Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
SikaMika

Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

MINÄ aloitin. MINÄ. Nyt nukkumaan...
aimohaiku

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Toinen lomaviikko käynnistetty reippaalla pikahumalalla Rocksin terassilla. Huomenissa kohti Pietaria? Monimutkaiseen tilanteeseen olen itseni asettanut. Laulajaa lainaan, "vittu kun vituttaa".
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Huomenna opintomatkalle vekaranjärvelle klo 7.
En jaksais.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Sinkkumatti

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Kolmas duuniviikko menossa loman jälkeen.. koskahan sitä pääsis oikein tohon tavalliseen unirytmiin kiinni. Kvitto!

No, tässä nukkumattia odotellessa, voisi vaikkapa luiskauttaa Sopranoksen ekan jakson koneeseen :h:
Sudenhenki

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Minullakin on tuo unirytmi vielä vähän hakusessa. Jäi treenitkin välistä kun oli niin hulppean väsynyt että tuli otettua pienet torkut vasten tahtoani. No eiköhän se tästä kuitenkin vielä muutu parempaan suuntaan.
ElanorRaven

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huomenta! Kyllä omassa sängyssä on sitten ihanaa nukkua, ei tarvinnut varmaan minuuttia kauempaa unta odottaa... Reissussa on aina ihanaa olla, mutta vielä ihanampaa on tulla takaisin kotiin! Ja ihan kohta soi ovikello ja saan pikkukisuni takaisin :)

Pian olisi sitten tarkoitus lähteä verenluovutukseen, ja kai vielä vähäksi aikaa töihinkin. Ja nyt on uusi punainen tukka, edelliseen verrattuna punainen potenssiin 10 :D
ninnithequeen

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minä taas älykkäänä hereillä tähän aikaan vaik olis vapaapäivä.

Tänään tallille, ihanaa ettei ole niin kuuma ilma.
ninnithequeen

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kerroinkos mie jo että mun vauva aloittaa ens maanantaina tarhan? Nyyh, niin ne lapset kasvaa...

Ja Elpalle varoitus: mulla on taas digikamera lainassa :twisted:
millivanilli

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Eka tpk

Eipä muuta, mo.
AarneAnkka

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nimenomaan paskaaks tässä. Pelkkää arkea luvassa. No, kolmelta pitää mennä Helsinkiin päin käymään vilauttamassa nielua yksityislääkärille. Aattelin että yksityinen nielurisaleikkaus voisi olla miellyttävämpää (suhteellisesti, siis) kuin kunnallinen kiireessä priorisoitu silpaisu.

Suorastaan jo kaipaan vapaata hengittämistä. Nenä tuntuu aina jotenkin tukkoiselta, ja kuorsaaminen häiritsee paitsi muita, myös pilaa omat unet kun meinaa välillä tukehtua.
Kid

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Paskaaks täs tosiaan. Oon nyt 20 minuuttia ollut luuri korvalla ja jonottanut aikaa hammaslääkärin. Normiaikaa joutuisin odottaa pari kuukautta, mutta lohjenneella hampalla ei oo kiva olla. Raapii ikävästi posken sisäpuolelle ja sormi tahtoo koko ajan mennä hipelöimään sitä lohjennutta kohtaa.

Jos en kohta pääse läpi, niin pitäs varmaan töihin lähtee..
silsakenraali™

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Huomaa, että liikuin eilen yhteensä 2,5 tuntia, heräsin yöllä mättään ruokaa ja aamulla toinen aamupala. Meijän työprojektimme siirtyi sitten muihin tutkintaryhmiin, luotettaviin kätösiin. !0 tuntia töitä ja illalla vois poiketa härnäämässä omia tissejä salireenin muodossa.

Huomenta kaikille!
AarneAnkka

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:Aattelin että yksityinen nielurisaleikkaus voisi olla miellyttävämpää (suhteellisesti, siis) kuin kunnallinen kiireessä priorisoitu silpaisu.
No jatketaan nyt aiheesta vielä kun teitä takuuvarmasti kiinnostaa. Normaalistihan nielurisaleikkaus on nukutus, nips naps, heräämisyrjötys, ja kaksi viikkoa tuskaa, liikuntakielto ja nestemäisiä ruokia.

