Supersunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
AarneAnkka

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sinkkumatti kirjoitti:Hei onks kellään näitä?
http://tinyurl.com/gr8fy
Asiaan vain löyhästi liittyen, näin Corkissa HMV-liikkeessä tuon kokonaisena DVD box settinä. NetAnttilasta sitä ei kuitenkaan näytä löytyvän. Hrm.
ninnithequeen

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:Siis hukkasit kotisikin? Missäs tenava on? Asuntomessujen lapsiparkissa?
Joo hups, sinne se jäikin :roll:

Juuei, muksu on anopilla ja kännykkäki löyty, se jäi miehen veljelle illanistujaisten jälkeen...

Nyt hakemaan kameraa Nuutilta ja sitten kohti Sipoota.
Ja torstaina mennään Perniöön, tallille jossa vietin useita kesiä ja syksyjä estevalmennuksen ja vaellusten parissa. Sielläkään en ole käynyt 13 vuoteen, mutta kyllä vaan omistaja muisti miut ja tarjosi perheellemme mökkiä yöksi. Ehanaa.
Sinkkumatti

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

AarneAnkka kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Hei onks kellään näitä?
http://tinyurl.com/gr8fy
Asiaan vain löyhästi liittyen, näin Corkissa HMV-liikkeessä tuon kokonaisena DVD box settinä. NetAnttilasta sitä ei kuitenkaan näytä löytyvän. Hrm.
Mä kattelin tota juniorina ihan onnessa. Mulla oli semmonen Alfan pionoimallikkin leluna. Se oli metallista tehty ja hemmetin iso ja raskas. Harmi että se on kadonnut jonnekkin matkan varrella :P


http://fi.wikipedia.org/wiki/Avaruusasema_Alfa
AarneAnkka

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

"... sarjan esittäminen Suomessa lopetettiin keskn television ohjelmaneuvoston vaatimuksesta. Muun muassa Suomen lastentarhanopettajat esittivät lopettamista sillä perusteella, että sarja aiheutti lapsissa voimakkaita kauhureaktioita."

No huhhuh. Itse olin silloin vielä niin pikku nassikka (vm 74) etten muista ko. sarjasta yhtikäs mitään.
MadameDeMeloni

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Säälittävää tosiaan oli huomata illalla, miten seurallisuus ja kiinnostus muita kanssaihmisiä kohtaan oli suoraan verrannollinen veren alkoholipitoisuuteen. Päätin alkaa valkaisemaan nenää, pankkitilikin pitäisi siitä. Ja kun olen kerran töissä kaikki hyvät keikkaillatkin niin ei ole edes tilaisuutta riehaantua. Hyvä niin.

Tänään taitaa olla ohjelmassa pyykkiä, loikoilua ja Grease. Ai niin, ja illalla töitä. Kiwiäkin kiinnostaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

MadameDeMeloni kirjoitti:Kiwiäkin kiinnostaa.
Kyllä, kiwiä kiinnostaa :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MadameDeMeloni

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Lolita kirjoitti:
MadameDeMeloni kirjoitti:Kiwiäkin kiinnostaa.
Kyllä, kiwiä kiinnostaa :D
How sad is that :D
1108

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Joo hups, sinne se jäikin
*Soittaa Animaliaan*

Nyt tälle kidutukselle tuli loppu!
Turbohaltija

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tietokone ei voi vastustaa alastonta shakkiälyäni... Mistäs saisi paremman puuhakaverin? Joko Edith on herännyt?
Mulli75

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ninnithequeen kirjoitti:Eilen oltiin Asuntomessuilla ja siellä oli kyllä suoraan sanottuna aika hirveitä, ultramoderneita kämppiä.
Yksi tuttu oli rakentamassa siellä muutamaa erikoista taloa ja käytiin juhannuksena ennakkoon katsomassa niitä. Oli kyllä aika hirveitä virityksiä. Ei yhtään käytännöllisiä, joitakin hyviä kalusteita ja materiaaleja oli osattu hyvin käyttää.
RuNkkuTonttu

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Yritin viettää eilen kovasti koti-iltaa ja onnistuihan se... melkein... Kuuden Sandelssin ja kahden Laphroagin jälkeen joutui kiskaisemaan tennarit jalkaan ja tepastella Bottalle yhdelle. No, onneksi se jäi vaan yhteen eikä ketään kottaraistakaan eksynyt matkaan. Siispä olo on edellisestä sunnuntaista poiketen melko hyvä; ei päänsärkyä eikä masennusta. Vain pieni väsymys. Yritän kuitenkin olla nukkumatta, jotta saisi unirytmin taas normaaliksi. Illemmalla voisi harrastaa jotain liikuntaa, yksin tai kaksin.
ninnithequeen

