Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti: Valitettavasti tämä astuu voimaan vasta marraskuun lopulla armon vuonna 2006.
Teretuloo. Hillittömän kinkerit luvassa?
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Saz »

Patz kirjoitti: Herranen aika kun saiskin tossa viidenkympin korvilla sellasen saaliin kun Samantha! Tai oikeestaan voisin ottaa sen nyt heti... mistä niitä voi tilata?
Mun mutsini on aika näyttävä nainen vieläkin, ja sitä kyllä vilkuilee monikin vuosikymmeniä nuorempi mies. Pitää siis vaan pysyä kondiksessa, odottaa ja valita sitten parhain adonis adonisten joukosta!
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti: Herranen aika kun saiskin tossa viidenkympin korvilla sellasen saaliin kun Samantha! Tai oikeestaan voisin ottaa sen nyt heti... mistä niitä voi tilata?
Mulle kelpasi kans se Carrie vaikka heti. Toisaalta, ei tommosta kemikaalio-vaatekauppa-nirso-ruikuttajaa kukaan jaksas kattoo kauaa. Mut jos edes vartiksi, kun se on niin herkullisessa kondiksessa!
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Huomenta!

Yksi aamupalavieras kestitty, kotihomoni hyvä ystävä. Nyt lähtivät kävelylle ja sain hetkeksi taas kämpän yksinoikeudella itselleni, luvassa suihkuttelua jane jane..

Tänään ohjelmassa myöhemmin päivällä vierailua tätskän luona Vantaalla ja sen jälkeen saattais ciderihammasta hiukan verran pakottaa, ihan vaan parilla (kymmenellä) vois kävästä terassilla. Oisko kellään muilla samansuuntaisia suunnitelmia?
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Patz

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Sinkkumatti kirjoitti:Teretuloo. Hillittömän kinkerit luvassa?
Osapuilleen. Ainakin suunnitelmat on kovat. Niin ja kiitos osanotosta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Patz kirjoitti:Valitettavasti tämä astuu voimaan vasta marraskuun lopulla armon vuonna 2006.
Kukaan mitään astu paitsi raamatullisessa mielessä. Eli jokin (oli sitten laki, sääntö tai muuta vastaavaa) tulee voimaan. Lakikielen kurssia pitänyt lainsäädäntöneuvos teroitti asiaa toistuvasti ja nyt jaan tämän tajuntaa laajentavan tiedon teillekin.
Paras päivä ikinä.
WanhaPervo

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Riemumieli kirjoitti:
Patz kirjoitti:Valitettavasti tämä astuu voimaan vasta marraskuun lopulla armon vuonna 2006.
Kukaan mitään astu paitsi raamatullisessa mielessä. Eli jokin (oli sitten laki, sääntö tai muuta vastaavaa) tulee voimaan. Lakikielen kurssia pitänyt lainsäädäntöneuvos teroitti asiaa toistuvasti ja nyt jaan tämän tajuntaa laajentavan tiedon teillekin.
Nyt onkin tilaisuus kysyä asiantuntijalta, mikä on ilmaisun "raamatullisessa mielessä" etymologia?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Söin pienen salaatin niin nopeasti, että leuka on nyt kipeä. Hmm.. mihinköhän mulla oli kiire? Suklaajäätelö jälkiruuaksi, en muistakaan milloin viimeksi olen jäätelöä syönyt.

Tein parin tunnin tuurauksen tapiksella - meidän urpo miestyöntekijämme (istuu hiljaa, ei tee töitä, pitää kerran tunnissa 15 min tauon) kävi hammaslääkärissä. Oli vielä pokkaa sanoa mulle "kauan tos menee nyt sit muka?", kun olin kirjoittamassa 7 min pitkää loppuarviota, ja vielä kiireellistä sellaista. PAH! "Täs menee jonkin aikaa- käy vaikka kierroksella".

Huomiset sunnitelmat peruuntui, mitäköhän sitä sit tekis...
The great club outshines the individual, always and forever.
Patz

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Riemumieli kirjoitti:Astuu pilkun
Kuules juippi, anna olla viimenen kerta kun korjaat mun sanomisia!!!11
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

WanhaPervo kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:
Patz kirjoitti:Valitettavasti tämä astuu voimaan vasta marraskuun lopulla armon vuonna 2006.
Kukaan mitään astu paitsi raamatullisessa mielessä. Eli jokin (oli sitten laki, sääntö tai muuta vastaavaa) tulee voimaan. Lakikielen kurssia pitänyt lainsäädäntöneuvos teroitti asiaa toistuvasti ja nyt jaan tämän tajuntaa laajentavan tiedon teillekin.
Nyt onkin tilaisuus kysyä asiantuntijalta, mikä on ilmaisun "raamatullisessa mielessä" etymologia?
Ööö.. eiköhän tuo "etymologia" tule selväksi adjektiivistä "raamatullinen"? Minen aina ymmärrä sun ajatusmaailmaa (ja yritystä laittaa hienoja sanoja/itsestäänselviä hienoja sanoja lauseisiin).
The great club outshines the individual, always and forever.
WanhaPervo

