Missä olet huono?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
WanhaPervo

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

SikaMika kirjoitti:
Luulin, etten olisi huono missään
Olet huono harjoittamaan itsekritiikkiä?
Feiz

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Olen huono häviämään. Siinäpä ne olikin....
SikaMika

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

WanhaPervo kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Luulin, etten olisi huono missään
Olet huono harjoittamaan itsekritiikkiä?
En, vain hyvä ymmärtämään sarkasmia.
Uusiopehmis

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Mä oon hyvä kaikessa mihin ryhdyn. (On paljon asioita joihin en ryhdy.)
WanhaPervo

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Uusiopehmis kirjoitti:Mä oon hyvä kaikessa mihin ryhdyn. (On paljon asioita joihin en ryhdy.)
Olet huono astumaan mukavuusalueesi ulkopuolelle.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

WanhaPervo kirjoitti: Olet huono astumaan mukavuusalueesi ulkopuolelle.
Siis kerrotaanko me tässä topikissa missä ollaan huonoja, vai kerrotko sinä? Mikä tää idea siis oli?
The great club outshines the individual, always and forever.
WanhaPervo

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elppis kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti: Olet huono astumaan mukavuusalueesi ulkopuolelle.
Siis kerrotaanko me tässä topikissa missä ollaan huonoja, vai kerrotko sinä? Mikä tää idea siis oli?
Olet huono ymmärtämään, että Kity-topikit aina ajautuvat sivuraiteelle.
Uusiopehmis

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

WanhaPervo kirjoitti:Olet huono astumaan mukavuusalueesi ulkopuolelle.
Älä pilaa mun ketjunpilaamista, kirjoitan huonouteni tuonne toiseen ketjuun.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja nexie »

Nopean assosiaatioketjun tuloksena todettakoon seuraavaa:

- Olen huono sietämään vittuilua ja piikittelyä, jos olen väsynyt/nälkäinen/krapulassa/kipeä.
- Olen huono tyhjentämään pilaantuneet elintarvikkeet jääkaapista.
- Olen huono pitämään asuntoni siistinä.
- Olen huono varaamaan lääkäriaikoja.

Ja viimeisin huonouden kokemus: Kestän erittäin huonosti viiniä väkevämpiä nautintoaineita.
Don't Panic!
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 29.01.2007 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
saika

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja saika »

Leila kirjoitti:Missä ihan arkipäiväisessä toiminnossa olet äärimmäisen huono?
Olen huono järjestelemään tavaroita tai asioita. Mikään ei oikein löydä paikkaansa. Siivoan kyllä, tiskaan ja imuroin sujuvasti, mutta sellainen "mihin tällaiset paperit laitetaan joita ei voi heittää pois mutta ei ihan heti tarvita" -järjestely ei ole mun alaa yhtään.
Angita

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mulla on huono nimimuisti, joka on tosi paha juttu varsinkin kun yrittää tehä hommia markkinoinnin parissa ja harrastella politiikkaa. Mikä avuksi? Vinkkejä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Taidan olla aika hyvä kaikennäköisissä arkipäiväisissä jutuissa, mutta olen vaan kiinnostuneempi muista asioista, kuten liikunnan harrastamisesta, kaverien tapailusta ja sohvalla lukemisesta ja televitsioonin katselusta. En siis innostu tiskaamisesta ja siivoamisesta kovinkaan usein. Joo, olen myös laiska sheivaamaan tai depiloimaan itseäni eli en ole vielä oppinut vihaamaan karvoitustani. Saattaisin kyllä olla vähän huono (tai ainakin hermostunut) auton ajamisessa, mutta sitä en voi tietää, kun ei ole ajokorttia.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Kaikessa lihaskoordinaatiota ja visuaalista hahmotusta vaativassa. Ei tulisi allekirjoittaneesta Conanbarbaaria taistelukirveelläkään.
AarneAnkka

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

nexie kirjoitti:- Olen huono sietämään vittuilua ja piikittelyä, jos olen väsynyt/nälkäinen/krapulassa/kipeä.
Jaa niin, tonkin unohdin, koska olen hajamielinen (ks. yllä). Eikä mun tarvi olla edes väsynyt / nälkäinen / krapulassa / kipeä.
Kid

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä en osaa olla ilkeä. Paitsi vahingossa.
AarneAnkka

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kid kirjoitti:Mä en osaa olla ilkeä. Paitsi vahingossa.
Niin joo, tossakin mä oon huono. Oon huono olemaan olematta ihmisille ilkeä vahingossa. Jep. Kiitos ja anteeksi.
OperaDuudson

