Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Merkkaa mahtavampi:

Maailmanlopun maanantai
19
48%
Maallinen maanantai
21
53%
 
Ääniä yhteensä: 40

millivanilli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Voi ahdistus, nyt meni vaikeaksi. Onkelma on se, että kaksi kurssia puuttuu, opintouudistus tms on ollut, ja nyt niitä kursseja, jotka uupuvat, enää ole. Hieno juttu. Äh, huomenna pitää soittaa kouluun ja selvittää, että mitäs nyt. Ne kaksi kurssia ja sitten olisin jo melkein valmis. JEE!!

Nyt pitäisi vielä tehdä jokin raportti Metsä-Botnian Uruguayn sellutehtaaseen liittyen. Himputti. Toi piti palauttaa toukokuussa :oops: Minä tietenkään en muista ko jutusta enää mitään, joten hyvä tässä alkaa tekstiä väsäämään.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

millivanilli kirjoitti:
Nyt pitäisi vielä tehdä jokin raportti Metsä-Botnian Uruguayn sellutehtaaseen liittyen. Himputti. Toi piti palauttaa toukokuussa :oops: Minä tietenkään en muista ko jutusta enää mitään, joten hyvä tässä alkaa tekstiä väsäämään.
Ööh? :google: -kortti?

Juttuhan on ollut julkisuudessa enemmän kuin Matin elämä, luulisi materiaalia löytyvän..?
Don't Panic!
millivanilli

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

nexie kirjoitti:Ööh? :google: -kortti?

Juttuhan on ollut julkisuudessa enemmän kuin Matin elämä, luulisi materiaalia löytyvän..?
Juup, huomasin. Löysin nyt paljon hyviä lähteitä. Mua van laiskotuttais niin paljon.
silsakenraali™

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pieni tauko urheilusta teki terää ja tänään jaksoi hyvin pelata 1,5 h futista. Kohta ampaisen veljen kanssa rullistelemaan lempeään kesäiltaan. Kun ei ole rakkautta, ei ole rakkaushuolia, joten projisoin energiani liikuntaan. Aika hämmentävää: töitä, urheilua ja kerran viikossa od:t. Mulla on oikeesti tosi mielenkiintoinen elämä. Mä kaivan joskus nenäänikin.
OperaDuudson

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

joka luukku auki,kuuma,kuuma,kuuma... vitun pillipiiparikin täällä terrorisoi naapurustoa,joku sais käydä kalauttaa sitä pesismailalla :twisted:
ElanorRaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Minä pelastin pienen sammakon! Vein pyykkejä kellariin pesuun ja katselin, että siinä rappusten pimeässä nurkassa oli joku koiranpaskan näköinen kökkare, ja ensin ajattelin sen olevan hiiri, mutta lähempi tarkastelu osoitti sen olevan pieni (tai oikeastaan aika isokin, sellainen reilun 10 sentin pituinen) sammakkoraasu. Oli tainnut jo jonkin aikaa siinä kyyhötellä, kun oli ihan kuiva ja väsähtäneen oloinen, parka. Tarjosin sille sitten ambulanssikyydin kädelläni tuohon etupihan ojalle, sinne se iloisesti luikki :) Ei ole varmaan kahtakaan viikkoa siitä, kun ihan samasta paikasta pelastin himpun verran eläväisemmän hiirenreppanan, taidan siis olla ihan oikealla alalla koulua aloittamassa :D
safi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Tällä hetkellä mä antaisin aika paljon ihmisestä, joka olis tehnyt mulle sapuskaa ja mä pääsisin heti pitkän duunipäivän jälkeen valmiiseen pöytään, eikä tarvis eväänsä liikuttaa... karmiva nälkä. Noh ei auta, kun ruveta väkertämään jotain omin pikku kätösin.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:Tällä hetkellä mä antaisin aika paljon ihmisestä, joka olis tehnyt mulle sapuskaa ja mä pääsisin heti pitkän duunipäivän jälkeen valmiiseen pöytään, eikä tarvis eväänsä liikuttaa... karmiva nälkä. Noh ei auta, kun ruveta väkertämään jotain omin pikku kätösin.
Sen siitä saa, voi voi.

Vittu mikä työpäivä takana, ja sen jälkeen vihdoin viimein tapaaminen ex-pomon kanssa. Joo, ovat repineet rakkaan baarimme auki, ne saakelin intialaiset, mutta jotain sentään säilyttäneet. Ja ala-kertaan tulee kuulemma every day-karaoke :tiistai:

Elämä on. Myönnän, sattuu.
safi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

ninnithequeen kirjoitti: Sen siitä saa, voi voi.
Tarkennas nyt pikkasen, nyt en ihan käsittänyt..
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

safi kirjoitti: Tarkennas nyt pikkasen, nyt en ihan käsittänyt..
Suomennos: Oot ilkee, et saa miestä. Naista saatat saada.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

safi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Sen siitä saa, voi voi.
Tarkennas nyt pikkasen, nyt en ihan käsittänyt..
Jos ei kukaan kelpaa ja pistelee vain yhen yön juttuja, niin mitäs oikein kuvittelit?

