Supersunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No olipas taas henkien taistelua tuo treeneihin lähtö. Kävimme pari tuntia sitten kaverini MikaSikan kanssa seuraavanlaisen keskustelun:

MikaSika: lähdetääs sitten salille
SikaMika: en mä jaksaisi. Väsyttää, ja sieltä tulee yleisurheiluakin telkkarista
MS: noin sä sanoit eilen ja toissapäivänäkin.
SM: joojoo, mutta jos mä menisin sitten huomenna...
MS: VITUN LÄSKIPERSE VÄSSYKKÄ! ET SÄ KYNÄNISKA MENE MINNEKÄÄN HUOMENNAKAAN, JOS ET MENE NYT! ETKÄ SAA MITÄÄN MUUTAKAAN KOSKAAN AIKAISEKSI!! TAJUATKO, PAHVIAIVO??!!
SM: no okei, mä meen...*vikisee*

Kuten aina, kun sitten saa roudattua hanurinsa salille, itse treeni kulkee normaalin kurinalaisesti ja tiukasti. Niin myös tänään, nyt on reipas olo. Sama homma aina pidemmän tauon jälkeen, ja silti mitään ei tunnu oppivan! Muutamat treenit vaan vätystelemättä alle ja katso, kone on taas käynnissä eikä sitä pysäytä (juuri) mikään.
Kävin ostamassa salilta tullessani kaapin täyteen maitorahkaa ja salaattiaineksia, paskan syöminen loppui NYT! *kone käynnistyy*
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Raahasin miehen mukaan tallille. Käytiin yhdessä ratsastamassa, mä uitin Touhoa, mies kahlaili Hannan kanssa. Se on hassu kun se miettii aina niin analyyttisesti kaikkia juttuja, niinkuin nyt ratsastusta :D

Mä sitä heppamiittiä vieläkin haaveilen järjestäväni, saa nähdä saako koskaan aikaiseksi...

Kesäloma alkaa ensi viikolla!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tsiises! Sain tänään (taas) töissä migreenin. On se kiva ajella autoa kun etsii koko ajan paikkaa, mihin oksentaa ja näkö lähtee.. Onneks se lähti pois kun nukuin 3tuntia ja otin lääkettä.

Eilen oli ihku ilta Suomenlinnassa. Toi kesäheila on kyl kiva. En tajuu miksen oo aiemin tajunnut hankkia tommosta..
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Georgina kirjoitti:
Mä sitä heppamiittiä vieläkin haaveilen järjestäväni, saa nähdä saako koskaan aikaiseksi...

JOOOO!!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Camilla kirjoitti:
Georgina kirjoitti: Mä sitä heppamiittiä vieläkin haaveilen järjestäväni, saa nähdä saako koskaan aikaiseksi...
JOOOO!!
Meillä olis ne huiput tilat ja kaikki... Aika moni on joskus ollut kiinnostunut. Ja musta on aina kerta toisensa jälkeen hauskaa kun ne niiiiiiIIIINN itsevarmana paikalle saapuneet miehet huomaa että eihän tämä perkele olekaan ihan niin helppoa kuin länkkäreissä x)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

No niinhän siinä siitten kävi, että alkoi tuossa niin pali pilikityttämmään jotta oli pakompi ottaa puolentoistatunnin tirsaukset, ois helposti voinu koisaa pidempäänkin mutta revin itteni väkisin pystyyn tuon ajan jälkeen, toiveissani saada ensiyönä uni ennen aamunkoita..

Juuri söin saarioisten jauhelihakengänpohjallisen nälkää pitämään, tänään ei vain kykene mikron käynnistämistä suurempiin saavutuksiin ruoankaan valmistuksenkaan suhteen. Kattelen toisella silmällä tässä tuota Billy Elliottia, ihan kattomisen kestävä tarinahan tuo tuntuu olevan..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Edith

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Voi vittu. Näin aamutuimaan ois hyvin voinut lähteä vielä kuntosalillekin, mutta nyt kun tiskasin ja laitoin pyykit koneeseen, niin enhän mä ehdi sinne, kun pitää oottaa, että saa pyykit uloskin tuolta.

Sinkkuuden paskin puoli on ehdottomasti se, ettei ole aamulla ketään ottamassa minua rajusti ja kaikin voimin irti sängystä. Huomenna olis pakko päästä jalkeille ajoissa ja saada siivottuakin. Tiistaina tulee mun kotiini fyysikko. Tyttöfyysikko ihan jopa. Fyysikko, äiti, vaimo ja kodinhoitaja samassa persoonassa. Enkä mä oo mitään noista. Kiva tyttö, mutta tuhahtelee niin varmasti, jos täällä ei ole siivottu ja leivottu kahta vuorokautta yhteen menoon ennen sen tuloa. Mutta shakkia lupasi.