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja OperaDuudson »

olen huono soittelee
osallistumaan juttuihin
valehtelemaan
olemaan ilkeä
päättämään asioista
saamaan naista
uimaan
pyöräilemään
nikkaroimaan
Bliss

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olen hyvin huono pitämään yhteyttä tuttuihin. Aikomus on kyllä hyvä, mutta aina se jää...
Olen myös aivan helvetin huono käyttämään muiden ihmisten kahvinkeittimiä, stereoita yms. härveleitä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Angita kirjoitti:Mulla on huono nimimuisti, joka on tosi paha juttu varsinkin kun yrittää tehä hommia markkinoinnin parissa ja harrastella politiikkaa. Mikä avuksi? Vinkkejä?
Pistä niille ihmisille omassa päässäsi joku lisänimi. Ei sitä ole koskaan tarkoitus sanoa ääneen, mutta se auttaa muistamisessa. Esimerkki kahdesta mun oppilaasta, siskokset jotka tahtoivat mennä keskenään sekaisin. Kirsi Kakara ja Virpi Vanhempi.

Politiikkaa... Tuli heti mieleen vaikka Heino Haisuli, Kaarlo Komea ja Pekka Punainen :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
mustakikkeli

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Angita kirjoitti:Mulla on huono nimimuisti, joka on tosi paha juttu varsinkin kun yrittää tehä hommia markkinoinnin parissa ja harrastella politiikkaa. Mikä avuksi? Vinkkejä?
Vähän sama vika täällä. Jostain lehdestä luin jonkun tosi ekspertin neuvon kuinka nimimuistiaan voi yrittää parantaa, siis että tavatessa tunnistaa kasvoista ainakin etunimen. Perustui sille että tavatessa henkilön kiinnität huomiota yksittäisiin kasvonpiirteisiin, jotka muistuttavat jotenkin nimestä esim. alkukirjaimen osalta. Vähän niinkuin jos tapaat Kallen, Kallella on paksut Kulmakarvat ja silmiinpistävä Leuka. K, L... kah, sehän taitaakin olla Kalle.

En nyt ihan muista miten tuo systeemi tarkalleen meni (heh heh, huono muisti), mutta kasvojen eri osat oli jollain logiikalla jaettu eri kirjaimiin. Kyseinen tyyppi kehitti systeemin koska joutui työssään jatkuvasti kohtaamaan suurta määrää eri (uusia) ihmisiä, joiden etunimet tuli muistaa sosiaalisissa tilanteissa. Ilmeisesti auttoi kovasti ainakin häntä.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Voi voi. Jos ajanvaraustaajuus lääkärille, postimerkkikokoelman järjestyksessä pitäminen tai joidenkin luonteenpiirteiden vastustaminen edustavat jollekin kriteerejä omalle huonoudelle, olen vain mykistynyt siitä, millaisia villapaitoihinne mumisevia vässyköitä te oikein olette.

Olen yleisesti ottaen huono pitämään ihmisistä. Varsinkin persoonattomista.
AarneAnkka

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

[quote="-Superior-"][/quote]
Olet huono vetämään tasaista linjaa "oon paska surkea ihminen" ja "olen ekstaattisen onnellinen ja superihana" -ääripäiden välillä.

Tai sitten olet vain huono tekemään rautalankaisen itsestäänselväksi onko kirjoituksesi sarkasmia vai ei.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja nexie »

-Superior- kirjoitti:Voi voi. Jos ajanvaraustaajuus lääkärille, postimerkkikokoelman järjestyksessä pitäminen tai joidenkin luonteenpiirteiden vastustaminen edustavat jollekin kriteerejä omalle huonoudelle, olen vain mykistynyt siitä, millaisia villapaitoihinne mumisevia vässyköitä te oikein olette.
Älä suotta mykisty. Olet vain ilmeisesti huono muistamaan kysymyksenasettelua, joka oli seuraava: "Missä ihan arkipäiväisessä toiminnossa olet äärimmäisen huono?"

Tai sitten laajennat vastausten tulkintaa turhan suurelle merkitysalalle. Kukaan tervejärkinen yksilö ei varmaankaan päädy nurkkaan imemään peukaloaan sen takia, ettei osaa peruuttaa ruutuun tai pidä tätä "oman huonoutensa kriteerinä".
Don't Panic!
WanhaPervo

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

nexie kirjoitti: Kukaan tervejärkinen yksilö ei varmaankaan päädy nurkkaan imemään peukaloaan sen takia, ettei osaa peruuttaa ruutuun"
Henkilö, joka ei osaa peruuttaa ruutuun ei myöskään osaa parkkeerata itsenään nurkkaan?
Vastaa Viestiin