Pekonit ja munat sänkyyn ja onnellinen mies kotona odottamassa avosylin vai?

Muah. Äläkä ota tosissas pikkupeipe, oli vaan ihan pakko päästä sanoo :perse:
ElanorRaven

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Taas uusi väri tukassa, saapi vaan nähdä mitä siitä tuli, kunhan uskaltaa pyyhkeen alle kurkistaa! Pitäisi olla vielä kirkkaampi punaoranssi mitä aikaisemmin, punapäänä on ollut niin kivaa :D
MadameDeMeloni

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Kaverit kävi kylässä :h:
Uusiopehmis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

ninnithequeen kirjoitti:Pekonit ja munat sänkyyn ja onnellinen mies kotona odottamassa avosylin vai?
Käyks sulla sitten noin? Edes äitienpäivänä?
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Uusiopehmis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pekonit ja munat sänkyyn ja onnellinen mies kotona odottamassa avosylin vai?
Käyks sulla sitten noin? Edes äitienpäivänä?
Tokkiinsa.

Paitsi että mulle riittää se oma rakas siellä omassa sängyssä, vaikkakin kuorsaamassa. Hymyssä suin voi mennä viekkuun tutimaan, vaikka kuin "huutelis" täällä että voi ketun kakkiainen, en taaskaan saanu yöpusua ko se nukahti jo...
You know what I mean.

Neiti Safin omiin kirjoituksiin tuossa äskeisessä vaan viittasin.
safi

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Uusiopehmis kirjoitti: Käyks sulla sitten noin? Edes äitienpäivänä?
Mietin kyllä ihan samaa.

Omalle kohdalleni on muutenkin sattunut miehiä, joita sapuskan teko ei ole koskaan kiinnostanut. Joten mistään valmiista ateriosta on turha ollut haaveilla, edes suhteessa ollessani.
Angita

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mulla on flow opinnäytetyön suhteen. Vau!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:No ei se mua kummiskaan halua! Saat ne pirun kirkkohääs! ;D
Mun miehinen itsetunto ei taida kestää ajatusta kakkosvaihtoehtona olemisesta, murenee käsiin kuin syksyn kuivuneet lehdet. Taidan sulkeutua nurkkaan märehtimään.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kid

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä tulin vaan testaa meidän uutta langatonta näppistä ja hiirtä. Hyvin toimii.
Nyt tuli hinku uuteen näyttöönkin. Pöh.
AarneAnkka

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Sanoisinko että vähän kohtalaisen suunnilleen paskahko päivä. Nakkia sataa ropisi niskaan, eikä niitä voi edes koneilla rauhassa kun koko ajan keskeytettiin ja häirittiin ja viuhuteltiin uusia nakkeja. Pääsin töistä vasta puoli kahdeksalta. Ja ei kun ruokakauppaan, jossa uhmaikäinen pikkutyranni päästi kuuloluita murentavan luonnottoman alien-kirkaisun korvani juuressa. Jos kärsisin itsehillinnän puutteesta, olisin karjaissut kurkku suorana takaisin.

No, olis voinu olla pahempikin päivä. Sainpahan ainakin asioita aikaiseksi.
Angita kirjoitti:Mulla on flow opinnäytetyön suhteen. Vau!
:cheer:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Uusiopehmis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pekonit ja munat sänkyyn ja onnellinen mies kotona odottamassa avosylin vai?
Käyks sulla sitten noin? Edes äitienpäivänä?
Mites sulla noitten munien kanssa, meneekö suoraan suuhun?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Uusiopehmis

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Ann kirjoitti:Mites sulla noitten munien kanssa, meneekö suoraan suuhun?
Kaikki mun suuhun menevät munat menee joko kuuman paistinpannun tai kiehuvan veden kautta. Pretty kinky, eh?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Ann »

Uusiopehmis kirjoitti:Pretty kinky, eh?
Kinkynä osaatkin varmaan valaista minua seuraavan asian tienoilta:

Miksi Unelmien Sielunmessu-leffassa siinä lesbotupladildopanokohtauksessa siihen dildon päälle laitettiin kortsu? Vai laitettiinko ollenkaan, olin näkevinäni..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Sinkkumatti

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Uusiopehmis kirjoitti:Kaikki mun suuhun menevät munat menee joko kuuman paistinpannun tai kiehuvan veden kautta. Pretty kinky, eh?

Ootas, kun saat kunnon närästyksen muutaman päivän ryypiskelyn ja rasvaisen ruoan jälkeen. Silloin paras lääke närästykseen on pari raakaa munaa ja tilkka maitoa sekoitettuna. Ei närästä enää!
ninnithequeen

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sinkkumatti kirjoitti:Silloin paras lääke närästykseen on pari raakaa munaa ja tilkka maitoa sekoitettuna. Ei närästä enää!
Hyi saatana.

Mä menin tähän lankaan krapulapäissäni joskus 14-vuotiaana.
Juu ei närästänyt enää.
Vastaa Viestiin