Missä olet huono?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Leila

Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Missä ihan arkipäiväisessä toiminnossa olet äärimmäisen huono? Tiedän kyllä, että kitisijät ovat ihan mahdottoman hyviä kaikessa mihin ryhtyvätkään, mutta jospa tähän nyt muutama vastaus saataisiin.

Minä olen helv...n huono parkkeeraamaan autoani. Tilaa pitää olla paljon. Taskuparkkia en edes yritä. Esim. kaupan parkkpaikalla jätän auton mieluummin kauemmas väljemmille paikoille kuin ajan johonkin pikku rakoseen ulko-oven lähelle. Tekosyynä tähän asiaan pidän sitä, että ajan isoa farmariautoa, enkä oikein näe kunnolla auton kulmia ym. Todellinen syy ongelmaan on se, että olen arka, laiska harjoittelemaan ja aivoissani on jokin rajoite.
AarneAnkka

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Minä olen huono heittämään mitään. En heitä pitkälle, enkä tarkasti. Tosin arkielämää tämä ei kauheasti haittaa. Kivikaudella olisi haitannut, kun olisin ollut vajakki metsästämään ja tuomaan metsästettyä proteiinilisää perheelleni.

Jotain arkisempaa? Hmm.. en muuten oikeastaan tiedä. Kaikki arkinen jota tekee, sitä tekee sen verran usein että siinä ei lopulta enää ole niin kamalan huono. Tehdessä oppii, nicht? Ehkä huomaan missä olen todella huono sitten kun vastaan tulee jotain arkista jota en ole tehnyt aikoihin. Tai koskaan.

Nyt tuli yksi juttu mieleen. Nyt vasta muistin. Minulla on kaamean huono nimimuisti, ja muutenkin olen aika hajamielinen. Siitä on haittaa arkielämässä aika monessakin asiassa.
Viimeksi muokannut AarneAnkka, 14.08.2006 8:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en ikinä oppinut mitään käsityöjuttuja koulussa. Siis ompeleminen ja neulominen on ihan utopiaa mulle. Olin ala-asteelta asti veistossa, joten se käyköön tekosyynä..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen aivan surkea kaikissa vähänkin liikunnallisissa tai urheilullisissa suoritteissa. Olen kaikin puolin huonossa kunnossa ja kankea, joten se vaikuttaa, lisäksi minulla on huono koordinaatiokyky eikä kunnon syvyysnäköä ilmassa lentävien pallojen suhteen. Olen saanut kouluaikana kunnon osumat kaikista mahdollisista palloista. En pysty jumppaamaan, koska en voi liikuttaa käsiä ja jalkoja samaan aikaan, en koskaan oppinut kunnolla luistelemaan, vaikka luultavasti satoja tunteja vietinkin jäällä, samoin on hiihdon kanssa. Varmasti tuhansien pyöräiltyjen kilometrien jälkeen olen epävarma ajaja ja kaadun helposti. Sauvakävellessä sekoan rytmissä helposti. Kaikkien vedessä vietettyjen tuntien jälkeen en osaa kunnolla uida. Sukeltaessa pidän nenästä kiinni tai nenään menee vettä.

Eli kun sanon surkea, tarkoitan niin surkeaa, että seurassani olevat ihmiset hämmentyvät säälistä ja myötähäpeästä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu, miekään en osaa luistella tahi hiihtää...
Patz

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Olen huono laittamaan lakanoita kuivamaan (yksin)
Olen huono pitämään yhteyttä ystäviini
Olen huono pysymään itselleni tekemissä päätöksissä
Olen huono runkkaamaan (itseäni)
Olen huono kutomaan/virkkaamaan
Olen huono valehtelemaan

Edit: Olen myös äärimmäisen huono puhumaan tunteistani.
Viimeksi muokannut Patz, 14.08.2006 11:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen äärimmäisen huono pitämään puoliani.
1108

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Olen helevetin huono puhumaan ruotsia, turkua ja saksaa.
Sinkkumatti

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Olen äärimmäisen huono rakastumaan, tai edes ihastumaan.
mustakikkeli

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Olen huono järjestämään kissanristiäisiä. Yksi jos toinen tuttava, kaveri ja pari exää on jo kysellyt milloin tuparit ovat. Plaah. Kai sitten pitäisi ihan heidän kiusakseen.

Olen huono seuraamaan urheilua (telkkarista tai muuten). Tuskastun nopeasti kun en pääse muiden tavoin samaan tunnelmaan jännittämään, kuinka paljon suomipoika tällä kertaa häviää. Poikkeuksena todella tärkeät kisat ja ottelut, kuten vaikka jäkiksen ÄmmÄm-kisojen loppuottelu Ruotsia vastaan (jos Leijonat ovat päässeet niin pitkälle; mutta minnekäs me leijona-miehet nyt emme pääsisi?).
slam

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja slam »

tylsä paskiainen kaiken kaikkiaan.
silsakenraali™

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Siivoamaan, koska en pidä siitä, joten veikkaanpa, etten lajikohtaisissa pakollisissa kovinkaan hyvin pärjäisi, lähinnä suoriutuisin.

Olen hemmetin huono miellyttämään ketään, vaan näytän tympääntymiseni joskus liian avoimesti. Poikkeuksen tekee tapaus, kun koen itse hyötyväni miellyttämisestä, jolloin puhun pelisilmän käytöstä.

Autoista tiedän vain perusjutut, joten varmasti miehenä olen selvästi keskiarvoa huonompi juuri autoasioissa.