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mulli75 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Eilen oltiin Asuntomessuilla ja siellä oli kyllä suoraan sanottuna aika hirveitä, ultramoderneita kämppiä.
Yksi tuttu oli rakentamassa siellä muutamaa erikoista taloa ja käytiin juhannuksena ennakkoon katsomassa niitä. Oli kyllä aika hirveitä virityksiä. Ei yhtään käytännöllisiä, joitakin hyviä kalusteita ja materiaaleja oli osattu hyvin käyttää.
Joo, mä en tajua miksi kaiken pitää olla lasia tai metallia. Kuka haluaa tehdä ruokaa keittiössä, joka on pelkkää metallinhohtoa? Kaikki kodikkuus on vissiin pois muodista...
SikaMika

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kriikkraakviuviupirrrrrrrr!


Kokeilin viettää eilen rauhallisen koti-illan. Onnistuin. No, en mä ihan yksin koko iltaa viettänyt, mutta kuitenkin...

Eli ei krapulaa tai muitakaan Huonon Elämän aiheuttamia oireita. Keuhkotkin alkavat olla jo lähes käyttökelpoiset muutaman päivän tupakattomuuden jälkeen, koko kesähän tuli kiskottua körssiä reilun askin verran päivässä. Olisi tarkoitus lopettaa röyhyyttäminen kokonaan - taas kerran...

Tänään sitten salille. Eilen päästyäni pyörän satulaan en malttanut ajaa kuin yhdellä vaihteella - täysiä! Täytyy pitää enemmän malttia mukana treenatessa, jotta lomaltapaluun tuskaan ei tarvitse lisätä kipeiden lihasten tuomaa fyysistä tuskaa.

Olisiko PetriFB:n jauhama mualimanloppu lähellä? Vapahtajan toisesta tulemisestako lienee kyse, kun miesten EM-maratonin kärjessä keikkuu Jesus...?*rukoilee*
swirl

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja swirl »

ninnithequeen kirjoitti:Kuka haluaa tehdä ruokaa keittiössä, joka on pelkkää metallinhohtoa?
Oh, minä tahtoisin! Metallia ja selkeitä muotoja. Joku tollanen country kitchen tyyli taas saa mun karvat nousemaan pystyyn...

Kuva
huima

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Kuva

*huokaus*
ninnithequeen

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Swirl: toi on just mun unelmakeittiö toi sun kuvas :D

Puuta pitää olla, ja noin yleisestikin tummaa ja värejä.
Mä en vieläkään käsitä kuka keksi, että harmaa ja punainen sopivat yhteen :barf:

EDIT: ja lisätään siihen punaiseen ja harmaaseen vielä musta ja valkoinen, niin hyi helvetti.
Ikeassa on kamalia, järkyttäviä muovi- ja metallikalusteita, hyi saakeli. Mutta löytyy sieltä myös komeita kunnon puisia tavaroita, kuten meidän komea iso televisiokaappimme, tummaksi maalattua puuta tietysti ;)
Edith

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:Tietokone ei voi vastustaa alastonta shakkiälyäni...
Mistäs saisi paremman puuhakaverin? Joko Edith on herännyt?
Nyt mä oon heränny. Vajaa puol tuntia sitten. Näin myöhään en muista nukkuneeni kyllä oikeasti ainakaan koko tänä vuonna.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Hääjuhlista palattu muutama tunti sitten. Eikä edes ole älytöntä krapulaa tai onnistuin taltuttamaan sen kai heti herättyäni (noin 2 tunnin tirsojen jälkeen) kourallisella pillereitä ja 30min kylmällä suihkulla. Juhlissa juomisesta päätellen voisi kyllä olo olla huomattavasti harmillisempikin kun tuli juotua kaikkee mahdollista sekasin ja määrällisestikin aivan vitusti.