Ja Elokuva-arkistossa menis Punaisen lipun alla. Ja siel on se uus kiharahiuksinen lippujenrepijäpoikakin. Mut en mä ehdi sinnekään eikä oikein ois rahaakaan kahtena peräkkäisenä päivänä siellä hyppiä. Paska elämä.
SikaMika

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Edith kirjoitti:
Sinkkuuden paskin puoli on ehdottomasti se, ettei ole aamulla ketään ottamassa minua rajusti ja kaikin voimin irti sängystä.
Irti sängystä?

Laittaisin tuon käyvempään muotoon:
"Sinkkuuden paskin puoli on ehdottomasti se, ettei ole aamulla ketään ottamassa minua rajusti ja kaikin voimin sängyssä". Ja turha alkaa irvistelemään, puolihomot: 130%!

Tuli venyteltyä jalat (kaikki kolme), käytyä suihkussa, otettua pyykit koneesta (ne voi jättää sinne treenin ajaksi, ainakin jos omistaa oman pesukoneen, Edith) ja syötyä. Urheilut on urheiltu sekä televisiossa että sen ulkopuolella, ja koska olette tänään todella kuollutta virtuaaliseuraa, voin senkin puolesta hyvällä syyllä alkaa tavaamaan ohjelmointikirjaani. Eli en mene Tavastialle enkä pyöräilemään, Mustaperse.
safi

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja safi »

Jopas oli taas kaikinpuolin onnistunut viikonloppu. Helsingin yöelämä tuli koettua ja porukkaa oli liikenteessä kuin pipoa. Tuli piipahdettua aika monessa paikassa, joista mieleen jäi erityisesti Zetor, eikä kyllä mitenkään positiivisessa hengessä. Hyi helvetti mikä junttila, huonosti pukeutuneita ihmisiä tuhannen tuiskeessa ja niin paskaset pöydät, ettei niissä kovin kauaa viitsynyt istuskella. Poke joku ihme nipottaja paskamaha. Yhdet juotiin siellä ja sitten pikainen poistuminen. Ei kiitos koskaan enää sinne, yöks! Rocksissa tuli sitten vietettyäkin paljon enemmän aikaa, ensin terassilla ja sitten alakerrassa tanssahdellen. Kaikenlaista hiihtäjää sielläkin oli ja joku tuhannen tuiskeessa ollut vanha harppu (en minä) päätti järjestää muille juhlijoille ohjelmaa strippaamalla ja lähes naimalla pienellä lavalla tiiliseinää vasten. Noh eipä siinä mitään jokainen tavallaan ja paikalla olevat miehet kyllä tuntuivat silminnähden nauttivan ilmaisesta esityksestä...
silsakenraali™

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tunnustan, että kehtaisin kertoa isälleni mitä viikonloppuna olen touhunnut. On niin kiltti ja kunnollinen olo että. Yhden terassioluen toki kävin tänään hörppimässä.

Saas nähdä onko viime viikon projekti vielä käynnissä töissä... ja kiva kuulla mitä kolleegat ovat viikonloppuna saaneet aikaan.

Nyt meen hakemaan tosta lähimäkkäristä kanasalaatin ja tuplan, loppui katsokaas reseptit kesken - kaikki kolme.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kun en saa ketää houkuteltua paheen tielle niin vietän tämänkin illan kirja kourassa näkkileipää mutustellen. Tämä krapulaton elämä alkaa tuntumaan aikas hyvältää, jatkuu siis.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
Sinkkuuden paskin puoli on ehdottomasti se, ettei ole aamulla ketään ottamassa minua rajusti ja kaikin voimin irti sängystä.
Alat sä oleen? Tokihan mä ottaisin sut rajusti aamuisin, jotta päästäisiin pelaamaan! :shakki: :wink:
Dumari

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Herne Unkarista! Kone laskeutui öpaut tunti sitten. Kesän parhaimmasta festarista ei jäänyt mitään epäilystä. Tonavassa sijaitseva saari oli kyllä Euroopan parhaimpia keksintöjä missä pitää pileet :D
Väsy on kyllä aika kova, täytyypi nukkua sata tuntia samantein.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ihana päivä. Ihana viikonloppu.

Elämä on. :h:
silsakenraali™

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

-Superior- kirjoitti:Ihana päivä. Ihana viikonloppu.

