Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Rouva Pupu

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pitäisi valmistautua koululle menoon. Kuppi teetä ja Panadol nassuun, uudestisyntynyt olo.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Saz »

mustakikkeli kirjoitti:Plääh. Loppuis jo tää työpäivä niin pääsis pois Kitinän äärestä. Tylsäääää. Kahvia masiinaaaan.
Keksi jotain muuta. Esim. http://www2.hs.fi/extrat/sudoku/sudoku.html
Rouva Pupu

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Saz kirjoitti:
Keksi jotain muuta. Esim. http://www2.hs.fi/extrat/sudoku/sudoku.html
Pelottavan koukuttava liNkki, ei uskalla avata.
mustakikkeli

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Saz kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:Plääh. Loppuis jo tää työpäivä niin pääsis pois Kitinän äärestä. Tylsäääää. Kahvia masiinaaaan.
Keksi jotain muuta. Esim. http://www2.hs.fi/extrat/sudoku/sudoku.html
Yritätkö salakavalasti vähentää Kitinä-aktiivisuuttani johdattamalla minut muihin houkutuksiin? Ei kuule tule onnistumaan! Nevö evö! Mulla on täällä omat intressini suojeltavina.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sudoku on loistavaa aivojumppaa, Kitinä ei. :P
Mä pääsen jo nelostason jo lunttaamatta läpi. Vitosta en ole vielä malttanut kokeilla tosissani. Tämä kasvattaa myös kärsivällisyyttä. Joten levitän sudokun sanaa ilman taka-ajatuksia.
Mutta yöpelaamista en suosittele, menee unet. :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No nyt tulee täälläkin vettä, oikein kunnolla! En edes muista millon viimeksi olisin nähnyt vettä/sadetta! On niin hämärääkin että pitää olla sisällä valot päällä melkein. Piristävän erilaista.
Maha on kipeä, silti mielessä ei pyöri juuri muuta kuin se yksi asia. Helkkarin hormonit!
saika

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja saika »

Helvetinmoinen hyperventilaatiopaniikki.
Mies sanoi juuri olevansa tuossa parinsadan metrin päässä.
Se suunnittelee jotain. Odottaa että mä pääsen töistä. Stalkkaa mun kotimatkaa ja se... se .... se keksii taas jotain hurjaa.

Toivottavasti ei keksi viedä mua syömään taijjotain, ei mulla ole ees meikkiä eikä mitään ja ja ja...

*panikoipanikoipanikoi*


Luultavasti kiva juttu kuitenkin?
ElanorRaven

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tulkaa nyt joku flirttiin viihdyttämään mua ja HETI! Mulla on tylsää!
1108

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ElanorRaven kirjoitti:Lähdenpä luovuttamaan verta.
Senkka nenästä?
ElanorRaven

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

1108 kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Lähdenpä luovuttamaan verta.
Senkka nenästä?
Minä en ole ikinä saanut turpiini! Ja tällä saralla en haluakaan kokemusta, olen mielelläni turpiinveto-neitsyt.
Kid

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kohta on työpäivä ohi. Nään pitkästä aikaa kaverini..Tais olla viime syksynä viimeks. Hää kun asuupi Kyproksella niin ei ihan viikottain käydä kahvilla :)
Kiva nähdä, vaikka vähän jännittääkin. Miksiköhän näin..
Eniveis, tää lopettelee tältä päivältä. Mo.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

ElanorRaven kirjoitti:Minä en ole ikinä saanut turpiini! Ja tällä saralla en haluakaan kokemusta, olen mielelläni turpiinveto-neitsyt.
Jostain syystä haluaisin itse saada joskus kunnolla ympäri korvia.
1108

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

-Superior- kirjoitti:Jostain syystä haluaisin itse saada joskus kunnolla ympäri korvia.
Kovalla kyrvällä?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

-Superior- kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Minä en ole ikinä saanut turpiini! Ja tällä saralla en haluakaan kokemusta, olen mielelläni turpiinveto-neitsyt.
Jostain syystä haluaisin itse saada joskus kunnolla ympäri korvia.
Ei ole niin hauskaa kuin voisi kuvitella sen olevan (?). En tosin saanut kunnolla, joten voi olla, että jotain jäi kokematta. Se lamaannus ja pelästys ja halu alistua, jonka tinttaaminen aiheutti, oli kyllä todella yllättävä kokemus. Sen jälkeen mulla on kyllä ollut vähän toisenlaisiakin, eli ei niin alistuvia tunnetiloja tapahtumaan liittyen..
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