Täällä tarjotaan uutta RFA-leikkausta jossa ei nukuteta, ja hommasta toipuu kuulemma neljässä päivässä. Kuulostaa meinaan aika hyvältä. Vois ottaa harkintaan.
ElanorRaven

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lähdenpä luovuttamaan verta.
mustakikkeli

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Näinä savuisina päivinä olen ollut ihan tyytyväinen että kotoani löytyy Elixair-ilmanpuhdistin. Puhdistin sen paskasta ja pölystä muutama viikko sitten, mutta veikkaan että on taas ihan tukossa, ottaen huomioon millaista ilma on ollut. No josko tänään jo sataisi?

Eilen iltasella käyty ytimessä syömässä hyvässä seurassa. Piffiateria oli erittäinkin asiallinen rankan salitreenin jälkeen.
swirl

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Viimeöinen savu oli kyllä pahinta tähän mennessä. Oli pakko nousta yöllä hakemaan vollottava kissa pois parvekkeelta ja sulkemaan ovi ja muut räppänät. Nyt on vähän sellainen savukinkkumainen fiilis, vaikka suihkuttelin aamulla ihan kunnolla.

Tänään taidan tanssia sadetansseja.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kerrankin sain itteni pakotettua aamu-uinnille. Aika jäykkä olo edelleen silti..

Tänään pääsen Porvooseen ja Brunbergille :D

Sit voi elämän kevät.. tolla MUN kesäheilalla on ilmeisesti joku salainen ihailija, joka on pikkasen mustis mulle. En tiedä mistä hää oli yhteystietoni kaivanut, mutta kävipä ahdistelemaan kuitenkin.
ninnithequeen

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Sit voi elämän kevät.. tolla MUN kesäheilalla on ilmeisesti joku salainen ihailija, joka on pikkasen mustis mulle. En tiedä mistä hää oli yhteystietoni kaivanut, mutta kävipä ahdistelemaan kuitenkin.
Hei hei, kerro toki lisää!!

Såspårnåå kehiin!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

ninnithequeen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Sit voi elämän kevät.. tolla MUN kesäheilalla on ilmeisesti joku salainen ihailija, joka on pikkasen mustis mulle. En tiedä mistä hää oli yhteystietoni kaivanut, mutta kävipä ahdistelemaan kuitenkin.
Hei hei, kerro toki lisää!!

Såspårnåå kehiin!
No se hiton teini lähetteli mulle jotain "taidat luulla vähän liikoja itsestäsi"-viestejä ;) Minähän en ala minkään pikku horoperseen kanssa miehistä tappelemaan, perkele!
ninnithequeen

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Såspårnåå kehiin!
No se hiton teini lähetteli mulle jotain "taidat luulla vähän liikoja itsestäsi"-viestejä ;) Minähän en ala minkään pikku horoperseen kanssa miehistä tappelemaan, perkele!
Voe hyvänen aika :D

Mitä sä tiiät siitä? Onko se oikeesti joku 18 vee täyttänyt pikkubimbo?

Ihanaa, mun tylsähtävä elämäni kaipaa tällaista :mrgreen:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

No se on -85, eiks semmoset oo käytännössä katsoen alaikäsiä? Semmonen hirvee horatsu.. tekis mieli postata sen kuvakin tänne.
AarneAnkka

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:Näinä savuisina päivinä olen ollut ihan tyytyväinen että kotoani löytyy Elixair-ilmanpuhdistin.
Ditto. Tosin asuinpaikkani on sen verran kaukana ja korkealla ettei savu ole muutenkaan kovin pahasti haitannut. Mutta ihqn raikkaana se pitää makuuhuoneeni joka tapauksessa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Unohtui mainita, että päiväni alkoi myös vallan loistavissa merkeissä.. olin lihonnut 3kg!!
Patz

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Camilla kirjoitti:olin lihonnut 3kg!!
No ilmankos se sun kesäheilas bongaa pissiksiä :mrgreen:

Ei vaan, paa sille lutkalle luu kurkkuun tai vaihtoehtoisesti: jätä se sika!!1
Kid

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jees jees. Sain kun sainkin ajan hammaslääkärille. Ahistaa olla taas töissä..Mikä saatanan syysmasennus mulle on iskenyt. ...tu!
Vastaa Viestiin