle syntymäpäivälahjaksi lastenelokuva-videon, ja itse lehdestä leikattavat pelikortit :shock:
Seuraavaksi olimmekin Soukan ostarilla skiniporukassa, ja jostain käsittämättömästä syystä yksi heistä (hyvä kaverini oikeassa elämässä) alkoi heitellä minua tyhjillä litran kaljapulloilla. Menin kotiini karkuun - asuimme siinä missä entinen baarimme sijaitsee - ja koko saakutin skinilauma tuli perässä, ja alkoi ryystämään viinaa baaritiskillä. Minä raivosin että alkakaa vetää, tämä on nykyään meidän kotimme!
Sitten tulivat poliisit. Koko revohka lähti lipettiin, minä mukaan lukien, olinhan juuri karannut vankilasta. Juoksin lähistölle enoni pihalle (asuu oikeastikin siellä) ja skinit seurasivat. Alkoivat hakata minua ja mie huusin että mitä mä teille olen muka tehnyt? Mieheni yritti tulla väliin, ja puri yhtä pojista niskaan. Sitten käskin hänen juosta, ettei saisi todella pahasti pataansa. Muistan ajatelleeni, että ei perkele, meidän on pakko muuttaa, noi pojat hajottaa kuitenkin meidän ikkunat ja tekee pahaa kissoille. Äkkiä minulla oli tytär sylissäni, ja joku skineistä hakkasi mua nyrkillä päähän. Vahingossa hän osui tyttäreeni, ja sanoi sori. Minä huusin poliisia ja heräsin.

Vittu mä oon ihan sekopää

:shock: :shock: :shock:
millivanilli

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Eka tpk!

Jos tänään tekisin sellaisen 9h rupeaman, ja sitten heittäydyn hemmoteltavaksi.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huomenta!

Perille on päästy tsadiin. Täällä nyt sitten vaikuttelen torstai-iltaan asti.. Tänään ohjelmassa häihin meno Järvelään ja huomenna sieltä päks, sitten onkin suunnitelmat kovin avonaiset sen jälkeisinä aikoina ennen kotiin paluuta. Junassa en saanut unta ennen kuin aamulla ehkä 05:30 ja herätä pitikin sitten 6:40. Huizaa, tänään saa jännätä iskeekö häissä nukku-ukko ennen aikojaan :? Ei taida olla enää tässä vaiheessa parin tunnin tirsoista mtn hyötyä myöhemmän jaksamisen kannalta, tai hmm.. ehkä sittenkin, sen verran juuri ehtisi tässä oikaista ennen kuin lähtöön pitää alkaa valmistautuman.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Taiteilijaelämä kuluttaa;
suuta kuivaa, päätä särkee, nukuttaa.

Omituista, näin melkein painajaista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
huima

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Taidan mennä takaisin koisimaan vielä.

Miksei mun anneta nukkua rauhassa!
Turbohaltija

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

huima kirjoitti:Taidan mennä takaisin koisimaan vielä.

Miksei mun anneta nukkua rauhassa!
Samat sanat. Mä en saa nukkua, kun pitäisi lähteä kirpputorille ja kauppaan. Koskaan ei saa olla väsynyt, vaan aina pitää olla valmiina toteuttamaan toisten toiveita. Tekis mieli vetää perseet. :maanantai:
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Saz »

Onpas järkyttävä tuo savu tänään! Olisi kioskilla käydessä tarvinnut melkein hengityssuojainta. Hyi.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

En sitten alkanut nukkumaan. Väsyttää. Enää ei kerkee..

Tänne pitäis saada uuseja hymiöisiä, sellanen kuka haukotelee ja sit sellanen kuka syöpöttelee, ainakin, muitakin varmaan puuttuu /vois lisäillä
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
RuNkkuTonttu

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Se hullu nainen on yrittänyt soittaa minulle tänä aamuna seitsemän kertaa. En viitsinyt vastata, koska ensimmäinen puhelu tuli seitsemän aikoihin. Joka kerta, kun en vastanut se oli jättänyt viestin vastaajaan. Vielä en ole uskaltanut kuunnella niitä. Uskaltaakohan tästä edes ulos lähteä tänään?
ninnithequeen

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Se hullu nainen on yrittänyt soittaa minulle tänä aamuna seitsemän kertaa. En viitsinyt vastata, koska ensimmäinen puhelu tuli seitsemän aikoihin. Joka kerta, kun en vastanut se oli jättänyt viestin vastaajaan. Vielä en ole uskaltanut kuunnella niitä. Uskaltaakohan tästä edes ulos lähteä tänään?
Tee selväks sille ettei sinuu kiinnosta. Uhkaa vaikka lähestymiskiellolla. Vaihda numero salaiseksi.

Vai oliks tää joku ihastus ja sinuu jännittää :D
Geetzu

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Saz kirjoitti:Onpas järkyttävä tuo savu tänään! Olisi kioskilla käydessä tarvinnut melkein hengityssuojainta. Hyi.
Kirosin just tos herätessä auki jäänyttä ikkunaa, mieletön hedari päällä ihan naps. VITTU LOPPUIS JO! VENÄJÄ PALA JO POIS KOKONAAN!

Menin kilttinä tyttönä sänkyyn melkein jo puolilta öin. Nukahdin vasta neljältä. Peiton alla itsekseni, vähän seurassakin... Liian fiksussa. Kirotut Sudokut, taidan hankkiutua eroon tästä riippuvuudesta ennen kuin se menee muidenkin kuin uniasoiden edelle. Huoh.

*väsy*
RuNkkuTonttu

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

ninnithequeen kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Se hullu nainen on yrittänyt soittaa minulle tänä aamuna seitsemän kertaa. En viitsinyt vastata, koska ensimmäinen puhelu tuli seitsemän aikoihin. Joka kerta, kun en vastanut se oli jättänyt viestin vastaajaan. Vielä en ole uskaltanut kuunnella niitä. Uskaltaakohan tästä edes ulos lähteä tänään?
Tee selväks sille ettei sinuu kiinnosta. Uhkaa vaikka lähestymiskiellolla. Vaihda numero salaiseksi.

Vai oliks tää joku ihastus ja sinuu jännittää :D
Eipäs nyt liioitella.

Olen sanonut, etten ole kiinnostunut hänestä muutakuin siinä mielessä ja hän on ymmärtänyt. Pikkusiideripäissään hän varmaan alkoi olemaan Ankan tarpeessa. Tällä kertaa en kuitenkaan jaksanut siihen ryhtyä.

Pitäisi kai seuloa sen numero, ettei mahdolliset Ankanvonkaus puhelut yllättäisi väärällä hetkellä.
ninnithequeen

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Joo, aamulla oli ihanan raikasta, mut nyt on taas niin savustettu olo et voi perse.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Vesi virkistää
Ulkoa ja sisältä
Juon vähän lisää
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Geetzu

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sataispa vettä
Karkottais hajut pois
Voi että!
Oispa niin ois!

Mä tartten kahvia ja tupakkaa, vähän eilyyrista musiikkia ja sit palaan paikalleni. 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lyyrinen lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en ole vieläkään kerännyt kirppiskamoja kasaan :D

Mä olen ihanan reipas, kohta mä varmaan jo aloitan talvivaatelaatikon pläräämissen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin