Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Patz kirjoitti:
tai vaihtoehtoisesti: jätä se sika!!1
Tai vaihtoehtoisesti: Jätetään kaikki ne siat ja perustetaan jonnekkin Espoon perukoille Kitinä-lahko, jonka perustavana ajatuksena olisi nussia mahdollisimman paljon ristiin. Muita messissä?
Patz

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

MGandhi kirjoitti:Jätetään kaikki ne siat
Darling, sun ei tarvitse kun jättää SE sika ja nussia mua. Mä oon kyllästynyt ristiinnussimiseen ja olen yhden asian, tai siis miehen, nainen.

Make love, not war! :h:
MadameDeMeloni

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Väsyttää ihan sikana. :swirl: Ei tullut nukkumisesta oikeen mitään ku olin yöllä ihan varma että mun parvekkeella/alla on joku (tämä on alle metrin maan yläpuolella, eli pääsee valitettavasti hyvin helposti kiipeämään). Kaks kertaa välähti sellanen kameran salama ja kuulu jotain ihme ääniä. Pulssi oli ainakin 300 ja makasin paskat sukassa peiton alla piilossa ihan valmiina soittamaan poliisisedät paikalle. Tyydyin pakottamaan kaverin tänne vähäksi aikaa. Huomasin, että sälekaihtimien sulkeminen auttaa henkisesti. Tuuditin itseni uneen Gilmoren tyttöjä katsomalla ja olen nukkunut ehkä neljä tuntia. Nyt lähden hyvin iloisella mielellä töihin. :evil:

Missio: Osta piikkilankaa

Tönkköä tiistaita rakkaat kitisijät.
mustakikkeli

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Camilla kirjoitti:Sit voi elämän kevät.. tolla MUN kesäheilalla on ilmeisesti joku salainen ihailija, joka on pikkasen mustis mulle. En tiedä mistä hää oli yhteystietoni kaivanut, mutta kävipä ahdistelemaan kuitenkin.
HUI! Tiedän just tuollaisen tyypin. Ne ovat niitä jotka nimettöminä panettelevat ja valittavat jättäen nimettömiä heippa-lappuja oviin, nimettömiä puhelinsoittoja keskellä yötä, ja tuplavihernikkien takaa jätettyjä panetteluviestejä keskustelupalstoille. Hyi yäk! Mutta älä huoli, eivät ne vaarallisia ole, pelkureita kun kerran ovat. :P
ninnithequeen

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja voi kakka.

Tytöllä nousee lämpö joten ei tallille tänään. Ja Elppa-raukka on myös kuumeessa. Yritetään sit ensi viikolla paremmalla onnella :(
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Camilla, suhtaudu siihen rauhallisesti ylenkatseella. Mikään ei voisi olla raivostuttavampaa :D

Aion tänään jatkaa kaksi hevosta päivässä ratsastustahtiani, olen niin motivoitunut että oikein kihisen! Kunhan olen kesälomalla (huomisesta alkaen!) niin aion ratsastaa, siivota, ratsastaa, tehdä seuran tiedotteita, ratsastaa, käydä uittamassa hevosta, ratsastaa, käydä valmennuksessa, ratsastaa, siivota ja ratsastaa paljon! Ihana kun leirit on ohi niin hepat joutaa mun kans töihin!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

mustakikkeli kirjoitti: HUI! Tiedän just tuollaisen tyypin. Ne ovat niitä jotka nimettöminä panettelevat ja valittavat jättäen nimettömiä heippa-lappuja oviin, nimettömiä puhelinsoittoja keskellä yötä, ja tuplavihernikkien takaa jätettyjä panetteluviestejä keskustelupalstoille. Hyi yäk! Mutta älä huoli, eivät ne vaarallisia ole, pelkureita kun kerran ovat. :P
Alankin suorittaa salapoliisityötä ja selvittää mikä sitä teinihoroa oikein vaivaa. Mitä pahaa mä oon tehnyt paitsi vienyt sen miehen?
ninnithequeen

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Aion tänään jatkaa kaksi hevosta päivässä ratsastustahtiani, olen niin motivoitunut että oikein kihisen! Kunhan olen kesälomalla (huomisesta alkaen!) niin aion ratsastaa, siivota, ratsastaa, tehdä seuran tiedotteita, ratsastaa, käydä uittamassa hevosta, ratsastaa, käydä valmennuksessa, ratsastaa, siivota ja ratsastaa paljon! Ihana kun leirit on ohi niin hepat joutaa mun kans töihin!
MURRR!!!

Just kun toinen on säälitelly itteensä ettei pääse tallille tänään :cry:

Mut have fun munkin puolesta. Kaks hevosta päivässä....mulle on ihan tarpeeks se yhdenkin lihapullan liikuttelu (ja itseni) 1-3 kertaa viikossa :lol:
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti:Alankin suorittaa salapoliisityötä ja selvittää mikä sitä teinihoroa oikein vaivaa. Mitä pahaa mä oon tehnyt paitsi vienyt sen miehen?
Miehesi ei kai seukannut teinihoron kanssa, vaan teinihoro vain ihaili miestä kaukaa, eikös niin? Miten aiot ryhtyä salapoliisityöhön?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Voisko joku käydä liikuttaa mun ponin tänään, Ninni, Gina anyone?
ninnithequeen

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Voisko joku käydä liikuttaa mun ponin tänään, Ninni, Gina anyone?
ARGH!