Olihan mahtavat juhlat kyllä! Morsian oli todella kaunis vaaleansinisessä morsiusmekossaan, sulho pitkä, tumma ja komea (en näitä häitä ennen ollutkaan sulhasta nähnyt muuta kuin kuvissa). Tarjoilut olivat runsaat, pitopöydässä varmaan 15 ruokalajiketta seisovan pöydän periaatteella, lisäksi myöhemmin erikseen juustopöytä ja 4 erillaista kakkua. Juomapuolikaan ei päässyt loppumaan kesken siitäkään huolimatta, että pidot jatkuivat aamu 7 saakka DJ:n soittaessa musiikkia. Oli varmaan 10 erilaista viintä (niin puna- kuin valkoviinejä, makeista puolikuivan kautta kuiviin), muutamia erilaisia viskejä ja konjakeita ja baileysta. Kaikkea muuta join paitsi en punaviinejä. Join runsaasti ja olin hulluna humalassa, hauskaa oli kuitenkin ihan loppuun saakka. Vieraat olivat kovasti kansainvälisiä (Slovakialaisia, Ranskalaisia, Ruotsalaisia, Kreikkalaisia ja tietysti Suomalaisia) ja meno riehakasta. Näitä juhlia kehtaa jo mainostaa hienoiksi :jee:

Tämän päivän vietän velttoillen ja televisiota katsellen, ensiyönä varmasti unikin maistuu (niin, jos en tässä illalla sitten vahingossa tirsahda tässä soffalla) kun vii´me yönä (oikeammin tänä aamuna) nukuin tosiaan ehkä 2 tuntia ja toissayönä junassa ehkä 1,5 tuntia.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja brona »

Pah, oNpas pöljä olotila. Nuppia särkee sisään tunkevat Venäjän käryt ja väsyttää armottomasti kiitos äireen. Lupasin eilen olla muorin juåppåkuskina ja suhasin Porkkalanniemeen keskiyöllä. Seurusteltuani kaksi ja puoli tuntia isäntäväen ja koiriensa (kasvattavat pitkäkarvaisia kaniini- ja kääpiömäyriksiä) kera, sain vihdoin kammettua äipän autoon. Porkkalantietä EI ole kiva ajaa pimeässä, siellä on muutama tosi veemäinen mutka ja samalla piti varoa mahdollisia hirviä ynnä muita otuksia. Onneksi nähtiin vain yksi kisu ja sekin tien poskessa.

Äidillä on varmaan kaamea kapula, en ole vielä soittanut. Jotenkin hämmentävää, kun iän karttuessa asetelmat vanhempien suhteen muuttuvat pikkuhiljaa päälaelleen, kuten esim. meidän mummua saa nykyään hoitaa kuin pikkulasta. Saati sitten hakea kännistä ja oksentelevaa äitiään kotiin. Mihin tässä enää omia lapsia tarvitaan...
No nyt rupes jo huvittaan, on tää kuitenkin niin harvinaista.
...
Sudenhenki

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Elanor lähettää terveisiä kitisijöille tien päältä, tai lähetti jo perjantaina, mutta palauduin sieltä treffeiltä vasta tänään ja tulin hetki sitten kotiin. :) On helvetin väsynyt olo, melkein kaikkiin lihaksiin särkee ja treeneihin pitäisi mennä kohtapuoleen, tulee ainakin nukuttua kunnolla tänään. Huomenna alkaa sitten koulu, ja senkin jälkeen taas treeniä, perkele kestääkö tätä edes?
Edith

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Edith kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Tietokone ei voi vastustaa alastonta shakkiälyäni...
Mistäs saisi paremman puuhakaverin? Joko Edith on herännyt?
Nyt mä oon heränny. Vajaa puol tuntia sitten. Näin myöhään en muista nukkuneeni kyllä oikeasti ainakaan koko tänä vuonna.
Se jaksanu oottaa mua. Poistunut kaupungista, vaikka haaveilin rajusta kohtaamisesta Stålbergin patsaalla vienossa elokuisessa iltahämyssä.
Turbohaltija

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti: haaveilin rajusta kohtaamisesta Stålbergin patsaalla vienossa elokuisessa iltahämyssä.

Nyt hymyilyttää. Sä oot hassu!
:h:
Edith

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:
Edith kirjoitti: haaveilin rajusta kohtaamisesta Stålbergin patsaalla vienossa elokuisessa iltahämyssä.

Nyt hymyilyttää. Sä oot hassu!
:h:
Naurat sä nyt mulle vai mun kanssa? Mut oltais kato testattu, jaksatko kahdeksan kertaa yössä, kaikki pressojen muistomerkit läpi.
OperaDuudson

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

Autsh koko vkonlopun istunut...nyt on perse ja kankut hellänä... ei enää ikinä kolmea teatteria samaksi päiväksi,koskakohan mä opin olemaan ahnehtimatta liikaa ns kulttuurinautintoja :?: :!:
Edith

Re: Supersunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mun tekis hirveesti mieli shakkia, mut kukaan ei anna. #%*§:n pihtarit!
Vastaa Viestiin