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Elppis kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti: Kukaan mitään astu paitsi raamatullisessa mielessä. Eli jokin (oli sitten laki, sääntö tai muuta vastaavaa) tulee voimaan. Lakikielen kurssia pitänyt lainsäädäntöneuvos teroitti asiaa toistuvasti ja nyt jaan tämän tajuntaa laajentavan tiedon teillekin.
Nyt onkin tilaisuus kysyä asiantuntijalta, mikä on ilmaisun "raamatullisessa mielessä" etymologia?
Ööö.. eiköhän tuo "etymologia" tule selväksi adjektiivistä "raamatullinen"? Minen aina ymmärrä sun ajatusmaailmaa (ja yritystä laittaa hienoja sanoja/itsestäänselviä hienoja sanoja lauseisiin).
Niin. Mutta mistä johtuu, että ilmaus "tuntea raamatullisessa mielessä" tarkoittaa coitusta?

Ps. Women are from Venus, men are from Anus.

On luonnollista, että emme aina täysin ymmärrä toisiamme.
Viimeksi muokannut WanhaPervo, 16.08.2006 12:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti: kiitos osanotosta.
Kiitos kutsusta. Laitetaan korvan taakse.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 18:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
silsakenraali™

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Hyi vittu, tuli äsken kalakeittoröyhtäisy. Käytiin kyllä ainoa kerta Euromokko-nimisessä lounasruokalassa tossa Nekalassa. Pikkasen rupisen skäimänen luola. Pakko oli syödä koko satsi, mutta nyt tekis mieli avata vatsa skalpellilla ja tyhjentää maha siitä skeidasta. Tais toi sisäkumikin pari kertaa pykästä.

Ei silti, illalla oma futispeli ja sillee...
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja shue »

Missä välissä mä olen kirjoittanut tänne noin saamaristi viestejä?! :shock: Ups.
Kuormasta ei syödä.
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:Kyllä miehen tulee olla 5-10 vuotta vanhempi. Kehittyvät hitaammin.
Viisi vuotta nuorempi nainen on ok, mutta 10 vuotta nuorempi nainen on jo todella huono vitsi. Ainakin minulle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Sinkkumatti kirjoitti:Viisi vuotta nuorempi nainen on ok, mutta 10 vuotta nuorempi nainen on jo todella huono vitsi. Ainakin minulle.
Kymmenen vuoden päästä varmasti toimiva ratkaisu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Bluntly kirjoitti:Kymmenen vuoden päästä varmasti toimiva ratkaisu.
Tätä kyllä komppaan :mrgreen:
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Sinkkumatti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Kymmenen vuoden päästä varmasti toimiva ratkaisu.
Tätä kyllä komppaan :mrgreen:
Just. Tästähän te miehet aina haaveilette ja hujimmat toteuttaa visionsa, vaihtavat jossain 4-5-kympin huiteilla samanikäisen vaimon nuoreen hempukkaan. Miksi tyytyä yhteen nelikymppiseen kun voi ottaa kaksi kaksikymppistäkin? Saa kai sitä sitten jo tällanen vanhuutta lähestyvä kolmikmppinen kunnollisesta parisuhteesta haaveilla kun tiedossa on kuitenkin hylkääminen viimeistään 20 jos ei jopa jo 10 vuoden kuluttua.. *huoh* Ehkä on somempaa tyytyä suoraan vanhapiikautumaan.
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Patz

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Voi v*ttup*rkeles*atana!
Yks helvetin maaninen diabeetikko otti sitten sairaslomaa ens kuuhun saakka, joka tietää sitä että mun vapaapäivät on peruttu seuraavilta kolmelta viikolta. Voi jeesus että mua vituttaa! Saas nähdä onko grillikemutkin peruttu... pahalta näyttää tällä hetkellä.
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

KisSandra kirjoitti:Just. *huoh*
Tarkoitin sitä, että 25 vuotias nainen on liian nuori 35v miehelle, mutta 35v nainen on sopivan ikäinen 45v miehelle.
slam

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

vähän karmeja maalailin
bedlam

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen alkanut huoraamaan työpäiväni muilla palstoilla. Pitää vaikka viikonloppuna sitten kitistä senkin edestä. Missä vitussa se ukkonen ja sade nyt viipyy, häh? Ai niin, pitää polkea 7 kilometriä treenikämpille, pidätelköön sitten vielä yöhön asti.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

...
Viimeksi muokannut -Superior-, 15.11.2006 17:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Keikauksen-karvainen keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Niin no. Minusta taas 35:sella miehellä ei kaikki ole kuupassaan kohdalla, jos kumppaniksi haetaan tarkoituksella 25 vuotias tyttö. Miksei toki poikkeuksiakin ole, mutta minulle tuo vaihtoehto ei vaan istu. Mä tahdon ihan "saman ikäisen" ihmisen rinnalleni ja mielestäni 25 vuotias ei sitä ole. Sorry.
Vastaa Viestiin