Missä olet homo?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tänään tul taas tippa linssiin pienestä tekstiviestistä. Miustahan tulee ihan täys pillittäjä.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Saz »

bedlam kirjoitti:Tänään tul taas tippa linssiin pienestä tekstiviestistä. Miustahan tulee ihan täys pillittäjä.
Se oikea nainen tekee kovimmastakin miehestä pillittelijän! ;)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Miustahan tulee ihan täys pillittäjä.
Ja savolainen! Mistä tuo i tuonne tupsahti?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Leila

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Leila »

Mä pidän käsiäni silleen homosti, kyynärpäistä kulmassa ja sitten ranteet rentona. Ainakin mä olen nähnyt, että telkkarissa homot tekee niin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vadim kirjoitti:Homo! x 13
Ihana mies.
Kikkelis kokkelis.
bedlam

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Miustahan tulee ihan täys pillittäjä.
Ja savolainen! Mistä tuo i tuonne tupsahti?
Minnuun ku niin heleposti tarttuu nuo murtteetkin, perkele.
WanhaPervo

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Itken elokuvissa, viimeksi katsoessani Moulin Rougea videolta. Liikutuin Titanicin lopussa.

Itken joskus kuunnellessani kaunista musiikkia.

Peilaan itsenäni aina kulkiessani heijastavan pinnan ohi.
Elukka

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Miustahan tulee ihan täys pillittäjä.
Ja savolainen! Mistä tuo i tuonne tupsahti?
karjalainen!
Savossa huastellaan sillaen, jotta "Uon minä Kuopijon torilta muikkukukkova ostanna."

Ja sitten vähän asiaa:
SETAn testi totesi avopuolisoni mieheksi. :shock:
Dear Eki, olenko håmå!!!!1!1!! :?:
Uusiopehmis

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

WanhaPervo kirjoitti:Itken elokuvissa, viimeksi katsoessani Moulin Rougea videolta. Liikutuin Titanicin lopussa.
Mua nauratti vielä vartti Titanicin päättymisen jälkeenkin se uppoavan laivan perästä tippunut kaiffari, joka osui potkuriin matkalla ja kimmahti siitä kumean kolahduksen saattelemana mereen. Se oli niin makaaberi ja out-of-place yksityiskohta, että hytkyin naurusta pidellen kämmentä suun edessä monta minuuttia, saati että lopun übersentimentaalinen lällystely olisi vielä kyennyt kääntämään olotilaa surumieliseksi 8)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Aivan liian pitkä lista lueteltavaksi.

Yhden mainitakseni gladiaattorin loppu. Itkettää. Vihaan itkuelokuvia, koska oon niin herkkis. Ei nyt sinänsä että itkeminen olisi homoa, aivan tavallista se on.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Uusiopehmis kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Itken elokuvissa, viimeksi katsoessani Moulin Rougea videolta. Liikutuin Titanicin lopussa.
Mua nauratti vielä vartti Titanicin päättymisen jälkeenkin se uppoavan laivan perästä tippunut kaiffari, joka osui potkuriin matkalla ja kimmahti siitä kumean kolahduksen saattelemana mereen. Se oli niin makaaberi ja out-of-place yksityiskohta, että hytkyin naurusta pidellen kämmentä suun edessä monta minuuttia, saati että lopun übersentimentaalinen lällystely olisi vielä kyennyt kääntämään olotilaa surumieliseksi 8)
Mie nauroin samalle jutulle. Se oli oikeasti hauskan näköistä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Uusiopehmis

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Mylwin kirjoitti:Mie nauroin samalle jutulle. Se oli oikeasti hauskan näköistä.
KULTA! :h: Oliski pitäny olla sun kanssa treffeillä silloin. Sen tyrskivän tyttölapsen vieressä piti feikata :/
ninnithequeen

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onpas täällä paljon homoja.