Elämä on. :h:
Kerro toki, hyvä mieli voi tarttua!
Edith

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Alat sä oleen? Tokihan mä ottaisin sut rajusti aamuisin, jotta päästäisiin pelaamaan! :shakki: :wink:
Pitäiskö kokeilla joku aamu puhelinshakkia? Soittaisit ja herättäisit mut silleen rajusti ja miehekkään päättäväisesti..?
Sinkkumatti

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

silsakenraali™ kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Ihana päivä. Ihana viikonloppu.

Elämä on. :h:
Kerro toki, hyvä mieli voi tarttua!
Et muuten kerro. Sä lupasit!

Ps. sun pikkumustat jäi tänne...
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Voi hyvä jumala ja pari muuta jätkää.. Erehtykö kukaan muu äsken katsoon subilta ohjelman isin pikkuenkelit? Voi ziisus mikä "enkeli" siinä esiteltiinkään. Ihan epätodellisen oloinen juttu mutta mitä ilmeisimminkin siltikin totta.

Puolen tunnin päästä alkaa elokuva unelmien sielunmessu, sen vois (taas) katsoa tillotella. Olispa täällä joku jonka kainaloon vois käpertyä leffaa kattomaan, nyt vois olla tarvetta sellaselle. Halipula!

Ja hiirikin irtisanoitui tehtävistään, kerpele, mä oon niin huono tän läppärin sisäänrakennetun "hiiren" kanssa..
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
AarneAnkka

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Palattu Turusta. Isi ja äitipuoli porskuttaa. Pääsin myös eroon vanhasta mustesuihkutulostimestani kun äitipuoleni tyttären mies (onko se nyt sitten... lankopuoli?) otti sen ilolla vastaan koululle käyttöön.

Näiden kahden viimeksi mainitun lapsi oli kovin känisevällä tuulella tänään. No, ei jaksanut ärsyttää kun safka oli ihan viimeisen päälle hyvää.
Turbohaltija

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
Pitäiskö kokeilla joku aamu puhelinshakkia? Soittaisit ja herättäisit mut silleen rajusti ja miehekkään päättäväisesti..?
Kuulostaa hyvältä! Mulla on usein aamulla sellainen fiilis, että haluan laittaa lähetin c4:ään ja ratsun f3:een!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Unelmien sielunmessu, parhautta!
Jared Leto, lääh...
Ja tää biisi ei lähe päästä ainakaan viikkoon.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ihana päivä! Nyt väsyttää kunnolla... Eilen illalla väännettiin voileipiä täksi päiväksi iiiiiso pino ja laitettiin kaikki tavarat valmiiksi. Tänään puoli seitsemältä ylös keittämään kahvia termareihin ja liikkeelle. Olimme serkkuni ja hänen kaverinsa omistaman koirakoulun järjestämässä tapahtumassa Helsingin Vinttikoirakerhon radalla. Helvetillinen tuuli, kaikki sai sitoa kunnolla kiinni ettei tuuli vienyt ja osallistujia oli odotettua reilusti enemmän. Eli juoksua koko päivä... Puolitoista tuntia sitten tultiin kotiin. Tällä hetkellä outo olo kun ei tarvitse sinkoilla mihinkään suuntaan...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tilauksessa olisi reilusti kakkaa niskaan taivaalta kun jo pari päivää ollut hyvä fiilis, kohta tilaan tottuu ja seurauksena liian korkealta tippuminen ensimmäisen vastoinkäymisen kohdatessa.

Pessimistin elämää ja arkea.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Kuulostaa hyvältä! Mulla on usein aamulla sellainen fiilis, että haluan laittaa lähetin c4:ään ja ratsun f3:een!
Sä tiedät, mitä mieltä kielenhuoltajat on laittaa-verbin tuollaisesta käytöstä :p:

Päätin, että huomisaamulla herätyskelloni soikoon 11.30. Tulee kyllä tuskaa päivästä, jos tuota pystyn noudattamaan. Mikähän olisi neljältä heränneelle sopiva aikaisin aika edes yrittää nukahtamista? Siis silleen, et nukkuis kunnolla eikä puolentoista tunnin päiväunia.
SikaMika

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lapitii kirjoitti:Unelmien sielunmessu, parhautta!
Jennifer Connelly, lääh...
Ja tää biisi ei lähe päästä ainakaan viikkoon.
Todellakin!

Loistava leffa. Mietin hetken, katsoisinko vain puoliksi näkemäni Gangs of New Yorkin vaiko muutamaan otteeseen katsotun Tämän. Jennifer ratkaisi... :wink:

Huomenna vapaapäivä, koetan herätä "aikaisin" ja opiskella. Öitä, rapahaitarit!
Vastaa Viestiin