Mie menisin het mutku en voi lähtöö ees omaani liikuttaan...
Kääntäkää ny veistä haavassa...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Keikaus kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Alankin suorittaa salapoliisityötä ja selvittää mikä sitä teinihoroa oikein vaivaa. Mitä pahaa mä oon tehnyt paitsi vienyt sen miehen?
Miehesi ei kai seukannut teinihoron kanssa, vaan teinihoro vain ihaili miestä kaukaa, eikös niin? Miten aiot ryhtyä salapoliisityöhön?
Yritän selvittää salaisia reittejä pitkin mikä heidän suhteensa oikein todellisuudessa on, mutta luultavasti he ovat ainakin työkavereita. Mä kyllä jätän sen sian jos se on seukannu ton horon kaa!!
Patz

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tajusin just että joudun kohta nöyrtymään jonkun miehen edessä ja kysymään apua noihin stereoihin liittyvissä asioissa. Miks niistäkin on tehty niin monimutkaisia (no joo, ei kai ne ole mutta kun aihepiiri ei juurikaan kiinnosta niin...)? Ehkä mä vaan nakkaan ton soittimen huuto.nettiin ja ostan jonkun säälittävän ministereosarjan. Apua!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Camilla kirjoitti:
Yritän selvittää salaisia reittejä pitkin mikä heidän suhteensa oikein todellisuudessa on, mutta luultavasti he ovat ainakin työkavereita. Mä kyllä jätän sen sian jos se on seukannu ton horon kaa!!
Miksi salaisia? Mikset kysy mieheltä?
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Keikaus kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
Yritän selvittää salaisia reittejä pitkin mikä heidän suhteensa oikein todellisuudessa on, mutta luultavasti he ovat ainakin työkavereita. Mä kyllä jätän sen sian jos se on seukannu ton horon kaa!!
Miksi salaisia? Mikset kysy mieheltä?
No koska sit tässä hommassa ei olis enää mitään jännitystä!
Kid

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Georgina kirjoitti: Kunhan olen kesälomalla
Etkö sä aijo ratsastaa ollenkaan???!!!111

Mäkin haluun lomalle. Ihan epistä! Meillä ois misterin kanssa syyskuun eka viikko lomaa, mutta joudutaan varmaa siirtää sitä eteenpäin. Hmph.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla on uudet Kidiltä ostetu sandaalit jalassa, nää on ihanat! Tosin mun mieltymys platform-kenkiin on hieman perusteetonta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
safi

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Sataa, sataa ropsottaa pitkästä aikaa täällä suunnassa. Mietiskelin tässä, että missäköhän meidän kaupungin poliisilaitos mahtaa sijaita. Ei ole ollut kertaakaan asiaan siihen suuntaan ja sen näköistä rakennustakaan en muista koskaan vastaan tulleen. Aika hyvin, kun täällä on asuttu jo kolmisen vuotta ja kaupunki ei suuren suuri ole.
No joka tapauksessa huomasin passini vanhentuneen, joten eikun kuvattavaksi ja uutta hakemaan jos meinaan reissuun päästä lähtemään. Hyvä, että huomasin tarkistaa asian ajoissa, enkä muutamaa päivää ennen lähtöä.
mustakikkeli

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Biorytmipassi vai vanhanaikainen 10 v pahviläpyskä?
bedlam

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen töissä kuumeisena, kurkku on ihan paskana ja univelkaa 100 tuntia. Siltikin :h::h::h::h::h::h::h: Iiiiihihiiiiiiiiii!
safi

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

mustakikkeli kirjoitti:Biorytmipassi vai vanhanaikainen 10 v pahviläpyskä?
Se uus passi on niiq vähän pakko kai ottaa. Eiks niiden vanhojen myynti päättyny heinäkuun loppuun. Lolita/ silsis varmasti tietänee paremmin.
ninnithequeen

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täällä SATAAAA!!!!!!! :cheer:
swirl

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Täällä kans :h:

Tekis mieli mennä ulos tanssimaan. Mieluiten älästi.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Hirvee jökkis, aamu oli melkeen kuolemaa.

Savunhajua nyt myös täällä. Lisää tuulta!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
saika

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja saika »

Täällä paistaa vieläkin aurinko. Joudun kohta jo myöntymään siihen että vesisade voisi olla ihan miellyttävää vaihtelua jo ihan pihanurmen, puiden ja kukkapenkkien hoidon kannalta. Muuten helteet voisi jatkua vaikka 24/7 minun puolesta. Kiva kesä! Täällä ei edes ole haissut tuli sitten Bellan lasikuituhartsipöllähdyksen tossa joku aika takaperin.

Mä olen vaaan niiiiiiiin tyytyväinen tähän elämään taas. :h: :h: :h:
Yli vuoden jälkeenkin vielä aivan totally sekaisin :P :shock: :twisted: :roll: :oops: :lol: :wink: :hep: (jnejne sekopäähymiöitä valinnan mukaan)

Kiva että muutkin ;)
bedlam kirjoitti: Iiiiihihiiiiiiiiii!
Vastaa Viestiin