-Superior- kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Minä en ole ikinä saanut turpiini! Ja tällä saralla en haluakaan kokemusta, olen mielelläni turpiinveto-neitsyt.
Jostain syystä haluaisin itse saada joskus kunnolla ympäri korvia.
Mulla ainakin loppu turha lässytys turhissa tilanteissa kun ekan kerran korville joskus teininä tuli. Sen jälkeiset onkin ihan oikeasti ollut aiheetta tapahtuneita ikäviä sattumuksia mutta tuolloin teininä tarvitsin selkäsaunani ja pipillä tavalla olen oikein tyytyväinen saamisestani. xD
AarneAnkka

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Rouva Pupu kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Täällä tarjotaan uutta RFA-leikkausta jossa ei nukuteta, ja hommasta toipuu kuulemma neljässä päivässä. Kuulostaa meinaan aika hyvältä. Vois ottaa harkintaan.
En sit tiedä, josko kuitenkin se "normaali" tapa ois helpompi. Nips naps kaikki kerralla pois ja parin viikon maanpäällinen helvetti.
No niin, kävin siellä lääkärillä ja sieltä tuli vähän tuommoinen lausunto. RFA-leikkaus kun jouduttaisiin todennäköisesti uusimaan. Eli hänkin suositteli mulle sitä perinteistä, mutta lisäsi Jorvista saamaani lausuntoon että leikkaukseen voisi kuitenkin yhdistää RFA:ta, ja trimmailla myös vähän nenän vasenta alakuorikkoa jotta hengitys helpottuu.

Menenkin tonne sitten vasta Jaappaninmatkan jälkeen ettei komplikaatioihin tule komplikaatioita.
tonttu

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Vois jo se esterin perse revetä. Mie haluun kunnon vesisateen ja ukkosen. Tätä nihkeetä subtrooppista ilmaa kestä enää kukaan. Saatana.
1108

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Saatana.
Tees nyt työs äläkä chattaile. Illalla sitten uhrataan vastasyntyneitä vauvoja ja poltetaan kynttilöitä.

Ah, niin romanttista.
MadameDeMeloni

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Harrasin liikuntaa vapaaehtoisesti!! Tässä päivässä on taikaa.
ninnithequeen

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie teen herkkuherkku-iltapalalautasen meille ny, keitettyä kananmunaa, salaattia, tomaattia, kurkkua, meetvurstia, sipulia, juustoja, paprikaa, hapankorppua, varrasleipää ja omenakaneliteetä. Vaihtoehtoisesti vaniljateetä. Slurp.

Syöpöttelypäivä ollu muutenkin.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Ja taas on ilta. Sen siitä saa kun nuQ pitkään. Jalkoja särkee, tietäisimpä syyn. Työkaveri tarjosi tänään minulle myöhäisen lounaan italialaisessa ravintolassa, sellanen joku sinihomejuustokermaparmesanjuustopekonilihapastahässäkkä oli ja noin puolentunninpäästä pyörähti mahassa jotain lahjakkaasti ympäri, ei ollut kiwaa. Nyt taas kotona (tai no siis, Kallion kotona) ja ei kai tässä muuta enää viitti kun telkkua katella. Huomiseksi tai ylihuomiseksi olisi syytä kehittää jotain kivaa, ideoita..(?)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
saika

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja saika »

McJanne kirjoitti:
saika kirjoitti:Luultavasti kiva juttu kuitenkin?
Onko valitellut kadonnutta kirvestään viimeaikoina?
Nää, pilasin yllärin joten en saanut sitä. :? Tai no pienen, mutta ei sitä mitä oli suunnitellut.

Sain upouuden Celican lahjaksi :h:
Soon niiiiiiiin hiano. Vien sen työpöydälle motivaatioksi.
safi

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja safi »

Lolita kirjoitti: Kirkkokatu 1-3.
Heh kiitos vaan ja sieltähän se löytyi, kun hetken auton ja kartan kanssa pyörin ympyrää. Tänään oli hyvä tehdä vertailua itsestäni 10v. sitten otetun passikuvan ja sen tämän päiväisen väliltä. Pakko oli todeta, että jossain siinä välissä allekirjoittanut on muuttunut kasvoiltaan kakarasta aikuiseksi. Turha siis enää kuvitella, ettei mitään muutosta olisi tapahtunut. Seuraavaksi kun passia joudun uusimaan olenkin jo nelikymppinen. Milläköhän fiiliksillä katselen silloin naamani muutoksia passikuvasta. Täytyy yrittää pitää tallessa nuo aikaisemmat kuvat.
slam

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Terveisiä maalta. hieman maalailin ikkunan karmeja...

lepään ja täällä on tv;ee ja kaikkee :)
silsakenraali™

Re: Terveisiä vaan kaikille tutuille, paskaaks tässä -tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

slam kirjoitti:Terveisiä maalta. hieman maalailin ikkunan karmeja...

lepään ja täällä on tv;ee ja kaikkee :)
kuulostaa aika leppeeltä, ihan jees... roimikko oikein kunno; lla vai hypistelikkö vaan :lol:
Vastaa Viestiin