Niin joo, tässä olen elämää paskempi eli en oikeasti koskaan muista mihin olen autoni isolla pysäköintialueella jättänyt, vaan joudun AINA sitä etsimään. Olen myös huomannut, että outoon paikkaan autolla meniessäni minulle tuottaa suurta päänvaivaa osata sieltä pois.
WanhaPervo

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Huono nimi ja näkömuisti aiheuttavat eniten harmia.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olen (poikkeuksellisesti sukupuoleni kannalta) huono shoppailemaan vaatteita. Mua ei oikeasti kiinnosta palloilla alennusmyynneissä etsien jotain "kivaa" päällepantavaa. Ahdistun, ja saan "vittu-mä-näytän-teille-mistä-mun-kyynärpäät-on-tehty"- kohtauksia isommissa ruuhkissa, enkä jostain syystä pysty käyttämään 20€ johonkin kolttuun, mutta ruokaan tmv. ko. summa menee helposti. Mä en vaan osaaaaaa! (auttakee)

Olen huono pitämään vaatekaappini siistinä. Hirveä sotku, tosin paidat, housut ja alusvaatteet löytyvät eri koreista. Tosin vaatteet ovat ns. möykyissä ja heitetty sinne. Miehen vaatteet viikkaan nätisti kaappiin kaupan tyyliin, mutta omista ei niin väliä.

Olen huono luistelemaan, tai tekemään mitään mikä vaatii hyvää tasapainoa (ratsastus :D). Leikkauksen jälkeen ns. kaarran oikealle, ja painopiste on huitsin nevadassa :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Erityisen huono olen seuraamaan käyttöohjeita tai minkäänlaisia kirjallisia ohjeita. En sitten tiedä, että onko kyse ymmärryksen heikkoudesta vai asenneongelmasta :roll:

Olen kykenemätön small talkiin - jos ei ole mitään sanottavaa, niin enpä jaksa turhaa paskaa jauhaa. Siis livenä. Olen myös erittäin huono pitämään yhteyttä ystäviini.
slam

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja slam »

puhelimella soittamisessa. Ennemmin menisin, vaikka morjestaamaan mahdollisia työn-antajia toimistoihin. Sellainen fiilis vaan tulee, että olen täysi mitätön paska, että en saísi edes soittaa ja lopputulos yleensä on ollut kohtuullisen jees...

paska, mikä paska... olispa vaan jottain edes vapaaehtoistyötä. Ilmaiseksi talon kunnostelu ruokapalkalla was nice.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kaikki yllämainitut ja muutama tuhat muutakin, helpompi määritellä missä olen hyvä.

- Yhteydenpito toisiin ihmisiin tökkii ehkä pahiten, varsinkin sukulaisten kohdalla. Työjutut onneksi sujuu.

- Siivoaminen sujuu, mutta ei ainakaan turhan usein sitä tule tehtyä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihan arkisesti: äärimmäisen huono muistamaan roskat. Pussin täyttyessä kiikutan sen kyllä parvekkeelle tai jopa eteiseen ulko-ovea vasten mutta kun (tänäänkin) mies tulee kotiin nappaa hän ensimmäisenä sen pussukan ja kaartaa takas pihalle. Miehen mielestä ihan pelkkää rouvan laiskuutta, ei voi ymmärtää hajamielisyyttä paskapussin suhteen kun muuten täällä kaikki yleensä tiptop.

Joo, muussa mä olenkin hyvä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Olen jotakuinkin toivoton pysymään minkäänlaisessa aikataulussa tai ehtimään sovittuihin tapaamisiin. Mä yritän kanssaihmiset, ihan aidosti! En vain koskaan opi käsittämään että ei, mä en ehdi sinne kahdessa minuutissa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
silsakenraali™

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Georgina kirjoitti: En vain koskaan opi käsittämään että ei, mä en ehdi sinne kahdessa minuutissa.
Mä en kovin usein myöhästele, mutta hilkulle menee koko ajan. Mun ajatuskuvio menne niin, että venytän lähtöäni viime tippaan ja luotan, että asiat menevät optimaalisesti lähdettyäni. Jos niin ei käykään, niin seuraa joskus muutaman minuutin myöhästyminen. Tämä ominaisuuteni voi olla heikkohermoiselle liikaa, esim. lentokentälle mentäessä.
Rouva Pupu

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

McJanne kirjoitti:Suunnistamisessa, nuff said.
Sama. Mä en kertakaikkiaan löydä perille kartan avulla. Eksymisestä olen tehnyt itselleni jonkinlaisen harrastuksen. Olen kieltämättä aikamoisessa kusessa jos pitää äkkiseltään lähteä ihan vieraalle alueelle (tai vaikka tutullekkin), ei kannata pidättää hengitystä ja odottaa minua saapuvaksi paikalle.
Onneksi mies taas on näissä asioissa hyvä niin jaksaa aina lähteä katselemaan etukäteen reittiä, jotta pääsen varmasti perille.
tonttu

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Olen joskus todella huono puhumaan asioista, mitkä painaa mieltä.
Sitten mä olin myös tosi huono matikassa koulussa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olen huono peruuttamaan. Taskuparkeeraus sujuu kuin vettä vain, mutta jos pitää peruuttaa suoraan.. nou!!

Olen huono laittamaan hiuksiani, aina ponnarilla.

Olen huono tulemaan ajoissa paikalle.

Olen erittäin huono siivoamaan.
mustakikkeli

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camilla kirjoitti:...
Entäs asuntokaupoissa? :wink:
SikaMika

Re: Missä olet huono?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sinkkumatti kirjoitti:Olen äärimmäisen huono rakastumaan, tai edes ihastumaan.
Camilla kirjoitti: Olen huono tulemaan ajoissa paikalle.
Olen erittäin huono siivoamaan.
Luulin, etten olisi huono missään, mutta tämän ketjun läpi luntattuani joudun komppaamaan yllä olevia.
Vastaa Viestiin