HÅMÅHÅMÅHÅMÅT!!111
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Uusiopehmis kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mie nauroin samalle jutulle. Se oli oikeasti hauskan näköistä.
KULTA! :h: Oliski pitäny olla sun kanssa treffeillä silloin. Sen tyrskivän tyttölapsen vieressä piti feikata :/
Niin, tämän ketjun nimihän oli tosiaan "Missä olet, homo?". Löytyihän se sieltä, se unelmien sotilas. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Tiikeriankka

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Saz kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tänään tul taas tippa linssiin pienestä tekstiviestistä. Miustahan tulee ihan täys pillittäjä.
Se oikea nainen tekee kovimmastakin miehestä pillittelijän! ;)
Niin tai se väärä.
swirl

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mylwin kirjoitti: Mie nauroin samalle jutulle. Se oli oikeasti hauskan näköistä.
Minä myös... vähän nolotti, kun kaverit nyyhkivät melkein ääneen ja minä nauroin koko ajan, eniten juuri tuolla kopsahdukselle.
WanhaPervo

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

swirl kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Mie nauroin samalle jutulle. Se oli oikeasti hauskan näköistä.
Minä myös... vähän nolotti, kun kaverit nyyhkivät melkein ääneen ja minä nauroin koko ajan, eniten juuri tuolla kopsahdukselle.
Senkin.. senkin.. tunteettomat sikaniskat!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja nexie »

swirl kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Mie nauroin samalle jutulle. Se oli oikeasti hauskan näköistä.
Minä myös... vähän nolotti, kun kaverit nyyhkivät melkein ääneen ja minä nauroin koko ajan, eniten juuri tuolla kopsahdukselle.
Samikset!!1! Tosin ei nolottanut niin paljon, koska kaverini ovat vastaavasti vinksahtaneita ja vastaava tyrske kuului myös naapurista.
Don't Panic!
Bliss

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bluntly kirjoitti:Tykkään viherkasveista, kokkailusta sekä osaan auttavasti ommella.
:h:
Uusiopehmis

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

nexie kirjoitti:Samikset!!1! Tosin ei nolottanut niin paljon, koska kaverini ovat vastaavasti vinksahtaneita ja vastaava tyrske kuului myös naapurista.
Tästähän sukeutui ryhmäterapiaistunto! Minä kun luulin olevani ainoa tunteeton sikaniska 8)
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

swirl kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Mie nauroin samalle jutulle. Se oli oikeasti hauskan näköistä.
Minä myös... vähän nolotti, kun kaverit nyyhkivät melkein ääneen ja minä nauroin koko ajan, eniten juuri tuolla kopsahdukselle.
Myönnän,repesin itse myös kyseiselle jutulle kun titanicin teatterissa joskus väijyin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

swirl kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Mie nauroin samalle jutulle. Se oli oikeasti hauskan näköistä.
Minä myös... vähän nolotti, kun kaverit nyyhkivät melkein ääneen ja minä nauroin koko ajan, eniten juuri tuolla kopsahdukselle.
Myönnän,repesin itse myös kyseiselle jutulle kun titanicin teatterissa joskus väijyin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

swirl kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Mie nauroin samalle jutulle. Se oli oikeasti hauskan näköistä.
Minä myös... vähän nolotti, kun kaverit nyyhkivät melkein ääneen ja minä nauroin koko ajan, eniten juuri tuolla kopsahdukselle.
Myönnän,repesin itse myös kyseiselle jutulle kun titanicin teatterissa joskus väijyin.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Sinkkumatti

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Haemaeraemies kirjoitti:
swirl kirjoitti:
Mylwin kirjoitti: Mie nauroin samalle jutulle. S.
Minä myös... v
Myönnän,repesin itse .
Yksi käkättäjä lisää.
Myös Pelastakaa sotamies Ryanin D-day-kohtauksessa, jossa "kaveria ammuttiin eka kypärään, kaveri ottaa kypärän pois ja ihmettelee lommoa..naps! ..luoti keskelle otsaa" -pudotti totaalisesti.
Bad Taste-huumoria parhaimmillaan.
Uusiopehmis

Re: Missä olet homo?

Viesti Kirjoittaja Uusiopehmis »

Haistan Titanic-miitin.
Vastaa Viestiin